Racing Point pohvalio Hulkenbergov „izvanredan posao“

Izdvojeno

Luka Jurić

Prije 4 godina 3 min 3 komentara

Racing Pointov tehnički direktor Andrew Green rekao je kako je Hulkenberg odradio „izvanredan posao“ nakon što je zamijenio Lancea Strolla u bolidu na VN Eifela.

Jednom kad je postalo očito da Stroll neće moći voziti zbog zdravstvenih razloga, momčad je pozvala Hulkenberga za kvalifikacije, pa je tako propustio FP3 (jedini slobodni trening tog vikenda).

Kvalificirao se posljednji za utrku, iako je bio na dvije desetinke zaostatka za Nicholasom Latifijem i Kimijem Raikkonenom. U utrci, Hulkenberg se probio do visoke osme pozicije, čime je po drugi put ove sezone završio utrku u bodovima sa samo dva starta u 2020.

Prvi takav rezultat bila je sedma pozicija na VN 70. godišnjice F1 na Silverstoneu, gdje je završio sedmi, mijenjajući Sergia Pereza. Tad se kvalificirao treći, nakon što je odvozio cijeli trkaći vikend. S druge strane, VN Velike Britanije nije ni započeo zbog problema s pogonskom jedinicom na bolidu Racing Pointa.

„Nico je odradio fantastičan posao s obzirom na to kad je došao, što je u biti bilo u subotu popodne. Mislim da zaslužuje puno priznanja za to što je napravio.

S obzirom na vrijeme s kojim je raspolagao i na promjene koje su napravljene na bolidu otkad ga je on zadnji put vozio, mislim da je odradio izvanredan posao. Znali smo da hoće. Zato je on uvijek na drugoj strani telefona u ovakvim situacijama.

Znamo ga dobro, znamo što mu se sviđa, a što ne. Odmah smo namještali bolid onako kako znamo da bi se njemu svidjelo. Ali za to treba vremena u bolidu, vremena na stazi, što je nedostajalo“.

– Andrew Green

Green je naglasio kako se Hulkenberg mučio u Q1 zbog toga što nije bio toliko upoznat sa stazom i bolidom, koji je znatno razvijen od zadnjeg puta kad ga je Hulkenberg vozio na Silverstoneu u kolovozu.

Hulkenberg također nije smio riskirati jer je morao zabilježiti kompetitivan krug kako bi mu bilo dopušteno da započne utrku.

„Je li mogao proći u Q2 s više vožnje? Da, definitivno. Je li mogao proći u Q3 zatim uz još više vožnje? Ali on je također cijelo vrijeme držao jedno oko na nedjelji. Znao je da se samo treba pobrinuti da odradi krug od 107% u subotu popodne kako bi imao tu priliku u nedjelju popodne.

Nema smisla izaći van [na stazu] i sudariti se na svom prvom mjerenom krugu u subotu popudne, onda ne bi vozio u nedjelju. Da je imao FP3 sesiju u subotu ujutro zasigurno bi bio tamo negdje uz Checa [Pereza]. Ali to bi bilo previše za tražiti ja mislim, da izađe [na stazu] u subotu popodne i očekivati da napravi potreban napredak s vremenima krugova dok su svi ostali pritiskali.

Dodatna dva kruga i izašao bi iz Q1. Dodatna četiri kruga i možda bi mogao proći u Q3. Ali mislim da mu treba dati puno priznanja za vrijeme koje je odradio s obzirom na broj krugova koji su mu bili na raspolaganju“.

– Andrew Green

Odgovor

3 komentara

  1. Lewis Hamilton 44
    NRteamLH44 Prikaži

    Andrew Green je jako zadovoljan sa stvarima koje je Hulkenberg odradio za ovu momčad. Šef Racing Pointa uvjerava da je Nico sa svojim povratnim informacijama koje je davao u Silverstoneu imale direktni utjecaj na razvoj Racing Pointa i njihovog RP20.

    Njegove povratne informacije su zanimljive, jer su neke nadogradnje na bolidu bile direktna posljedica njegovih povratnih informacija u Silverstoneu,” potvrdio je Green. “Njegova povratna informacija nakon utrke (VN 70. Godišnjice Formule 1) bila je stvarno zanimljiva – vrlo intrigantna.

    Spomenuo je stvari koje bi promijenio u bolidu i način na koji postavljamo setup, a te promjene smo uveli nakon Silverstonea – ne očekujući ga da će se ikad više vratiti u bolid i voziti ga. Gledaj, vidi šta je uradio – i mi dobijamo povratne informacije o razvoju događaja na bolidu, tako da je to zaista zanimljivo i jako važno.

    O vrstama promjena o kojima razgovaramo, ne možete im se prilagoditi u četiri kruga – što je on morao učiniti u subotu popodne,” dodao je. “Imao je četiri leteća kruga i trebao se prilagoditi promjenama koje smo napravili pošto je Silverstone bio skoro nemoguć, tako da mu je bilo potrebno vrijeme u bolidu kojeg nije imao.

    Ali na kraju utrke je imao dovoljno vremena kojeg je proveo u bolidu i njegove su povratne informacije bile neprocjenljive, što je bilo vrlo dobro. Mislim da je Nico odradio fantastičan posao, pogotovo znajući otkud je došao, a to je bilo u subotu popodne, tako da mislim da zaslužuje veliku zaslugu.



    5
    5

    0
  2. David Croft
    Frantic Donator Prikaži

    Zanimljivo je da ima samo 7 bodova manje od Vettela i 4 od Kvyata, a više od Alfe, Haasa i Williamsa zajedno



    11
    11

    0
  3. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    najjači je.
    sviđa mi se jer je karakterno gospodin. nešto ala button.



    3
    3

    0

Pročitajte više o idućim temama:

Reagirajte na ovaj sadržaj:

Novo na forumu Otvori

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.