Izdvojeno

Fittipaldi i Deletraz potvrđeni kao testni/rezervni vozači Haasa

Piše: Luka Kolak

Prije 4 godina, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Danas je stigla potvrda iz američke momčadi kako će Pietro Fittipaldi i Louis Deletraz biti testni i rezervni vozači za ovu sezonu.

Dvojac je imao svoju minutažu u F1 krajem 2018. a Fittipaldi je prošle godine bio u ulozi testnog vozača, dok je Deletraz bio angažiran po pitanju simulacija. Od ove godine, vozači će dijeliti svoje uloge.

“Ovu odluku smo htjeli objaviti za vrijeme VN Australije, no situacija s koronavirusom je poremetila cijeli tijek događanja,” rekao je Gene Haas.

“Pietro i Louis su nam se dokazali u protekli 12 mjeseci te nam je iznimno drago što ih možemo predstaviti kao testne i rezervne vozače naše momčadi.”

“Radujem se njihovom doprinosu našem programu potpore Romainu i Kevinu te cijelom inženjerskom timu s našim VF-20.”

nakon što je u Super Formuli zamijenjen za Sergija Sette Camaru u Super Formuli, Fittipaldi ima slobodan kalendar, dok će Deletraz ipak trebati uskladiti svoje obaveze u Haasu s onima u F2, gdje će ove sezone voziti za Charouz Racing System.

Oba navedena vozača će također sudjelovati u F1 virtualnom natjecanju koje je zakazano za sljedeću nedjelju.

Komentiraj

1 komentar

  1. Bolja vozacka postava nego prava #justsayin



    2

    3

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Jochen Rindt – kratak podsjetnik na jedinog posthumno okrunjenog prvaka Formule 1

Kolumna // Luka Gregorić

Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...

Tržište vozača za 2024. – hoće li svi zadržati iste postave?

Lociranje // Lovro Andraka

Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...

Radio komunikacija između Verstappena i Red Bulla u završnici utrke u Austriji

Radio transkript // Ante Vetma

Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...

Još kolumni