Izdvojeno

Alonso: Ne postoji ništa slično Monaku

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 12 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Dva Alpineova vozača raduju se povratku u Monako, a entuzijazmu sigurno doprinosi bolja forma nakon razočaravajuće Velike nagrade Bahreina. Fernando Alonso i Esteban Ocon su osvajali bodove u Imoli i u Portugalu, a Ocon ih je osvojio i u Španjolskoj prije dva tjedna.

“Zaista ne postoji ništa slično Monaku i radujem se povratku tamo ovog vikenda. Dvaput sam pobjeđivao na ovim ulicama i uživam u strateškom aspektu nedjeljnih utrka ovdje.”

“Kvalifikacije će biti jako važne, kao što su bile važne i u Španjolskoj. Prema tome, moramo poraditi na izvlačenju maksimalnog potencijala iz jednog brzog kruga kako bi osigurali da oba bolida odrade dobar posao u subotu. Bit će važno pratiti gužvu na stazi. Radujem se povratku na posao ovog vikenda.”

“Ovo je izazovna staza i barijere koje vas okružuju stalno podsjećaju da ne smijete pogriješiti.”
– Fernando Alonso

“Morate se koncentrirati tijekom cijele utrke, ali za to živimo kao vozači Formule 1. Uživamo u izazovu kojeg pružaju oštri zavoji i grbe u svakom zavoju.”

Esteban Ocon se složio sa svojim timskim kolegom:

“Monako je zaista posebno mjesto. Kad god pomislite o Formuli 1 – pomislite na Monako. Privilegirani smo što možemo voziti bolide ovim ulicama.”

“Prošlo je nešto vremena otkad sam se utrkivao u Monaku još tamo 2018. godine, a ista je situacija i s Fernandom. Mislim da će nam trebati malo vremena da pronađemo brzinu i granice tijekom treninga. Ovo je najizazovnija staza u kalendaru za svakog vozača. Morate vladati situacijom i vjerovati u bolid.”

Raspored VN Monaka

ČETVRTAK, 20. SVIBNJA
11:30VN Monaka – 1. trening
15:00VN Monaka – 2. trening
SUBOTA, 22. SVIBNJA
12:00VN Monaka – 3. trening
15:00VN Monaka – kvalifikacije
NEDJELJA, 23. SVIBNJA
15:00VN Monaka – utrka

Komentiraj

12 komentara

  1. “Kad god pomislite o Formuli 1 – pomislite na Monako”… Nikad pa ni onda. Formula 1 je SPA, Silverstone, Monza, Hockenheim, Nurburgring, Montreal, Melbourne, Suzuka, Interlagos….. Monako je samo “kulturni” uteg formule 1. Torpedirao bih tu utrku za sva vremena, ali ima previše fanova koji su zbog nekog razloga vezani za ovu utrku. Nakon 20+ godina gledanja nikad nisam promjenio mišljenje.



    10

    25
    • Ja bih bas rekao da mnostvo ljudi pomisli na F1 kada se spomene Monaco, pa ih sigurno veliki broj kada spomenu F1 pomisli na Monaco :)



      13

      6
    • Nigel Mansell
      drv Prikaži

      Slažem se sa AMGom.

      Istina je da fanovima koji redovno prate F1 na TVu, Monte Carlo nije među omiljenim utrkama, uglavnom zbog manjka događaja na stazi. Većina onih koji dolaze uživo na trke ipak jako vole tu trku zbog, kako je rekao jedan od kometara ovdje, šušura koji se zbiva po gradu i oko utrke.

      Za one koji ne prate redovno (većina populacije), Monte Carlo je jedan od glavnih zaštitnih znakova F1. Ok, vjerojatno su još čuli i za Spa, Monzu i Silverstone, ali većina ostalih staza je onako, meh, nikad čuo.

      Stvar marketinga ali i nekog “duha” kojeg netko može osjetiti, a netko ne. Siguran sam da je npr. neka nova sportska Kia (Istanbul park) puno kvalitetniji auto od starog Jaguara E Type (Monte Carlo), po svim parametrima osim tog “duha”. Pa ako hoćeš raditi super vremena na stazi, kupiš Kiu. Ako trebaš nešto više od auta, razmisliš i o Jaguaru. Nadam se da sam dao dobar primjer…



      14

      1
    • Iako bude jedna od dosadnijih utrka ipak obožavam Monaco, neznam zašto… vjerovatno jer mi je u simulacijama jako zabavna za voziti, sastaviti dobar krug i sl. Bez obzira što nema preticanja nekog nebih volio da ju se ikad izbaci iz kalendara i zbog nostalgije i respekta koji imam prema stazi. A vozačima naklon do poda kada bez greške odrade vikend.



      3

      0
    • Sebastian Vettel
      Pastor Prikaži

      A ti si F1 vozač, pa stavljaš sebe u isti koš? Očito je govorio iz ugla vozača…



      2

      0
  2. “Uvik kontra”

    F. Alonso



    1

    5
  3. Alonso je bio vrhunski vozač, koji je protratio svoje najbolje godine u Ferrariu, i pogotovo u McLarenu. Nije bio na pravom mjestu u pravo vrijeme. A što znači biti na pravom mjestu u pravo vrijeme, najbolje znaju u ekipi Mercedesa, koja već godinama izdašnim svotama usrećuje čelne ljude Pirrelia, a i maFIA je sasvim sigurno u tim igrama. Pohlepa za novcem očituje se i u otkupu prava na emitiranje F1 utrka, koje su postale suludo skupe, tako da se brojni gledatelji moraju snalaziti preko divljih stream linkova. Na taj način postaju sve više i više nedostupni, a samim time i nezanimljivi. Zaboravili su, ili ih jednostavno nije briga što režu granu na kojoj sjede. Bez podrške većine publike kojoj je F1 sada već postala beskrajno dosadna, taj sport gubi značaj koji je nekada imao. Ne može me nitko uvjeriti da Ferrari, McLaren, Red Bull ili neka četvrta ekipa, nisu u stanju parirati Mercedesu, koji nas sve ove godine vuče za nos. Na glumatanje Tota Wolffa, Lewisa Hamiltona i ostalih iz Mercedesa sada više ni najveći naivci ne mogu nasjesti. Iz sezone u sezonu glume probleme, a svaki put kad im se netko približi, “čudesno” izvuku dodatnu brzinu. Monaco će dati konačan odgovor, vrijedi li pratiti F1 i dalje, ili možemo sve zaboraviti.



    15

    10
  4. Formula 1
    SG1 Prikaži

    Da nije 2018. godine?


    0

    0
  5. Monako definitivno spada u “nezanimljive” utrke u F1 kalendaru i znam da nam se većini “smrači pred očima” kad se bliži taj F1 vikend!
    ALI – staza je ušla u legendu zbog nevjerojatne povijesti automobilističkih utrka koje su se tamo odvijale i stekla je status prestižne staze. Tako da, voziti u Kneževini zasigurno ima posebnu čar za vozače (možda ne toliko zbog same utrke koliko zbog – jednostavno – prestiža koji nosi nastup na toj stazi).
    Uglavnom – svaki pravi ljubitelj F1 neće propustiti nijedan F1 vikend (makar gledali reprizu utrke), pa tako ni Monako…….



    4

    0
  6. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    hvala za raspored. always useful za nas rekreativne pratioce


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni