F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

FIA otkrila detalje novog pravila o smanjenim radio komunikacijama

David Vidović

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

FIA

Međunarodna automobilistička federacija (FIA) objavila je danas detalje novog pravila koje stupa na snagu iduće sezone. Prema novom pravilu 20.1 vozač će morati voziti bolid sam i bez pomoći. FIA je odlučila uvesti ovo pravilo kako bi smanjila komunikaciju između vozača i inženjera, i vozače natjerala da se koncentriraju na vožnju bolida, koja bi trebala biti znatno teža kada ovo pravilo stupi na snagu.

Na sljedećem spisku se nalaze sve teme o kojima inženjeri smiju raspravljati s vozačima tijekom vožnje:

1. Upozorenje na kritičan problem s bolidom (npr. puknuće gume ili šteta na bolidu) *
2. Upozorenje na problem s bolidom nekog drugog vozača *
3. Poruka za ulazak u boks zbog popravke bolida ili odustajanja *
4. Informacije o sigurnosnim uvjetima na stazi (žute, crvene, zelene zastave, odgod starta, prenošenje poruka sudaca i kontrole utrke) *
5. Mokra ili skliska staza, ulje ili ostali dijelovi bolida na određenom mjestu na stazi *
6. Poruka da zamjeni poziciju s drugim vozačem *

* – ove poruke su jedine poruke koje se smiju prenijeti vozaču dok je on u bolidu i na stazi, od trenutka kada vozač napusti garažu po prvi put nakon što se pit-lane otvori na dan utrke, do trenutka kada utrka počne.

7. Potvrda da je vozač razumio određenu poruku
8. Vrijeme kruga ili sektora
9. Vrijeme kruga rivala
10. Prednost ili zaostatak za rivalima tijekom treninga ili utrke
11. “Počni stiskati”, “utrkivat ćeš se s vozačem xx” i slične poruke
12. Upozorenje na gužvu na stazi tijekom treninga ili utrke
13. Davati informacije o razmaku između bolida tijekom kvalifikacija kako bi se osigurao nesmetan brzi krug
14. Izbor guma u narednom zaustavljanju u boksu
15. Broj krugova koliko je rival odveza na određenim gumama tijekom utrke
16. Trenutni izbor guma rivala
17. Informacija o mogućoj strategiji rivala
18. “Prozor” sigurnosnog automobila
19. Greške i kazne momčadskog kolege ili rivala (npr. kraćenje zavoja, izlijetanje sa staze, kazna dodatka vremena i slično)
20. Informacija da je DRS dozvoljen ili zabranjen
21. Bavljenje kvarom na DRS sustavu
22. Promjena podešavanja prednjeg krila na sljedećem zaustavljanju
23. Transfer ulja
24. Kada da vozač uđe u boks
25. Upozorenje da vozač pripazi na bijele linije, stubove, zahtjeve za vaganje kada ulazi ili izlazi iz bokseva
26. Upozorenje na pravilo o granicama staze
27. Pronos poruka sudaca ili kontrole utrke
28. Informacija o mogućem problemu na bolidu
29. Broj preostalih krugova
30. Testiranje tijekom treninga
31. Informacije o vremenu

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

David Vidović
Pulsmedia autor
320 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj