Izdvojeno

Wolff: Ne mogu više slušati Binottova objašnjenja

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 20 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nakon razočaravajućeg otvaranja sezone za Ferrari – Mattia Binotto je još jednom naglasak stavio na aerodinamički deficit njihovog bolida, a da je pritom odbacio nagađanja o utjecaju prošlogodišnjeg kontroverznog dogovora po pitanju pogonske jedinice.

Toto Wolff tada nije bio impresioniran kako je FIA riješila taj slučaj i neko vrijeme je u medijima bila priča o zajedničkom pismu ekipa koje ne koriste Ferrarijev motor, ali se to vrlo brzo rasplinulo.

Šef Mercedesa je i u Austriji bio prilično jasan, te je medijima dao do znanja da mu je dosta pitanja o toj temi:

“Ne želim to komentirati, mislim da je dovoljno rečeno.”

“Ne želim razgovarati o Ferrariju, ovdje se radi o tome kako se upravlja stvarima. Idemo ne pričati o tome, mislim da je sve više puta rečeno.”

“Ferrari nije imao sjajne performanse danas, a mi želimo da su kompetitivni i da se natječu s nama. Da se natječu pod istim pravilima.”

“Ništa me ne bi učinilo sretnijim nego da imamo tri ili četiri komeptitivne ekipe i da nas izazivaju.”

Novinari su ga zatim pitali direktno što misli o podacima koji sugeriraju da je Ferrari gubio vrijeme zbog deficita na motoru, a ne zbog aerodinamike kako je Ferrari pojasnio, Wolff je odgovorio:

“Nije to Ferrari pojasnio nego Mattia. Ja to više ne mogu slušati.”

Iako za Binotta nije imao ništa lijepo za reći, ohrabrio je ostatak ekipe:

“Želim oraspoložiti sve u Ferrariju jer se radi o fantastičnoj firmi s fantastičnim ljudima. Međutim, nemam razloga da oraspoložavam Mattiju.”

Komentiraj

20 komentara

  1. Ross Brawn
    Tuzlaensis novinar Prikaži

    Nije mi najdraži tip, ali sve što je rekao je tačno. Na kraju krajeva ne razumijem potrebu za ovim novinarskim pitanjem, zašto bi šef protivničke ekipe komentarisao stvari u drugoj ekipi? To je mjesto rezervisano za Helmuta ?



    31

    2
  2. Pod hitno peticiju pokrenuti!
    Arivabene komm zurück bitteeeeee!



    18

    1
  3. “Ništa me ne bi učinilo sretnijim nego da imamo tri ili četiri komeptitivne ekipe i da nas izazivaju.”

    Čini se da je g. Wolff zaboravio kako redovito šakom “masira” stol, kada se pojavi i najmanja naznaka konkurencije ili on baš zaziva konkurenciju da bi imao kakav takav povod da boksuje i šutira sve oko sebe :)

    Bilo kako bilo mislim da g. Wolff koristi priliku da još jače utrlja soli u “životne sokove” propetog konjčeta …….



    19

    0
  4. Ma Bi to više nikom ne moze ništa objasniti , kad ni sam ne zna
    Ne bih se čudio da Ma Bi to izjavi kako se ferrari okreće prema razvoju za 2019



    7

    0
  5. Max Verstappen
    CroBottas Prikaži

    Tako je! Uostalom, kao “lider” ekipe Mattia mu ni do kolina nažalost.



    2

    0
  6. Jel to Toto šalje poruku da je spreman preuzeti Ferrari? :D



    17

    0
  7. Ayrton Senna
    maurich Donator Prikaži

    Ovo se zove dominacija u pravom smislu rijeci. Ovaj lik zna sto zeli, momcad zna sto zeli i deru sve pred sobom, opravdano.
    Nije F1 samo tehnika, aerodinamika, motor, mehanicari, vodstvo, vozaci – F1 je to sve zajedno, a bitno je imati nekoga tko time rukovodi kako treba. A ovaj tip je upravo to – zvijer od sefa.
    A ova izjava samo to dokazuje – dao je do znanja koliko cijeni Ferrari kao firmu, momcad, ljude koji gonu za Ferrari kao i 60 milijuna Talijana, a vodja im je lik koji krene sa isprikama prije pocetka sezone, spiska 400 milijuna na bolid koji je sekundu sporiji od lanjskog, daje otkaz iskusnom i odanom vozacu koji je sigurno bitan za razvoj, te potpise ultratalentiranog mladog lava kojemu ce ovaj ugovor mozda i upropastiti karijeru, jer sljedece 2 godine ne vidi se neko svjetlo na kraju tunela za Maranello. Nazalost.
    S druge strane, polako, a takticki, gradi se jos jedan Mercedes, buduci Aston Martin, koji ce sigurno imati sto za reci u narednim godinama…



    15

    0
  8. Kimi Raikkonen 7
    Kos Prikaži

    Mislim da nije jedini kojemu se nedaju slušati Binottova objašnjenja, jedno 99 % ljudima koji prate i rade u oktanskom cirkusu je Binotto već na vrhu glave sa svojim izjavama. Imam pitanje za ekipu koja malo bolje prati F1 nego ja. Jel može Ferrari koristiti prošlogodišnji bolid od ove utrke, jer skoro +1 sec naspram prošlogodišnjeg bolida je stvarno nekonkuretno naspram drugih ekipa i stvarno ne vidim razloga zašto ako je problem kako kaže Matia aerodinamički ne koriste prošlogodišnji bolid. Mislim da ekipa koja ima najveći buđet i najveću povijest u F1 dođe sa sekundom sporijim bolidom nego godinu ranije je sramotno. Da nisam fan Ferraria bilo bi mi smiješno a ovak mi je žalosno.



    9

    0
  9. Alain Prost
    Alain Prost Prikaži

    1979 – 2001,
    2007 – ?

    Zašto se uvijek nešto od Ferrarija očekuje više nego od drugih.
    Da nije bilo onih godina sa MS bila bi pušiona do danas.



    5

    3
    • Kimi Raikkonen 7
      Kos Prikaži

      Oduzmi MSC i Ferrari će i dalje biti najuspješniji team u F1. ?



      1

      1
      • Kos … ako se površno gleda ferrari je zaista najuspješniji tim u povijesti F 1 ALI ako se u jednadžbu “ukalkulira” da su to od samog početka tj 70 sezona onda je slika drugačija . 16 konstruktorskih i 15 vozačkih titula , 238 pobjeda , 228 PP , 254 FL i 770 podija zvuči impresivno samo … to je ostvareno u 879 trka . merc je npr svojih 6 ( ove sezona će bit 7 ) konstruktorskih i 8 vozačkih ( ove sezone će bit 9 ) ostvarija u 209 tj 4 , 2 X manje trka . ferrari je u “karijeri” odvozija 576 293 km , 112 352 krugova , mercedes 126 728 km ( 4,5 X manje ) i 24 345 krugova ( 4,6 X manje ) , 13 sezona je u F 1 ka tvornički tim ( 5,4 X kraće od ferraria ) . ilustracije radi ( i boljeg razumijevanja navedenog ) najuspješniji vozač u povijesti F 1 po postotku pobjeda je lee wallard sa 50 % ( fangio “tek” 47.06 % ) samo caka je u tome šta je fangio u karijeri odvozija 51 , a wallard samo 2 trke od kojih je u jednoj pobjedija ;) lee je po suhoparnim brojkama najusšješniji no zapravo to i nije baš tako zar ne ? slična ili ista stvar je i sa uspješnosti ferraria … najuspješniji je ali s obzrom na “staž” zapravo nije . kad bi se “pograli” brojkama , statistikom islim da bi mercedes bija najuspješniji tim u povijesti F 1 . niko nikad nije “naslaga” 6 uzastopnih titula , dvostrukih kruna ( 2020. će bit 7 uzastopnih dvostrukih ) u povijesti , od 1950. do danas ;)



        3

        2
        • Kimi Raikkonen 7
          Kos Prikaži

          Kao i uvijek užitak je čitati tvoje statističke podatke. Da mi je samo znati od kud ih vadiš ili ih možda pamtiš ?. Je to stoji šta kažeš kada bi tako gledali statistiku ali sam si rekao Ferrari je oduvjek tu i bit će ( makar kak ih ide zadnjih 15 god nebi se iznenadil da razmišljaju o povlačenju ), ide ih ili nejde uvijek su tu za razliku od drugih koji se povlače kad im nejde ili se vraćaju ako osjete povoljan trenutak za njih ( najbolji primjer Mercedes ). Tako da za mene je Ferrari nedvojbeno najuspješnija F1 ekipa samo ako to žele ostati trebali bi u sljedećih 5 god napraviti bolid za pobjede .



          1

          1
        • Niki Lauda
          wapi Donator Prikaži

          Onda je Brawn GP najbolja momčad svih vremena. Razvodnit će se i Mercova statistika ako ostanu jos 60 godina u F1. Osim toga kako to, kad nam odgovara onda se računa isporuka motora u sudjelovanje u F1, a kad ne onda samo od 2010….



          3

          1
        • Ne ako se površno gleda nego ako se objektivno i argumentirano gleda ona je najveća i najuspiješnija momčad formule 1,cijeli svijet zna da je Ferrari sinonim za Formulu 1 a ova djeca koja prate formulu od lani nemaju blage veze tko je i šta Ferrari u formuli 1….po statistikama kako je jedan rekao nikada neće ni jedna momčad dostići rezultate Ferrarija,prije toga mora se dostići i Mclaren i Wiliams po svemu što su osvojili a tek onda Ferrari.I svaka dominacija prestaje tako će prestati i dominacija Mercedesa,no nikada pa ni onda Mercedes neće prestići Ferrari..to što sad dominira Mercedes nemože umanjiti važnost Ferrarija kroz cijelu povijest…impresivno je da je Ferrari od prve utrke formule jedan pa do danas prisutan na svakoj utrci i nije preskočio ni jednu godinu sudjelovanja….dakle Ferrari=Formula1.



          1

          0
  10. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Gleda san malo onboard u zavoju su malo brzi nego prije a na pravcu su puno sporiji nego lani, dakle downforza ima vise ako je motor bio nelegalan al su se dogovorili s fiom da ih ne diskvalificira kako su na kraju sezone opet bili dovoljno jaki da se boru za vrh jer su tad vec po medijima smanjili snagu, ja mislim da su jednostavno totalno ukakali sasiju, jer zasto bi spominjali da su dobili na novom motoru 15 ks a da je ubiti slabiji od proslogodisnjeg?
    Uz to na das se nezalu jer vjerovatno u mađarsku dolazi s dasom i jakim paketom koji ce se moc borit s mercedesom, a ako ovo sta san reka nije istina binotio nema sta radit u italiji vise a pogotovo u Ferrariu!!



    1

    0
    • Formula 1
      tomz Prikaži

      Mislim da je teško očekivati da će s novim paketom za Mađarsku doći u borbu s Mercedesom. Moguće je da je motor modificiran ako je prologodišnji bio ilegalan pa je tu ta razlika, moguće je da je šasija loša, moguće je da su promašili setup (što nije baš vjerojatno), a moguće je da je sve ovo razlog za tako loš rezultat jučer.



      1

      0
  11. Michael Schumacher
    ruzinavi Prikaži

    Mogu se samo složit sa njim. Napokon da se javi netko tko ne puši sranja koja MB sere sad već na veliko. Kaj su u Ferrariju radili? Svi imaju nešto novoga na bolidu, samo oni staru priču pričaju, 2 tjedna za novi update auta. Mercedes fula sa jednom komponentom, druga utrka, novi dio na autu, radi kao urica. Na testiranjima pojavi se problem sa pouzdanošću Merca, pojavili se sa motorom veće pouzdanosti. Ferrari stvarno ljudima otežava da navijaju za njih kad si sami pucaju u nogu.



    5

    0
  12. …ono što se iz fotelje da isčitati je da je na svim speed trap-ovima merc br.1, rb je u prosjeku 1-3 km brži od crvenih, koji su među najsporijima…tragedija za merc da su svi suci protiv njih pa ne mogu pobijediti niti da hoće… :P


    0

    0
  13. drago mi je da se toto malo trznuo.


    0

    0
  14. Kimi Raikkonen 7
    kircan Prikaži

    Ne znam po cemu je binotto bolji maurizia? Mislim da im je bolje islo. Bar nisu bili smesni kao prosle sezone


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni