Izdvojeno

Krenuo kišni vikend u Imoli: Ferrariji daleko ispred konkurencije

Piše: Ante Vetma

Prije 11 mjeseci, 23 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Ekipe su u Imolu došle s mišlju da neće imati puno vremena za testiranje novih komponenti jer je ovog vikenda na rasporedu sprint vikend. Naravno, u ovom formatu imaju samo 60 minuta prvog slobodnog treninga prije kvalifikacija. Međutim, kiša koja je cijelo jutro padala u regiji Emilia-Romagna dodatno je zakomplicirala situaciju i ekipama dodatno ograničila vrijedne testne kilometre.

Drugi slobodni trening održat će se sutra, ali s obzirom na to da perc ferme uvjeti započinju početkom kvalifikacija – to ujedno znači da više neće biti moguće raditi promjene na bolidima bez dodatne kazne.

Svejedno, ekipe se nisu sramile donijeti nadogradnje. Alpine je donio novu podnicu, ali samo jednu, pa će ovog vikenda biti na bolidu Fernanda Alonsa. Mercedes je na oba bolida imao nove aerodinamičke detalje, kao i Red Bull.

Već u prvih deset minuta imali smo nekoliko incidenta – Charles Leclerc se prvi elegantno izvrtio na stazi, a Nicholas Latifi je par minuta kasnije izveo nešto slično, ali je upao u šljunak iz kojeg se, nasreću po njega, uspio izvući. Nedugo nakon toga Albon je pokazao da Williams ne funkcionira najbolje u ovim uvjetima. On je prerezao zavoj i po travi se vratio na stazu, bez oštećenja. Na istom mjestu zavoj je presjekao i Carlos Sainz.

Uslijedio je manji izlet u šljunak Landa Norrisa kojeg je vjerno replicirao Esteban Ocon, a u međuvremenu se po drugi put izvrtio Ferrari Charlesa Leclerca.

S polovicom treninga počeli smo viđati i prve intermedij gume jer je kiša smanjila intenzitet padanja, a na stazi su bolidi počistili lokve i stvorili nešto što nalikuje na trkaću liniju. U tim uvjetima svi su se počeli bolje snalaziti, ali nas svejedno nisu razočarali i ostavili bez izleta. Najprije su to odradili Lance Stroll, Lando Norris i Kevin Magnussen, a onda nas je Leclerc po treći put počastio svojim izvrtanjem. Par minuta kasnije je napravio najbrži drugi sektor, i imao sekundu bolje vrijeme od bilo koga – samo da bi ponovo presjekao zavoj po travi i time poništio svoj krug. Iza njega je Carlos Sainz napravio još bolje vrijeme sa sva tri ljubičasta sektora. Staza se u posljednjih 15 minuta počela drastično ubrzavati i do kraja smo vidjeli lijepi sprint do cilja.

U tome su se najbolje snašli Ferrariji koji izgledaju miljama daleko ispred svih. Max Verstappen je uspio doći na sekundu i pol zaostatka, a u nekim dijelovima treninga prednost je bila i više od dvije sekunde.

Pet minuta prije kraja u šljunku je zapeo Lando Norris. Tamo je ostao dovoljno dugo da vodstvo utrke proglasi uvjete crvene zastave, nakon čega je Norris ipak pronašao rikverc i vratio se na stazu. Svejedno, s obzirom na to da je crvena zastava oglašena – svi su se morali vratiti u pitlane na par sekundi. U zadnje tri minute vozači su se vratili na stazu, ali nije bilo nikakvih iznenađenja, osim što je Valtteri Bottas izazvao žutu zastavu jer se izvrtio i zapeo u šljunku.

Kvalifikacije će se voziti danas u 17 sati.

P#VozačEkipaVrijeme+Krugovi
116C.LECLERCFerrari1:29.40224
255C.SAINZFerrari1:30.2790.87725
31M.VERSTAPPENRed Bull1:30.8671.46520
420K.MAGNUSSENHaas1:32.4393.03722
547M.SCHUMACHERHaas1:32.9883.58622
611S.PEREZRed Bull1:33.0123.61017
714F.ALONSOAlpine1:33.1603.75813
85S.VETTELAston Martin1:33.3653.96321
922Y.TSUNODAAlphaTauri1:33.6114.20918
1063G.RUSSELLMercedes1:34.2624.86020
1177V.BOTTASAlfa Romeo1:34.6155.21319
1210P.GASLYAlphaTauri1:35.1045.70219
1331E.OCONAlpine1:35.4206.01814
144L.NORRISMcLaren1:35.5026.10012
153D.RICCIARDOMcLaren1:35.6256.22314
1618L.STROLLAston Martin1:36.0336.63122
1723A.ALBONWilliams1:36.4617.05916
1844L.HAMILTONMercedes1:36.4647.06216
1924G.ZHOUAlfa Romeo1:37.4508.04821
206N.LATIFIWilliams1:39.69810.29614

Komentiraj

23 komentara

  1. Ayrton Senna
    Scuderia Prikaži

    Direkcija utrke ima neki fetiš na crvene zastave čini mi se. Bile su im dovoljne norrisove 2 sekunde u šljunku da proglase crvene zastave.



    7

    0
  2. Felipe Massa 19
    mrgud88 Prikaži

    Ferrari nadmoćan u odnosu na ostale. Ali niti jedan RedBull nije imao cist krug. Mada je ovo bilo za ocekivati, vlazni uslovi pogoduju trakciji koju ima Ferrari.



    2

    2
  3. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    kad Hamilton ovo napravi on je najbolji kišni vozac, a šta je sad Leclrec 7 SEC isprid Hamiltona, onda je vjerovatno do bolida 🤔



    27

    5
  4. Narain Karthikeyan
    Narain Karthikeyan Prikaži

    Opet ce biti kmecanja



    8

    2
  5. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Ferari klasa za sebe, nesto kao Mecka nekad.Bit ce igranje macke i mise kao sto se Mecka igrala nekad.



    1

    3
  6. Haas se nada da će se kiša nastaviti kroz cijelu sezonu :D



    13

    0
  7. x1

    Znam da nisu mjerodavna vremena, ali mnogi bi mogli pisati molbu da im se dozvoli nastup iako su iznad 107% :)



    10

    1
  8. Imam jedno pitanje koje nije vezano za ovu temu.Naime iz Bosne sam i na svim hrvatskim kanalima koje imam nema prenosa wrc-a??Da li je to moguće da se kod vas ne prenosi wrc ili ja nemam kanal?



    2

    0
  9. Ne znam što se vise ceka s nekim senzorom ili promjenom pravila.



    4

    1
  10. Sta cemo do kraja sezone nakon svakog treninga ,kvala i utrka kad Ferrari bude dobar citat masu komentara ” Kad ce senzori”?
    U pocetku je cak bilo i fora , sad je vec ( da nebudem grub ) dosadno.

    Ali svatko ima svoje veselje :D



    13

    1
  11. Šta god se dogodi, Latifi među najgorima ili najgori.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni