Izdvojeno

De la Rosa: Hamilton je bio “ogroman problem” već nakon drugog testiranja

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 13 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Pedro de la Rosa je otkrio da je Lewisu Hamiltonu 2007. godine bilo potrebno samo dvaput izići na stazu da pokaže koliko je brz i tako, po riječima De la Rose, “postane ogroman problem”.

Britanac je prvi put službeno nastupio u McLarenovom bolidu u rujnu 2006. godine nakon što je završio GP2 sezonu. De la Rosa je tad bio u igri za drugo mjesto u McLarenu, a kaže da mu se mišljenje o Lewisu potpuno promijenilo nakon drugog testiranja:

“Tad sam se predomislio. Imali smo dva bolida i testirali smo tu. To je bilo njegovo prvo iskustvo u F1 bolidu. Odradio je prvi test i nije ga bilo nigdje. Sjećam se da sam proučavao njegova vremena s tadašnjim trkaćim inženjerom.”

“Tad mi je inženjer rekao da će se taj dečko trebati jako popraviti kroz godine. Rekao je da će mu trebati vremena, bla, bla, ali da će biti dobar.”

“Ja sam mislio – da, da… Zatim sam izišao na stazu, odradio svoj test, vratio se u boks i vidio da je Lewis u drugom pokušaju bio najbrži. Pitao sam ih što se dogodilo, a odgovorili su mi da su mu dali nove gume.”

“Proučio sam podatke i bio je tako brz kroz Copse, Becketts, Maggots… Tad sam shvatio koliki je potencijal Lewis Hamilton. Par sekundi gledanja u podatke i shvatio sam da imamo ogroman problem.”

Španjolac kaže da je uskoro postalo jasno da će Hamilton biti timski kolega Alonsu, ali ne zamjera nikome na tome kako se situacija odvila.

“To je bio njegov prvi F1 test i drugi put na Silverstoneu. Ja sam shvatio da je dečko jako, jako brz. Vidio sam u karijeri puno vozača, a ja sam bio u društvu vrlo dobrih vozača, rekao bih. Čast mi je zbog toga. Ali kad sam vidio Lewisa znao sam da je to nešto posebno.”

“Kad je sezona završila znao sam da će Lewis biti u bolidu uz Fernanda. Bio sam sretan zbog toga jer bih i ja donio istu odluku da sam bio na mjestu Rona Dennisa i Martina Whitmarsha. Lewis je bio nevjerojatno brz, a za Fernanda znamo da je “mega”.”

Komentiraj

13 komentara

  1. Mclaren
    KERS Prikaži

    ?Nema najboljega..ovaj dvojac je bio nesto najbolje kaj se u F1 dogodillo i ona 2007..postali su povijest igrom slucaja.



    21

    1
  2. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    Lewis se lakocom adaptiro u f1. Nekom treba vise nekom manje na prilagodbu. Nakon dobrih voznji 2009-2013 msm da me najvise fascinira njegov napredak od 2017. Moze to bit zbog manjka protivnika i trenutno najboljeg bolida ali sto ce imat vise sezona bez jakog pritiska to će imat vise vremena da popravi svoje mane koje su nekad bile vidljive. Zato nam sto prije treba dobar Ferrari ili Red Bull, a nadam se da ce se jos neko prikljuciti.



    8

    1
  3. ima li godina da Lewis nije ima konkurentam bolid za pobjedu, bar koju u sezoni? Schumi je vozija kutije crvene 4 godine dok nije dobija bolid kakav zaslužuje.



    11

    15
    • Max Verstappen 1
      Multi 21 Prikaži

      Pa što? Eto, Lewis je imao više sreće pa je odmah dobio bolid koji zaslužuje.



      9

      1
      • Fernando Alonso
        junior Prikaži

        Istina ,sreća ga je pomazila do sada u karijeri, ne vjerujem da je 2013 znao da ce mercedes bit toliko dobar, pogotovo toliko sezona. Mercedes mu je vjv pokazao program i sve ali nikad ne znaju gdje je konkurencija.
        Meni je 2009 godina bolje mjerilo lewisa kada je imao odlican drugi dio sezone nego 2019 gdje se pitanje naslova rijesilo jako brzo te je drugi dio sezone mogao provesti u mirnijoj borbi sa poboljsanim Red Bullom i Ferrarijem.



        1

        0
    • Mattia Binotto
      Har Kl Donator Prikaži

      Čovjek ti iz prve ruke priča kakav je Hamilton bio na drugom testu u F1 bolidu. Ne u prvoj utrci, nego kad je drugi put sjeo u F1 bolid. I trebao mu je jedan stint da bi prestigao Pedra. I ti opet ponavljaš glupe matrice …
      Nema sreća sa tim nikakve veze. Imao je Lewis i ponudu BMW-a, a nedavno smo saznali da je bio i na radaru Honde koji su čekali da McLaren ne angažuje Lewisa.
      Zašto bi neko vozio Minardi, ako ima ponudu McLarena i BMW-a?



      9

      2
    • Bernie Ecclestone
      Dani Donator Prikaži

      Sva sreća pa su Prost (mclaren, renault, ferrari i williams) , Senna (lotus, mclaren i williams) i Šumi ( benneton i ferrari )vozili više od jedne godine u lošim timovima i lošim bolidima. Zaboravlja se da je veliki Alain Prost svoju prvu utrku u f1 vozio za McLaren.


      0

      3
    • Daniel Ricciardo
      _bataziv_0809 Prikaži

      Sa jednom od tih “crvenih kutija” se jedan Eddie Irvine borio za titulu prvaka.



      3

      0
  4. Hamilton je jedan od najboljih vozača ikada, nema šta a svako ko misli suprotno je idiot. Čovjek je jednostavno donio najbolje moguce odluke u karijeri i vozio za top timove. Sve mu se lijepo posložilo. Jest da vozi najbolje auto na gridu vec pola decenije ali nije on kriv. Na njemu je samo da to sto bolje iskoristi. Imali smo mnoge vozace koji su isto sjedili u najboljim bolidima pa nista ne napravise. Jednostavno nisu bili dovoljno brzi i kompletni vozaci, tipa Patrese u Williamsu 1992, ili Frentzen u Williamsu 1997, Coulthard je jedno 5 sezona vozio auto kojim se osvaja prvenstvo, pa nije uspio nista (Williams 1995, McLaren 1998-2001). Ili Webber u Red Bullu, Barrichello u Ferrariju (istina uvijek je bio 2. vozac iza Schumachera) itd itd



    12

    2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni