Izdvojeno

Bottas: Ne znam da se smijem ili plačem zbog svoje loše sreće

Piše: Mario Brezovečki

Prije 2 godina, 20 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Vozač Mercedesa Valtteri Bottas kaže da nije siguran hoće li se smijati ili plakati zbog svojih nedavnih pehova u Formuli 1, ali nada se da će se u skoroj budućnosti sreća izjednačiti.

Bottas je završio osmi na VN Bahreina nakon što je tijekom utrke zadobio dva puknuća. Prvo se dogodilo iza sigurnosnog automobila u početnim fazama nakon što je udario u krhotine, spustivši Finca na stražnji dio grida. Drugo puknuće se dogodilo iza posljednjeg sigurnosnog automobila, ali Bottas je uspio dovesti bolid do cilja smanjenom brzinom i ne izgubiti nijednu poziciju.

Ovo je bio najnoviji neuspjeh za Bottasa kroz tešku sezonu u kojoj je ponovno izgubio od svog timskog kolege Lewisa Hamiltona u borbi za naslov.

Bottas je nakon puknuća gume u Silverstoneu imao problem s bolidom u Monzi, kvar na motoru u Nurburgringu, krhotine u Imoli, oštećenja u Turskoj i sad krhotine u Bahreinu. Našalio se kako je nedavno hranio crnu mačku ispred svog doma, dodajući:

“Mogu vam obećati da za tu crnu mačku više nema hrane!”

Finac je odnio samo dvije pobjede u usporedbi s 11 koliko ih je postigao Hamilton, a za svojim timskim kolegom kaska za 131 bod na tablici.

Upitan o njegovoj nesreći ove godine, Bottas je odgovorio:

“Ako bih napravio popis svih nesretnih događaja koji mi se događaju na utrkama tijekom ove godine, prilično je dugačak popis. Mislim, trebam li plakati ili se smijati? Radije bih se smijao.”

VALTTERI BOTTAS

“To se ponekad dogodi. Naravno, možete imati malo sreće i to može biti kroz mnogo godina ili jedan kratak trenutak. Nadam se da će se stvari u jednom trenutku izjednačiti. To bi bilo lijepo.”

Direktor Mercedesovog F1 tima Toto Wolff rekao je da je Bottasov peh došao u incidentima koji “gotovo slične nakaznim događajima”.

“Bilo je više puknuća koji se nisu smjeli dogoditi, crvene zastavice kad je lako vodio. Ako ne bih znao da ima apsolutno jaku mentalnu građu, vozač bi se mogao početi ispitivati zašto se to događa samo jednom tipu.”

TOTO WOLFF

“Ali ne i Valtteri. Tako je jak, tako je robustan i izdržljiv i to će ga samo ojačati.”

Komentiraj

20 komentara

  1. Sebastian Vettel 5
    dzalac Prikaži

    Ja bih se smijao, naslov nece osvojit, placa ide… osiguran je do kraja zivota a imao je posao koji bi svi pozeljeli



    26

    0
  2. Tjesis sam sebe s takvim izjavama



    2

    1
  3. Kimi Raikkonen
    zoka Prikaži

    Mora neko da balansira Hamiltonovu “sreću” pa njega bije maler cesto



    4

    3
  4. Istina, kad je vrhunski vozio imao je pehove. Pokupio je u Imoli pola bolida i tako vozio cijelu utrku. U Bahreinu je pokupio ostatke iako tu i nije briljirao. Baku, kad ono 2018., mu je pukla guma dok je vodio. Da, ima lik i pehova.



    15

    2
    • Vrlo cesto on kupi te ostatke po stazi, mislim da je cak u bakuu jednostavno presao sa gumom preko toga, ne znam mozda je brzina pa nije vidio ali morao bi vidjet ako je nesto na stazi i zaobići to, a on svako malo nesto pokupi kao da vozi ralicu…



      6

      1
  5. Ma smij se brate! Ionako je previše tuge u životu??



    5

    0
  6. Stavrno je covjek pegula,al sta je je…. covjek se neda i bori,na tome mu moramo odat priznanje..keep fighting Valteri



    3

    1
  7. Definitivno se trebaš smijati. Njegova me karijera u Mercu podsjeća na brak jednog prosječnog mladića koji je oženjen uspješnom ženom, čitaj Hamiltonom, iz jako bogate porodice pa je sav akcenat na njoj, ti fino žovotariš, tu i tamo pokažeš da si živ i tebi dobro, ali samo ako si takav tip i ako imaš dobra leđa da trpiš



    2

    0
  8. A zar nije sad sreća, ili bar bi trebala biti, to što će sada voziti u odsutnosti Hamiltona u timu? Ima priliku pobjediti, osim ako se opet ne spotakne i počne “istraživati” sredinu poretka.
    Ako bi izvukao lošiji kraj od Russella eventualna plaća za 2022 biće radikalnije potkresana od zelenih površina koje Bottas zna povremeno “šišati” u svojim izletima izvan staze :)



    3

    1
    • Ako ga Russel dobije iz prve onda je sve jasno. Valteri mora out. Sad je na Valteriju veći pritisak nego ako izgubi od Lewisa.

      Naravno pehovi se ne broje. Mislim na čisti race pace i qualy.



      5

      2
      • Nigel Mansell
        The Simpsons Prikaži

        Ako je Russell pametan bolje bi mu bilo da bude iza Bottasa, inače nikad neće doći u Merc dok je Hamiltona.
        Totu trenutno ne treba neko ko je mlad i super brz.
        Sjetite se Alonsa i Hamiltona u McL
        Ako ipak upadne jednog dana u Merc neka onda stišće do maximuma.



        1

        2
        • Antonio Giovinazzi
          Mazzacane Prikaži

          Ne znam kako misliš da će Russell doći u Mercedes za stalno ako bude lošiji od Bottasa? I kako Totu ne odgovara da ima nekog poput Russella u momčadi? Trenutno je Mercedes toliko ispred svih da Toto može bez ikakvog straha pustit Hamiltona i Russella da se utrkuju. Ako Mercedes ne bude dominantan, onda mu je opet bolje imat Russella ako se pokaže da može izvuć iz bolida više nego Bottas, jer mu je onda svaki bod značajan. Ne znam zašto se svi pozivaju na tu 2007. Scenarij da se dva vozača unutar momčadi bore međusobno, pa onda treći osvoji naslov su rijetke. Osim 2007., dogodilo se i 1981. i 1986., možda još koje sezone. Ispada da scenarij 2007. imamo svako tri sezone, a ne sve ukupno 3-4 sezone od 70+ koliko smo ih imali.



          2

          1
        • Nigel Mansell
          The Simpsons Prikaži

          @Mazzacane
          Hamilton vjerojatno ne bi bio sretan kada bi imao kolegu kao što je bio Rosberg.
          Sa Bottasom je on najsretniji na svijetu.
          Ako Russell u nedjelju pobjedi Bottasa cijelom svijetu će pokazati da je veliki talent, kao što je Ham pokazao u Mcl. i neće mu biti drago da mu takav vozač dođe za kolegu.



          1

          0
  9. Bottas, bit će bolje sljedeće godine ili možda ipak neće, poznavajući tebe.



    3

    0
  10. James Hunt
    Vryky Prikaži

    Ne ne mili, čuvaj suze za vikend kad te Russell istriska..



    2

    0
  11. Nelson Piquet
    Frantic Donator Prikaži

    Ne smiješ plakati Bottas. Alfa mužijaci ne plaču. :chill:



    4

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni