F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Mazepin s 14. mjesta do pobjede, Schumacher preuzeo vodstvo u prvenstvu nakon katastrofalne utrke za Ilotta i Švarcmana!

Lovro Andraka

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Formula 2 još jednom je ponudila kaotičnu i senzacionalnu utrku, a u tom kaosu najbolje se snašao Nikita Mazepin. Rus je startao 14., a zahvaljujući obrnutoj strategiji – startu na tvrđim gumama – dobio je prednost mekših guma na samom kraju utrke kada su izlasci sigurnosnog automobila približili poredak.

Drugu glavnu utrku zaredom drugo mjesto pripalo je domaćem vozaču Luci Ghiottu, čime je Hitech GP, debitantska momčad u F2, ostvarila dvostruku pobjedu.

Treće mjesto pripalo je Louisju Deletrazu koji je također iskoristio obrnutu strategiju, a četvrti je završio Felipe Drugovich.

Mick Schumacher preživio je sudar sa Zhouom i Aitkenom na samom kraju utrke, došao do petog mjesta u cilju i, zahvaljujući utrci bez bodova za glavne konkurente u prvenstvu, preuzeo ukupno vodstvo.

Christian Lundgaard završio je tek šesti nakon što je vodio većinu utrke – rani ulazak u boks učinio ga je “glinenim golubom” na samom kraju utrke, a moguće je da će zbog incidenta prije utrke dobiti kaznu.

Juri Vips stigao je do prvih bodova u F2 sedmim mjestom, a u bodove su upali još i Artjom Markelov, Marcus Armstrong i Jehan Daruvala.

Callum Ilott ostao je bez bodova nakon što je pred krajem utrke morao u boks na promjenu prednjeg krila – nismo vidjeli incident u prijenosu, dok je Robert Švarcman odustao zbog kvara.

Tijek utrke

Već prije same utrke došlo je do incidenta – na izlasku iz boksova sudarili su se Aitken i Švarcman, a pokretač cijele situacije bio je Lundgaard. Lundgaard je izašao iz boksa tik ispred Švarcmana, stoga je Rus morao naglo zakočiti. Aitken to nije očekivao i udario je u Švarcmana, srećom, bez oštećenja na bolidima. Suci su najavili kako će odluku donijeti tek nakon utrke.

Lundgaard je na startu uspio obraniti pole position, a užasno je startao trećeplasirani Ilott. Britanac je pao na sedmo mjesto, dok je obrnutu situaciju imao Ghiotto koji je sa sedmog skočio na treće mjesto.

Dan Ticktum ostao je vrlo blizu Lundgaardu u nastavku, a Danac je već u osmom krugu – iznimno u Mugellu prvom krugu u kojem je obvezni pitstop dozvoljen – otišao u boks. Ni Ticktumove gume nisu puno dulje izdržale, već krug kasnije ga na stazi prestiže Ghiotto, a Britanac se žali na radio kako je ostanak na stazi bio greška. Ticktum nas je i u nastavku utrke zabavljao raznim monolozima gdje je žalio na sve i svašta, između ostalog se i zapitavši čime je zaslužio lošu sreću koja ga je sustigla kasnije u utrci.

Obojica ulaze u boks u 10. krugu, a Ticktum kroz boks preskače Ghiotta. Lundgaard je na stazi ostao ispred njih. Ilott je u boks ušao u 11. krugu i uspio preskočiti Ticktuma i Ghiotta. Na hladnim gumama ipak nije mogao zadržati dvojac na zagrijanim gumama. Robert Švarcman izgubio je mjesto od Zhoua u 15. krugu, a već dva kruga kasnije odlazi u boks, iako je startao na tvrđim gumama. Međutim, njegova utrka nije dugo potrajala, Rus je zaustavio bolid u 18. krugu.

Do 22. kruga svi su odradili obveznu promjenu guma, a glavni pokretač kaosa u zadnjem dijelu utrke dogodio se upravo u tom krugu. Giuliano Alesi doživio je kvar i parkirao bolid u izletnu zonu. Na stazi je prvo objavljen virtualni safety car, no u 24. krugu na stazu izlazi crveni Mercedes jer redari nisu uspjeli maknuti Alesijev bolid. Armstrong, Daruvala i Drugovich jedini su iskoristili tu priliku za prelazak na nove gume.

Utrka je nastavljena u 27. krugu, no to nije potrajalo – Yuki Tsunoda zakuhao je cijelu situaciju kontaktom s Ticktumom prilikom napada u prvom zavoju. Ticktum je otišao široko i pao nisko u poretku, što je stvorilo kaos u sredini. Schumacher, Zhou i Aitken našli su se jedan pored drugog na putu do drugog zavoja, no previše su se približili jedni drugima i dolazi do kontakta. Zhou i Aitken morali su odustati, a Schumacher je nekako uspio proći bez oštećenja. Zhou je stao u šljunku, a Aitken nasred staze, stoga je safety car morao natrag na stazu. Očito je tu negdje stradao i Ilott jer je upravo tad ušao u boks na promjenu prednjeg krila i pao na samo začelje s pozicije za podij.

U 31. od 33 kruga utrka se ponovo nastavlja, a tu prednost na svježim i mekšim gumama odmah koristi Mazepin. S trećeg mjesta u prvom zavoja prolazi u vodstvo ispred Ghiotta i Lundgaarda. Sjajno su se probijali i Drugovich koji je bio u boksu čak dvaput te Deletraz, a Lundgaard je samo padao. Deletraz je u posljednjem krugu prošao Drugovicha za treće mjesto, a u cilju je bio manje od desetinke iza Ghiotta. Yuki Tsunoda kažnjen je s 5 sekundi zbog sudara s Ticktumom i završio je klasificiran tek kao 16.

Nova uzbuđenja u F2 čekaju nas već sutra, u 11:55 čeka nas sprint utrka!

Vozač Momčad Zaostatak
1 Nikita Mazepin Hitech Grand Prix
2 Luca Ghiotto Hitech Grand Prix 4.4s
3 Louis Deletraz Charouz Racing System 4.5s
4 Felipe Drugovich MP Motorsport 4.8s
5 Mick Schumacher Prema Racing 5.3s
6 Christian Lundgaard ART Grand Prix 7.8s
7 Juri Vips DAMS 8.3s
8 Artjom Markelov BWT HWA RACELAB 10.1s
9 Marcus Armstrong ART Grand Prix 10.4s
10 Jehan Daruvala Carlin 10.6s
11 Nobuharu Matsushita MP Motorsport 11.1s
12 Callum Ilott UNI-Virtuosi 11.7s
13 Pedro Piquet Charouz Racing System 11.7s
14 Marino Sato Trident 12.4s
15 Roy Nissany Trident 13.5s
16 Yuki Tsunoda Carlin 14.1s
17 Dan Ticktum DAMS 15.9s
18 Guilherme Samaia Campos Racing 52.1s
Guanyu Zhou UNI-Virtuosi sudar
Jack Aitken Campos Racing sudar
Giuliano Alesi BWT HWA RACELAB odustao
Robert Švarcman Prema Racing odustao

Vozački poredak Formule 2

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Lovro Andraka
Pulsmedia autor
696 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

6 komentara

  1. Mattia Binotto monkeyseat Prikaži

    F2 nikad ne razočara!
    Bravo Mick!!



    3

    0
  2. Jao šta napravi jedan SC… Jel netko zna dal postoji kriterij za VSC i za SC. Jer meni izgleda da to sve ovisi o slobodnoj procjeni Race Controla.. Za isti incident su prvo izbacili VSC pa onda SC. Kužim da je staza nezgodna za bolide, ali staza se inače redovno koristi za bolide, aute i motore neovisno o F3, F2 i F1… Ovo izgleda kao da je SC garantiran sutra u utrci jer ako se bilo tko zaustavi negdje van Pit Lane-a, race control će sigurno izbacit SC načekat ćemo se dok ne počiste incident..



    2

    1
  3. F1puls Portal Testarossa Prikaži

    Ideee Mick, strpljivo i pametno. Šteta samo Lungarda, dobar je bio.



    3

    0
  4. Michael Schumacher Boris_CRO Prikaži

    to sam uvijek govorio… Utrkivanje je više jednostavno zbrajanje bodova nego rizik. Bolje biti “matematičar” nego Montoya tip.


    0

    1