Izdvojeno

Perez: Red Bullov sjajan bolid zahtjeva specifičan stil vožnje

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Sergio Perez je prije nekoliko dana po prvi put isprobao novi Red Bullov RB16B na Stazi u Silverstoneu, a kako i samo ime sugerira – novi bolid zadržat će puno karakteristika svog prethodnika.

Meksikanac je dao nekoliko zanimljivih komentara:

“U simulatoru sam odmah primijetio da ovaj bolid ima vrlo visoku razinu gripa na prednjoj strani.”

“Odmah sam shvatio zašto se ne mogu baš svi vozači priviknuti na njega. Nije lako izvući maksimum, ali kad pronađete taj idealan stil – možete biti jako brzi.”

“Ovaj bolid zahtjeva vrlo neobičan vozački stil. Vrlo specifičan. No, radi se o sjajnom automobilu.”

Perez je razgovarao s Alexom Albonom na čije mjesto dolazi:

“Vozio je prošli bolid i čim sam sjeo u njega shvatio sam o čemu je Alex pričao.”

“To [prednji grip] je jedna od najjačih strana Red Bulla, ali je također jedan od faktora koji ga čini teškim za vožnju.”

Bivši vozač Racing Pointa očekuje da će mu trebati otprilike pet utrka sezone da mu postane ugodno voziti RB16B.

Kad je u pitanju njegova budućnost, nada se da ovo neće biti samo jednogodišnji izlet:

“Bez ikakve sumnje – došao sam u Red Bull s mišlju da ovo neće biti jednogodišnji angažman. Želim ostati dug niz godina i osvojiti prvenstva.”

“Kad stvari ne idu po planu onda vas pritisak pošteno udari. Ali, kad ste iskusan i kad ste sve to već prošli ranije – možete se usredotočiti na prave stvari. Mislim da je ova prilika došla u odličnom stadiju moje karijere i da će se sve lijepo posložiti.”

Komentiraj

9 komentara

  1. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Sretno ti bilo vala si ga ti zaista zaslužio dobit za vozit..Potajno se nadam duelima sa Maxom



    8

    2
  2. David Croft
    Ferrari Prikaži

    Zato su i rijetki uspjeli voziti taj RBR kako treba. Prvo Seb tamo od 2009-2013 koji je dokazano imao specifičan stil koji je on znao voziti kako treba i osvojio je titule, a sada Verstappen ista stvar. RBR tada, a ni sada nije jednostavan za voziti, ali Vettel i Max (djelomično i Ricciardo) su znali voziti taj bolid kako treba.

    Vidjet ćemo što Perez može, ali mislim da će biti čvrsto drugi vozač, točno ono što je Red Bullu i trebalo.



    3

    10
    • Lupaš gluposti, djelomični Ricciardo je pobijeđivao i Sebastian Vettela i Maxa Verstappena u tome RBR kojeg su rijetki uspijeli voziti kako treba.

      Što se tiče Checa vidjet ćemo još koja je njegova uloga u Red Bullu, ali nekako ne vjerujem da će biti vodonoša Maxu.



      14

      2
      • Checo, kao i Sainz ima super poziciju. Očekivanja od njih su niska, dakle sve što naprave bit će bonus. Ako ispadne da mogu konkurirati mladim lavovima za koje nitko ne sumnja da su brzi, njihova zvijezda će sjajnije zasjati i spasiti ih od brze F1 mirovine



        8

        0
      • Komentator … ” Ricciardo je pobijeđivao i Sebastian Vettela i Maxa Verstappena u tome RBR kojeg su rijetki uspijeli voziti kako treba.” i “povremeno” gubija od kvyata 2015. u kojemu je to bila PRVA sezona u RB ;)



        4

        3
    • Rekao bi da je ovaj bolid potpuno kontra od onog kojeg je Vettel imao i kakve Vettel voli. Ovaj bolid ima dobar prednji kraj, ali zadnji bježi, dok je on vozio bolid kojemu je zadnji kraj bio kao po tračnicama. Sad je u Ferrariu bio u bolidu koji je imao nestabilan zadnji kraj, i nikako mu nije odgovarao, dok se recimo Lecrec snalazio u njemu puno bolje.

      Ako se ne varam, i M. Schumacher je volio taj neobičan stil bolida, gdje prednji kraj drži dobro a zadnji lovi, pri čemu se često kolege gub(il)e s takvim bolidom.



      9

      1
      • “Ako se ne varam, i M. Schumacher je volio taj neobičan stil bolida, gdje prednji kraj drži dobro a zadnji lovi, pri čemu se često kolege gub(il)e s takvim bolidom.”

        Lijepo zvuči i lijepo sjećanje, ali nije točno :)



        1

        7
      • Red Bull je tezak za vozit kao i Repsol Honda,tako barem ispada,nezz bilo je price u vezi Vettela da je se znao u simulatoru izvritit (Aston Martin) i da ga valjda zeza taj zadnji kraj,sad postoje spekulacije da RB16B koji zapravo nije ni jednom uslikan na shakedownu da nesto skrivaju oko zadnjeg kraja(Red Bull) potrošili su tokene na getribu i zadnji ovjes,ali najvjerovatnije da su uspjeli ugurati auspuh u nosac drs sustava bez westgate cijevi(ispuha) mislim da ce Perez dobru partiju pruzit Maxu i da Bottas nema sanse zavrsit drugi ove godine u poretku!



        2

        1
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        Riječ je posebno o prošlogodišnjem bolidu, koji je imao nestabilan zadnji kraj. Čak ga je i Max znao izgubiti, na primjer po onoj kišnoj utrci kad je upravo Pereza pokušavao prestići. Ove godine su mijenjali zadnji ovjes pa ćemo vidjeti. Nije sad da je godinama ovakav. Red Bull uglavnom pravi dobro izbalansirane bolide.



        4

        0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni