Promjene u Ferrarijevoj organizaciji: formiran odjel za razvoj performansi

Izdvojeno

Lovro Andraka

Prije 4 godina 2 min 24 komentara

Ferrari je objavio kako je nakon razočaravajućeg početka sezone restrukturiran njihov tehnički odjel.

U njihovom priopćenju stoji kako su promjene uvedene s ciljem povećanja efikasnosti i stavljanja cjelovitog naglaska na razvoj performansi. Pojednostavljen je zapovjedni lanac, čime su vođe pojedinih odjela dobili veće ovlasti.

Formiran je novi odjel za razvoj performansi na čije je čelo postavljen Enrico Cardile, dosadašnji šef aerodinamičkog odjela i vođa projekta za vozila kojem će u radu pomagati proslavljeni dizajner Rory Byrne.

Enrico Gualtieri ostao je odgovoran za pogonsku jedinicu, Laurent Mekies i dalje je sportski direktor, a Simone Resta nastavit će voditi odjel za šasiju.

Mattia Binotto izjavio je kako otkazi neće ubrzati Ferrari, a vjeru u postojeće osoblje potvrdio je i u izjavi prilikom objave ovih promjena.

“Kao što smo dali naslutiti prije nekoliko dana, uvodimo promjene u tehničkom dijelu organizacije radi ubrzanja dizajna i razvoja vezanih uz performanse bolida. Promjena smjera bila je potrebna kako bismo jasno definirali odgovornost i radne procese, istovremeno potvrđujući vjeru kompanije u vlastiti talent u tehničkom odjelu.”

“Odjel kojeg će voditi Enrico Cardile moći će računati na iskustvo Roryja Byrnea i provjerenih inženjera poput Davida Sancheza. To će biti temelj razvoja bolida.”

“Vjerujemo kako je Ferrarijevo osoblje na najvišem nivou i ne trebamo zavidjeti našim glavnim konkurentima po tom pitanju, no morali smo napraviti odlučnu promjenu, podižući ljestvicu u smislu odgovornosti na čelu odjela.”

Šef Ferrarija dodao je kako uspjeh neće doći preko noći:

“Rekli smo to nekoliko puta, no vrijedi ponoviti: počeli smo postavljati temelje procesa koji bi nas trebao dovesti do novog i trajnog pobjedničkog ciklusa.”

“Trebat će vremena i imat ćemo padove poput ovog kojeg trenutno proživljavamo u smislu rezultata i performansi. Međutim, moramo reagirati na te nedostatke snažno i odlučno kako bismo se vratili u vrh sporta što je prije moguće.”

“To je ono što mi svi želimo i ono što naši fanovi diljem svijeta očekuju od nas.”

Ferrari nakon tri utrke drži peto mjesto u poretku konstruktora sa samo 27 bodova.


Odgovor

24 komentara

  1. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Barem od neceg da krenu… da se stapom krenu micati sa poda…



    13
    13

    0
    • Nigel Mansell
      The Simpsons Prikaži

      Ovo je priča BiH političara.
      Od sutra sve kreće na bolje, teška su vremena, mnogobrojni globalni problemi, i druge ekonomije (bolidi) su u problemima, mi vjerujemo u bolje sutra, maximalno smo posvećeni radu bla, bla…
      Pa ovo je neki deja vu?
      Ovo je stara Ferrarijeva priča.



      10
      8

      2
  2. Bridgestone
    SebastianFerrari Donator Prikaži

    Ferrari nakon tri utrke drži peto mjesto u poretku konstruktora sa samo 19 bodova.

    Ferrari ima 28 bodova



    8
    7

    1
  3. Lando Norris
    Zola Prikaži

    Sve super. Zelim im brz oporavak. Ali ako bude taj odjel nes ko nas civilni stožer…. Jao si ga njima



    3
    -2

    5
  4. Lewis Hamilton 44
    Berislav Donator Prikaži

    Ako se ne varam, imaju relativno malo vremena (do Nove Godine) napraviti konkurentan bolid jer od prvog sječnja iduče godine imati će skučene mogućnosti za poboljšanja (tokeni?). Nadajmo se najboljem.



    1
    0

    1
  5. Ferrari
    miki the pirate Donator Prikaži

    Fali tu neka akcija #makeferrarigreatagain… ajmo PR… napravite hype… možda se trznu



    1
    1

    0
  6. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Crvene olupine!



    3
    -2

    5
  7. dejan_s Donator Prikaži

    Ovo bi lako mogao biti onaj scenarij:
    – Ups, nastupila je kriza!
    – Šta da se radi?
    – Forimiraj komisiju tj. novi odjel. Načinimo predstavu da se nešto mijenja/radi.

    Kada je riječ o Južnoafrikancu Byrneu čini se da njega Ferarri vidi kao otjelovljenje čarobnog štapića jer kada god zagusti spominju ime Rory Byrnea. Taj proslavljeni inžinjer danas ima 76 godina, a znanično se penzionisao 2009 godine, a od tada je od strane “Crvenih” bio je pozivan nekoliko puta u svojstvu konsultanta (2012., 2014., 2015., 2017.).

    https://www.google.com/search?q=ferrari+called+rory+byrne

    A što može napraviti konsultant pitanje je sad ….
    Za nadati se da ovo nije samo kupovina vremena Ferrarijeve vrhuške preko operacije uvlačenja imena “zaslužnih” za sjajne domete koje su ostvarili početkom 2000.-tih. Ako je to slučaj biće to kratkog vijeka jer nije preostalo još mnogo “Ferarrijeve srebrenine(Schumacher, Brawn, Todt su odavno izvan dosega i/ili upotrebe) ili pak osoba spremnih da se ogrnu plaštom zlosretnog Pedre tj. dobrovoljaca spremnih ponijeti breme žrtvenog jarca.



    10
    9

    1
  8. Red Bull
    grga Prikaži

    Ok Uvode neki novi odjel. Imenovani su neki novi ljudi na “odgovorne pozicije”. Tko je s dosadašnjih “odgovornih (i dobro plaćenih ) pozicija” platio ceh dosadašnjeg očitog neuspjeha? Na temelju čega vjerovati da će ovi imenovani biti zaista odgovorni, tj. da će na ikoji način odgovarati za svoje buduće eventualne neuspjehe?



    3
    3

    0
  9. Alfa Romeo
    laky614 Prikaži

    Po ovom videu:

    https://www.youtube.com/watch?v=q264muQqRqA&t=60s

    Ferrari je priznao da neće pobjeđivati ove i sljedeće godine. Baš su majstori.



    1
    1

    0
  10. Ferrari
    Fangio Donator Prikaži

    A jebate, pa stvarno su se zakvacili za taj Ferrari i svrsavaju.
    Dajte se malo uhvatite drugih koji isto godinama pa i ove zaostaju za Mercedesom. Sto i tamo isto rade idioti?

    Hvala Bogu da postoji reakcija na lose rezultate. A neki ovdje pricaju kao da se radi o konstruiranju limenih tacki u Limex-u a ne bolida F1



    1
    -1

    2
    • Ferrari
      Fangio Donator Prikaži

      Jebate, pa taj genijalac Adrian Newey vec godinama nije sposoban napraviti auto koji bi pobijedio Mercedes.



      4
      2

      2
      • Michael Schumacher
        Slavenowsky Donator Prikaži

        Daj Newey-u mercedesov motor i vidjeti ces sto nece…

        Nije sve u dizajneru, vec u citavoj infrastrutkuri. Red Bull je htio Ferrari motore – nisu im dali, RB su htijeli Mercedes motore – nisu dali, drmali su F1 sa Renaultom, pa su se ovi ponove vratili i odmah znas da neces biti prioritet broj 1, onda im ostaje Honda koja niti smrdi niti mirise.

        Ferrari je na meti jer je Ferrari F1. Da nema Ferrari-ja, F1 bi postala kao DTM, atraktivna auta, ali ne bas toliko popularna serija. Isto tako kada si velik, pravis i velike price, neke prljave, a neke korektne, u glavnom Ferrari hrani sve njih. One koji ih zele pobjediti i one koje pisu o njima.

        Ja kao navijac istih zelim da se pomjere sa ove stagnacije, zelim svaku 3-4 utrku da pobjedjuju, sto znaci da i ostali budu konkurentni s njima. Kao navijaca koji je sada u razumnijim godinama, dominacija APSOLUTNO me ne interesuje!

        Zelim da do zadnje utrke ne znam ko ce da bude prvak, da mi svako jutro pred utrku pokrenu dijareju od nervoze, a ne mucninu koju danas gledamo.

        Dakle Ferrari nista inovatnivno nije uradio, nikada nisu izasli iz zone komfora, konstatno vrte iste greske. Treba malo izaci iz te zone, dati vecu slobodu u organizaciji, pa makar stavljali rtogove od jelenova na spojlere, to bi me vise usrecilo nego prazne price…



        7
        6

        1
        • Sergio Perez
          Ibarac00 Pretplatnik Prikaži

          SF70 je televizija u boji za Adriana Neweya u hibridnoj eri. Šteta što su bacili nacrte tog bolida u smeće i okrenuli se u drugom smijeru.



          1
          1

          0
        • Michael Schumacher
          Slavenowsky Donator Prikaži

          Ne treba preuvelicavati stvari, tada je RBR vozio na takozvanim “TAG Heuer” motorima, mislim sta god to znacilo, to je bio korektorom presaran Renault. Imali su dosta tehnickih problema, no i kao takvi su se dogegali na 3 poziciju. Samo pogledaj gdje je tada bio Renault, a gdje oni, sve ce ti biti jasno.



          4
          4

          0
    • Ferrari
      Fangio Donator Prikaži

      Eto, tako treba. Malo i o tuđim neuspjesima :)
      Ali ne može se reci da su sve ove godine bile neuspješne, jer gubljenje naslova u posljednjim utrkama nije neuspjeh ili biti drugi. To je respektabilan rezultat.
      Kao navijac Ferrarija ne mogu reci da sam sretan, i teško je to gledat. Ali jbg. idemo dalje. To je život. Malo gore malo dolje.



      2
      2

      0
  11. Kimi Raikkonen 7
    Pitstop Prikaži

    Bilo bi normalno da su već imali takav odjel…


    0
    0

    0
  12. Michael Schumacher
    senna66 Donator Prikaži

    Može i jedan odjel za strategije, neka Vettel bude glavni.



    6
    6

    0
  13. Mclaren
    raca Prikaži

    “formiran odjel za razvoj performansi”??? Meni ovo liči na “Ministarstvo za istraživanje ruda i gubljenje vremena” iz Alana Forda


    0
    -1

    1
  14. 8COMPETIZIONE Prikaži

    Ovdje se većinom pročitaju komentari koji su na nivou djeteta od 12/13 godina….vidim da većina nešto jako pametuje zna više i od samih stručnjaka i inžinjera u Ferrariju uglavnom svi sve znaju..počeli su neki čak se sprdati sa Ferrarijem,i to mi je jako zanimljivo,no koliko se god neko sprdao Ferrari ostaje najjača i najtrofejnija ekipa F! niti jedna ekipa a najmanje Mercedes ne može umanjiti moć i sve što znači Ferrari u F1,svako vrijeme nosi nečiju dominaciju i ova će prestati kao što je svaka prestala i nije mi jasno što se stalno očekuje da Ferrari mora biti na vrhu?! Zašto se stalno očekuje da eto baš Ferrari mora srušiti dominaciju Mercedesa,dali je Ferrari nabio nekom kompleks pa se sad ti isti naslađuju ili likuju nad Ferrarijem?Ima još ekipa jačih od Mercedesa u povijesti F1 a to su Mclaren i Wiliams pa što se od njih ne očekuje toliko da sruše Mercedes,zašto to mora biti Ferrari? I ne zaboravimo da je i Mercedes na početku kao tvornička keipa imao problema i sa kvarovima, odnosno pouzdanošću! Znali su odustati svaku utrku kad su krenuli samostalno odnosno ka Mercedes…



    1
    0

    1

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.