Formula 2

Schumacher pobjedom u Monzi stigao na 3 boda do vodstva u prvenstvu, Švarcman i Ilott izjednačeni na vrhu!

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 godina, 22 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 4 minuta

Mick Schumacher stigao je do svoje prve ovosezonske pobjede i druge u Formuli 2 te se tako uključio u borbu za naslov prvaka. Callum Ilott vodio je utrku, no katastrofalno zaustavljanje u boksu prilikom kojeg mu se ugasio bolid bacilo ga je na začelje. Britanac je odradio sjajan posao u nastavku i probio se do šestog mjesta u cilju, dok je njegov glavni rival u borbi za naslov Robert Švarcman s 15. mjesta na startu stigao do devetog u cilju.

Švarcman i Ilott sada imaju po 134 boda, a Mick Schumacher puše im za vratom sa 131 bodom. Daleko nije ni danas četvrtoplasirani Yuki Tsunoda koji ima 123 boda.

Drugo mjesto u utrci pripalo je domaćem vozaču Luci Ghiottu, a posljednju stepenicu podija u Monzi zauzeo je Christian Lundgaard.

Peto mjesto osvojio je Guanyu Zhou nakon odličnog proboja sa 17. mjesta i prestizanja timskog kolege Ilotta pred krajem utrke. Dan Ticktum završio je sedmi, a osmo mjesto i pole position za sprint utrku osvojio je Louis Deletraz.

Posljednji bodovi pripali su već spomenutom Švarcmanu i Jehanu Daruvalu, a jedino odustajanje bilo je ono Nikite Mazepina zbog kvara. Koliko je uzbudljiva ovogodišnja sezona Formule 2 najbolje dočarava činjenica da je Mick Schumacher deseti različiti pobjednik u 15 utrka.

Tijek utrke

Već na samom startu Mick Schumacher uspio se iskupiti za jučerašnji sudar u kvalifikacijama – spektakularnim startom sa sedmog mjesta uspio se probiti do drugog u prvom zavoju. Ilott je zadržao vodstvo, Lundgaard se probio na treće mjesto, a Tsunoda i Ghiotto izgubili su po dva mjesta.

Na kraju petog kruga vidjeli smo fantastičan troboj za treće mjesto između Lundgaarda, Tsunode i Ghiotta. Borba je započela uoči Parabolice, a završila je usporednom vožnjom svih trojice uoči prvog zavoja u kojoj je Ghiotto izgubio kontrolu nad bolidom i jedva izbjegao kontakt s drugima. Talijan je morao skratiti šikanu i vratio se na stazu iza Nissanyja, dok su Lundgaard i Tsunoda ostali ispred.

U sedmom krugu Lundgaard griješi u Variante della Roggia i gubi treće mjesto od Tsunode, a Ghiotto se vraća na peto mjesto prolaskom Nissanyja.

Deletraz i Švarcman prvi su odradili promjenu guma u osmom krugu, a krug kasnije u boks odlazi i Lundgaard. Ubrzo nakon toga stigla je objava o kazni od 5 sekundi za njegovog timskog kolegu Marcusa Armstronga zbog guranja Zhoua sa staze.

Ključni trenutak utrke dogodio se u 12. krugu – Ilott je ušao u boks, a tamo mu se ugasio bolid. Momčad se mučila da ponovno pokrene njegov bolid i Britanac se iz vodstva vratio na predzadnje mjesto. Schumacher je ušao u boks krug kasnije, prošao bez problema i imao je čistu situaciju u nastavku utrke. Žestoki okršaj imali su Nissany i Mazepin u prvom zavoju, Mazepin je probao proći s unutarnje strane, a onda ga je u drugom dijelu šikane Nissany izgurao u šljunak. U 15. krugu u boks je ušao posljednji od vodećih, Luca Ghiotto.

U 17. krugu Mazepin drastično usporava na izlazu iz Ascarija, a nakon što je uspio vratiti bolid u normalnu brzinu, odustao je u 23. krugu. Do 20. kruga svi su odradili promjenu guma, uključujući one koji su startali na tvrđim gumama.

Schumacher je bio vodeći ispred Lundgaarda i Ghiotta, Švarcman se s 15. mjesta probio na šesto, a fantastičan posao odradio je Ilott koji se probio do osmog mjesta ispred timskog kolege Zhoua.

Dva UNI-Virtuosija na različitim strategijama letjela su stazom – Ilott je uspio prestići Armstronga, Švarcmana i Deletraza, a do kraja ih je sve, uključujući i Ilotta, uspio proći Zhou. Ghiotto je dva kruga prije kraja iskoristio prednost čak šest krugova svježih guma u odnosu na Lundgaarda i prošao je Danca za drugo mjesto.

Ticktum je na svježem softu imao odličan tempo i skinuo je Švarcmana s pole positiona za sprint utrku. Britanac je do kraja prošao i Deletraza.

Nova uzbuđenja u F2 čekaju nas već sutra od 11:10 u sprint utrci!

Rezultati glavne utrke

Vozač Momčad Zaostatak
1 Mick Schumacher Prema Racing
2 Luca Ghiotto Hitech Grand Prix 3.1s
3 Christian Lundgaard ART Grand Prix 7.3s
4 Yuki Tsunoda Carlin 9.2s
5 Guanyu Zhou UNI-Virtuosi 12.5s
6 Callum Ilott UNI-Virtuosi 15.1s
7 Dan Ticktum DAMS 15.2s
8 Louis Deletraz Charouz Racing System 17.5s
9 Robert Švarcman Prema Racing 18.2s
10 Jehan Daruvala Carlin 21.1s
11 Juri Vips DAMS 23.9s
12 Pedro Piquet Charouz Racing System 25.0s
13 Jack Aitken Campos Racing 27.8s
14 Marcus Armstrong ART Grand Prix 28.3s
15 Nobuharu Matsushita MP Motorsport 28.6s
16 Felipe Drugovich MP Motorsport 29.2s
17 Artjom Markelov BWT HWA RACELAB 29.9s
18 Giuliano Alesi BWT HWA RACELAB 30.3s
19 Roy Nissany Trident 33.0s
20 Marino Sato Trident 51.4s
21 Guilherme Samaia Campos Racing 52.4s
Nikita Mazepin Hitech Grand Prix odustao

Konačni poredak Formule 2 2020.

Komentiraj

22 komentara

  1. Charles Leclerc
    F12000 Prikaži

    Bar malo veselja za Ferrarijeve navijače.



    12

    0
  2. F1puls Portal
    Sarma Donator Prikaži

    Bravisimo Mick, brutalan start…



    12

    0
  3. Sebastian Vettel 5
    dzalac Prikaži

    Eto nakon 6 podiuma ide i pobjeda :D



    8

    0
  4. Ako neće Ferrari, onda će Prema. Odličan start Micka i kontrola utrke nakon Ilottove pogreške. Al brate mili na koju foru su ovi Uni Virtuosi toliko brzi? Ilott je bio zadnji i zavrsio odmah iza Zhoua.. Strašno.



    8

    0
  5. Lando Norris
    Zola Prikaži

    Bravo mali. To.



    4

    0
  6. BRAVO Mick !

    Valjda če se Ferrari popravit dok ti stigneš :pivo:



    4

    1
  7. Ferrari
    Matoje Prikaži
    x1

    Šta nije Shwartzman, a ne Švarcman?



    10

    6
    • Kimi Raikkonen 7
      Azavi Donator Prikaži

      imas negdje na forumu raspravu o tome, msm da se čak 2,3 raspravljalo o tome sto je gramatički točno.



      2

      0
      • Ferrari
        Matoje Prikaži

        NIsam baš aktivan pa nisam vidio,.



        1

        0
        • Niki Lauda
          wapi Donator Prikaži

          Frajer je Rus, dakle ime mu se u originalu piše na ćirilici, stoga se na hrvatskom piše fonetski. Shwartzmann je engleski zapis kako bi ga oni koji razumiju engleski izgovorili kako treba.

          Naime cilj je ime zapisati tako da kad ga pročitaš na svojem pismu ono zvuči najbliže onome kako treba. Dakle hrvatski zapis ruskog imena je Švarcman.



          13

          2
      • zašto onda se ne pise šumaher recimo ?



        2

        10
        • Kimi Raikkonen
          Kvintuskve Prikaži

          Zato jer se Schumacher piše na latinici u izvornom jeziku, u ovom slučaju njemačkom.



          15

          2
      • Williams
        Montoya Prikaži

        I Danil Kvyat je u originalu sa J, pa bi ovi sky đikani čitali Kvdžat ili tako nešto.

        Pada mi na pamet i Kubica odnosno njihovo Kjubika



        1

        0
  8. Niki Lauda
    wapi Donator Prikaži

    Ferrari ima nikad bolju akademiju zadnjih godina, a u F1 ih čekaju tačke.



    16

    0
  9. Pascal Wehrlein 94
    Wehrlein94 Prikaži

    BRAVO MICK !!



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni