F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Hulkenberg ostaje u Force Indiji!

David Vidović

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Nico Hulkenberg

Force India je danas objavila da Nico Hulkenberg ostaje u njihovoj momčadi, te da je potpisao dvogodišnji ugovor koji će ga vezati s indijskom momčadi do kraja 2017. Hulkenbergu je ovo treća sezona u Force Indiji u posljednje četiri godine. 2012. je vozio za njih, da bi 2013. otišao u Sauber za boljim bolidom koji ga pak nije dočekao. 2014. se vratio u Force Indiju te će, kako sada stvari stoje, ostati tu još dvije godine. Ove sezone Nico je nastupao i u dvije utrke Svjetskog prvenstva u izdržljivosti (WEC), i zajedno s Porscheom ostvario pobjedu na utrci 24 sata Le Mansa.

“Jako sam sretan što sam završio s ovim te sada mogu planirati. Poznajem ovaj tim jako dobro i osjećam se kao kod kuće, te sam donio odluku da je najbolje vezati se dugoročno za njih. Napredak koji je tim ostvario kroz posljednje dvije godine me impresionirao i motivirao za daljnji rad. To je skupina odličnih ljudi koji su gladni uspjeha i žele napredovati iz godine u godinu. Mislim da su sve važnije stvari u timu na pravom mjestu i da imamo potencijal da rastemo, i želim biti dio tog rasta ka samom vrhu”, rekao je Hulkenberg.

Šef momčadi, Vijay Mallya, izjavio je da smatra sebe najvećim fanom Hulkenberga, te da je s ovim potezom sagradio sjajan tim.

“Proveo je s nama gotovo 4 godine i za to vrijeme smo svjedočili njegovom odrastanju u jednog od najboljih vozača na svijetu. Nico je brz, ima tehničko znanje i dovoljno je zreo da nam pomogne da ostvarimo velike rezultate u budućim godinama. Uradit ćemo sve što možemo da napravim bolid dostojan njegova talenta.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

David Vidović
Pulsmedia autor
320 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

10 komentara

  1. David Croft Frantic Donator Prikaži

    U ovom trenutku, to mu je najbolja opcija.


    0

    0
  2. Apsolutno najbolja opcija. Uvijek može, ukoliko mu se otvori mogućnost, za 2017. prijeći u Williams. Ja bi osobno volio da moj omiljeni vozač ostane ovdje gdje je sad – u mojoj omiljenoj momčadi :-D


    0

    0
  3. Eh…šta sada čovjek da kaže. Ok, šta je tu je, Nico je blokiran i u stvari druge pametne opcije niti nije bilo. No imam osječaj da je Hulkenberg sljedeči koji će doči do broja 100 (broj nastupa na utrkama) a da pobjede neće biti na njegovom računu. Da li će bar biti postolja. Samo da se ne ponovi ono što je doživio Sutil (rekorder po broju nastupa bez postolja). Vjerovatno će 2016. biti opet godina gdje će osvajati relativno često bodove i na žalost ništa više. No, na žalost imao sam pravo kada sam komentirao Nicu i njegove šanse u F1 poslije triumfa u Le Mansu ove godine.


    0

    0
  4. F1puls David Vidović novinar Prikaži

    Pametno od Nice. Osigurao je svoju budućnost, za svaki slučaj, u solidnom bolidu, a ako ga netko bude želio na ljeto, odužit će se Force Indiji jer će momčad dobiti oštećenje.


    0

    0
  5. Mclaren raca Prikaži

    Vuk sit, ovce na broju.


    0

    0
  6. Emerson Fittipaldi diesel Prikaži

    Šteta, osim ako Renault ne kupuje Force Indiju. U suprotnom, doviđenja pobjedama i naslovima. Tako nažalost izgleda.


    0

    0