Russell: Previše kazni prisilit će vozače na oprez, a to nitko ne želi gledati

Izdvojeno

Katarina Predovan

Prije 3 godina 2 min 9 komentara

Nekoliko proteklih GP vikenda obilježile su brojne kazne. Vozač Williamsove momčadi George Russell smatra da bi takav trend prisilio vozače na previše opreza. Russell je također dobio kaznu od tri mjesta, nakon što je u sprint kvalifikacijama imao incident s Carlosom Sainzom. No, on smatra da takva kazna nije bila primjerena s obzirom da se dogodila u prvom krugu.

“To je ono oko čega smo raspravljali.”

Dodiri su sastavni dio utrkivanja, kako kažu, mislim da je to uvijek dobro za navijače, pa čak i za vozače da imaju blisko, žestoko utrkivanje.”

“Dakle, mislim da kad se dodijeli toliko kazni, to malo promijeni stavove vozača, način na koji pristupite vožnji, i nitko ne želi sjediti tamo i da svi budu oprezni, jer to nikome neće biti zabavno.”

George Russell

Russell smatra da je sitni incident s Sainzom privukao veliku pažnju jer je Carlos izgubio dosta mjesta nakon toga:

“Mislio sam da je to bilo malo grubo.”

“To je zaista bio jedan od onih incidenata u prvom krugu, puno se toga događalo. Znate, imao sam mali lock-up, nije bilo ništa zlonamjerno.”

“Nisam ga pokušavao stisnuti ili nešto slično. I mislim da je to bio bilo koji drugi zavoj, on bi samo nastavio, potencijalno čak i ispred mene. Dakle, rečeno nam je da se posljedice akcije nikada ne uzimaju u obzir.”

“Ali osjećalo se da je u ovom slučaju tako bilo. Svejedno, poštujem odluku. Na kraju krajeva – oni donose odluke, tako da moramo poštivati njihove stavove.”

George Russell

Mladi vozač Williamsa je rekao kako smatra da su suci bili ponešto oštriji ove godine. No na kraju je dodao kako je možda samo slučajnost da je u posljednje dvije utrke bilo više kazni nego inače.


Odgovor

9 komentara

  1. Ferrari
    Boris_CRO Prikaži

    Ja bih kazne isključio do kraja da imamo više DNF rizika tijekom sezone . Prvaci su nekada odustali 50% trka.



    2
    -8

    10
    • Audi
      Alonso1983 Prikaži

      A sada si zamisli da si uvjerljivo vodeci u prvenstvu kao Alonso 2012 i onda ti dva “dodira” odrede sudbinu. A dodiri su se dogodili jer nitko ne bi mario jer kazni ne bi bilo. Kazne moraju postojati. Ako netko nekoga izgura a ovaj mu je došao do pola bolida kazne mora biti. Ako to ponovi 5 puta , 5 puta treba dobiti taj netko kaznu. Znaju oni svi šta smiju samo pod to žestoko utrkivanje trpaju sve. Žestoko utrkivanje je npr ono što su pokazali Leclerc i Max lani u britaniji. Cišto žestoko , agresivno a opet bez kontakta. Samo treba ostaviti mjesta, t9 je sve što trrbaju. A oni jako dobro znaju da kad ostave mjesta onaj tko naoada obično prolazi zato i zatvaraju vrata. Evo , nedavno je Horner pricao kako je previse kazni, sad kad je Max otpao je kazna mala. Svi su oni licemjetni i gledaju svoj ashole i pricaju kako im datom trenutku paše.



      20
      18

      2
  2. Audi
    Alonso1983 Prikaži

    Ajd budem ovu izjavu zapamtio kad ga netko otrese van utrke da vidim što će pričati.



    24
    24

    0
  3. Lewis Hamilton
    Sodoff Baldrick 44 Prikaži

    Evo sad je i Russell tu potvrdio: “Dakle, rečeno nam je da se posljedice akcije nikada ne uzimaju u obzir.”

    Znači kažnjava se postupak/uzrok incidenta a ne posljedica.



    5
    3

    2
    • Niki Lauda
      wapi Pretplatnik Prikaži

      To je rečenica koju je Charlie koristio kad je trebalo opravdati blagu kaznu za teški incident. Recimo siguran da bi to rekao kad bi ga netko pitao “kako samo 10 sekundi, a Max je završio u bolnici zbog 51G….” Načelno je u pravu, ali mislim da ljudi nisu strojevi i ne mogu odvojiti akciju od posljedice. Osim toga u drugim aspektima života posljedica se itekako uzima u obzir. Na primjer prolaz kroz crveno su neki novci + dozvola na x mjeseci, ali ako pri tom prolasku kroz crveno ubiješ pješaka onda je vjerojatno i neko vrijeme u zatvoru. Iako se radi o prolasku kroz crveno.



      12
      11

      1
  4. Renault
    zd1400rt Prikaži

    Kako da se izrazim, a da ne budem prost (nekulturan, ne Alan Prost…)

    Ovi mi izgleda kao apliciranje Karađorđevog jezika na Totovu stražnjicu.

    Izjava baš u vrijeme kada se šuška o žalbama RB-a na malu kaznu Hamiltona prošlu trku.



    11
    11

    0
  5. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Kazne su smisne, nemoze bit ista kazna ako nekoga taknes dobijes 5 sekundi
    Ako nekoga i netaknes kao Vettel Hamiltona 5 sekundi, a di vodeceg izbacis iz trke je 10 sekundi, ako je posljedica po drugog vozaca veca kazna mora bit veca, ali po meni kazne moraju bit slicnije onima u moto gp, ako si dobia kazni za nesto ides u spori krug i kaznu odradit u roku 3 kruga, jer ovako igraju takticki zasto je perez odgura 2 puta leclerca, jer zna kad rjesi ricia bez problema ce utec 5 10 sekundi i kazna ce bit za nista, ako si napravia kaznu odma je odsluzi, padni par pozicija, a ovako Hamilton je dobia 10 sekundi i samo profitira, a da je dobia drive tru, mora bi ic na zadnje misto i trpia bi i on i bolid i gume jer ovo dodavanje na kraju trke s razlicitim bolidima je teska glupost, u abu dbabiu 2018, je hulk lipo reka, izgura me namjerno jer zna da me nemoze proc a u cistom zraku ce lako nadoknadit 5 sekudni kazne



    10
    8

    2
    • Sebastian Vettel 5
      battery992 Prikaži

      Upravo tako, najbolje objašnjenje problematike …
      Pored svega treba biti svakomu jasno da vozači ponekad forsiraju kontakt, jer jako dobro znaju kakav će određeni kontakt uticaj imati na bolid. A to je u potpunosti ne dokazivo, ako se izvede na pravi način.

      I onda kazne od 5, 10 sekundi gube ikakvo značenje

      Jednostavno se posljedice moraju uzeti u obzir, jer suđenje treba ili postojati ili da bude free for all , NASCAR pravila



      6
      6

      0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.