FIA odgodila mjere protiv dupinjanja, drugi podupirač za podnicu neće biti uveden

Izdvojeno

Lovro Andraka

Prije 2 godina 2 min 17 komentara

Portal Motorsport prenosi kako je FIA odlučila odgoditi uvođenje mjera za suzbijanje dupinjanja koje su bile jedna od glavnih tema tijekom prošlog trkaćeg vikenda u Kanadi.

FIA je uoči Velike nagrade Kanade donijela tehničku direktivu s ciljem smanjenja intenziteta dupinjanja na temelju sigurnosnih razloga. U sklopu toga stvara se sustav mjerenja aerodinamičkih oscilacija, na temelju kojeg bi se trebao odrediti limit dozvoljene količine poskakivanja bolida. Svi bolidi iznad tog limita trebali bi biti diskvalificirani.

Nakon analize podataka iz Kanade, FIA je zaključila da im oni nisu dovoljni da krenu u provedbu bilo kakvih mjera, stoga će bolidi na VN Velike Britanije ovog vikenda i dalje moći biti postavljeni na proizvoljnu visinu te će količina dupinjanja ovisiti isključivo o odluci momčadi.

Dio direktive koji je izazvao najviše kontroverzi bilo je dodavanje drugog podupirača za podnicu i činjenica da se Mercedes već na treningu u petak pojavio s tim rješenjem na bolidu. U subotu su u Mercedesu odlučili ukloniti taj dio, navodeći da im dio nije pomogao, ali i iz straha od mogućeg protesta konkurenata kojima je bila sumnjiva brzina kojom je Mercedes pripremio novi dio bolida.

Odlučeno je da se dodatni podupirač neće dozvoliti i da neće biti dodatnih pravila koja bi momčadima pomogla u rješavanju dupinjanja.


Odgovor

17 komentara

  1. Felipe Massa 19
    mrgud88 Prikaži

    Znaci ne odgovara Mercedesu i odmah odgoda… Nikako iznenađujuće.



    18
    5

    13
  2. Renault
    zd1400rt Prikaži

    Baš me zanima kakav su performans pripremili vozači Mercedesa za nakon utrke.



    30
    24

    6
  3. Formula1
    Zeko Prikaži

    a u kuki…pa ove iz Mercedesa će vaditi direkt u kolica



    12
    8

    4
  4. Niki Lauda
    wapi Pretplatnik Prikaži

    Jebote, ova FIA je potpuno nesposobna. Prvo izdaju “protuzakonitu” TD, a onda se povuku kompletno i sa dijelom koji je mogao biti “zakonit”….



    13
    11

    2
  5. Sebastian Vettel 5
    battery992 Prikaži

    Koja lakrdija… Mogli su ovako uvesti tehničku direktivu kada su Williams i Haas bili pokretni čunjevi na stazi…
    Ili da naprave da se bolid pedalira jer bi pri smrtonosnim brzinama netko mogao poginuti…
    Ispada ako je nekom vozaču malo neugodno treba promijeniti set pravila, jer potpuno je nemoguće da posao u kojem zarađuješ desetine milijuna godišnje bude malo težak i opasan…



    25
    21

    4
    • mika50 Prikaži

      Svaka čast na komentaru



      6
      3

      3
    • Niki Lauda
      wapi Pretplatnik Prikaži

      Sasvim bi bilo u redu da kažu da maksimalno ubrzanje u nekoj osi bolida smije biti ….4.8G.

      To, maksimalni bounding box i minimalnu i maksimalnu težinu bi bila jedina pravila koja bi ja postavio za F1. Sve ostalo neka rade kaj hoće unutar budžeta koji imaju. Crash testovi su također ok. Svaka momčad mora imati svoj motor. Smije ga kupiti, ali ne od konkurenta. Nema prodaje bilo kojih dijelova konkurenciji osim ako to ne radi FIA (ECU npr).



      12
      10

      2
  6. Lotus
    zion11 Prikaži

    radi ovoga bit će još slađe kad red bull pregazi mečku, ufff….a naravno nadam se da će i ferrari biti ispred … prljava prljava ekipa taj merc



    12
    3

    9
  7. Niki Lauda
    wapi Pretplatnik Prikaži

    @Tito A postoji i, u umjetnosti, vrlo koristeni koncept pseudonima. Pa se tako tvoj omiljeni Meat Loaf zapravo zove Michael Lee Aday.


    0
    0

    0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.