Izdvojeno

Verstappen: Perez je sam sebe izbacio sudarom u prvom krugu

Piše: Mario Brezovečki

Prije 2 godina, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Max Verstappen kaže da se Sergio Perez “izbacio sam” tijekom njihovog ranog sukoba na VN Portugala, dok je vozač Red Bulla uvodni krug nazvao “katastrofom”.

Niska količina gripa dovela je do toga da su mnogi vozači koji su krenuli na tvrđim komponentama guma gubili pozicije u prvome krugu, dok su se borili da gume dođu na optimalnu temperaturu.

Verstappen se popeo na drugo mjesto u prvom zavoju, nakon što je prošao Valtterija Bottasa, samo da bi vozač Mercedesa uzvratio i natjerao Nizozemca da ode široko u trećem zavoju, dopuštajući Perezu da se približi. Perez je pokušao proći Verstappena s vanjske strane u četvrtom zavoju, a onda su dvojica vozača uspostavila kontakt nakon kojeg se Perez izvrtio i pao na začelje.

Suci su primijetili incident, ali su smatrali da nije potrebna istraga. Verstappen je utrku završio treći za Red Bull, dok se Perez zadovoljio sedmim mjestom.

“Bilo je prilično sadržajno, prva dva kruga.”

– MAX VERSTAPPEN

“Sam start bio je sasvim u redu, imao sam dobru zavjetrinu do prvog zavoja, bilo je prilično malo gripa, tako da sam morao proći malo široko. Bilo je tako kaotično, prvi krug.”

“U trećem zavoju morao sam ići malo široko i mislim da sam bio iza Lewisa, ali imao sam Sergija pored sebe. Obilazio je vanjsku stranu na četvrtom zavoju, ali tada jednostavno nije ostavio dovoljno prostora, pa u osnovi se sam izbacio dok sam vozio normalnom linijom. “

“Srećom nisam imao štete, ali onda, naravno, gubite momentum.”

Verstappen se borio da svoje mekane gume prilagodi temperaturi, dopuštajući da ga McLarenov duo Carlos Sainz i Lando Norris pretekne.

“Bila je to katastrofa, nisam imao gripa i odjednom su ti McLareni doletjeli.”

– MAX VERSTAPPEN

“Apsolutno su letjeli. Izgubio sam pozicije od njih, ali nisam želio previše riskirati, jer obično nisu oni protiv kojih se borimo u utrci. Jasno je da su u prvom krugu bili nevjerojatni. Pokušao sam se kloniti nevolje, pokušati se smiriti.”

Verstappen je ostao iza Mercedesovog dua nakon što su mu gume došle na optimalnu temperaturu i prestigao je oba McLarena. Borba s gumama se nastavila kako se približavao kraju prvog stinta, a vjetar mu je otežao i drugi stint na srednje tvrdim gumama.

“Vratio sam se u P3 i prilično brzo mi je otišla lijeva prednja guma, tako da je bilo puno graininga.”

– MAX VERSTAPPEN

“Jednom kad sam stavio srednje tvrde gume, bilo je u redu, mislim da tempo nije bio loš. Trebalo je proći nekoliko krugova, ali i vjetar se prilično mijenjao od kruga do kruga. Jednom biste ušli u zavoj i bilo bi u redu, sljedeći krug biste imali preupravljanje. Dakle, to nije olakšalo.”

“Ali, kad su gume bile pravoj na temperaturi, tempo je bio dobar, tada sam se samo odmaknuo od automobila iza i mogao sam odraditi svoju utrku.”

“Naravno, Mercedesi su bili malo predaleko. Ali da, početak je bio vrlo bogat događajima i naravno i dalje sam sretan što sam ovdje završio na postolju.”

Komentiraj

7 komentara

  1. Sebastian Vettel 5
    dzalac Prikaži

    Za isti takav incident Vettel je prosle godine dobio kaznu u Kanadi i izgubio pobjedu, a kontakta nije niti bilo.



    25

    3
  2. Max je definitivno sazrio kao vozač. Ovo stari Max nebi ni u bunilu izjavio :D

    “Apsolutno su letjeli. Izgubio sam pozicije od njih, ali nisam želio previše riskirati, jer obično nisu oni protiv kojih se borimo u utrci. Jasno je da su u prvom krugu bili nevjerojatni. Pokušao sam se kloniti nevolje, pokušati se smiriti.”



    2

    4
    • Pokušao se smiriti?
      Vraća se na trkaću liniju kada ga je Bottas izgurao, klipnio Sergia.
      Nakon dva zavoja ide opet široko, vraća se opet krvnički na trkaću putanju ispred Sainza.
      Na treningu se sudario sa Strollom.
      Malo previše incidenata za jedan trkaći vikend.
      Napomenimo da nije dobio nikakvu opomenu ni kaznu za bilo kakvi incident.

      Sergio je dobio dvije opomene. Za po meni manje incidente ako se mogu nazvati opće incidentima.



      10

      0
  3. Trebao je biti kažnjen jer je Perez već bio ispred za više od pola bolida i Max ga je nabio prednjim točkom u Perezov zadnji točak, tako da po mom mišljenju kazna 1/1



    10

    4
  4. Sebastian Vettel
    Pastor Prikaži

    Šteta je što se ovo desilo Perezu. Pitam se koliko bi se on uspio zadržati ispred Mercedesa, da je prošao naprijed kao Sainz? Mislim da Mečkama nebi bilo tako lako, ipak vozi prošlogodišnji Mercedes. :mrgreen:



    4

    0
  5. Izbacis covjeka iz utrke, ne dobijes kaznu i onda se jos na kraju šepuriš kao paun i upires prstom u druge.. Jadno ali i sasvim ocekivano od Maxa..


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni