Drugu godinu zaredom Callum Ilott startat će u glavnu utrku na Monzi s najbolje startne pozicije. Britancu iz UNI-Virtuosija ovo je četvrti pole position sezone, a osim što je bodovima za taj pothvat smanjio zaostatak za Robertom Švarcmanom na samo 6 bodova, ima sjajnu priliku za ponovno preuzimanje vodstva u prvenstvu jer je Rus završio tek na 16. mjestu.
Drugo mjesto pripalo je trećem vozaču prvenstva i najbržem sa slobodnog treninga, Yukiju Tsunodi. Japanac je za Ilottom zakasnio samo 3 stotinke.
Sjajan plasman ostvario je domaći vozač Luca Ghiotto trećim mjestom, a dobar plasman napokon je uspio ostvariti i Christian Lundgaard koji će mu se pridružiti u drugom redu.
Roy Nissany nastavio je s odličnom formom – nakon što je u Belgiji uzeo osmo mjesto i startao s pole positiona u sprint utrci te ranije danas na F1 treningu bio brži od Sebastiana Vettela i timskog kolege iz Williamsa Nicholasa Latifija, Izraelac je zauzeo peto mjesto ispred Nikite Mazepina.
Mick Schumacher završio je kvalifikacije u zidu na izlasku iz zavoja Ascari, no ranije je uspio ostvariti vrijeme dovoljno za sedmo mjesto. Sudar je izazvao crvenu zastavu dvije minute prije kraja, zbog čega kvalifikacije više nisu nastavljene. Nijemac je prošao bez ozljeda.
Najbržih deset zaključuju Jehan Daruvala, Louis Deletraz i Dan Ticktum.
Nakon kaotičnih kvalifikacija u Formuli 3, gdje smo vidjeli velike gužve sporih vozača u izlaznim krugovima radi hvatanja zavjetrine dok neki rade brze krugove, očekivalo se da bi i u F2 moglo biti sličnih situacija, no u višoj kategoriji su ipak nešto naučili od mlađih kolega.
Prvo reprezentativno najbrže vrijeme postavio je Lundgaard, no do kraja prvih izlazaka na stazu u kojima su vozači vozili po dva brza kruga uspio ga je skinuti Mick Schumacher. Daruvala je bio na odličnom trećem mjestu ispred Ticktuma, Mazepina, Tsunode i Ilotta.
Staza je nakon uvodnih desetak minuta utihnula sve do devet minuta prije kraja. Tada svi izlaze u drugi stint, a kao prvi – nešto što zbog zavjetrine u Monzi ne želite biti – izašao je Dan Ticktum. Britanac je uoči izlaska rekao momčadi da ne želi čekati i da želi izaći čim prije kako bi izbjegao eventualne žute zastave jer očekuje veći kaos nego u prvom pokušaju.
Velikog kaosa ipak nije bilo, vidjeli smo ponešto pretjecanja i borbi za poziciju u krugovima zagrijavanja, no ništa dramatično. Na vrh je ponovo izbio Lundgaard, no prvi vozač iza njega odmah ga je skinuo – bio je to Tsunoda.
Ghiotto je odličnim krugom skočio između Tsunode i Lundgaarda, a onda je Ilott s 30 tisućinki boljim krugom od Japanca zasjeo na vrh poretka.
Dvije minute prije kraja dolazi do spomenutog izlijetanja Micka Schumachera, no vremena u drugim brzim krugovima ni za koga nisu izgledala bolje od prvog pokušaja, stoga bi poredak i bez toga ostao većinom nepromijenjen.
Vodeći u ukupnom poretku Robert Švarcman vratio se u lošu kvalifikacijsku formu koju je nakratko prekinuo u Belgiji i nije uspio biti bolji od 16. mjesta, što znači da bi novu promjenu u vodstvu prvenstva mogli vidjeti već sutra. Razočaravajuć je bio i Guanyu Zhou koji se kvalificirao odmah iza Švarcmana.
Glavna utrka vozi se sutra od 16:45.
Vozač | Momčad | Zaostatak | |
---|---|---|---|
1 | Callum Ilott | UNI-Virtuosi | 1m31.929s |
2 | Yuki Tsunoda | Carlin | 0.030s |
3 | Luca Ghiotto | Hitech Grand Prix | 0.198s |
4 | Christian Lundgaard | ART Grand Prix | 0.271s |
5 | Roy Nissany | Trident | 0.297s |
6 | Nikita Mazepin | Hitech Grand Prix | 0.338s |
7 | Mick Schumacher | Prema Racing | 0.348s |
8 | Jehan Daruvala | Carlin | 0.379s |
9 | Louis Deletraz | Charouz Racing System | 0.413s |
10 | Dan Ticktum | DAMS | 0.444s |
11 | Juri Vips | DAMS | 0.452s |
12 | Felipe Drugovich | MP Motorsport | 0.483s |
13 | Nobuharu Matsushita | MP Motorsport | 0.491s |
14 | Marino Sato | Trident | 0.605s |
15 | Marcus Armstrong | ART Grand Prix | 0.663s |
16 | Robert Švarcman | Prema Racing | 0.668s |
17 | Guanyu Zhou | UNI-Virtuosi | 0.673s |
18 | Pedro Piquet | Charouz Racing System | 0.681s |
19 | Jack Aitken | Campos Racing | 0.694s |
20 | Giuliano Alesi | BWT HWA RACELAB | 0.697s |
21 | Artjom Markelov | BWT HWA RACELAB | 1.382s |
22 | Guilherme Samaia | Campos Racing | 1.572s |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Meni se cini nista od Schumachera mlađeg, solidan vozac al da je talent kao Leclerc i Max, ni blizu
9
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne bih se složio da je ništa od njega, mislim da je potencijalni materijal za F1. A da nije velik talent poput Maxa i Leclerca mislim da je vidljivo, no napreduje i pokazuje određenu konzistenciju.
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kao stric Ralf.
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa ni otac mu nije bio ništa bolji od HHFa i Wendlingera (čak štaviše, ovu dvojicu su smatrali i boljim) u nižim kategorijama
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Frantic … jesi li ti ( i ovi koji se slažu sa tobom ) provjerija tvrdnju ? naime u European Formula Ford 1600 kad se MS prvi put “pojavija” 1988 . nije bilo ni HHF ni CW . iste sezone je vozija i Formula König , nije bilo ni HHF ni CW . btw , MS je od 10 trka u svih 10 završava na podiju od toga 9 na pobjedničkom . e ali su ga zato 1989. “naprašili” i CW i HHF u German Formula Three . CW je bija pobjednik klase sa čak 164 boda , HHF je osvojia 163 , a MS tek sitnih 163 boda . gledajući kroz konačni plasman i bodovne razlike ove trojice evidento je da su CW i HHF bili puno bolji vozači od MS zar ne ? :) :):) ipak , sljedeće sezone je MS osvojia titulu u German Formula Three ALI samo zato jer na gridu nije bilo CW i HHF koji bi ga vjerovatno “zgazili” ka i 1988. moglo bi se zaključit da je MS zapravo bija najveći guzičar novije F 1 jer eto i CW i HHF su bili bolji od njega ali su u benettonu i ferrariu birali njega , a ne nekog od ove dvojice . i gotovo sve kolege MS su bile bolje od nijemca ali jbga brundle , patrese , jos i herbert su bili bolji , brži od njega u benettonu ali im briatore nije dozvoljava da ga pobjeđuju , a u ferrariu da ne govorimo … rubens bi ga deklasira da su mu dozvolili , a bogme zapaprili bi mu i irvin , massa da su smjeli od todta . jbga , politika je naštimala da prosječni vozač osvoji 7 titula , a prave talenti CW i HHF je ta politika eliminirala iako su za razliku od MS u nižim kategorijama poosvajali skoro sve živo . sad bi nabrojia njihove mnoge titule iz tih kategorija ali bi mi post bija predugačak ….
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A jesi li ti pročitao šta sam ja napisao?
Evo, da ponovim
Svojim postom (barem prvim dijelom) si samo potvrdio dio mog posta koji nije u zagradi.
A za ovaj dio mog posta u zagradi, da li sam ja možda negdje napisao da JA SMATRAM da su ova dvojica bolji od njega?
Uostalom, promašio si “cijeli fudbal” napisavši post u kojem “braniš čast” MSa, kao repliku jednom od najvećih fanova MSa na portalu…..
Koji ne mora to ništa provjeravati, jer većinu tih stvari zna. ;)
:pivo:
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Progurat ce ga zbog imena iako ima boljih od njega.
0
2