Izdvojeno

Sebastian Vettel: Vozači imaju dug put do ovladavanja novim bolidima

Piše: Haris Džananović

Prije 7 mjeseci, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Četverostruki svjetski prvak, Sebastian Vettel, dočekao je i ispratio brojne vozače u Formuli 1, a nedavno je podijelio svoje prve utiske o novom bolidu Aston Martina i općenito novoj eri tehničkog pravilnika.

Vettel i njegov kolega Lance Stroll su skupili 295 krugova u prvoj rundi predsezonskih testiranja u Barceloni, međutim našli su se i u problemima posljednjeg dana kada se bolid njemačkog vozača zaustavio na stazi dok se iz stražnjeg dijela širio gust dim bijele boje – incident koji je kasnije pripisan curenju ulja.

Vettel je ipak izrazio zabrinutost za nešto drugo, privikavanje na novu generaciju bolida:

“Odvezli smo dobar broj krugova, ali još uvijek imamo dosta toga za naučiti. Bolid želi biti vožen na drugačiji način, trenutno se malo poigravam sa stilom vožnje i onim što mogu uraditi u određenim situacijama. Podjednako učimo i pokušavamo riješiti neke probleme u hodu, kao i izazove s kojima se susrećemo, uzbudljivo je, ali i krivulja učenja je veoma strma.”

Još uvijek ima dosta vremena za timove da pohvataju konce s novim proizvodima njihovih inženjera jer drugi dio testiranja u Bahreinu dolazi sredinom idućeg tjedna, prije prvog GP vikenda na istoj stazi.

“Čeka nas još posla, svi su užurbani u pripremama, međutim ispred svih je jako velika planina koju treba osvojiti. Trenutno ne mogu reći da vidimo vrh, ali je ovaj proces definitivno zabavan koliko je i izazovan. U našoj ekipi postoji snažna vjera da ćemo pravovremeno uspjeti ostvariti zacrtane ciljeve.”

Vettel je također dodao da su njegovi detektivski instinkti isplivali na površinu, ističući neke jedinstvene pravce u kojim su ekipe krenule kada su dizajnerska rješenja u pitanju.

“Iznenadila me je tolika raznolikost u pristupu, kao i veliki broj različitih pristupa filozofiji bolida. Očekivao sam dosta sličnih ideja, ali mi je drago vidjeti da novi tehnički pravilnik daje dosta manevarskog prostora svima da pokažu svoje kreativne ideje. Vidjet ćemo što će se na kraju ispostaviti kao ispravno, ali se doista nadam da će svi bolidi biti dosta blizu jedni drugima i da neće postojati veliki jaz na gridu. Godina je duga i svi su u istom košu kada je riječ u prikupljanju podataka.”

Drugi krug predsezonskih testiranja će se održati na stazi Sakhir od 10. do 12. ožujka, dok je Velika nagrada Bahreina na rasporedu od 18. ožujka.

Kompletan raspored GP vikenda uvijek možete vidjeti u podnožju naše naslovne stranice ili u F1puls kalendaru ovdje.

Komentiraj

4 komentara

  1. Robert Kubica
    S1707 Prikaži

    Nevezano za ovu temu ali ljudi moram vam reći da je “Ante Vetma” Ksenofob!

    Skoro svaki komentar koji napišem on obriše. I ako moj komentar nije povrijedio ni jednu stavku na ovom forumu.

    Sloboda govora izgleda važi samo kad se mrze Ruski vozači ili čitav Ruski narod.

    Ili je ovo diskriminacija zato što ne branim Azov iz Ukrajine?



    2

    11
    • F1puls Portal
      Ante Vetma glavni urednik Prikaži

      Ja sam S1707fob, odnosno – baniran si.



      13

      4
    • Alain Prost
      Alain Prost Prikaži

      Dakle ovo si napisao prije desetak dana:

      “Rat u Ukrajini traje već 8 godina, ovo je potez za kraj rata. Oslobađanje Ruskog naroda od fašističke vlade u Ukrajine. Tj dva regiona koja su de facto samostalni od 2014te ali nisu bili priznati.”

      Ovako su i mene došli oslobadati prije 30 godina.

      Dugo si izdržao.



      11

      3
      • Blue Flag
        dFixxx3r Prikaži

        Ocito je ne popularno ali cinjenica je da rat u ukrajini traje od 2014, samo se sad ukljucila rusija sto naravno ne odobravam te sam protiv rata.
        Treba imati na umu da se radi o dvoristu nuklearne sile i da je tu puno interesa i politike i s zapadnih strana..

        Btw ima nekih fishy prica o tom zelenskom i njegovoj vladavini..

        Nadajmo se stabilizaciji..



        2

        2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni