Izdvojeno

Carlos Sainz: “Nabrijavanje” Mercedesa na Ferrari je njihova uobičajena igra

Piše: Ante Maras

Prije 7 mjeseci, 13 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Ovotjedni posljednji predsezonski test bio je još jedan dobar znak za Sainza i Ferrari, te su uspjeli zadržati zamah iz dobrog nastupa u Barceloni potkraj veljače.

Kako se čini da se Mercedes bori da razumije upravljanje svog W13, njemački proizvođač automobila izdvojio je Ferrari kao momčad koja će biti u vrhu ove sezone, a Mercedesov Lewis Hamilton je otišao korak dalje izjavivši nakon drugog dana testiranja u Barceloni da bi Ferrari mogao čak ostvariti 1-2 u Bahreinu na temelju svoje trenutne forme.

No u Ferrariju se ne obaziru previše na komentare njemačke momčadi i oprezni su po pitanju predviđanja sezone. Sainz također sugerira da se njegov suparnik ne ponaša ništa drugačije u odnosu na prethodne sezone u kojima bi njemačka momčad odrađivala predsezonska testiranja slabije u odnosu na konkurenciju da bi onda već od početka sezone pokazali se kao najbolji na gridu.

“Mislim da je to tipičan Mercedes,” kaže Sainz.

“Nahvale ostale, a onda dođe prva utrka i oni otpušu konkurenciju, što je tipično za njih. “

“Da je ovo bila prva godina da su to učinili, onda bih im možda povjerovao. Ali oni to rade već pet-šest godina i nastavljaju nas lomiti u prvoj utrci. Dakle, kao što možete zamisliti, ne vjerujem im puno.”

“Već također možemo vidjeti što rade… i neću puno reći.”

Sainzov posljednji komentar vjerojatno se odnosi na GPS podatke koji pokazuju usporedbu performansi bolida između Mercedesa i Ferrarija. Analiza najboljih vremena kruga za dva automobila pokazuje da između njih nema puno razlike u zavojima, ali Mercedes gubi većinu vremena na pravcu. Teorija je da Mercedes radi s performansama motora u vrlo konzervativnom načinu rada, tako da još ne pokazuje svoj puni potencijal.

Christian Horner se također slaže s Carlosom Sainzom po pitanju Mercedesa smatrajući da Mercedes nije pokazao ni najmanje tragove njihovog punog potencijala.

“To je jednostavno nemoguće reći”, rekao je.

“Ono što možete reći je da ćete tek iduće subote dobiti prvu sliku kada gorivo krene teći bolidima i kad oni izađu na stazu. Onda ćemo vidjeti koliko su konkurentni.

“Mislim da je to ono što je zanimljivo kad nemate ništa na papiru. Mislim da Mercedes još nije u potpunosti pokazao sve što ima u ruci. Mislim da je Ferrari bolid u formi kojeg biste htjeli imati u ovom trenutku, ali nadamo se da ćemo i mi biti tu negdje. Čini se da McLaren ima jak bolid. i Alpine je bio brz, pa je nemoguće išta predvidjeti.”

Komentiraj

13 komentara

  1. Sebastian Vettel 5
    dzalac Prikaži

    Ni nakon prve utrke se nece znati gdje je tko, osim ako tim na prvom mjestu bude imao sekundu bolje vrijeme u uspordbi sa prvim konkurentom



    13

    1
  2. Mick Schumacher 47
    senna66 Donator Prikaži

    Stekao sam dugogodišnji imunitet na razočaranje Ferrarija, ali mislim da ću uzeti jednu booster dozu za Mercedesovo piljenje naopako. Mislim da smo svi već cijepljeni na njihove priče za malu djecu.



    31

    2
  3. Ima snimki na YouTubu gdje Russell uopće nije ubacivao u 8. brzinu na pravcima…

    A u Drive to Survive se jasno vidi koliko ti ljudi mogu lagati i manipulirati riječima. Vrh je kada Toto kaže da se oni bave utrkivanjem, a ne politikom. 🤣

    I da, bolid sada ne valja, ali u podrumu u kutiji će pronaći 2-3 sekunde i uz Hamiltonov ekstremni napor i super moći uspjeti će se teškom mukom dočepati P1.



    28

    2
  4. Sad će Merc u tjedan dana pronaći sekundu-dvije kao i obično, a ostali se ubijali cijelu zimu da bi iskopali kakvu desetinku 😂



    14

    1
  5. Felipe Massa 19
    mrgud88 Prikaži

    Binotto je izjavio, kao sto je bilo vidljivo na mnogim slikama, kako ispod sasije imaju dosta praznog prostora, te mogu uveliko manipulisati sa sidepodovima ukoliko se ovaj koncept ne pokaze kao efikasan. Nadam se da nisu promasili dizajn.



    8

    0
  6. mislim da ce odnos snaga bit isti kao i prosle godine i nista se nece promijeniti, eventualno na dnu grida.. ovakve price se slusaju svake godine



    11

    2
  7. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    e sainz mi je sad draži kad je progovorio ono što masa misli


    0

    1
  8. Lipeeee cvatuuu sve je isto ko i lani Mečka dere svi misle da mogu blizùuuuuu


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni