Izdvojeno

Ferrari ponovno u formi: Verstappen ispred Sainza i Leclerca, dvije crvene zastave

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Posljednji slobodni trening potvrdio je da na ovoj stazi Ferrari izgleda zaista dobro i ako su se dosad borili s McLarenom za mjesto treće najbolje ekipe, sad sve ukazuje na to da bi se mogli možda umiješati u borbu između Red Bulla i Mercedesa.

Iako se rezultati treninga uvijek trebaju uzimati s dozom opreza, Ferrarijev je bolid na stazi u rukama oba vozača izgledao jako dobro i završili su na drugom i trećem mjestu, a vidjeli smo i Lewisa Hamiltona i Valtterija Bottasa kako izlijeću van staze i bore se s bolidom.

Imali smo dvije crvene zastave. Prvu s Nicholasom Latifijem u glavnoj ulozi koji je svoj Williams uništio u kompleksu bazena, nakon čega smo dobili pauzu od nekoliko minuta. Trening je nastavljen 12 minuta prije kraja i vidjeli smo još nekoliko brzih krugova. Drugu crvenu zastavu uzrokovao je Mick Schumacher koji je pošteno skršio svoj Haas dvije minute prije kraja treninga. Schumacher je razbio bolid nakon što je napravio 14. najbolje vrijeme.

Ipak, najbrži je ostao Max Verstappen, pola desetinke ispred Carlosa Sainza i tri desetinke ispred Charlesa Leclerca.

Pete kvalifikacije ove sezone voze se u 15 sati.

Rezultati

#VozačVrijeme+Krugovi
1M.VERSTAPPEN1:11.29419
2C.SAINZ1:11.3410.04728
3C.LECLERC1:11.5520.25827
4V.BOTTAS1:11.7650.47121
5S.PEREZ1:11.8170.52318
6L.NORRIS1:11.9880.69420
7L.HAMILTON1:12.0200.72620
8K.RÄIKKÖNEN1:12.2981.00425
9P.GASLY1:12.3571.06328
10S.VETTEL1:12.5371.24324
11A.GIOVINAZZI1:12.5391.24521
12L.STROLL1:12.7001.40622
13D.RICCIARDO1:12.9591.66525
14M.SCHUMACHER1:13.1391.84521
15F.ALONSO1:13.3292.03519
16N.MAZEPIN1:13.3902.09620
17G.RUSSELL1:13.4472.15329
18N.LATIFI1:13.4752.18122
19Y.TSUNODA1:13.5222.22830
20E.OCON1:13.6142.32018

Komentiraj

7 komentara

  1. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Bit ce najzanimljivije kvale ove sezone (bar se nadan) da nisu mick i nikita zaminili kacige? Steta ako mu poprave bolid mozda bi se mogli borit za q2



    4

    0
  2. Sebastian Vettel 5
    battery992 Prikaži

    Ajmo Ferrari! Izgleda da bolidu fali samo snage, a šasija da je odlična! Moglo bi se i do pobjede. Naravno ako se ne pojavi Merc niotkud u kvalama…



    7

    0
  3. Sto se mene tice,mogu i u ovim pozicijama i kvale zavrsit!



    4

    0
  4. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    Za jednog Ferrarija ovdje je garantovano 4to mjesto, jer mislim da Perez nema sanse da bude medju 5. Ako bude i nesto vise za scuderiju, odlicno.


    0

    0
  5. Mick se, očigledno, oglušio o Steinerovo upozorenje



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni