Izdvojeno

Ferrari spremio manje nadogradnje za Rusiju, ali Binotto ne očekuje rješenje problema

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 15 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Ferrari za iduću utrku u Rusiji ima spremne nove manje nadogradnje, ali ne vjeruju da će to riješiti probleme s kojima se vozači bore pri vožnji SF1000.

Osim što je spor na pravcima, bolid je aerodinamički neefikasan, a kompromisi koje moraju raditi u postavkama uzrokuju i brže trošenje guma.

Mattia Binotto komentira:

“Bit će neke manje nadogradnje, ali to neće promijeniti situaciju.”

“Mislim da smo trenutno izvan ritma za utrku i iz nekog razloga previše trošimo gume. Nadogradnje se neće odnositi na to.”

“Mislim da moramo sa svoje strane pregledati projekte s mišlju na 2021. godinu. Mislim da će trebati još malo vremena za to.”

Binotto je rekao i da će bolid za 2021. biti evolucija ovogodišnjeg bolida, s obzirom na ograničenja razvoja koja je FIA postavila pred ekipe:

“Idući bolid će morati biti evolucija baš zbog tih pravila. Ali, šanse postoje. Motor će biti potpuno nov, a testiramo ga već mjesecima i računamo na njega.”

“Osim toga, trenutno se u FIA-i glasuje o važnoj aerodinamičkoj promjeni na stražnjem kraju bolida. To je područje koje se možda može iskoristiti.”

Komentiraj

15 komentara

  1. E moj Binci ti vazda neke gluposti valjas.

    “Bit će neke manje nadogradnje, ali to neće promijeniti situaciju.”
    Koji je ovo panj od Lika.



    9

    0
  2. Kimi Raikkonen 7
    Kos Prikaži

    Jel mi može netko prevest što je pisac htio reč?!
    Zamolio bi g.u. Antu Vetmu da počne cenzurirati Mattijine izjave jer bi mi srce moglo puknuti kad čitam izjave ovog klauna. Ja bi bio najsretnijj da se 2021, 2022 posipam pepelom i ispričam Mattiji što sam sumnjao u njegove sposobnosti ali to mi se čini vjerojatno kao i moj put na mjesec sutra ujutro.



    15

    0
  3. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Navodno se proca da taj novi motor za 2021 je puno bolji od ovoga, i da dolazi tek 2021 jer je corona zatvorila tvornice u italiji, te su s tim slabim motorom jednostavno izgubili i šasiju jer je bila rađena za jaci motor pa je sad aerodinamika sklepana nabrzinu radi svega toga, sad kolko ima u svemu tome istine neznam



    5

    2
  4. Fernando Alonso 14
    alonso05espana Prikaži

    Kakve su to onda “nadogradnje” kad će prefomans bolida ostat isti, kakvi klauni hahaha



    6

    0
  5. Mick Schumacher 47
    senna66 Donator Prikaži

    Nevjerojatno mi je kad čujem “potpuno novi bolid”.
    Oke sada trebaju novi bolid za 2021., to stoji jer je trenutni kanta, ali je smiješno koliko su filozofija mijenjali svih ovih godina.



    4

    1
  6. S obzirom na njegove dosadasnje izjave nadam se da je potpuno u krivo sto se tice tih nadogradnji za Rusiju. ?
    A opet s druge strane onda ni motor za 2021. ne valja. Tak da sad ne znam koje je manje zlo, da govori istinu ili da govori gluposti. ?

    I je li zna tko o cemu se tocno ovdje radi?

    trenutno se u FIA-i glasuje o važnoj aerodinamičkoj promjeni na stražnjem kraju bolida.



    3

    1
    • Sebastian Vettel 5
      Pastor Prikaži

      Smanjit će downforce, da se Pirelli nebi počeo raspadati od previše downforcea. Uglavnom, plan je da srežu malo podnicu ispred zadnjih točkova. Sainz je za McLaren već testirao nedavno te moguće promjene.

      Što se tiče nadogradnji, često ne ispadnu onakve kakvim su se nadali. Kada kažu da će donijeti određeni napredak, znalo se desiti da potpuno podbace. Možda nas (a i sami sebe) sada iznenade u pozitivnom smislu. :mrgreen:



      8

      1
  7. Kimi Raikkonen 7
    ivano7 Prikaži

    Nadogradnja koja će biti jedan korak naprijed i dva nazad



    2

    0
  8. Mclaren
    raca Prikaži

    Manje nadogradnje koje ne će ništa riješiti??? Da ne misli staviti trokraku zvijezdu na nos bolida?


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Pogled u budućnost – 3. dio: Alpine, Williams i Sauber

Lociranje // Lovro Andraka

Posljednji dio serijala o juniorima donosi kratke biografije mladih vozača iz Alpinea, Williamsa i Saubera Pogled u budućnost – 1 dio: Mercedes i Red BullPogled u budućnost – 2 dio: Ferrari i McLaren Alpine Alpineova akademija pod raznim nazivima postoji još od 2002 godine, a radi se o istim promjenama naziva koje su pratile momčad iz Enstonea, što znači da su dosad djelovali kao Renaultova, Lotusova i zatim ponovo...

Pogled u budućnost – 2. dio: Ferrari i McLaren

Lociranje // Lovro Andraka

U prvom dijelu serijala mogli ste se upoznati s potencijalnim budućim zvijezdama Mercedesa i Red Bulla, a sada su na redu dvije najdugovječnije, a po mnogim kriterijima i najuspješnije momčadi - Ferrari i McLaren Ferrari Mladunci Propetog konjića uzgajaju se već gotovo 13 godina, a prvi član Ferrarijeve vozačke akademije bio je Jules Bianchi koji je predstavljen u prosincu 2009 godine Bianchi je stigao do F1 u sezoni 2013 s...

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Još kolumni