Bok! F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. Stoga, kako bismo mogli nastaviti raditi ono što radimo od 2015. - molimo da za ovu stranicu onemogućite AdBlock. Hvala :)
Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.
Pojavljile su se glasine o “sukobu” članova višeg managementa Ferrarija, konkretno šefa tima Mattie Binnota i dizajnera Simonea Reste. Izvor je cijenjeni talijanski novinar Alberto Sabbatini, urednik Autosprinta, koji je za jedan talijanski podcast dao nekoliko izjava.
“Kažu kako postoji “trenje” između Binnota i Reste.”
“Već smo viđali takve pukotine unutar tima prije nekoliko godina, ali je velika razlika što se to događalo u trenutcima kada je dobro funkcioniralo.”
– Alberto Sabbatini
Predložio je da do rješenja mogućeg konflikta dođu uz posredovanje “autoritativne osobe izvana”. Sabbatini također vjeruje kako je management loše odradio posao prilikom sklapanja tajnog dogovora sa FIA-om, koji je izgleda rezultirao ogromnim padom performansi motora u 2020-oj.
“Ne razumijem zašto Ferrari nije iskoristio svoju političku težinu ili neko drugo oružje u nošenju sa situacijom kako bi imali mogućnost razvijati motor.”
“Todt ili Montezemolo to nikad ne bi dopustili, već bi iskorisitli svoju političku težinu i karizmu kako bi se lakše oporavili od kazne koju su dobili.”
– Alberto Sabbatini
Morate biti logirani za komentiranje.
Koje cudo 🙊
2
0
To sam i ja mislio. Predali se za zelenim stolom. Tako se to ne radi. Ferrari je trebao mnogo jače udariti šakom o stol za taj motor i njegovo funkcioniranje.
24
3
To je to, ja shvaćam da je Merđin i Britanski lobi vrlo jak u FIA i ali prijašnje rukovodstvo Ferraria sigurno nebi tako lako skinulo gaće pred FIA om za razliku od ovih tutleka….
34
0
To bi naravno značilo da bi fia objavila javno na koji način funkcionira taj motor te bi time direktno pomogli suparnicima. Nema šanse da bi honda, mercedes i renault pustili da ferrari i dalje koristi takav motor. Ovako je možda ferrari uzeo godinu dana pripreme za bolje zamaskira ili promijeni način rada. Uopće se sumnjam da će ferrarijev motor biti na razini merceedesovog sljedeće godine i zato smatram da rb mora pod hitno dogovoriti suradnju sa njima.
1
2
A ja mislim da FIA niti danas jos ne zna kako sljaka taj motor.
4
0
Ja to pričam odavno….
10
0
nema vise ljudi autoriteta Segia Marchionnea! taman covjek red uspostavio… jos ce Ferrari u zapecku biti!
7
0
Uspon prema vrhu spor i naporan ali zato ekipa zna kako ici prema dolje…
Nije bezveze “Stairway2Heaven” i “Highway2Hell”
9
0
To je šef, ti meni nađi di san na nelegalan pa onda mozemo pricat, a ovi binotio ako je tesla sta se tice tehnike nemora znacit da mora bit dobar šef, šef momcadi mora bit neko s m*dima i dovoljno pameti da razumi kako bit vođa a ne vidat motor
6
0
Briatore je 1994. zavlačio FIU cijele godine. I nikad niti opomena za njegov traction control start.
6
3
a filter goriva tek?
0
2
To njegovo je dovelo do ecua, ali FIA nije naučila lekciju da ne propisuje ono što ne zna nadzirati.
2
0
Revolucija jede svoju djeci…
1
1