Formula 2

Schumacher pobjedom u Monzi stigao na 3 boda do vodstva u prvenstvu, Švarcman i Ilott izjednačeni na vrhu!

Piše: Lovro Andraka

Prije 3 godina, 22 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 4 minuta

Mick Schumacher stigao je do svoje prve ovosezonske pobjede i druge u Formuli 2 te se tako uključio u borbu za naslov prvaka. Callum Ilott vodio je utrku, no katastrofalno zaustavljanje u boksu prilikom kojeg mu se ugasio bolid bacilo ga je na začelje. Britanac je odradio sjajan posao u nastavku i probio se do šestog mjesta u cilju, dok je njegov glavni rival u borbi za naslov Robert Švarcman s 15. mjesta na startu stigao do devetog u cilju.

Švarcman i Ilott sada imaju po 134 boda, a Mick Schumacher puše im za vratom sa 131 bodom. Daleko nije ni danas četvrtoplasirani Yuki Tsunoda koji ima 123 boda.

Drugo mjesto u utrci pripalo je domaćem vozaču Luci Ghiottu, a posljednju stepenicu podija u Monzi zauzeo je Christian Lundgaard.

Peto mjesto osvojio je Guanyu Zhou nakon odličnog proboja sa 17. mjesta i prestizanja timskog kolege Ilotta pred krajem utrke. Dan Ticktum završio je sedmi, a osmo mjesto i pole position za sprint utrku osvojio je Louis Deletraz.

Posljednji bodovi pripali su već spomenutom Švarcmanu i Jehanu Daruvalu, a jedino odustajanje bilo je ono Nikite Mazepina zbog kvara. Koliko je uzbudljiva ovogodišnja sezona Formule 2 najbolje dočarava činjenica da je Mick Schumacher deseti različiti pobjednik u 15 utrka.

Tijek utrke

Već na samom startu Mick Schumacher uspio se iskupiti za jučerašnji sudar u kvalifikacijama – spektakularnim startom sa sedmog mjesta uspio se probiti do drugog u prvom zavoju. Ilott je zadržao vodstvo, Lundgaard se probio na treće mjesto, a Tsunoda i Ghiotto izgubili su po dva mjesta.

Na kraju petog kruga vidjeli smo fantastičan troboj za treće mjesto između Lundgaarda, Tsunode i Ghiotta. Borba je započela uoči Parabolice, a završila je usporednom vožnjom svih trojice uoči prvog zavoja u kojoj je Ghiotto izgubio kontrolu nad bolidom i jedva izbjegao kontakt s drugima. Talijan je morao skratiti šikanu i vratio se na stazu iza Nissanyja, dok su Lundgaard i Tsunoda ostali ispred.

U sedmom krugu Lundgaard griješi u Variante della Roggia i gubi treće mjesto od Tsunode, a Ghiotto se vraća na peto mjesto prolaskom Nissanyja.

Deletraz i Švarcman prvi su odradili promjenu guma u osmom krugu, a krug kasnije u boks odlazi i Lundgaard. Ubrzo nakon toga stigla je objava o kazni od 5 sekundi za njegovog timskog kolegu Marcusa Armstronga zbog guranja Zhoua sa staze.

Ključni trenutak utrke dogodio se u 12. krugu – Ilott je ušao u boks, a tamo mu se ugasio bolid. Momčad se mučila da ponovno pokrene njegov bolid i Britanac se iz vodstva vratio na predzadnje mjesto. Schumacher je ušao u boks krug kasnije, prošao bez problema i imao je čistu situaciju u nastavku utrke. Žestoki okršaj imali su Nissany i Mazepin u prvom zavoju, Mazepin je probao proći s unutarnje strane, a onda ga je u drugom dijelu šikane Nissany izgurao u šljunak. U 15. krugu u boks je ušao posljednji od vodećih, Luca Ghiotto.

U 17. krugu Mazepin drastično usporava na izlazu iz Ascarija, a nakon što je uspio vratiti bolid u normalnu brzinu, odustao je u 23. krugu. Do 20. kruga svi su odradili promjenu guma, uključujući one koji su startali na tvrđim gumama.

Schumacher je bio vodeći ispred Lundgaarda i Ghiotta, Švarcman se s 15. mjesta probio na šesto, a fantastičan posao odradio je Ilott koji se probio do osmog mjesta ispred timskog kolege Zhoua.

Dva UNI-Virtuosija na različitim strategijama letjela su stazom – Ilott je uspio prestići Armstronga, Švarcmana i Deletraza, a do kraja ih je sve, uključujući i Ilotta, uspio proći Zhou. Ghiotto je dva kruga prije kraja iskoristio prednost čak šest krugova svježih guma u odnosu na Lundgaarda i prošao je Danca za drugo mjesto.

Ticktum je na svježem softu imao odličan tempo i skinuo je Švarcmana s pole positiona za sprint utrku. Britanac je do kraja prošao i Deletraza.

Nova uzbuđenja u F2 čekaju nas već sutra od 11:10 u sprint utrci!

Rezultati glavne utrke

Vozač Momčad Zaostatak
1 Mick Schumacher Prema Racing
2 Luca Ghiotto Hitech Grand Prix 3.1s
3 Christian Lundgaard ART Grand Prix 7.3s
4 Yuki Tsunoda Carlin 9.2s
5 Guanyu Zhou UNI-Virtuosi 12.5s
6 Callum Ilott UNI-Virtuosi 15.1s
7 Dan Ticktum DAMS 15.2s
8 Louis Deletraz Charouz Racing System 17.5s
9 Robert Švarcman Prema Racing 18.2s
10 Jehan Daruvala Carlin 21.1s
11 Juri Vips DAMS 23.9s
12 Pedro Piquet Charouz Racing System 25.0s
13 Jack Aitken Campos Racing 27.8s
14 Marcus Armstrong ART Grand Prix 28.3s
15 Nobuharu Matsushita MP Motorsport 28.6s
16 Felipe Drugovich MP Motorsport 29.2s
17 Artjom Markelov BWT HWA RACELAB 29.9s
18 Giuliano Alesi BWT HWA RACELAB 30.3s
19 Roy Nissany Trident 33.0s
20 Marino Sato Trident 51.4s
21 Guilherme Samaia Campos Racing 52.4s
Nikita Mazepin Hitech Grand Prix odustao

Konačni poredak Formule 2 2020.

Komentiraj

22 komentara

  1. Charles Leclerc
    F12000 Prikaži

    Bar malo veselja za Ferrarijeve navijače.



    12

    0
  2. F1puls Portal
    Sarma Donator Prikaži

    Bravisimo Mick, brutalan start…



    12

    0
  3. Sebastian Vettel 5
    dzalac Prikaži

    Eto nakon 6 podiuma ide i pobjeda :D



    8

    0
  4. Ako neće Ferrari, onda će Prema. Odličan start Micka i kontrola utrke nakon Ilottove pogreške. Al brate mili na koju foru su ovi Uni Virtuosi toliko brzi? Ilott je bio zadnji i zavrsio odmah iza Zhoua.. Strašno.



    8

    0
  5. Lando Norris
    Zola Prikaži

    Bravo mali. To.



    4

    0
  6. BRAVO Mick !

    Valjda če se Ferrari popravit dok ti stigneš :pivo:



    4

    1
  7. Ferrari
    Matoje Prikaži
    x1

    Šta nije Shwartzman, a ne Švarcman?



    10

    6
  8. Ferrari ima nikad bolju akademiju zadnjih godina, a u F1 ih čekaju tačke.



    16

    0
  9. Pascal Wehrlein 94
    Wehrlein94 Prikaži

    BRAVO MICK !!



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni