Pedro de la Rosa je otkrio da je Lewisu Hamiltonu 2007. godine bilo potrebno samo dvaput izići na stazu da pokaže koliko je brz i tako, po riječima De la Rose, “postane ogroman problem”.
Britanac je prvi put službeno nastupio u McLarenovom bolidu u rujnu 2006. godine nakon što je završio GP2 sezonu. De la Rosa je tad bio u igri za drugo mjesto u McLarenu, a kaže da mu se mišljenje o Lewisu potpuno promijenilo nakon drugog testiranja:
“Tad sam se predomislio. Imali smo dva bolida i testirali smo tu. To je bilo njegovo prvo iskustvo u F1 bolidu. Odradio je prvi test i nije ga bilo nigdje. Sjećam se da sam proučavao njegova vremena s tadašnjim trkaćim inženjerom.”
“Tad mi je inženjer rekao da će se taj dečko trebati jako popraviti kroz godine. Rekao je da će mu trebati vremena, bla, bla, ali da će biti dobar.”
“Ja sam mislio – da, da… Zatim sam izišao na stazu, odradio svoj test, vratio se u boks i vidio da je Lewis u drugom pokušaju bio najbrži. Pitao sam ih što se dogodilo, a odgovorili su mi da su mu dali nove gume.”
“Proučio sam podatke i bio je tako brz kroz Copse, Becketts, Maggots… Tad sam shvatio koliki je potencijal Lewis Hamilton. Par sekundi gledanja u podatke i shvatio sam da imamo ogroman problem.”
Španjolac kaže da je uskoro postalo jasno da će Hamilton biti timski kolega Alonsu, ali ne zamjera nikome na tome kako se situacija odvila.
“To je bio njegov prvi F1 test i drugi put na Silverstoneu. Ja sam shvatio da je dečko jako, jako brz. Vidio sam u karijeri puno vozača, a ja sam bio u društvu vrlo dobrih vozača, rekao bih. Čast mi je zbog toga. Ali kad sam vidio Lewisa znao sam da je to nešto posebno.”
“Kad je sezona završila znao sam da će Lewis biti u bolidu uz Fernanda. Bio sam sretan zbog toga jer bih i ja donio istu odluku da sam bio na mjestu Rona Dennisa i Martina Whitmarsha. Lewis je bio nevjerojatno brz, a za Fernanda znamo da je “mega”.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
?Nema najboljega..ovaj dvojac je bio nesto najbolje kaj se u F1 dogodillo i ona 2007..postali su povijest igrom slucaja.
21
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Lewis se lakocom adaptiro u f1. Nekom treba vise nekom manje na prilagodbu. Nakon dobrih voznji 2009-2013 msm da me najvise fascinira njegov napredak od 2017. Moze to bit zbog manjka protivnika i trenutno najboljeg bolida ali sto ce imat vise sezona bez jakog pritiska to će imat vise vremena da popravi svoje mane koje su nekad bile vidljive. Zato nam sto prije treba dobar Ferrari ili Red Bull, a nadam se da ce se jos neko prikljuciti.
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
ima li godina da Lewis nije ima konkurentam bolid za pobjedu, bar koju u sezoni? Schumi je vozija kutije crvene 4 godine dok nije dobija bolid kakav zaslužuje.
11
15
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa što? Eto, Lewis je imao više sreće pa je odmah dobio bolid koji zaslužuje.
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Istina ,sreća ga je pomazila do sada u karijeri, ne vjerujem da je 2013 znao da ce mercedes bit toliko dobar, pogotovo toliko sezona. Mercedes mu je vjv pokazao program i sve ali nikad ne znaju gdje je konkurencija.
Meni je 2009 godina bolje mjerilo lewisa kada je imao odlican drugi dio sezone nego 2019 gdje se pitanje naslova rijesilo jako brzo te je drugi dio sezone mogao provesti u mirnijoj borbi sa poboljsanim Red Bullom i Ferrarijem.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Čovjek ti iz prve ruke priča kakav je Hamilton bio na drugom testu u F1 bolidu. Ne u prvoj utrci, nego kad je drugi put sjeo u F1 bolid. I trebao mu je jedan stint da bi prestigao Pedra. I ti opet ponavljaš glupe matrice …
Nema sreća sa tim nikakve veze. Imao je Lewis i ponudu BMW-a, a nedavno smo saznali da je bio i na radaru Honde koji su čekali da McLaren ne angažuje Lewisa.
Zašto bi neko vozio Minardi, ako ima ponudu McLarena i BMW-a?
9
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sva sreća pa su Prost (mclaren, renault, ferrari i williams) , Senna (lotus, mclaren i williams) i Šumi ( benneton i ferrari )vozili više od jedne godine u lošim timovima i lošim bolidima. Zaboravlja se da je veliki Alain Prost svoju prvu utrku u f1 vozio za McLaren.
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sa jednom od tih “crvenih kutija” se jedan Eddie Irvine borio za titulu prvaka.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
U kojoj je čak i Mika Salo mogao pobijediti, da mu nisu naredili da propusti Irvine ;) :)
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Hamilton je jedan od najboljih vozača ikada, nema šta a svako ko misli suprotno je idiot. Čovjek je jednostavno donio najbolje moguce odluke u karijeri i vozio za top timove. Sve mu se lijepo posložilo. Jest da vozi najbolje auto na gridu vec pola decenije ali nije on kriv. Na njemu je samo da to sto bolje iskoristi. Imali smo mnoge vozace koji su isto sjedili u najboljim bolidima pa nista ne napravise. Jednostavno nisu bili dovoljno brzi i kompletni vozaci, tipa Patrese u Williamsu 1992, ili Frentzen u Williamsu 1997, Coulthard je jedno 5 sezona vozio auto kojim se osvaja prvenstvo, pa nije uspio nista (Williams 1995, McLaren 1998-2001). Ili Webber u Red Bullu, Barrichello u Ferrariju (istina uvijek je bio 2. vozac iza Schumachera) itd itd
12
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Od kuda tebi pravo da mene javno prozivaš idiotom?
Sreća i zasluga nemaju veze jedno s drugim.
4
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Rekao bih da na neki način Hmster nema sreće jer ćemo uvijek o njemu govoriti kao o dobrom vozaču u dominantnom bolidu, a on je definitivno više od toga.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Niko tebe (osim tebe samog) nije povezao sa osobom navedenih osobina ;)
2
3