Izdvojeno

Russell: Samo zato što imate dvije bijele linije – ne znači da nije lakše voziti do prirodne granice

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 14 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Novi predsjednik udruge vozača GPDA George Russell je stao u obranu načinu vožnje Lewisa Hamiltona na VN Bahreina i pozvao suce da budu konzistentni oko primjene pravilnika po pitanju granica staze.

Podsjetimo, Hamilton je tijekom utrke dobio upozorenje kako prečesto odlazi van granica staze u 4. zavoju iako je prije utrke vozačima rečeno da suci na to neće obraćati pozornost.

“To je unikatan dio staze jer imate taj asfalt u izletnoj zoni. Pretpostavljam da taj zavoj traži bolje rješenje.”

Cijeli slučaj ne bi toliko uzburkao strasti da se pretjecanje Maxa Verstappena nije dogodilo baš na tom mjestu. Poziciju je morao prepustiti, a kasnije više nije uspio doći u priliku za novi napad.

“Shvaćam obje perspektive, da budem iskren. Najprije je bilo rečeno da ne brinemo o tome i da vozači mogu raditi što žele. Mislim da su u petak neki dečki to tjerali do ekstrema pa je izgledalo malo glupo.”

“Po mom mišljenju – sve je bilo u redu. Ako je to granica, to je granica. Samo zato što imate dvije bijele linije dva metra do izletne zone – puno je lakše voziti do prirodne granice staze, umjesto da ciljate na bijelu crtu.”

“Kako sam ja shvatio – granice staze su se morale poštovati u kvalifikacijama, a u utrci ste mogli ići izvan staze dok god niste time ostvarivali jasnu prednost u trkaćem incidentu. To je jasno objašnjeno. Po onom kako je Verstappen obavio pretjecanje – bilo je jasno da ćete morati vratiti poziciju ako prilikom pretjecanja iziđete van staze.”

Russell zaključuje porukom da želi granice staze tamo gdje je to fizički logično:

“Mislim da moramo voziti do prirodnih granica staze. Ako je prirodna granica staze izvan trenutne granice staze onda moramo promijeniti granicu staze, ako to ima ikakvog smisla.”

Mišljenje autoraGlupost. Očigledno je puno bolje napisati jedno pravilo u sportskom pravilniku, drugo oprečno pravilo u uputama prije utrke, ali da se pritom primjenjuje samo na dio petka i subotu, a u nedjelju na prvu polovicu utrke.

Komentiraj

14 komentara

  1. Nemojte tako, bila je tamo i crna crta a ne samo dvije bijele… samo vaše rasističke oči to ne vide ;)



    32

    3
  2. Jednostavno podignite rubnjake na tim djelovima tako da svaki izlazak se plaća sa nekim dijelom podnice.
    Naj jeftinije i naj brže i naj jednostavnije riješenje.
    Pa tko voli nek izvoli.
    Problem sa granicama staze riješen.



    32

    1
    • Ayrton Senna
      FerrariF1 Prikaži

      Sa ovime se potpuno slažem.. Napraviti visoke pasice ili rubnjake ili kako već se zovu.. Dodati šljunčane zamke pa tko voli nek izvoli.. I problem riješen.. Da je u bahreinu na tom mjestu bila visoka pasica ili pješčana zamka bi Lujo i Max klinac išli i pretjecali van staze..



      18

      0
  3. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    pa dobar zaključak, tamo gdje fizički je granica staze do tamo se treba voziti, znači postaviti travu i šljunak iza službene granice staze i riješena priča. žorž ima nešto u glavi



    23

    0
  4. Nelson Piquet
    Frantic Donator Prikaži

    Biće bolan mjesta u Benzu za tebe, kad-tad :mrgreen:
    Ne moraš baš toliko upirati, iako razumijem da si se već malo nasikirao oko toga



    22

    2
  5. Nije mi jasno zašto se jednostavno nije išlo na onu opciju koja je solidno funkcionirala prošle godina na pojedinim stazama, npr. u Portimau (zavoj broj 1) gdje ako se izašlo izvan limita staze na izlazu iz zavoja, u kvalifikacijama se brisalo vrijeme kruga, a u utrci su se dobivale opomene, crno-bijela zastava i na kraju time penalty. Ovako je sve bilo nejasno i vrlo neprofesionalno izvedeno, a možda je čak i taj samo jedan detalj Lewisu donio pobjedu.



    20

    0
  6. Ne zovu ga bezveze pakšu.



    5

    11
  7. treba vratiti šljunčane izletne zone pa neće biti ovakvih debata i repova. Čuj prirodna granica staze *facepalm*



    8

    1
  8. Formula 1
    SG1 Prikaži

    Koja je prirodna granica staze u šikani?



    9

    0
  9. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    Staviti uz rub staze 1-2 metra šljunka ili trave pa nakon toga opet asfalt. I dalje bi imali sigurne izletne zone, ali bi se izlazak sa staze kažnjavao.
    To je neka moja ideja.



    8

    0
  10. Misljenje autora je sve :) Je li mogu i drugi “autori” isto tako pisati misljenje ili samo jedan jedini neponovljivi?



    3

    9

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni