Izdvojeno

Magnussen: Imao sam ponudu da ostanem u F1, nije teško shvatiti od koga

Piše: Tomislav Tkalčević

Prije 2 godina, 8 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Kevin Magnussen kaže kako mu je nakon objave da neće više biti dio Haasa prišla druga ekipa s ponudom da vozi za njih. Danac trenutno počinje svoju karijeru nakon Formule 1 u Daytoni, a za danski časopis Dossier izjavio je zašto je odbio ponuđeno mjesto u Formuli 1.

“Ne mogu zapravo reći tko je to bio, jer mislim da će to nekoga razljutiti. Jer to je bila momčad koja nije ništa bolja od Haasa.”

“Nije tako teško shvatiti.”

Kevin Magnussen

Haas je prošlu sezonu završio deveti, iz Alfe Romeo, a ispred Williamsa.

“Iako sam imao priliku ostati u Formuli 1, nisam se osjećao motivirano da tako nastavim.”

“Volio bih da sam imao priliku pobijediti s jednim od velikih timova.”

Kevin Magnussen

Magnussen je prije tri mjeseca napunio 28 godina, a u svojoj F1 karijeri je odradio 120 utrka, te pritom osvojio jedno pobjedničko postolje i 2 najbrža kruga.

Komentiraj

8 komentara

  1. Mclaren
    kimi-f1 Prikaži

    Ako je bilo umjesto Giovinazzia ili Latifia bilo bi mi drago da je ostao



    6

    0
  2. Vjerojatno je Alfa Romeo u pitanju



    3

    1
    • Umjesto koga? Ferrari nema nikakve logike da bi mu nudio vožnju kraj tolike djece koja čekaju red. A umjesto Kimija nema nikakve logike – nit je brži, nit je ljepši, nit je pametniji, nit prodaje više suvenira



      14

      1
  3. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Mislim da je vjerojatnije Williams nego Alfa Romeo, ali bi u obje momčadi bio rezervni vozač.



    5

    0
  4. Magnussen je prije tri mjeseca napunio 28 godina, a u svojoj F1 karijeri je odradio 120 utrka, te pritom osvojio jedno pobjedničko postolje i 2 najbrža kruga.

    Prvo dao bi on dupeta da je mogao ostat ali nitko ga nije htio…

    Drugo kad pogledaš ovaj gore podatak uvijek može gore. Hint Hulkenberg.



    5

    1
  5. Jedino Williams, u Alficu nisu ni Ilotta pustili, a kamoli će KMaga.



    4

    0
  6. U jednu ruku ga shvacam al brate nije da si nesto posebno brz,ruku na srce,ako volis i obozavas F1 ne razumijem zasto si digao ruke,nikad se ne predaje,ciati dokaz ti je Checo,mogu si neku pouku iz toga naucit al ocito nisi tolko sposoban,sretno u buducnosti



    2

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni