Izdvojeno

Glasine o sukobu unutar Ferrarija

Piše: Tomislav Tkalčević

Prije 2 godina, 13 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Pojavljile su se glasine o “sukobu” članova višeg managementa Ferrarija, konkretno šefa tima Mattie Binnota i dizajnera Simonea Reste. Izvor je cijenjeni talijanski novinar Alberto Sabbatini, urednik Autosprinta, koji je za jedan talijanski podcast dao nekoliko izjava.

“Kažu kako postoji “trenje” između Binnota i Reste.”

“Već smo viđali takve pukotine unutar tima prije nekoliko godina, ali je velika razlika što se to događalo u trenutcima kada je dobro funkcioniralo.”

– Alberto Sabbatini

Predložio je da do rješenja mogućeg konflikta dođu uz posredovanje “autoritativne osobe izvana”. Sabbatini također vjeruje kako je management loše odradio posao prilikom sklapanja tajnog dogovora sa FIA-om, koji je izgleda rezultirao ogromnim padom performansi motora u 2020-oj.

“Ne razumijem zašto Ferrari nije iskoristio svoju političku težinu ili neko drugo oružje u nošenju sa situacijom kako bi imali mogućnost razvijati motor.”

“Todt ili Montezemolo to nikad ne bi dopustili, već bi iskorisitli svoju političku težinu i karizmu kako bi se lakše oporavili od kazne koju su dobili.”

– Alberto Sabbatini

Komentiraj

13 komentara

  1. Sebastian Vettel 5
    dzalac Prikaži

    Koje cudo ?



    2

    0
  2. To sam i ja mislio. Predali se za zelenim stolom. Tako se to ne radi. Ferrari je trebao mnogo jače udariti šakom o stol za taj motor i njegovo funkcioniranje.



    24

    3
    • Kimi Raikkonen 7
      Kos Prikaži

      To je to, ja shvaćam da je Merđin i Britanski lobi vrlo jak u FIA i ali prijašnje rukovodstvo Ferraria sigurno nebi tako lako skinulo gaće pred FIA om za razliku od ovih tutleka….



      34

      0
      • Bernie Ecclestone
        Dani Donator Prikaži

        To bi naravno značilo da bi fia objavila javno na koji način funkcionira taj motor te bi time direktno pomogli suparnicima. Nema šanse da bi honda, mercedes i renault pustili da ferrari i dalje koristi takav motor. Ovako je možda ferrari uzeo godinu dana pripreme za bolje zamaskira ili promijeni način rada. Uopće se sumnjam da će ferrarijev motor biti na razini merceedesovog sljedeće godine i zato smatram da rb mora pod hitno dogovoriti suradnju sa njima.



        1

        2
  3. Ja to pričam odavno….



    10

    0
  4. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    nema vise ljudi autoriteta Segia Marchionnea! taman covjek red uspostavio… jos ce Ferrari u zapecku biti!



    7

    0
  5. Uspon prema vrhu spor i naporan ali zato ekipa zna kako ici prema dolje…
    Nije bezveze “Stairway2Heaven” i “Highway2Hell”



    9

    0
  6. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    To je šef, ti meni nađi di san na nelegalan pa onda mozemo pricat, a ovi binotio ako je tesla sta se tice tehnike nemora znacit da mora bit dobar šef, šef momcadi mora bit neko s m*dima i dovoljno pameti da razumi kako bit vođa a ne vidat motor



    6

    0
  7. Sebastian Vettel 5
    Vettel-Ferrari Donator Prikaži

    Revolucija jede svoju djeci…



    1

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni