Izdvojeno

Renault neće odlučiti o Ricciardovoj zamjeni prije početka sezone

Piše: Lovro Andraka

Prije 3 godina, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Šef Renaultove F1 momčadi Cyril Abiteboul izjavio je kako francuska momčad neće žuriti s pronalaženjem novog vozača za sezonu 2021. nakon što je Daniel Ricciardo nakon tek jedne sezone odlučio prijeći u McLaren.

Mjesto u Renaultu trenutno je jedna od najvećih nepoznanica za iduću sezonu – spominju se imena poput Fernanda Alonsa, Sebastiana Vettela i Valtterija Bottasa, no sve je to zasad u sferi glasina. Abiteboul kaže kako prvo moraju saznati koliko je zapravo konkurentan R.S.20 da bi odlučili kakvog vozača žele pored Estebana Ocona:

“Nismo odradili niti jednu utrku, čak niti jednu sesiju. Odradili smo tek zimski test. Naše performanse su ohrabrujuće, ali to je samo zimsko testiranje i iskreno, dok ovo govorim, ne znam koliko je konkurentan naš bolid. Svi imamo naše analize, ali dok ne odradimo prave kvalifikacije, ne znamo.”

“Obično je konkurentnost bolida pokazatelj konkurentnosti momčadi i novih ljudi koje imamo, stoga prije donošenja odluke želim znati u što moramo ulagati naš novac.”

“Mi si iz ove pozicije dajemo vremena za pošteno informiranje, kako bismo bili sigurni da donosimo pravu odluku jer će naša iduća odluka o vozačima biti važna i najvjerojatnije će vozač koji nam se pridruži 2021. ostati i 2022.”

– Cyril Abiteboul za Motorsport.com

Dodao je kako je “pomalo razočaran” Ricciardovim ranim odlaskom:

“Prije svega je važno sjetiti se da imamo još jednu godinu, jednu sezonu za odraditi zajedno i od te sezone zasigurno očekujemo više od prošle. Pomalo sam razočaran jer mislim da ništa ne možete sagraditi bez stabilnosti. To se odnosi na vozače, ali vrijedi i za ostatak organizacije.”

“Prošle godine smo imali mnogo promjena: 70% osoblja je doživjelo promjenu u menadžmentu ili strukturi njihovog odjela. Dobili smo novog tehničkog direktora, voditelja aerodinamičkog odjela i glavnog inženjera.”

Aktivnosti “dviju određenih momčadi” kod požurivanja potpisa ugovora, gdje vjerojatno misli na Ferrari i McLaren, su ga očito neugodno iznenadile:

“Pomalo sam iznenađen aktivnostima dviju određenih F1 momčadi koje su natjerale Daniela da požuri s odlukom. Odlučili smo da se nećemo mijenjati zbog tog tajminga i da ćemo se držati našeg plana. Naš plan i prioritet je napraviti bolji bolid.”

“Da smo prošle godine imali bolji bolid, vjerojatno me ne biste pitali o ovome. Znamo da ćemo uz bolji bolid u budućnosti moći privući bilo kojeg vozača, stoga smo fokusirani na to.”

“To je bio naš prioritet. Nova pravila su bila naš prioritet. Osiguranje budućnosti F1 je bio naš prioritet. On je svoju odluku donio, a mi idemo dalje.”

Trenutna globalna kriza teško je pogodila automobilsku kompaniju i postoje sumnje hoće li se oni uopće nastaviti natjecati u Formuli 1, no Abiteboul kaže kako oni namjeravaju ostati u sportu još dugo:

“Motorsport ima jedinstvenu vrijednost i doprinos za nas.”

“To je utrkivanje i to su emocije, a Renault predstavlja emocije. To nam sve mnogo znači. Zato smo u tome već desetljećima i namjeravamo biti još veoma dugo.”

Komentiraj

3 komentara

  1. Ross Brawn
    Tuzlaensis novinar Prikaži

    Cyril Irritable


    0

    1
  2. Sebastian Vettel 5
    dzalac Prikaži

    Vec par dana citam kako je Renault (kao kompanija ) u banani, najavljuju se masovni otkazi i slicno….cini mi se da su sefovi nervozni i da mu gori pod nogama, a ova corona je sve jos vise potpalila



    3

    0
  3. Nisu nudili Ricciardu ugovor jer su željeli prvo vidjeti kako stoje on i Ocon međusobno.
    A sad je ista situacija i dalje, tek kad vide kako Ocon vozi, odlučiti će što dalje, odnosno kakav im vozač treba.



    4

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni