Izdvojeno

Horner: Novi vozač Red Bulla bi mogao imati iste probleme kao Albon

Piše: Katarina Predovan

Prije 2 godina, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Još je ostalo samo četiri utrke do kraja sezone 2020., a karijera Alexa Albona visi o koncu. Odlično treće mjesto u Mugellu, a ujedno i prvi podij u njegovoj karijeri u Formuli 1, trebao je biti prekretnica prema boljim rezultatima. No, nakon toga Albon nije baš briljirao te je to predstavljalo još veći teret na njegovim ramenima.

Kao potencijalne zamjene za Albona spominju se Nico Hulkenberg te Sergio Perez. No, nije prvi put da jedan mladi vozač Red Bulla koji je pohađao njihovu akademiju ne uspijeva opravdati svoje mjesto. Prošle godine se ista stvar događala i Gaslyu koji je bio zamijenjen upravo s Albonom.

Nedavno je i bivši vozač Formule 1, Jenson Button izjavio kako je bolid Red Bulla napravljen za Maxa Verstappena te da ga nitko drugi ne može voziti. Prema tome, dovodi se u pitanje sposobnost bilo kojeg vozača koji dođe na drugo mjesto u Red Bullu odnosno pitanje postoji li rizik da će bilo koji novi vozač kojeg Red Bull dovede u momčad imati iste probleme. Christian Horner je na tu temu rekao sljedeće:

“Mislim da je brzi automobil ponekad težak automobil i naravno, način na koji pokušavamo generirati vrijeme kruga je na ulazu u zavoj.”

“A automobil je ove godine imao svoje složenosti, više nego prošle godine, rekao bih. Dakle, to je otežalo život vozačima.”

Christian Horner, šef momčadi Red Bulla

Komentiraj

6 komentara

  1. Sebastian Vettel 5
    battery992 Prikaži

    Dovedite Hulka ili Pereza, dajte drugom vozaču punu podršku kao Maxu pa da vidimo… I onda malo ušutite… Pa nisam još vidio timske šefove koji toliko pričaju i drmaju stolicu svome vozaču.



    23

    0
  2. sad će i od Maxa napraviti vanzemaljca kao što ga Hamilton pokušava od sebe napraviti. Nažalost svakoj momčadi su bitne konstruktorske titule, al ako će oni praviti bolid i davati potpunu podršku samo Maxu neće oni lako tu titulu vidjeti.



    6

    5

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni