Formula 2 još jednom je ponudila kaotičnu i senzacionalnu utrku, a u tom kaosu najbolje se snašao Nikita Mazepin. Rus je startao 14., a zahvaljujući obrnutoj strategiji – startu na tvrđim gumama – dobio je prednost mekših guma na samom kraju utrke kada su izlasci sigurnosnog automobila približili poredak.
Drugu glavnu utrku zaredom drugo mjesto pripalo je domaćem vozaču Luci Ghiottu, čime je Hitech GP, debitantska momčad u F2, ostvarila dvostruku pobjedu.
Treće mjesto pripalo je Louisju Deletrazu koji je također iskoristio obrnutu strategiju, a četvrti je završio Felipe Drugovich.
Mick Schumacher preživio je sudar sa Zhouom i Aitkenom na samom kraju utrke, došao do petog mjesta u cilju i, zahvaljujući utrci bez bodova za glavne konkurente u prvenstvu, preuzeo ukupno vodstvo.
Christian Lundgaard završio je tek šesti nakon što je vodio većinu utrke – rani ulazak u boks učinio ga je “glinenim golubom” na samom kraju utrke, a moguće je da će zbog incidenta prije utrke dobiti kaznu.
Juri Vips stigao je do prvih bodova u F2 sedmim mjestom, a u bodove su upali još i Artjom Markelov, Marcus Armstrong i Jehan Daruvala.
Callum Ilott ostao je bez bodova nakon što je pred krajem utrke morao u boks na promjenu prednjeg krila – nismo vidjeli incident u prijenosu, dok je Robert Švarcman odustao zbog kvara.
Već prije same utrke došlo je do incidenta – na izlasku iz boksova sudarili su se Aitken i Švarcman, a pokretač cijele situacije bio je Lundgaard. Lundgaard je izašao iz boksa tik ispred Švarcmana, stoga je Rus morao naglo zakočiti. Aitken to nije očekivao i udario je u Švarcmana, srećom, bez oštećenja na bolidima. Suci su najavili kako će odluku donijeti tek nakon utrke.
Lundgaard je na startu uspio obraniti pole position, a užasno je startao trećeplasirani Ilott. Britanac je pao na sedmo mjesto, dok je obrnutu situaciju imao Ghiotto koji je sa sedmog skočio na treće mjesto.
Dan Ticktum ostao je vrlo blizu Lundgaardu u nastavku, a Danac je već u osmom krugu – iznimno u Mugellu prvom krugu u kojem je obvezni pitstop dozvoljen – otišao u boks. Ni Ticktumove gume nisu puno dulje izdržale, već krug kasnije ga na stazi prestiže Ghiotto, a Britanac se žali na radio kako je ostanak na stazi bio greška. Ticktum nas je i u nastavku utrke zabavljao raznim monolozima gdje je žalio na sve i svašta, između ostalog se i zapitavši čime je zaslužio lošu sreću koja ga je sustigla kasnije u utrci.
Obojica ulaze u boks u 10. krugu, a Ticktum kroz boks preskače Ghiotta. Lundgaard je na stazi ostao ispred njih. Ilott je u boks ušao u 11. krugu i uspio preskočiti Ticktuma i Ghiotta. Na hladnim gumama ipak nije mogao zadržati dvojac na zagrijanim gumama. Robert Švarcman izgubio je mjesto od Zhoua u 15. krugu, a već dva kruga kasnije odlazi u boks, iako je startao na tvrđim gumama. Međutim, njegova utrka nije dugo potrajala, Rus je zaustavio bolid u 18. krugu.
Do 22. kruga svi su odradili obveznu promjenu guma, a glavni pokretač kaosa u zadnjem dijelu utrke dogodio se upravo u tom krugu. Giuliano Alesi doživio je kvar i parkirao bolid u izletnu zonu. Na stazi je prvo objavljen virtualni safety car, no u 24. krugu na stazu izlazi crveni Mercedes jer redari nisu uspjeli maknuti Alesijev bolid. Armstrong, Daruvala i Drugovich jedini su iskoristili tu priliku za prelazak na nove gume.
Utrka je nastavljena u 27. krugu, no to nije potrajalo – Yuki Tsunoda zakuhao je cijelu situaciju kontaktom s Ticktumom prilikom napada u prvom zavoju. Ticktum je otišao široko i pao nisko u poretku, što je stvorilo kaos u sredini. Schumacher, Zhou i Aitken našli su se jedan pored drugog na putu do drugog zavoja, no previše su se približili jedni drugima i dolazi do kontakta. Zhou i Aitken morali su odustati, a Schumacher je nekako uspio proći bez oštećenja. Zhou je stao u šljunku, a Aitken nasred staze, stoga je safety car morao natrag na stazu. Očito je tu negdje stradao i Ilott jer je upravo tad ušao u boks na promjenu prednjeg krila i pao na samo začelje s pozicije za podij.
U 31. od 33 kruga utrka se ponovo nastavlja, a tu prednost na svježim i mekšim gumama odmah koristi Mazepin. S trećeg mjesta u prvom zavoja prolazi u vodstvo ispred Ghiotta i Lundgaarda. Sjajno su se probijali i Drugovich koji je bio u boksu čak dvaput te Deletraz, a Lundgaard je samo padao. Deletraz je u posljednjem krugu prošao Drugovicha za treće mjesto, a u cilju je bio manje od desetinke iza Ghiotta. Yuki Tsunoda kažnjen je s 5 sekundi zbog sudara s Ticktumom i završio je klasificiran tek kao 16.
Nova uzbuđenja u F2 čekaju nas već sutra, u 11:55 čeka nas sprint utrka!
Vozač | Momčad | Zaostatak | |
---|---|---|---|
1 | Nikita Mazepin | Hitech Grand Prix | – |
2 | Luca Ghiotto | Hitech Grand Prix | 4.4s |
3 | Louis Deletraz | Charouz Racing System | 4.5s |
4 | Felipe Drugovich | MP Motorsport | 4.8s |
5 | Mick Schumacher | Prema Racing | 5.3s |
6 | Christian Lundgaard | ART Grand Prix | 7.8s |
7 | Juri Vips | DAMS | 8.3s |
8 | Artjom Markelov | BWT HWA RACELAB | 10.1s |
9 | Marcus Armstrong | ART Grand Prix | 10.4s |
10 | Jehan Daruvala | Carlin | 10.6s |
11 | Nobuharu Matsushita | MP Motorsport | 11.1s |
12 | Callum Ilott | UNI-Virtuosi | 11.7s |
13 | Pedro Piquet | Charouz Racing System | 11.7s |
14 | Marino Sato | Trident | 12.4s |
15 | Roy Nissany | Trident | 13.5s |
16 | Yuki Tsunoda | Carlin | 14.1s |
17 | Dan Ticktum | DAMS | 15.9s |
18 | Guilherme Samaia | Campos Racing | 52.1s |
– | Guanyu Zhou | UNI-Virtuosi | sudar |
– | Jack Aitken | Campos Racing | sudar |
– | Giuliano Alesi | BWT HWA RACELAB | odustao |
– | Robert Švarcman | Prema Racing | odustao |
Konačni poredak Formule 2 2020.
Nudite proizvod ili uslugu? Reklamirajte se na najposjećenijem specijaliziranom sportskom portalu u Hrvatskoj. Kontaktirajte nas na [email protected].
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Završila je pretposljednja utrka kalendara Formule 1 na ulicama Las Vegasa O samom događaju je napisano pregršt tekstova uz neviđenu pompu oko samog eventa pa ćemo se ovdje pokušati manje fokusirati na neke „cringe“ trenutke, a više na sami sportski događaj koji je sve u svemu donio zanimljivost i na samome vrhu Borba u vrhu se odvijala između Ferrarija i Red Bulla, točnije Verstappena i Leclerca, gdje se uz pomoć SC-a...
Nakon nekoliko prijašnjih analiza što momčadi tako i vozača došlo je vrijeme za podrobniju analizu najstarijeg od svih Nekima drag nekima mrzak, ali vjerojatno svima vozač koji plijeni pažnju svojim vožnjama (bome i karakterom) iz vikenda u vikend od ranih dvijetisućitih pa do Velike Nagrade Brazila prethodnog vikenda, a tko zna koliko još Stoga, uživajmo u ovakvim izvedbama dok traju kao i u ovakvim utrkama koje Interlagos...
Kroz prizmu taktike i odabira guma za završetak utrke u Meksiku sve se svelo na medium ili hard Što odabrati ovisi o postavkama bolida, pretpostavljenoj potrošnji guma i slično Svaka od ekipa ima simulacijski softver pomoću kojih provjerava ogromne količine podataka koje će na kraju dovesti do jedne konačne odluke Naravno, puno je parametara u igri, ali čini se da se u Ferrariju od hrpe podataka znaju pogubiti pa možemo izreći...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
F2 nikad ne razočara!
Bravo Mick!!
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jao šta napravi jedan SC… Jel netko zna dal postoji kriterij za VSC i za SC. Jer meni izgleda da to sve ovisi o slobodnoj procjeni Race Controla.. Za isti incident su prvo izbacili VSC pa onda SC. Kužim da je staza nezgodna za bolide, ali staza se inače redovno koristi za bolide, aute i motore neovisno o F3, F2 i F1… Ovo izgleda kao da je SC garantiran sutra u utrci jer ako se bilo tko zaustavi negdje van Pit Lane-a, race control će sigurno izbacit SC načekat ćemo se dok ne počiste incident..
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Morala je izac dizalica pa je onda obavezan Safety car
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kuzim, al izgleda da je to svugdje slucaj na ovoj stazi. Ako se dobro sjecam u slucaju izletanja Alesia koji je bio sa pola bolida vec iza barijere, morala je doci dizalica koja je isto stajala van barijere, ali je opet izbacen full SC.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ideee Mick, strpljivo i pametno. Šteta samo Lungarda, dobar je bio.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
to sam uvijek govorio… Utrkivanje je više jednostavno zbrajanje bodova nego rizik. Bolje biti “matematičar” nego Montoya tip.
0
1