Formula 2

Ilott na poleu u Monzi, Švarcman tek 16., Schumacher sudarom završio kvalifikacije

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 godina, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 4 minuta

Drugu godinu zaredom Callum Ilott startat će u glavnu utrku na Monzi s najbolje startne pozicije. Britancu iz UNI-Virtuosija ovo je četvrti pole position sezone, a osim što je bodovima za taj pothvat smanjio zaostatak za Robertom Švarcmanom na samo 6 bodova, ima sjajnu priliku za ponovno preuzimanje vodstva u prvenstvu jer je Rus završio tek na 16. mjestu.

Drugo mjesto pripalo je trećem vozaču prvenstva i najbržem sa slobodnog treninga, Yukiju Tsunodi. Japanac je za Ilottom zakasnio samo 3 stotinke.

Sjajan plasman ostvario je domaći vozač Luca Ghiotto trećim mjestom, a dobar plasman napokon je uspio ostvariti i Christian Lundgaard koji će mu se pridružiti u drugom redu.

Roy Nissany nastavio je s odličnom formom – nakon što je u Belgiji uzeo osmo mjesto i startao s pole positiona u sprint utrci te ranije danas na F1 treningu bio brži od Sebastiana Vettela i timskog kolege iz Williamsa Nicholasa Latifija, Izraelac je zauzeo peto mjesto ispred Nikite Mazepina.

Mick Schumacher završio je kvalifikacije u zidu na izlasku iz zavoja Ascari, no ranije je uspio ostvariti vrijeme dovoljno za sedmo mjesto. Sudar je izazvao crvenu zastavu dvije minute prije kraja, zbog čega kvalifikacije više nisu nastavljene. Nijemac je prošao bez ozljeda.

Najbržih deset zaključuju Jehan Daruvala, Louis Deletraz i Dan Ticktum.

Nakon kaotičnih kvalifikacija u Formuli 3, gdje smo vidjeli velike gužve sporih vozača u izlaznim krugovima radi hvatanja zavjetrine dok neki rade brze krugove, očekivalo se da bi i u F2 moglo biti sličnih situacija, no u višoj kategoriji su ipak nešto naučili od mlađih kolega.

Prvo reprezentativno najbrže vrijeme postavio je Lundgaard, no do kraja prvih izlazaka na stazu u kojima su vozači vozili po dva brza kruga uspio ga je skinuti Mick Schumacher. Daruvala je bio na odličnom trećem mjestu ispred Ticktuma, Mazepina, Tsunode i Ilotta.

Staza je nakon uvodnih desetak minuta utihnula sve do devet minuta prije kraja. Tada svi izlaze u drugi stint, a kao prvi – nešto što zbog zavjetrine u Monzi ne želite biti – izašao je Dan Ticktum. Britanac je uoči izlaska rekao momčadi da ne želi čekati i da želi izaći čim prije kako bi izbjegao eventualne žute zastave jer očekuje veći kaos nego u prvom pokušaju.

Velikog kaosa ipak nije bilo, vidjeli smo ponešto pretjecanja i borbi za poziciju u krugovima zagrijavanja, no ništa dramatično. Na vrh je ponovo izbio Lundgaard, no prvi vozač iza njega odmah ga je skinuo – bio je to Tsunoda.

Ghiotto je odličnim krugom skočio između Tsunode i Lundgaarda, a onda je Ilott s 30 tisućinki boljim krugom od Japanca zasjeo na vrh poretka.

Dvije minute prije kraja dolazi do spomenutog izlijetanja Micka Schumachera, no vremena u drugim brzim krugovima ni za koga nisu izgledala bolje od prvog pokušaja, stoga bi poredak i bez toga ostao većinom nepromijenjen.

Vodeći u ukupnom poretku Robert Švarcman vratio se u lošu kvalifikacijsku formu koju je nakratko prekinuo u Belgiji i nije uspio biti bolji od 16. mjesta, što znači da bi novu promjenu u vodstvu prvenstva mogli vidjeti već sutra. Razočaravajuć je bio i Guanyu Zhou koji se kvalificirao odmah iza Švarcmana.

Glavna utrka vozi se sutra od 16:45.

Vozač Momčad Zaostatak
1 Callum Ilott UNI-Virtuosi 1m31.929s
2 Yuki Tsunoda Carlin 0.030s
3 Luca Ghiotto Hitech Grand Prix 0.198s
4 Christian Lundgaard ART Grand Prix 0.271s
5 Roy Nissany Trident 0.297s
6 Nikita Mazepin Hitech Grand Prix 0.338s
7 Mick Schumacher Prema Racing 0.348s
8 Jehan Daruvala Carlin 0.379s
9 Louis Deletraz Charouz Racing System 0.413s
10 Dan Ticktum DAMS 0.444s
11 Juri Vips DAMS 0.452s
12 Felipe Drugovich MP Motorsport 0.483s
13 Nobuharu Matsushita MP Motorsport 0.491s
14 Marino Sato Trident 0.605s
15 Marcus Armstrong ART Grand Prix 0.663s
16 Robert Švarcman Prema Racing 0.668s
17 Guanyu Zhou UNI-Virtuosi 0.673s
18 Pedro Piquet Charouz Racing System 0.681s
19 Jack Aitken Campos Racing 0.694s
20 Giuliano Alesi BWT HWA RACELAB 0.697s
21 Artjom Markelov BWT HWA RACELAB 1.382s
22 Guilherme Samaia Campos Racing 1.572s

Komentiraj

7 komentara

  1. Meni se cini nista od Schumachera mlađeg, solidan vozac al da je talent kao Leclerc i Max, ni blizu



    9

    9
    • Kimi Raikkonen
      Kvintuskve Prikaži

      Ne bih se složio da je ništa od njega, mislim da je potencijalni materijal za F1. A da nije velik talent poput Maxa i Leclerca mislim da je vidljivo, no napreduje i pokazuje određenu konzistenciju.



      6

      2
      • Pa ni otac mu nije bio ništa bolji od HHFa i Wendlingera (čak štaviše, ovu dvojicu su smatrali i boljim) u nižim kategorijama



        9

        1
        • Frantic … jesi li ti ( i ovi koji se slažu sa tobom ) provjerija tvrdnju ? naime u European Formula Ford 1600 kad se MS prvi put “pojavija” 1988 . nije bilo ni HHF ni CW . iste sezone je vozija i Formula König , nije bilo ni HHF ni CW . btw , MS je od 10 trka u svih 10 završava na podiju od toga 9 na pobjedničkom . e ali su ga zato 1989. “naprašili” i CW i HHF u German Formula Three . CW je bija pobjednik klase sa čak 164 boda , HHF je osvojia 163 , a MS tek sitnih 163 boda . gledajući kroz konačni plasman i bodovne razlike ove trojice evidento je da su CW i HHF bili puno bolji vozači od MS zar ne ? :) :):) ipak , sljedeće sezone je MS osvojia titulu u German Formula Three ALI samo zato jer na gridu nije bilo CW i HHF koji bi ga vjerovatno “zgazili” ka i 1988. moglo bi se zaključit da je MS zapravo bija najveći guzičar novije F 1 jer eto i CW i HHF su bili bolji od njega ali su u benettonu i ferrariu birali njega , a ne nekog od ove dvojice . i gotovo sve kolege MS su bile bolje od nijemca ali jbga brundle , patrese , jos i herbert su bili bolji , brži od njega u benettonu ali im briatore nije dozvoljava da ga pobjeđuju , a u ferrariu da ne govorimo … rubens bi ga deklasira da su mu dozvolili , a bogme zapaprili bi mu i irvin , massa da su smjeli od todta . jbga , politika je naštimala da prosječni vozač osvoji 7 titula , a prave talenti CW i HHF je ta politika eliminirala iako su za razliku od MS u nižim kategorijama poosvajali skoro sve živo . sad bi nabrojia njihove mnoge titule iz tih kategorija ali bi mi post bija predugačak ….



          1

          2
        • A jesi li ti pročitao šta sam ja napisao?
          Evo, da ponovim

          Pa ni otac mu nije bio ništa bolji od HHFa i Wendlingera (čak štaviše, ovu dvojicu su SMATRALI i boljim) u nižim kategorijama

          Svojim postom (barem prvim dijelom) si samo potvrdio dio mog posta koji nije u zagradi.
          A za ovaj dio mog posta u zagradi, da li sam ja možda negdje napisao da JA SMATRAM da su ova dvojica bolji od njega?
          Uostalom, promašio si “cijeli fudbal” napisavši post u kojem “braniš čast” MSa, kao repliku jednom od najvećih fanova MSa na portalu…..
          Koji ne mora to ništa provjeravati, jer većinu tih stvari zna. ;)
          :pivo:



          3

          0
      • Toro Rosso
        25_321 Prikaži

        Progurat ce ga zbog imena iako ima boljih od njega.


        0

        2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Pogled u budućnost – 3. dio: Alpine, Williams i Sauber

Lociranje // Lovro Andraka

Posljednji dio serijala o juniorima donosi kratke biografije mladih vozača iz Alpinea, Williamsa i Saubera Pogled u budućnost – 1 dio: Mercedes i Red BullPogled u budućnost – 2 dio: Ferrari i McLaren Alpine Alpineova akademija pod raznim nazivima postoji još od 2002 godine, a radi se o istim promjenama naziva koje su pratile momčad iz Enstonea, što znači da su dosad djelovali kao Renaultova, Lotusova i zatim ponovo...

Pogled u budućnost – 2. dio: Ferrari i McLaren

Lociranje // Lovro Andraka

U prvom dijelu serijala mogli ste se upoznati s potencijalnim budućim zvijezdama Mercedesa i Red Bulla, a sada su na redu dvije najdugovječnije, a po mnogim kriterijima i najuspješnije momčadi - Ferrari i McLaren Ferrari Mladunci Propetog konjića uzgajaju se već gotovo 13 godina, a prvi član Ferrarijeve vozačke akademije bio je Jules Bianchi koji je predstavljen u prosincu 2009 godine Bianchi je stigao do F1 u sezoni 2013 s...

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Još kolumni