Portal Motorsport prenosi kako je FIA odlučila odgoditi uvođenje mjera za suzbijanje dupinjanja koje su bile jedna od glavnih tema tijekom prošlog trkaćeg vikenda u Kanadi.
FIA je uoči Velike nagrade Kanade donijela tehničku direktivu s ciljem smanjenja intenziteta dupinjanja na temelju sigurnosnih razloga. U sklopu toga stvara se sustav mjerenja aerodinamičkih oscilacija, na temelju kojeg bi se trebao odrediti limit dozvoljene količine poskakivanja bolida. Svi bolidi iznad tog limita trebali bi biti diskvalificirani.
Nakon analize podataka iz Kanade, FIA je zaključila da im oni nisu dovoljni da krenu u provedbu bilo kakvih mjera, stoga će bolidi na VN Velike Britanije ovog vikenda i dalje moći biti postavljeni na proizvoljnu visinu te će količina dupinjanja ovisiti isključivo o odluci momčadi.
Dio direktive koji je izazvao najviše kontroverzi bilo je dodavanje drugog podupirača za podnicu i činjenica da se Mercedes već na treningu u petak pojavio s tim rješenjem na bolidu. U subotu su u Mercedesu odlučili ukloniti taj dio, navodeći da im dio nije pomogao, ali i iz straha od mogućeg protesta konkurenata kojima je bila sumnjiva brzina kojom je Mercedes pripremio novi dio bolida.
Odlučeno je da se dodatni podupirač neće dozvoliti i da neće biti dodatnih pravila koja bi momčadima pomogla u rješavanju dupinjanja.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znaci ne odgovara Mercedesu i odmah odgoda… Nikako iznenađujuće.
18
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne odgovara vam kad uvedu, ne odgovara vam kad odgode, ljudi odlučite se
19
12
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Baš obratno mečka je unaprijed znala za to i pripremila se. Sad su ju srezali.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Baš me zanima kakav su performans pripremili vozači Mercedesa za nakon utrke.
30
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
bol u križima nije prošla… kontam da je blagi potres mozga slijedeći korak
27
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Njima fali osnovni preduslov za potres mozga…
19
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa jeste vi uopce vidjeli kako to izgleda na onboard kameri. Vozaci se tresu ko da je djava uša u njih. Neznam ko normalan bi vozio takav bolid koji je ocito aerodinamicki ili kako god neispravan
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ko ih jebe nek idu kopat krompir ako im smeta. 1970 su vozili sa otkopčanim pojasima a sad ove primadone svako malo kukaju. Imaju riješenje za poskakivanje, a to je podizanje bolida. Ako im toliko smeta neka podignu bolid i prestanu cmizdrit.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
a u kuki…pa ove iz Mercedesa će vaditi direkt u kolica
12
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jebote, ova FIA je potpuno nesposobna. Prvo izdaju “protuzakonitu” TD, a onda se povuku kompletno i sa dijelom koji je mogao biti “zakonit”….
13
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
užas.
još da vidimo što će bit sa zabranom nošenja nakita…
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koja lakrdija… Mogli su ovako uvesti tehničku direktivu kada su Williams i Haas bili pokretni čunjevi na stazi…
Ili da naprave da se bolid pedalira jer bi pri smrtonosnim brzinama netko mogao poginuti…
Ispada ako je nekom vozaču malo neugodno treba promijeniti set pravila, jer potpuno je nemoguće da posao u kojem zarađuješ desetine milijuna godišnje bude malo težak i opasan…
25
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svaka čast na komentaru
6
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sasvim bi bilo u redu da kažu da maksimalno ubrzanje u nekoj osi bolida smije biti ….4.8G.
To, maksimalni bounding box i minimalnu i maksimalnu težinu bi bila jedina pravila koja bi ja postavio za F1. Sve ostalo neka rade kaj hoće unutar budžeta koji imaju. Crash testovi su također ok. Svaka momčad mora imati svoj motor. Smije ga kupiti, ali ne od konkurenta. Nema prodaje bilo kojih dijelova konkurenciji osim ako to ne radi FIA (ECU npr).
12
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
radi ovoga bit će još slađe kad red bull pregazi mečku, ufff….a naravno nadam se da će i ferrari biti ispred … prljava prljava ekipa taj merc
12
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sef im je malo Briatore eticki profil… pa me ne cudi koje igre igraju. Ima danas Norrisova izjava da George nije za prepoznati od kako je presao u Mercedes.
18
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Tito A postoji i, u umjetnosti, vrlo koristeni koncept pseudonima. Pa se tako tvoj omiljeni Meat Loaf zapravo zove Michael Lee Aday.
0
0