Izdvojeno

Alonso: F1 je previše zaokupljena poboljšavanjem showa

Piše: Ante Vetma

Prije 1 godinu, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Fernando Alonso smatra da se Formula 1 previše zamara “poboljšavanjem showa”, čime je očito dao do znanja što misli o novom eksperimentalnom formatu GP vikenda.

“Mislim da Formula 1 uvijek teži poboljšavanju, a to ponekad na neki način nije potrebno. Ne vidim druge sportove da su toliko zabrinuti oko poboljšavanja showa.”

“Nogomet je inače kralj sportova, a toliko utakmica na kraju bude dosadno… Idućeg tjedna nema nikakve drame, nema promjene. Nitko ne sugerira da se golovi prošire ili da se igra bez golmana. Nema nikakve drame.”

“Sport je takav kakav je i Formula 1 bi trebala biti sretna i ponosna jer je vrlo popularna.”

Istovremeno, Alonso smatra da bi trebalo razmotriti kvalifikacijski format jer ovaj trenutni prelako oprašta vozačke greške i pruža puno novih prilika.

“Po mom dojmu – petak vjerojatno diktira ostatak vikenda. Kvalifikacije su određene po kvaliteti bolida, a ne po inputu vozača. Kad imate jedan set guma ili jedan pokušaj, u redu, bolid je najvažniji, ali vozač također mora isporučiti maksimum u tom trenutku. Kad imate jedan sat i šest setova guma onda napravite jednu pogrešku, napravite dvije pogreške, onda stavite novi set guma, napravite još jednu pogrešku, u redu, stavite novi set guma i na kraju postavite bolid tamo gdje bi i trebao biti.”

“To je moje mišljenje prema iskustvu koje imam. Otežajte malo petak [kad su petkom kvalifikacije], možda pružite samo jednu šansu za brzi krug, ne šest.”

Formula 1 trenutno razmišlja o izdvajanju sprint kvalifikacija iz standardnog formata vikenda. Ideja je ta da se sprint utrka vozi 100 kilometara, ali da ne utječe na startni poredak za glavnu utrku. Vozači bi se na grid poredali obrnuto od stanja u vozačkom poretku u tom trenutku i vozili zasebnu kratku utrku.

Alonso nije oduševljen:

“Obrnuti grid bih pozdravio jer sam u sporijem bolidu, ali ne mislim da je to fer. Ne vjerujem da Formuli 1 treba takva revolucija.”

Komentiraj

11 komentara

  1. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Da imamo jos 2 Alonsa na gridu nebi mi znali sta je dirty air



    33

    1
  2. Dakle, vidjeli (glavešine) da su sprint kvale sranje, pa umjesto da zaborave na to, oni bi sprint trku sa obrnutim gridom i (možda) manje bodova (npr. prvoj osmorici).
    I da imamo na 20+ vikenda dodatnu sprint trku gdje se opterećuju motori dodatnih 1/3 glavne trke (broj sesija bi ostao isti, ali bi imali povećanje race pace krugova nauštrb slične količine “trening” krugova), a vjerovatno će godinama ići na još manje dozvoljenih komponenti (kako su krenuli, doći do jednosg seta komponenti za čitavu sezonu…..).
    Ponavljam se ko papagaj, format F1 (standardni sa 2 treninga petkom, treningom i klasičnim kvalama, u formatu Q1-Q2-Q3 i trkom u nedjelju) je najmanji problem moderne F1.



    27

    2
  3. A što se ima reći nego deda je u pravu.



    22

    0
  4. Mozda da imaju jedan pokusaj u svakom q1, q2 i q3, a da se na kraju uzima zbroj (ili average) vremena za PP. Tako bi morali vozit na max. na svim setovima guma bez kalkulacija? Ne znam, samo razmišljam na glas.



    7

    0
  5. Sprint utrka kao kvalifikacija je sranje. Vozači su oprezniji nego u utrci, a trebalo je biti obrnuto.
    Jedna sitna greška i gubiš sve za utrku. Primjer Gaslya jučer i Pereza u UK.
    I kroz sprint momčadi se bolje pripreme za glavnu utrku što umanjuje neizvjesnost



    4

    0
  6. Nogomet je inače kralj sportova, a toliko utakmica na kraju bude dosadno… Idućeg tjedna nema nikakve drame, nema promjene. Nitko ne sugerira da se golovi prošire ili da se igra bez golmana. Nema nikakve drame.”

    Ovo je upućeno autorima portala i ekipi u komentarima koja godinama upravo o tome prigovara.

    Žao mi je, ali vama je upućeno. Je li Alonso u pravu ili nije je drugi par rukava.

    Sorry 😁


    0

    1
  7. Alonso ima pravo u svemu što je rekao. Bit će šteta ako se F1 pretvori iz sporta u zabavni sadržaj.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni