Izdvojeno

Motorsport: Alfa Romeo ostaje na Ferrarijevim motorima do 2025. godine

Piše: josip123

Prije 2 godina, 14 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Sauber koristi Ferrarijeve motore od 2010. godine, a uske veze s talijanskim proizvođačem uspostavio je preimenovanjem momčadi u Alfu Romeo 2019. godine. Sauber, odnosno Alfa Romeo, po svemu sudeći bi trebao produžiti svoje partnerstvo u Formuli 1 s Ferrarijem do 2025. godine i time poništiti špekulacije o prelasku na Renaultove motore.

Postojeći ugovor između Alfe Romeo i Ferrarija trebao bi isteći krajem ove godine, što dovodi do špekulacija kako bi švicarska momčad mogla biti potencijalna opcija za Renault. No sudeći prema Motorsport portalu, Sauber i Ferrari su dogovorili novi ugovor o nastavku opskrbljivanja motorom od 2022. do 2025. godine. Iako sporazum još nije potpisan, postoje planovi za nastavak partnerstva. Dizajneri šasije Alfinog bolida za 2022. godinu počeli su uzimati u obzir dimenzije Ferrarijeve pogonske jedinice i mjenjača, ukazujući na produženje trenutnog sporazuma. 

Renault je krajem prošle godine izgubio i McLaren, svoj posljednji tim kupaca motora, i zainteresiran je za suradnju s novim partnerskim timovima u budućnosti, što dovodi do prijedloga da se može povezati sa švicarskom momčadi.

Sauber je još u listopadu najavio jednogodišnje produljenje partnerstva s Alfom Romeo, a dvije strane surađivale su i na dizajnu cestovnih automobila Alfa Romeo Giulia GTA i GTAm.

Vasseur je na kraju prošle sezone rekao da je produženje partnerstva s Alfom Romeo “presudno” za momčad Sauber.

“Ne želim govoriti o financijskom aspektu, ali sigurno je to dio ovoga”, rekao je Vasseur.

”Činjenica da Alfa Romeo produžuje posao s nama i želi razviti partnerstvo je zasigurno lijepa nagrada. Ali to nije samo nagrada, to je sljedeći korak za nas. Sada puno surađujemo na automobilskoj strani. Mislim da je to dobro partnerstvo za tvrtku”, zaključio je Vasseur.

Još nije jasno hoće li momčad nastaviti utrkivati ​​se pod imenom Alfa Romeo i nakon 2021. godine, a očekuju se nove rasprave nakon spajanja matične tvrtke Fiat Chrysler i PSA Grupe, formirajući četvrtu najveću svjetsku tvrtku pod imenom Stellantis.

Komentiraj

14 komentara

  1. Od svih Stellantisovih marki, najviše bih volio da ostane Alfa Romeo.
    Kad sam pred dosta godina položio vozački, imao sam jednu želju koja mi se na kraju nije obistinila, a to je bila jedna rabljena, stara Alfa 33. Nije taj auto bio ništa posebno, ali sam ja tada imao 18, a Alfa je bila žute boje i imala je mali ali glasni boxer motor……



    8

    0
  2. Fernando Alonso
    Alen Šmit Prikaži

    I samo tako ode ona teorija o kupovini i rebrandu Sauber tvornice u Lotus Renault ili sl. a bilo je priča o tome pre nego što se fokus prebacio na FE.


    0

    1
  3. Sauber BMW Ferrari, Alfa Romeo Renault… – F1 debilane.

    Iskreno, ova priča sa Alfom mi je niđe veze, proizvođač si automobila, a bojiš se neuspjeha ili si nesposoban napraviti vlastiti motor za svoju F1 momčad.


    0

    2
    • Nigel Mansell
      drv Prikaži

      Nisi proizvođač automobila, nego si samo brend unutar velike korporacije, sa velikom tradicijom i sportskim imageom.
      Nije stvar straha od neuspjeha ili nesposobnosti, nego se radi o profitu, marketingu i korporacijskoj politici: uloženo – dobiveno.

      Nema smisla da ista korporacija ulaže dvostruke novce u F1, kad može ulagati i razvijati koncentrirano samo na jednom mjestu i onda odlučiti koji brendovi iz korporacije mogu imati najviše koristi od toga. U staro vrijeme Alfa je žarila i palila kao samostalan tim, nije bila u istoj korporaciji sa Ferrarijem, kao ni Maserati. Danas više nije tako i koliko god to nama navijačima smetalo, to je ista firma. FCA (ili ona nova korporacija sa PSA, zaboravio sam kako se zove) u F1 ima svoj glavni tim Ferrari na koje idu velika ulaganja (koja se apsolutno isplate u prodaji cestovnih modela), i odlučili su uložiti još nešto novaca i tako (osim što pomažu glavnom timu u razvoju) promovirati još jedan brand. Koji bi to bio? Fiat – nema smisla, Lancia – njih više nitko ne može dignuti iz mrtvih, Maserati – malo nategnuto, Alfa – sportski brand sa tradicijom u F1. Izbor se čini potpuno očit i opravdan.

      Jedini tim iz sadašnje postave na gridu koji bi još mogao raditi vlastite motore je McLaren. Oni su samostalna firma, proizvođač cestovnih modela itd. Jedini razlog zašto to ne rade je zato što je to preskupo i pitanje je kakav bi bio rezultat. Jeftinije i jednostavnije je kupiti gotovo. Ako oni tako misle, ne vidim zašto bi Alfa radila svoj motor, a ima gotov unutar iste kuće.



      2

      0
  4. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    Pitanje:
    zašto se ovaj tim i dalje smatra sauberom?
    što se treba desiti da se to ime zaboravi a da se još nije desilo ?



    1

    1
    • Fernando Alonso
      Lovro Andraka urednik Prikaži

      Momčad mora prestati biti u vlasništvu Sauber Motorsporta.



      5

      0
    • Sebastian Vettel
      Pastor Prikaži

      A zašto bi se zvala Alfom? Alfa ne posjeduje ni šarafa u ovom timu…



      2

      2
      • Blue Flag
        dFixxx3r Prikaži

        pa Alfom se već zove
        ako odeš na službene stranice f1, popis timova, piše ti
        Alfa Romeo racing

        ako odeš u description:
        “… in a new era for the team formerly known as Sauber”
        čak se sauber u past tensu spominje

        Full Team Name Alfa Romeo Racing ORLEN

        mislim da s obzirom na navedeno moje pitanje stoji. naravno, Lovro je objasnio..


        0

        0
        • Sebastian Vettel
          Pastor Prikaži

          Ali treba vidjeti zašto se zove Alfa, a ne zašto se tim i dalje smatra Sauberom. Vrlo je jednostavan odgovor. Tim Sauber je dobio pare od FCA korporacije (koja je vlasnik Alfa Romeo brenda) da reklamiraju taj brend na svojim bolidima i u imenu tima. Činjenica je da Alfa Romeo nema tu svoje ništa što je potrebno da se smatraju konstruktorom u F1. Ni tima, ni motora, koji su Ferrarijevi…
          A zašto da se tim ne smatra Sauberom, kada je tim i dalje u vlasništvu Saubera (koji je u vlasništvu druge korporacije, ali nebitno, i dalje se zove Sauber). Samo su prodali pravo na ime tima i reklamiranje na bolidu. Što je ništa neobično za bilo koji tim, samo malo ekstremnije. Većina timova u imenu ima glavnog sponzora (tako je i Red Bull imao Aston Martina u nazivu tima, pored Red Bulla). Samo što je malom timu poput Saubera teže doći do sponzora, i kada su u krizi spremni su na te ekstremnije ugovore, gdje prodaju kompletno ime tima. To je i Force India najavljivala prije nekoliko godina, baš u pregovorima sa Aston Martinom, prije nego je ovaj postao sponzor Red Bulla. A FI završila sa BWT-om, koji je dobio pravo da oboji čitav bolid u njihove boje…
          Alfa Romeo je tu dok traje sponzorski ugovor. A pošto su iz Saubera najavili ostanak na Ferrarijevim motorima do 2025, vjerovatno ostaje i Alfa Romeo. Samo treba vidjeti šta će taj novi ugovor sadržavati. Ili Sauber Alfa Romeo, ili Alfa Romeo Sauber (kao u vrijeme BMW-a). Ili možda prodaju čitav tim FCA (Stellantis) korporaciji, pa možda ovi ubace neki drugi brend… Sve zavisi od toga koliko para će ovi uložiti u Sauber.



          4

          0
        • Blue Flag
          dFixxx3r Prikaži

          da, razumijem, lijepo objašnjeno
          i shvaćam logiku.
          i shvaćam da zbog prirode vlasništva sauber ime nije nestalo
          ali pravno gledano ovo je alfa romeo racing team. i tu priča staje realno. A šta nosi budućnost vidjet ćemo



          2

          0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni