Sebastian Vettel kaže da je novi Ferrarijev bolid nešto sporiji na pravcima, ali da je to nuspojava dodavanja više downforcea što je bio cilj nakon prošle sezone.
Vettel je danas odradio 144 kruga i završio na prvom mjestu, ali je još uvijek njegovo vrijeme bilo više od sekundu sporije od onog što je napravio Valtteri Bottas prošlog tjedna.
“Osjećamo da je bolid bolji, u trećem sektoru je bolji osjećaj. Znamo da to dolazi s nuspojavama – sporiji smo na pravcima jer bolid ima više downforcea.”
“Svjesni smo toga, ali cilj nam je bio pronaći downforce i mislim da smo u tome uspjeli.”
“Osjećamo se bolje u trećem sektoru, ali izlazak iz njega i sve do prvog zavoja je nešto lošije nego prošle godine. U zavojima definitivno osjećamo razliku, ali se čini kao da su drugi još malo brži.”
Vettel kaže da se Ferrari okrenuo bolidu koji bi ih slušao u zavojima jer su prošle godine imali bolid za kvalifikacije, ali tu formu nisu prenosili u utrku. Osvojili su čak devet pole positiona, ali su pobijedili na samo tri utrke.
“Radili smo vrlo marljivo preko zime i mislim da je bolid korak naprijed. Definitivno smo nešto sporiji na pravcu, ali smo svjesni toga.”
“Maksimalno pritišćemo kako bismo bili što efikasniji. Međutim, vjerujemo da će nam ovakav setup biti korisniji za utrke. Vidjet ćemo.”
“Ključ će biti razvoj bolida, pogotovo zato jer izgleda kao da trenutno nismo baš najbrži.”
Osvrnuo se na komentare iz Mercedesa koji su poručili da Ferrari skriva brzinu:
“Teško je usporediti ekipe na vrhu. Ako pogledate pažljivo – nitko ne hvata brze krugove. Većina posla se obavlja u pozadini i to zapravo ne vidite.”
“Zaista me zanima gdje ćemo biti u Australiji, ali zasigurno ne izgledamo kao favoriti.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Cilj vam je bio pronaći downforcd a izgubiti brzinu? Pa jebote opet su na pocetku…
3
12
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa naravno da ne. Žele biti konkurentniji na više staza tako što će biti bolji sa downforceom u zavojima. rijetke su staze sa dugim pravcima gdje su bili u prednosti nad Mercedesom. Samo,čini se da su se pogubili u svem tom balansu. No vidjet ćemo.
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dok svabe zadrzali downforce i poboljsali brzinu.. Oo da i jos dodali ono sa volanom
6
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možda grubo rečeno, ali ima smisla: Ferrari izgleda nastavlja prošlosezonski koncept koji se nije pokazao kao dobar. Problem s “promašenim konceptom” nije u tome da se dodavanjem downforcea gubi brzina na pravcu, već što to utječe na niz drugih faktora, npr. zagrijavanje i potrošnju guma, potrošnju goriva i sl. Jedino što je dobro, to je da ovakav koncept odgovara Vettelu i njegovom stilu vožnje.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Problem Ferrarija je da je i pri slabijem downforcu bolid jeo gume duplo brže od Mercedesa.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo nije istina?
Ja mu ne vjerujem ;)
0
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobre vijesti za crvene. Vjerujem da motor mogu odvrnuti kad požele.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vjerujem da ću vjerovati ako vidim u Australiji i Bahrainu.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
sve su to igre skrivača… ah brzina na pravcu… najlakše je manipulirat istom…
vidjeli smo po brzini kimija da nije problem ostvariti veliku brzinu ikome (položiš krilca malo više i eto brzine), problem je uskladiti bolid da je za određenu stazu i uvjete u optimalnom balansu downforcea i brzine… Naravno ima tu još pregršt parametara koji ovise o istom (hlađenje, kočnice, potrošnja guma,…)
Dok se ne izađe na utrku i u borbu za bodove… ništa nećemo znati (a i onda to nije nužno svemirska istina, jer mala razlika u postavkama, možda i mala greška daje razliku koju možeš već na drugoj trci ispraviti ako je bolid dobro zamišljen i ostavlja mogućnosti prilagodbe). Staze u kalendaru su prilično različite, različiti uvjeti, temperature, podloge,… i svi pokušavaju napraviti bolid kojeg mogu prilagoditi da bude optimalan za što više staza…
0
0