Izdvojeno

Bottas najbrži na prvom slobodnom treningu u Španjolskoj

Piše: Jelena Benger

Prije 2 godina, 16 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Valtteri Bottas iz Mercedesa bio je najbrži na prvom slobodnom treningu za Veliku nagradu Španjolske. Drugi najbrži bio je njegov momčadski kolega Lewis Hamilton, a treći Max Verstappen iz Red Bulla.

Prvi slobodni trening otvorio je Sebastian Vettel. On je ujedno i prvi postavio vrijeme, a kasnije ga i popravio na 1’22.879. Još je nekoliko vozača izašlo po instalacijske krugove, ali nitko osim Vettela i Leclerca nije zabilježio vrijeme.

Gotovo dvadeset smo minuta čekali da vozači ponovno izađu na stazu. Verstapppen je na hardu prestigao Vettela s vremenom 1’19.574. Mercedesov Valtteri Bottas ga je skinuo za sekundu na mediumu. Treće vrijeme do tada odvezao je najprije Daniel Ricciardo iz Renaulta pa Carlos Sainz iz McLarena.  Ricciardo (soft) je zatim prestigao Verstappena za drugo mjesto, iako je Nizozemac minimalno popravio svoje vrijeme. Verstappena su prestigli i Perez (soft) i Grosjean (medium).

Nakon pola sata Lewis Hamilton konačno je uspio postaviti vrijeme (hard), bio je pola sekunde sporiji od Bottasa. Do tada su mu smetali drugi vozači na stazi i sitne greške. Nedugo nakon toga je i prestigao Bottasa za 57 tisućinki (1’18.516).

Dok je trajala pauza, Daniil Kvjat prvi je puta izašao na stazu i to na soft gumama. Prvim se vremenom smjestio na 15. mjesto ispred Vettela, a krug kasnije na šesto mjesto ispred Ocona. Grosjean je poslije pauze stavio soft i skočio na treće mjesto, a momčadski kolega Magnussen se probio na peto mjesto.

Mercedesovi su vozači također stavili soft. Bottas je bio najbrži s vremenom 1’16.785, a Hamilton je bio četiri stotinke sporiji te se žalio na vibracije.

Žuta zastava nakratko je pokazana jer se Roy Nissany, koji mijenja Russella u Williamsu, izvrtio u 10. zavoju.

Verstappen, Leclerc i Vettel su u međuvremenu popravili svoja vremena i zauzeli treću, četvrtu i petu poziciju, svi oko sekunde sporiji od Bottasa. Alex Albon se morao vratiti u boks zbog mogućeg problema, a to tada je imao vrijeme dovoljno za 18. mjesto.  Mercedes i Red Bull imali su problema s timskim radijem, a Bottas je u zavoju devet pogodio pticu.

Ostatak je treninga protekao mirno. Poredak prve trojice ostao je Bottas, Hamilton Verstappen. Ferrarijevi vozači Charles Leclerc i Sebastian Vettel bili su četvrti i peti. Šesti je bio Romain Grosjean iz Haasa, sedmi Sergio Perez iz Racing Pointa. Na osmo se mjesto na kraju probio Alexander Albon. Deveti je bio drugi Haasov vozač Kevin Magnussen, a deseti Lance Stroll iz Racing Pointa.

Drugi slobodni trening u Barceloni vozi se u 15:00 sati.

PozicijaVozačMomčadKrugoviVrijemeZaostatak
1.Valtteri BottasMercedes331’16.785 –
2.Lewis HamiltonMercedes291’16.824+0.039
3.Max VerstappenRed Bull261’17.724+0.939
4.Charles LeclercFerrari271’17.970+1.185
5.Sebastian VettelFerrari271’17.981+1.196
6.Romain GrosjeanHaas291’18.291+1.506
7.Sergio PerezRacing Point311’18.471+1.686
8.Alex AlbonRed Bull271’18.606+1.821
9.Kevin MagnussenHaas281’18.620+1.835
10.Lance StrollRacing Point311’18.643+1.858
11.Carlos Sainz Jr.McLaren331’18.733+1.948
12.Esteban OconRenault311’18.736+1.951
13.Lando NorrisMcLaren321’18.744+1.959
14.Pierre GaslyAlphaTauri261’18.888+2.103
15.Antonio GiovinazziAlfa Romeo241’18.917+2.132
16.Kimi RäikkönenAlfa Romeo241’18.981+2.196
17.Daniil KvjatAlphaTauri211’19.145+2.360
18.Daniel RicciardoRenault311’19.230+2.445
19.Nicholas LatifiWilliams301’20.334+3.549
20.Roy NissanyWilliams251’20.664+3.879

Komentiraj

16 komentara

  1. Lando Norris
    Zola Prikaži

    Pa ovo je vise bogu i vragu dopizdilo



    9

    6
  2. Pascal Wehrlein 94
    Wehrlein94 Prikaži

    Bravo Bo77as 3.0



    3

    4
  3. Charles Leclerc 16
    Catta Prikaži

    Sok i nevjerica. Mercedes brzi 1s od ostalih. Ko bi reako.



    7

    0
  4. Pascal Wehrlein 94
    Wehrlein94 Prikaži

    Perez ispred Lancea..sad će ekipa opet pričat , aha, spor je Stroll
    Kao da je FP1 bitan za išta o-o
    U nedjelju se bodovi skupljaju ;)



    2

    14
  5. 4 bolida pogonjena Ferrari motorom u top 10, mislim da je vrijeme za neke senzore



    17

    3
  6. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Sta je has popiz**ja???



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni