Christian Lundgaard odvozio je najbrže vrijeme kvalifikacija VN Toskane i to samo pet tisućinki brže od Dana Ticktuma. Treće mjesto je uzeo vodeći u prvenstvu Callum Ilott.
Marcus Armstrong je stigao do četvrte, dok je Felipe Drugovich zauzeo petu poziciju. Jehan Daruvala je završio šesti, a Juri Vips nastavlja pružati sjajne partije sedmim mjestom. Luca Ghiotto je došao do osme pozicije, dok su krug desetorice zaključili Rober Švarcman i Jack Aitken.
Mick Schumacher je skoro kvalifikacije ponovno završio u zidu izletjevši iz zavoja 11, okrenuvši se na šljunku, no, sjajno je uspio iskontrolirati bolid te nastaviti dalje. Slično je napravio i Luca Ghiotto, no bez izvrtanja, već je samo prošao preko trave i također nastavio dalje.
Lundgaard je imao sjajan tempo te je odvozio najbrže vrijeme prvog stinta, dok je Ticktum ostao iza Danca samo šest stotinki. Najbrži na treningu, Juri Vips, imao je ljubičasti prvi i drugi sektor, no nije uspio to pretvoriti u najbrže vrijeme te se našao na četvrtoj poziciji, iza Drugovicha.
Deset minuta prije kraja kvalifikacija, vozači su ponovno izašli na stazu. Danac je popravio svoje vrijeme, dok je Ilott odvozio sjajan krug te došao do treće pozicije. Ticktum je išao sjajno stazom, no ulaskom u cilj, ostao je kratak za samo pet tisućinki. Ghiotto je također popravio vrijeme, dok Schumacher nije bio te sreće te je s oštećenim bolidom došao tek do 15. pozicije. Lundgaard je tako uzeo svoj prvi pole position u F2 te pridodao četiri boda na svoj konto.
Sutrašnja glavna utrka je na rasporedu od 16:45!
Pozicija | # | Vozač | Momčad | Vrijeme | Zaostatak |
---|---|---|---|---|---|
1 | 6 | Christian Lundgaard | ART Grand Prix | 1’30.133 | |
2 | 2 | Dan Ticktum | DAMS | 1’30.138 | 0.005 |
3 | 4 | Callum Ilott | UNI-Virtuosi | 1’30.204 | 0.071 |
4 | 5 | Marcus Armstrong | ART Grand Prix | 1’30.317 | 0.184 |
5 | 15 | Felipe Drugovich | MP Motorsport | 1’30.339 | 0.206 |
6 | 8 | Jehan Daruvala | Carlin | 1’30.437 | 0.304 |
7 | 1 | Jüri Vips | DAMS | 1’30.486 | 0.353 |
8 | 25 | Luca Ghiotto | HitechGP | 1’30.508 | 0.375 |
9 | 21 | Robert Shwartzman | Prema Powerteam | 1’30.527 | 0.394 |
10 | 9 | Jack Aitken | Campos Racing | 1’30.533 | 0.400 |
11 | 7 | Yuki Tsunoda | Carlin | 1’30.542 | 0.409 |
12 | 11 | Louis Deletraz | Charouz Racing System | 1’30.552 | 0.419 |
13 | 3 | Guanyu Zhou | UNI-Virtuosi | 1’30.586 | 0.453 |
14 | 24 | Nikita Mazepin | HitechGP | 1’30.592 | 0.459 |
15 | 20 | Mick Schumacher | Prema Powerteam | 1’30.924 | 0.791 |
16 | 12 | Pedro Piquet | Charouz Racing System | 1’30.974 | 0.841 |
17 | 23 | Marino Sato | Trident | 1’31.131 | 0.998 |
18 | 22 | Roy Nissany | Trident | 1’31.159 | 1.026 |
19 | 16 | Artem Markelov | HWA AG | 1’31.331 | 1.198 |
20 | 17 | Giuliano Alesi | HWA AG | 1’31.345 | 1.212 |
21 | 14 | Nobuharu Matsushita | MP Motorsport | 1’31.961 | 1.828 |
22 | 10 | Guilherme Samaia | Campos Racing | 1’32.359 | 2.226 |
Nudite proizvod ili uslugu? Reklamirajte se na najposjećenijem specijaliziranom sportskom portalu u Hrvatskoj. Kontaktirajte nas na [email protected].
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Završila je pretposljednja utrka kalendara Formule 1 na ulicama Las Vegasa O samom događaju je napisano pregršt tekstova uz neviđenu pompu oko samog eventa pa ćemo se ovdje pokušati manje fokusirati na neke „cringe“ trenutke, a više na sami sportski događaj koji je sve u svemu donio zanimljivost i na samome vrhu Borba u vrhu se odvijala između Ferrarija i Red Bulla, točnije Verstappena i Leclerca, gdje se uz pomoć SC-a...
Nakon nekoliko prijašnjih analiza što momčadi tako i vozača došlo je vrijeme za podrobniju analizu najstarijeg od svih Nekima drag nekima mrzak, ali vjerojatno svima vozač koji plijeni pažnju svojim vožnjama (bome i karakterom) iz vikenda u vikend od ranih dvijetisućitih pa do Velike Nagrade Brazila prethodnog vikenda, a tko zna koliko još Stoga, uživajmo u ovakvim izvedbama dok traju kao i u ovakvim utrkama koje Interlagos...
Kroz prizmu taktike i odabira guma za završetak utrke u Meksiku sve se svelo na medium ili hard Što odabrati ovisi o postavkama bolida, pretpostavljenoj potrošnji guma i slično Svaka od ekipa ima simulacijski softver pomoću kojih provjerava ogromne količine podataka koje će na kraju dovesti do jedne konačne odluke Naravno, puno je parametara u igri, ali čini se da se u Ferrariju od hrpe podataka znaju pogubiti pa možemo izreći...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
bit ce zanimljiva utrka danas….
0
0