S novim tehničkim propisima koji stižu za sezonu 2022., sve momčadi su suočene s ravnotežom kad su u pitanju troškovi i budžet.
Odluka o tome je dodatno zakomplicirana uvođenjem novih financijskih propisa, ograničenjem proračuna i aerodinamičkim hendikepom razvoja. Potonji omogućuje momčadima koje su prošle godine završile niže u prvenstvu konstruktora da više napreduju tijekom ove sezone.
U intervjuu nakon utrke u Imoli, Binotto je rekao da je Ferrari bio zadovoljan napretkom koji je postigao od svoje loše prošle sezone, te da je prebacio fokus na sljedeću sezonu. Kako je prošle godine završio na šestom mjestu od deset momčadi, Ferrariju će biti dopušteno više vremena za razvoj od većine njegovih rivala.
“Mislim da je bolid za 2021. tamo gdje smo očekivali, pa se korelacije slažu s našim podacima. Što je sjajno.”
“Je li vrijeme za prelazak na 2022.? Već smo prešli, od siječnja. Tako da, momčad je već fokusirana na sljedeću godinu. I dalje ćemo imati određeni razvoj do 2021., ali to nije naš prioritet.”
Mattia Binotto
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sve nade se polazu u bolid za 2022, i otvoreno se prica o tome, sta cemo samo ako bolid opet bude neka neuvjerljiva trica ili ne daj boze jos gore? Tko ce tada biti kriv? – Za promjenu bi to mogao biti i Ferrari? 😀
2
15
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A šta bi trebali? Položiti sve nade u ovaj bolid? Ili u onaj za 5 godina? Nije mi jasan komentar u ovom dijelu. Pa mislim da je fokus na novom bolidu za 2022 više manje kod svih momčadi u manje više istoj mjeri…
10
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nisam nigdje rekao da se ne bi trebali prebaciti na razvoj bolida za 2022, po mom misljenju ne bi bila greska da su se prebacili i u siječnju prosle godine, stvar je u tome sto se puno prica o tome, a nije da se ne bi moglo dogoditi da se i 2022 ne snadju onako kako to prilici momcadi sa tolikim kapacitetom (primjer da budu uvjerljivo iza Mercdesa i Red Bulla) :)
Moje zabrinutosti ionako idu najvise u smjeru navijaca, mogli bi i oni prebaciti fokus na trazenje krivca za 2022 u slucaju da se ponovi neka od neslavnih sezona zadnjih godina, ovu godinu neka otpisu. 😉
2
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A šta treba, prešutjeti kad ga pitaju neka ovakva pitanja da ne bi naljutio čitatelja f1puls.hr pod nickom “AMG”?
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Malo općeniti komentar na kraju ispada. Gdje stoji da se Mercedesu ili RB ne može desiti loša razdoblje? Gdje bi onda navijači tražili krivca? Evo primjer ova godina kada se nije znalo šta nose promjene pa je čak i svemoćni vitez optužio fia-u da se promjenama samo želi meca usporiti…
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
S obzirom na fokus koji je na 2022. ovo ce biti dobra sezona za Ferrari ako je suditi po prve dvije utrke.
No mene više od bolida zanima funkcioniranje same momčadi. Nadam se da su godine cirkusarija i šlampavosti iza njih.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ako uzpjeli istinski srediti korelaciju tunel- cfd- simulator- staza, mozda su se napokon uozbiljili
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
O čemu vi pričate? To se nikada neće dogoditi. Ako me moje sjećanje služi Ferrari se nije sastavio sa svojim tunelom od same izgradnje do danas. Preko 15 godina pričaju o tim podacima.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mislim da ce Ferrari biti kandidat za naslov u 2022.
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pozlatile ti se riči . Smatram da će u idućih 10 godina, od 2022; Ferrari, Red Bud i McLaren podijelit naslove međusobno i njihovi vozači naravno, a sad u kojem omjeru to ćemo vidit.
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sumnjam. Želim to jer sam već ostario od zadnje prave sezone (2004.) jer 2007. i 2008. neću računati kao uzorne za Ferrari.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Logično. ferrari radi ono što je Mercedes radio za 2014. Iako je značajan i pomak za ovu godinu. Mogli bi oni napraviti darmar sljedeće godine.
1
2