Izdvojeno

U Alpineu se nadaju da će se boriti u Q3

Piše: Ante Vetma

Prije 7 mjeseci, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Alpineov sportski direktor Alan Permane vjeruje da je njegova ekipa riješila probleme s dupinjanjem i da je Fernando Alonso puno sretniji s novim A522.

“Prvog dana u Sakhiru nismo mogli ući u ritam, ali druga dva dana su dobro prošla. Posebno bih izdvojio subotu – počeli smo napredovati sa setupom i to nam je dozvolilo da dupinjanje uključimo i isključimo po volji.”

“Znamo zašto se događa i znamo što moramo učiniti da to zaustavimo. Znamo kad nas čini bržima ili sporijima.”

“Ako pogledate druge bolide – Ferrari to još uvijek prakticira u određenim okolnostima. Igrali smo se s ovjesom, nagibom guma, slipstreamom i tako dalje. Sad nam je značajno bolje.”

“Nismo bili previše zabrinuti, performanse su bile tu i bili smo sretni. Nisam siguran da su nam ljudi vjerovali, ali mi nismo paničarili. Ništa se nije promijenilo. Još ne znam kakav je poredak svih ekipa, ali znam da smo tu negdje.”

Alpine je na kraju regularnog dijela zadnjeg dana bio treći najbrži s vremenom 1:32.698, iako čitavu sekundu iza Verstappenovog vremena. No, kažu da nisu išli na testiranje kvalifikacijskog kruga s malo goriva:

“Fernando svejedno nije bio sasvim zadovoljan. Želi biti još brži i vidi probleme s bolidom. Naravno, sad je puno zadovoljniji.”

“Imao je puno goriva u bolidu većinu dana, a onda je na C3 gumama osjetio da je bolid brz. Rekao je – ‘Wow, ovaj bolid je brz’. Bio je sretan, mogao je osjetiti performanse bolida.”

“Nismo stavili kvalifikacijsku količinu goriva, bilo je malo goriva. Kad se počnete navikavati na tu razinu gripa i brzine – naiđete na nove probleme. Ne bih rekao da su vozači u ekstazi i da očekuju pole position, ali nadam se da smo u kombinaciji, u Q3.”

Za prvu utrku sezone ovog vikenda imaju i nove nadogradnje:

“Imamo evoluciju, dijelove podnice smo spremili za Bahrein. Postoji širok plan za četvrtu ili petu utrku, tad će doći prve velike nadogradnje. Siguran sam da ćemo imati nadogradnje u svim utrkama, doduše.”

Komentiraj

11 komentara

  1. Michael Schumacher
    karte_m0lim Donator Prikaži

    za tvorničku momčad, nadati se q3 je malo… hah… prešutat ću…



    4

    0
    • Fernando Alonso
      Brane FA14 Prikaži

      Nije rečeno da se nadaju ulasku u Q3, nego borbi unutar Q3..Lp



      7

      1
    • A dobro, ne vidim ja problem u toj formulaciji rečenice.
      Većina nas ovdje pretpostavlja da Ferrari, Red Bull, Mercedes i McLaren imaju ove godine bolide i vozače koji mogu u Q3. I to je već popunjenih 8 od 10 mjesta. Ne bih se žalio da od ostalih 6 momčadi baš Alpine tu upadne, a isto tako nigdje ne znamo koja bude razlika između 1 i 10 bolida. Što ako bude unutar 0,5 sekundi?
      Onda imamo ludu sezonu.



      15

      0
  2. Sebastian Vettel 5
    GP2Engine Prikaži

    Osim ako…

    GP2 ENGINE



    4

    0
  3. Renault/Alpine je jedan propali projekat nažalost


    0

    9
  4. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    izgledaju mi slabo. i ako je alonso nezadovoljan već sad znači da je njesra.
    osoban dojam da će im sezona biti za zaborav i da neće biti postolja. nitko sretniji od mene da sam u krivu


    0

    2
  5. Pa decki nije ni prva utrka a Vi se molite da udete u Q3,a dajte nemojte molim Vas,rade sutite



    1

    0
  6. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Već ga brkam sa Force Indijom.



    1

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni