Bok! F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. Stoga, kako bismo mogli nastaviti raditi ono što radimo od 2015. - molimo da za ovu stranicu onemogućite AdBlock. Hvala :)

04 Španjolska – live chat
04 Španjolska – live chat

Russell: Samo zato što imate dvije bijele linije – ne znači da nije lakše voziti do prirodne granice

Ante Vetma

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Russell: Samo zato što imate dvije bijele linije – ne znači da nije lakše voziti do prirodne granice

Ante Vetma

Novi predsjednik udruge vozača GPDA George Russell je stao u obranu načinu vožnje Lewisa Hamiltona na VN Bahreina i pozvao suce da budu konzistentni oko primjene pravilnika po pitanju granica staze.

Podsjetimo, Hamilton je tijekom utrke dobio upozorenje kako prečesto odlazi van granica staze u 4. zavoju iako je prije utrke vozačima rečeno da suci na to neće obraćati pozornost.

“To je unikatan dio staze jer imate taj asfalt u izletnoj zoni. Pretpostavljam da taj zavoj traži bolje rješenje.”

Cijeli slučaj ne bi toliko uzburkao strasti da se pretjecanje Maxa Verstappena nije dogodilo baš na tom mjestu. Poziciju je morao prepustiti, a kasnije više nije uspio doći u priliku za novi napad.

“Shvaćam obje perspektive, da budem iskren. Najprije je bilo rečeno da ne brinemo o tome i da vozači mogu raditi što žele. Mislim da su u petak neki dečki to tjerali do ekstrema pa je izgledalo malo glupo.”

“Po mom mišljenju – sve je bilo u redu. Ako je to granica, to je granica. Samo zato što imate dvije bijele linije dva metra do izletne zone – puno je lakše voziti do prirodne granice staze, umjesto da ciljate na bijelu crtu.”

“Kako sam ja shvatio – granice staze su se morale poštovati u kvalifikacijama, a u utrci ste mogli ići izvan staze dok god niste time ostvarivali jasnu prednost u trkaćem incidentu. To je jasno objašnjeno. Po onom kako je Verstappen obavio pretjecanje – bilo je jasno da ćete morati vratiti poziciju ako prilikom pretjecanja iziđete van staze.”

Russell zaključuje porukom da želi granice staze tamo gdje je to fizički logično:

“Mislim da moramo voziti do prirodnih granica staze. Ako je prirodna granica staze izvan trenutne granice staze onda moramo promijeniti granicu staze, ako to ima ikakvog smisla.”

Mišljenje autora:

Glupost. Očigledno je puno bolje napisati jedno pravilo u sportskom pravilniku, drugo oprečno pravilo u uputama prije utrke, ali da se pritom primjenjuje samo na dio petka i subotu, a u nedjelju na prvu polovicu utrke.

Podrži nas

Zadnji donatori:
Kico i  Zekohonda

Top donatori:
Jester
Crash
wapi

Ako vam se sviđa ovo što radimo, podržite nas iznosom po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3599 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

14 komentara

  1. Nemojte tako, bila je tamo i crna crta a ne samo dvije bijele… samo vaše rasističke oči to ne vide ;)



    32

    3
  2. Ferrari blejky Donator Prikaži

    Jednostavno podignite rubnjake na tim djelovima tako da svaki izlazak se plaća sa nekim dijelom podnice.
    Naj jeftinije i naj brže i naj jednostavnije riješenje.
    Pa tko voli nek izvoli.
    Problem sa granicama staze riješen.



    32

    1
    • Ayrton Senna FerrariF1 Prikaži

      Sa ovime se potpuno slažem.. Napraviti visoke pasice ili rubnjake ili kako već se zovu.. Dodati šljunčane zamke pa tko voli nek izvoli.. I problem riješen.. Da je u bahreinu na tom mjestu bila visoka pasica ili pješčana zamka bi Lujo i Max klinac išli i pretjecali van staze..



      18

      0
  3. Blue Flag dFixxx3r Prikaži

    pa dobar zaključak, tamo gdje fizički je granica staze do tamo se treba voziti, znači postaviti travu i šljunak iza službene granice staze i riješena priča. žorž ima nešto u glavi



    23

    0
  4. David Croft Frantic Donator Prikaži

    Biće bolan mjesta u Benzu za tebe, kad-tad :mrgreen:
    Ne moraš baš toliko upirati, iako razumijem da si se već malo nasikirao oko toga



    22

    2
  5. Nije mi jasno zašto se jednostavno nije išlo na onu opciju koja je solidno funkcionirala prošle godina na pojedinim stazama, npr. u Portimau (zavoj broj 1) gdje ako se izašlo izvan limita staze na izlazu iz zavoja, u kvalifikacijama se brisalo vrijeme kruga, a u utrci su se dobivale opomene, crno-bijela zastava i na kraju time penalty. Ovako je sve bilo nejasno i vrlo neprofesionalno izvedeno, a možda je čak i taj samo jedan detalj Lewisu donio pobjedu.



    20

    0
  6. treba vratiti šljunčane izletne zone pa neće biti ovakvih debata i repova. Čuj prirodna granica staze *facepalm*



    8

    1
  7. Formula 1 SG1 Prikaži

    Koja je prirodna granica staze u šikani?



    9

    0
  8. Fernando Alonso junior Prikaži

    Staviti uz rub staze 1-2 metra šljunka ili trave pa nakon toga opet asfalt. I dalje bi imali sigurne izletne zone, ali bi se izlazak sa staze kažnjavao.
    To je neka moja ideja.



    8

    0
  9. Ferrari AMG Prikaži

    Misljenje autora je sve :) Je li mogu i drugi “autori” isto tako pisati misljenje ili samo jedan jedini neponovljivi?



    3

    9