Coulthard: Kome smeta dupinjanje njegovog bolida, neka odstupi, tu nema mjesta za princeze na zrnu graška

Izdvojeno

Ante Maras

Prije 2 godina 2 min 54 komentara

Uz ograničenje budžeta vjerojatno najveća glavobolja pojedinih aktera trenutno u F1 je upravo dupinjanje, pogotovo posljednjih nekoliko tjedana, a najaktivniji protivnici te pojave su vozači i osoblje Mercedesa.

S njim se toliko muče da je Lewis Hamilton nakon utrke u Bakuu izašao iz bolida s bolovima u leđima, iako je već u Kanadi nakon 3. mjesta ta bol bila puno manja. Dupinjanje je postao toliki problem da je FIA poslala tehničku direktivu kojom će pokušati ublažiti navedeni problem.

Tog se problema dotakao i David Coulthard, viceprvak 2001. godine te bivši vozač Williamsa, McLarena i Red Bulla, na nedavnoj press konferenciji W Series prvenstva, čiji je i ambasador. Za razliku od većine koji smatraju da se taj problem treba riješiti jer predstavlja opasnost za vozače, David Coulthard je iznio podosta drugačije mišljenje budući da smatra da se jednostavno treba prijeći preko toga i naviknuti se na novonastalu situaciju.

“Bio sam u situaciji u kojoj sam imao prednost da moj tim radi bolji posao, a bio sam i u situaciji kada tim nije napravio tako dobar posao, a vi podnosite bol bez obzira na to boli li vas donji dio leđa.”

“Ali ono što želim reći, ako se bilo koji vozač osjeća neugodno, ako bilo koji vozač osjeća da sebi nanosi dugotrajnu štetu, neka odstupi.”

U tom se kontekstu dotakao i mladih vozača:

“Postoji čitava gomila momaka i djevojaka koji bi vrlo rado došli na vaše mjesto ako se osjećate neugodno. Mislim da moramo imati u vidu da u sportu nema mjesta za princeze na zrnu graška.

Također je povukao i paralelu s drugim sportovima

“Ako ste boksač, morate prihvatiti da će vas netko udariti u lice. Ako ste nogometaš, netko će vam zabiti svoje kopačke u stražnji dio nogu.”


Odgovor

54 komentara

  1. Fernando Alonso 14
    GP2Engine Prikaži

    Najbolji jawline ikad.



    30
    28

    2
  2. Vw
    F1fan001 Prikaži

    Svaka cast Davide



    22
    20

    2
  3. Kimi Raikkonen 7
    Pitstop Prikaži

    Škotska vs Engleska… vječito rivalstvo



    17
    17

    0
  4. Pierre Gasly
    jenson Donator Prikaži

    A zašto se ne bi riješili tog poskakivanja? Niti izgleda lijepo, niti je ugodno, niti išta doprinosi. Može se i nogomet igrati bez štucni i rukavica za golmane, pa ipak koriste te stvari.



    7
    -13

    20
  5. Fia
    Realista Prikaži

    Ne znam sto je dupinjanje, ali poskakivanje je zdravsteno sigurnosni problem i to treba rijesiti.



    9
    -11

    20
    • Ferrari
      sisavac Donator Prikaži

      Koji se moze rijesiti podizanjem bolida ali naustrb performansi. Sto neki naravno ne zele.
      Ako se moze rijesiti na navedeni nacin, a momcadi (i vozaci) ne zele isto napraviti, onda sami svjesno riskiraju i zdravlje i sigurnost.
      Neki su ovaj problem rijesili u sklopu postojeceg pravilnika tako da ne vidim potrebu dodatni tehnickih direktiva.



      47
      44

      3
      • Fia
        Realista Prikaži

        Nigdje ne spominjem kako ce timovi to rijesiti i kako ce podesiti bolid, ali mora se donijeti pravilo da ne smije bolid bit podesen tako da poskakuje preko neke granice jer je to zdravstveno sigurnosni problem.
        To znaci da bi momcadi morale ili rijesiti problem unutar pravilnika ili dovoljno podici bolid tako da vise nemamo scene vozaca koji jedva od bolova izlaze iz bolida-nije Hamilton tu jedini.



        13
        10

        3
      • Lewis Hamilton
        smr201 Prikaži

        Poanta je da je glupo da su pravila već od starta posložena tako da su zdravlje vozača i performanse bolida idu obrnuto proporcionalno.
        Trebao bi cilj biti da se bolidi razvijaju i budu brži, a ne da se problem rješava tako da se uspore svi za pola sekunde.
        Kao da napraviš pretvrdu loptu u nogometu, pa kažeš igračima tko ne želi syebati nogu neka ne udara svom snagom.
        Jel F1 treba biti vrhunac motorsporta ili vrhunac kompromisa. Jer ako 9/10 ekipa ima problema s tim onda bi se stvarno moglo riješiti to nekako.
        Ja bi volio vidjeti tko je složio najbrži bolid ove sezone, makar to bio Apline. A ne tko je složio bolid koji ima najmanje problema sa poskakivanjem.



        6
        3

        3
        • Mclaren
          AlkY Donator Prikaži

          Pa sta nije Red Bull najbrzi , ili top 2 najbrza bolida , a vise-manje su rijesili problem skakutanja?
          Znaci moze se biti brz i ne skakati , samo treba znati kako.



          8
          8

          0
  6. Pastor Maldonado
    Widowmaker Prikaži

    Ako već hoćete doslovno prevesti porpoising onda bi trebalo da se zove pliskavičarenje. :)
    Jer je porpoise pliskavica, a dolphin je dupin.
    Mada treba jednostavno pisati poskakivanje i to je najelegantnije rješenje.



    26
    26

    0
  7. Old school Prikaži

    Za njega se posebno dizajnirala kaciga 😁😁



    15
    13

    2
    • Lauber Prikaži

      Dao bi ti 100 pluseva, ali Vetma mi dopušta samo jedan.



      6
      6

      0
    • Monisha Kaltenborn
      monkeyseat Donator Prikaži

      Zato mu je i pasala Schumacherova kaciga u Monacu 96. :-)



      2
      2

      0
    • avalon Prikaži

      Old school … da , da ovo zvuči komično ako se ne zna da se za svakoga vozača kacige rade osobno skeniranjem glave i u F 1 isto tako i trkama motora . možda neki misle da vozači odaberu proizvođača ( npr bell , agv , schuberth ) pa onda pošalju nekog iz tima da im kupi kacigu sa grafikom koju odaberu . čak i kad su u pitanju “obične” kacige koje vozači motora koriste svaki dan postoje najmanje 3 veličine ( nije svaka glava ista ) , a neki proizvođači imaju i “međuveličine” . npr AGV za svoje modele K3 i K5 je osim standardnih S , M , i L ima i te “međuveličine” tipa medium small i medium large . dakle nije kaciga posebno dizajnirana samo za DC nego za sve druge vozače . ako je za tebe dizajn = grafika šta je to čudno da vozač želi neku posebnu grafiku . pogledaj samo primjer landa …. vjerovatno je on u 3 sezone prominija više grafika nego DC u 15 sezona ;)



      4
      4

      0
  8. Lauber Prikaži

    Ovi Britanci uvijek neku panjinu izvuku. Otočko drvo. Druka za Red Bull jer mu njegovi čiji je ambasador tako rekli.



    3
    -15

    18
  9. Ferrari
    blejky Donator Prikaži

    Ima sto posto pravo.
    Ako smatraš da ti je zdravlje dugoročno upitno odstupi brate ima na desetke drugih koji bi rado uskočili na njihova mjesta ali milioni su igri kroz plaće i sponzorske ugovore kod nekih to se penje i do 40-50 miliona godišnje i to očigledno nije dovoljno novaca da se istrpi malo bolova ako ih uopće ima.
    Stavio bi ja te pojedince na traktor na oranici pa da vide šta je poskakivanje i bolovi u leđima plus nebi bilo zgoreg bar na mjesec dana na državni minimalac čisto da vide.



    18
    11

    7
    • Lewis Hamilton
      smr201 Prikaži

      Šta će ti i 500 miliona ako imaš dugoročne posljedice za zdravlje?
      Misliš da Muahamed Ali nebi dao svu lovu koju ima da se ne trese?
      Dok se ne znaju dugoročne posljedice ludost je očekivati od vozača da trpe to samo zato jer su dobro plaćeni. Nije da inače voze na tempomatu 50 na sat laganica i opušteno. I bez poskakivanja je F1 utrka užasno naporna pogotovo na nekim stazama.
      Tako su nakon 50 godina u NFLu skužili da nije baš zdravo da im igrači imaju 12 potresa mozga godišnje i shodno tome promijenili pravila. Ne vidim zašto u bilo kojem drugom sportu bilo drugačije.
      A argument da je nekome na traktoru lošije nije opravdanje tj.glupo je opravdanje jer uvijek možeš naći nekog kome je lošije.
      Recimo šta se taj na minimalacu i oranici ima žaliti kad ima dijete u Sierra Leone koje kopa dijamante cijeli dan za 2$ mjesečno.



      3
      -4

      7
      • Ferrari
        blejky Donator Prikaži

        Ma kakve posljedice za zdravlje nemoj lupetat .
        Neki od njih ako ne večina su se skucala sa tim autima pri 300 tinjak km po bog zna koliko puta u karijeri.

        Max je zakucan u ogradi pri 50+ G silama i odšetao iz njega kao da ništa nije bilo.
        Grozni prošao kroz ogradu i zapalio se čovjek gorio u njemu gotovo minutu i sam izašao van.

        I sad treskanje pod guzicom je OPASNOST za zdravlje daj molim te.

        I sad se svi digli na noge i zavijaju na 🌙 da se pomogne jadnicima koji jedva spajaju kraj sa krajem jer eto treskanje pod guzom je više nego što mogu podnjeti.

        Ajmo im kupit nove Plejke i postavit u garaže monitore sa na foteljama od 10.000 Eura za nedaj Bože da im bude nelagodno i održavajmo utrke iz garaže i riješio si sve probleme. I kao nagradu za silan stres predlažem povečanje plaće od bar 50 %,
        Iako bi se našla neka plač…ka koja bi nakon održanog vikenda davala izjave kako je bilo naporno i na granicama ljudske izdržljivosti.



        11
        7

        4
        • Lewis Hamilton
          smr201 Prikaži

          Kakve veze ima sigurnost bolida pri sudaru sa poskakivanjem?
          To što mogu preživjeti sudar sa zidom ne znači da ako im vibrira cijelo tijelo cijelu sezonu da ne može biti posljedica po zdravlje dugoročno.
          Nisam doktor, no sigurno ima ljudi koji bi mogli dati stručno mišljenje na temu. Ako nema opasnosti po zdravlje slažem se ja s tobom u potpunosti.
          Ali ako ima šanse da si razvališ tijelo dugoročno onda ne.
          Mislim da vožnja bolida sama po sebi nije ugodna ni sa ni bez poskakivanja tako da nije da voze kao doma na PSu.



          4
          1

          3
        • Lewis Hamilton
          smr201 Prikaži

          Evo što Google kaže:

          “Health data of about 43 000 workers exposed to wbv and 24 000 persons in control groups were reported. The results indicate an increased health risk of the spine and of the peripheral nervous system after intense long-term wbv. With a lower probability, the digestive system, the peripheral veins, the female reproductive organs, and the vestibular system were also affected. Long-term effects on other organs cannot be precluded. Wbv can worsen certain endogenous conditions. Specific diagnostic features of pathological changes induced by wbv with frequencies below 20 Hz do not exist. On average, the health risk increases with higher intensity or duration of exposure, however, quantitative exposure-effect relationships cannot be derived at present.”

          Tako da sumnjam da će doktor bilo koji reći da nema dugoročno opasnosti.



          3
          2

          1
        • Ferrari
          blejky Donator Prikaži

          Kakve veze ima sigurnost bolida pri sudaru sa poskakivanjem?

          Mercedes bi mjenjao tehnički pravilnik zbog brige za “Sigurnost” svih vozača i cijeli ovaj fijasko je pod izlikom brige za sigurnost i zdravlje vozača.

          Ponajviše zbog sigurnosti jer je to jedini način da se isforsira promjena za vrijeme sezone je SIGURNOST.

          Jer mimoze iz mercedesa neprestano izjavljuju da prije ili kasnije će doći do nesreće a to što oni izjavljuju ne znači da je tako.
          Ta njihova logika se može primjeniti na gotovo sve aspekte utrkivanja naprimjer te karbonske kočnice nisu ni približno izdržljive niti pouzdane kao čelične primjera imaš koliko ti srce hoće o pregrijavanju istih i gdje se svako malo nekom zapale a to nije stvar sigurnosti jel? Ašta bi bilo da stvarno nekom otkažu u potpunosti? Pa ne vidim da se itko brine o tome.



          7
          5

          2
        • Lewis Hamilton
          smr201 Prikaži

          Da samo MB vozači pričaju o tome ne bi ništa rekao, ali od Sainza preko Gaslya su i drugi vozači govorili da je problem.
          Te kočnice su testirane prije sezone tako da do zapaljenja dođe u extremnim situacijama, da do poskakivanja dođe u extremnim situacijama opet ne bi ni riječ rekao ni ja, a ni vozači. Tako da nije to dobra usporedba.
          I općenito ti pričaš o sigurnosti u smislu nesreće na stazi, ja govorim o dugoročnim posljedicama za zdravlje. O tome ti govori citat koji sam stavio.
          Pa nisu ovi iz MB potkupili doktore na internetu isto valjda?
          Ti kao navijač Ferrarija bi trebao navijati da se makne poskakivanje jer Ferrari dosta skače, tako da bi i tvojoj ekipi pomoglo.
          Šta je takav strah od MBa da će poletjeti ako neće biti poskakivanja, pa ste svi protiv?
          A zadnje je to što je je jednostavno glupo imati pravila da u prvoj sezoni bolidi se rade namjerno sporijima da bi se mogli voziti.
          Treba biti natjecanje najbržih bolida, a ne onih koji najmanje skaču, makar naslove uzele ekipe koje mi nisu drage.



          4
          0

          4
        • Ferrari
          blejky Donator Prikaži

          Naravno da sam protiv promjene jer jedina momčad koja ima problem je Mercedes.
          Ferrari poskakuje ali je brz i njima poskakivanje neutjeće na performanse za razliku od Mercedesa.
          Umjesto da priznaju da su u potpunosti profulali koncept bolida i sami riješe taj problem bez da uvlače druge u svoja sranja šta oni rade lobiraju promjene tehničkog pravilnika pod izlikom brige za sigurnost koja uopće ne postoji.

          Lando im je ljepo rekao kao da riješe problem .
          Učvrstite podnicu i podignite auto i problem riješen kako je i McL napravio na svom bolidu.

          A zašto bi Mercedes bio poseban? Zašto i oni ne naprave isto kao i ostali? Zato što bi se ba stazi borili sa Williamsom a to je gospodi ispod časti pa kukaju i lobiraju na sve strane da im drugi riješe njihov problem.

          A čudno kako dok su dominirali a drugi zagovarali promjene oni su bili ti koji su bili protiv.
          Dok su na vrhu bili onda im ništa nije smetalo a čim su pali sa trona odmah zlo i naopako.



          10
          8

          2
        • Lewis Hamilton
          smr201 Prikaži

          Utječe svima na performanse samo nekima manje nekima više.
          Ili ti stvarno misliš da Ferrari ne bi bio još brži da ne skače uopće kao RB?
          Čak mislim da MB nebi ništa tu dobio puno, sumnjam da mogu ove godine stići Ferrari i RB da bi se borili za naslov, a treći su i sa i bez poskakivanja.
          Ja govorim da ako je rješenje problema podizanje bolida, a to je po ovim pravilima = usporavanju da pravila nisu dobra neovisno kome odgovaraju.
          Ima dobar članak od Di Grassija na motorsport.com kako cijeli koncept F1 ide u krivom smjeru sa većim i težim bolidima. Kad sam pročitao složio sam se sa većinom napisanog.

          https://www.motorsport.com/f1/news/can-f1-turn-back-from-its-heavyweight-path/10328150/



          1
          -1

          2
        • Ferrari
          blejky Donator Prikaži

          Pa ako utjeće na sve kako je onda Mercedes jedina momčad koja zagovara promjene? Zanimljivo zar ne.
          A što se Ferraria tiče imaš izjavu Binotta nakon sastanka šefova momladi u Kanadi pa si pročitaj i sve će ti biti jasno gdje Ferrari stoji po tom pitanju.
          A stoji čvrsto na strani Red Bulla, McL-a , Alpina i Alfe



          3
          2

          1
        • Lewis Hamilton
          smr201 Prikaži

          Pa rekao sam odmah da utječe na sve, samo ne jednako.
          Ferrari i RB gube puno manje od MB zbog toga, to uopće nije sporno.
          Kao što nije sporno da bi se MB ponašao kao Ferrari i RB da su na njihovom mjestu.
          Što se mene tiče neka maknu poskakivanje i nek Haas uzme naslov ako imaju najbrži bolid.



          1
          -1

          2
        • Ferrari
          blejky Donator Prikaži

          Pa vrlo lako mogu sami riješiti poskakivanje.
          Napisao sami ti u prijašnjem postu šta im je Lando poručio “Stvrdni podnicu i podigni auto i svi problemi i po pitanju sigurnosti i zdravlja riješeni jednom jednostavnom promjenom na bolidu.
          I svi sretni dobro ne baš svi🤔🤔



          3
          3

          0
        • Sebastian Vettel
          Pastor Prikaži

          Podizanje bolida je jednostavno rješenje, i znači usporavanje bolida. Ali nije jedino. Tako da ti je glupa priča da se ide na to da bolidi budu sporiji. Podizanje bolida je rješenje za one koji ne znaju za bolje rješenje, tako da ako ne znaš riješiti problem na bolji način (kao Red Bull), onda ga riješi na jednostavniji način (podizanje bolida, usporavanje), pogotovo ako te brine sigurnost. Ali pošto neće da ga riješe na taj jednostavni način, znači da je priča o sigurnosti samo mazanje očiju…

          Sve imaš u pravilima. Možeš biti i brz i siguran, a možeš biti i spor i siguran. Tako da traženje promjena zbog sigurnosti je hinjski.



          6
          5

          1
        • Lewis Hamilton
          smr201 Prikaži

          @Pastor
          Jedino ga je RB riješio ja način bez da podižu bolid, tako da je to očito nešto ili svojstveno samo njihovom bolidu ili neka tehnologija koju ostali još nisu provalili.
          Svi ostali moraju podizati bolid.
          Zašto je bila tolika drama tu na stranici oko DASa onda? Također inovativno rješenje jedne ekipe koje je bilo po pravilima, ali je FIA odlučila da nije u duhu pravila i nisu htjeli da ekipe troše lovu na razvoj toga pa su zabranili od sljedeće sezone.
          Ja sam od početka govorio da bi bilo kakve promjene uveo od sljedeće sezone, tako da ovi koji su “pogodili” imaju ovu sezonu za pobrati vrhnje.
          Dakle isti pristup kao kod DASa.



          2
          1

          1
        • Sebastian Vettel
          Pastor Prikaži

          DAS je bila stvar interpretacije, ili nedovoljnog opisa u pravilniku, ali bilo je odmah jasno da nije u duhu pravila. I zavisno od interpretacije se odmah moglo proglasiti ilegalnim. Što reče Coulthard nedavno, Newey kad gleda novi pravilnik čita šta piše u njemu, a još bitnije, gleda šta ne piše. Tu se najviše performansi krije…

          Ja koliko znam nigdje nema govora da je Red Bull našao nešto što nije u duhu pravila… A sad, što se tiče Mercedesa, imaju poseban koncept, za koje neke ekipe kažu da su isprobali pa odustali. Možda se po ovom pravilniku ne može takav koncept natjerati da radi. Pa sad Mercedes radi pritisak da se uvede nešto što će im pomoći da proradi. Zamisli da im upali, i onda da odjednom profunkcioniše sljedeće godine. Onda bi svi morali mijenjati koncept sličan njihovom da ih uhvate. A tu bi imali veliki zaostatak. To bi bila smijurija od sporta, ako se tako nešto desi. Zato, po meni ne treba ni u sezoni, a ni za naredne sezone mijenjati ništa. Treba se novim pravilima dati više vremena, a ne odmah mijenjati zato što neko misli da mora uvijek biti na vrhu…



          7
          6

          1
        • Lewis Hamilton
          smr201 Prikaži

          @Pastor
          Pa i ovo poskakivanje je bilo nepredviđeno pravilima i simulacijama u tunelu, nije to nešto što se znalo od početka da će sigurno tako biti.
          Ja osobno sumnjam da bi samo smanjenje poskakivanja toliko gurnulo MB prema naprijed, ali postoji i ta mogućnost.
          No šta će biti ako MB sam riješi problem i onda skoče naprijed? Opet svi moraju mijenjati koncept i MB dominira bar nekoliko godina.
          Siguran sam da bi se i tad našlo par pametnih koji bi govorili maFIA i slično



          1
          -1

          2
        • ZX10R Prikaži

          Bravo ,ma najbolje da voze od kuće iz dnevnog boravka ,zbilja su smiješni
          Kao da ih netko tjera da voze
          Jedini tko je smiješniji su ovi koji se brinu za umorna leđa hama i ekipe !!!



          3
          2

          1
        • Sebastian Vettel
          Pastor Prikaži

          Nije stvar u poskakivanju. Za to se definitivno može naći rješenje pod trenutnim pravilnikom. Nego mislim ako se uvedu sofisticiraniji ovjesi da će to pomoći Mercedesovom konceptu, nevezano za poskakivanje. I onda su na konju… Mislim da zato ovo forsiraju.



          1
          0

          1
        • Lewis Hamilton
          smr201 Prikaži

          Ako uvedu sofisticirani neki ovjes to je druga priča naravno, ja sam mislio na riješenja tipa ovo drugo učvršćenje podnice ili nešto slično.
          Ako promijene cijeli stražnji ovjes to onda može bilo koga baciti naprijed značajno tu se slažemo


          0
          0

          0
      • Ferrari
        miki the pirate Donator Prikaži

        “Health data of about 43 000 workers exposed to wbv and 24 000 persons in control groups were reported. The results indicate an increased health risk of the spine and of the peripheral nervous system after intense long-term wbv. With a lower probability, the digestive system, the peripheral veins, the female reproductive organs, and the vestibular system were also affected. Long-term effects on other organs cannot be precluded. Wbv can worsen certain endogenous conditions. Specific diagnostic features of pathological changes induced by wbv with frequencies below 20 Hz do not exist. On average, the health risk increases with higher intensity or duration of exposure, however, quantitative exposure-effect relationships cannot be derived at present.”

        … aaaa…. sad mi jasno… jbg… kasno palim



        4
        4

        0
  10. Ferrari
    Mrgud Prikaži

    Davide, oprosteno ti je za Spa 1998. :)



    10
    7

    3
  11. Chequered Flag
    AnteF1 Prikaži

    Lijepa mu uniforma.



    1
    0

    1
  12. avalon Prikaži

    DC je sigurno u krivu jer nedavno sam čita da će se trke u moto krosu i reliu početi vozit samo na stazama di nema “skokova” . ima jedna izreka/aforizam koji glasi ” ko ima 4 asa u rukama ne traži da se karte ponovno dijele” . tim čiji je vozač nedavno mukotrpno izlazija iz bolida ( a u kanadi ka “ptičica”) je 8 sezona ima 4 asa u rukama i karte nije trebalo mijenjati , sad kad ih nema oni bi da se karte ponovno dijele pod krinkom opasnosti i brige za zdravlje vozača . je li se desila neka teža nesrića u ovih 9 trka , a da je vezana uz ovo poskakivanje bolida ? mislim da je već lani znala bit snimka kamere koja bi pokazivala šta vozač vidi iz kokpita pa smo mogli primjetit “vibracije” koje vozač “trpi” tokom vožnje zbog neravnina na stazi …. ka da nema ogibljenja . je li neko zbog zdravlja vozača “omekša” da manje “pate”? a kako je tek kad i ako j evozač agresivan na pasicama ? nekad su 3 pa i 4 kotača u zraku , a onda sljedi udarac kad se kotači “vrate” na stazu .



    19
    18

    1
  13. ZX10R Prikaži

    Bravo David Coulthard ,nema se šta dodati ,sve jasno !!!



    3
    3

    0
  14. Ferrari
    T-r-a-x Prikaži

    All is fair in love and war – Ništa novo za F1 :) Kao i uvijek, prvenstvo se odvija paralelno na više frontova.

    BTW… “dupinanje”?! Niste li mislili “morsko prasiranje”?


    0
    0

    0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.