Marcus Armstrong je ostvario pobjedu na prvoj sprint utrci na stazu u Saudijskoj Arabiji. Drugi je ciljem prošao Liam Lawson, a posljednju stepenicu postolja je uzeo Juri Vips.
Felipe Drugovich je došao do četvrte, a Robert Švarcman do pete pozicije. No, to mjesto će prepustiti Jehanu Daruvali zbog kazne od pet sekundi. Christan Lundgaard je došao do sedme pozcije, a posljedni bod je u zadnjem krugu uzeo Dan Ticktum vodećem u prvenstvu Oscaru Piastriju. Bent Viscaal je zatvorio krug desetorice
Armstrong je napravio sve što je trebao na samom početku utrke – s unutarnje strane se postavio te odmah uzeo vodstvo od Lawsona. No, već smo u prvom krugu vidjeli sigurnosni automobil na stazi. Samaia je udario u zid te oštetio bolid, a kolateralna žrtva toga je bio Marino Sato. Nakon četiri kruga utrka je nastavljena, no nakon prvog zavoja odmah prekinuta te je na stazi bio virtualni sigurnosni automobil.
Guanyu Zhou je imao dodir s Lundagaardom te se izvrtio na stazi i oštetio prednje krilo. Pao je na začelje poretka te je na kraju i završio na posljednjem mjestu te tako smanjio svoje šanse za osvajanje prvenstva. Većinu utrke smo gledati DRS vlakić od petog do desetog mjesta. Bilo je i zanimljivih borbi, a deblji kraj je izvukao Švarcman koji je izgurao van staze Tea Pourchairea, a s obzirom na to da ga nije propustio kasnije na stazi, dobio je kaznu od pet sekundi.
I kada smo očekivali da će utrka tako i završiti, nesretni Francuz je završio u zidu nakon izvrtanja te je na stazu ponovno izašao sigurnosni automobil. Dva kruga prije kraja, zelena zastava je ponovno bila na stazi. Sjajan tempo smo vidjeli od Ticktuma koji je na kraju uspio dohvatiti dvije pozicije, kao i Daruvala koji je u jednom zavoju uspio preteći dva bolida ispred sebe. Iako je Armstrong imao kontrolu cijelu utrku, Lawson mu se priljubio uz mjenjač na kraju, no Australac je uspio zadržati vodeću poziciju.
Drugi sprint je na rasporedu nakon F1 kvalifikacija.
Pozicija | # | Vozač | Momčad | Zaostatak |
---|---|---|---|---|
1 | 17 | Marcus Armstrong | DAMS | |
2 | 7 | Liam Lawson | HitechGP | 0.500 |
3 | 8 | Jüri Vips | HitechGP | 2.000 |
4 | 4 | Felipe Drugovich | UNI-Virtuosi | 2.800 |
5 | 6 | Jehan Daruvala | Carlin | 5.400 |
6 | 1 | Robert Shwartzman | Prema Powerteam | 8.200 |
7 | 9 | Christian Lundgaard | ART Grand Prix | 8.300 |
8 | 5 | Dan Ticktum | Carlin | 8.400 |
9 | 2 | Oscar Piastri | Prema Powerteam | 8.600 |
10 | 24 | Bent Viscaal | Trident | 10.400 |
11 | 11 | Jack Doohan | MP Motorsport | 10.500 |
12 | 14 | Enzo Fittipaldi | Charouz Racing System | 10.900 |
13 | 16 | Roy Nissany | DAMS | 12.900 |
14 | 12 | Clement Novalak | MP Motorsport | 13.100 |
15 | 21 | Ralph Boschung | Campos Racing | 14.300 |
16 | 22 | Logan Sargeant | HWA Racelab | 15.300 |
17 | 3 | Guanyu Zhou | UNI-Virtuosi | 17.300 |
18 | 20 | Olli Caldwell | Campos Racing | 24.600 |
19 | 10 | Theo Pourchaire | ART Grand Prix | |
20 | 23 | Alessio Deledda | HWA Racelab | |
21 | 25 | Marino Sato | Trident | |
22 | 15 | Guilherme Samaia | Charouz Racing System |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nije lose, na kraju…
0
0