Izdvojeno

Fittipaldi i Deletraz potvrđeni kao testni/rezervni vozači Haasa

Piše: Luka Kolak

Prije 2 godina, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Danas je stigla potvrda iz američke momčadi kako će Pietro Fittipaldi i Louis Deletraz biti testni i rezervni vozači za ovu sezonu.

Dvojac je imao svoju minutažu u F1 krajem 2018. a Fittipaldi je prošle godine bio u ulozi testnog vozača, dok je Deletraz bio angažiran po pitanju simulacija. Od ove godine, vozači će dijeliti svoje uloge.

“Ovu odluku smo htjeli objaviti za vrijeme VN Australije, no situacija s koronavirusom je poremetila cijeli tijek događanja,” rekao je Gene Haas.

“Pietro i Louis su nam se dokazali u protekli 12 mjeseci te nam je iznimno drago što ih možemo predstaviti kao testne i rezervne vozače naše momčadi.”

“Radujem se njihovom doprinosu našem programu potpore Romainu i Kevinu te cijelom inženjerskom timu s našim VF-20.”

nakon što je u Super Formuli zamijenjen za Sergija Sette Camaru u Super Formuli, Fittipaldi ima slobodan kalendar, dok će Deletraz ipak trebati uskladiti svoje obaveze u Haasu s onima u F2, gdje će ove sezone voziti za Charouz Racing System.

Oba navedena vozača će također sudjelovati u F1 virtualnom natjecanju koje je zakazano za sljedeću nedjelju.

Komentiraj

1 komentar

  1. Bolja vozacka postava nego prava #justsayin



    2

    3

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni