Izdvojeno

Racing Point o kopiranju Mercedesa: Trebali smo to učiniti i ranije

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Bolid Racing Pointa RP20 dobio je nakon prvog dana testiranja nadimak “ružičasti Mercedes” jer je već na prvi pogled bilo očigledno da je ekipa od Mercedesa kupila ono što je mogla kupiti, a kopirala ono što nije. Neki su se zapitali zašto to ekipe nisu i ranije učinile, a tehnički direktor Racing Pointa Andrew Green komentira:

“Izvana vjerojatno izgleda da smo prekopirali Mercedesa, ali to nije točno. Kopiranje nema smisla ako ne razumijete što radite. U tom slučaju ne bi funkcioniralo.”

“Kad smo vidjeli gdje RP19 [prethodni bolid] ide i u kojem smjeru se razvija – to nisu bili pomaci kojima smo se nadali i bilo je jasno da ćemo u najboljem slučaju završiti ponovo na sedmom mjestu ako nastavimo tim putem.”

“To nije bilo prihvatljivo i u posljednjoj godini ovog tehničkog pravilnika bilo je vrijeme za rizik, za nešto novo.”

Racing Point je već imao Mercedesov mjenjač, motor i neke komponente, pa je jedina logika bila kopirati šampionski bolid iz prethodnih šest godina.

“Možda smo trebali to napraviti i ranije, ali nismo imali ljudstvo ni sredstva za to. Zbog ovog poteza smo u situaciji da je novi bolid skoro u potpuno različit od onog iz 2019. godine. Za to su nam potrebna zavidna sredstva i ljudstvo.”

“Sad samo to učinili, prilika je bila ispred nas i ugrabili smo je. Sad ćemo vidjeti što će se dogoditi.”

Komentiraj

11 komentara

  1. Mclaren
    KERS Prikaži

    Biti ce nedvojbeno brzi..šteta za ovu kopiju..ako dođe do nekih jačih razultata to cu prepisati zaslugama Mercedsa.



    10

    3
  2. Ross Brawn
    Tuzlaensis novinar Prikaži

    Eh sad.. kada je u pitanju prošlogodišnji bolid, pitanje je koliko ga mogu razvijati jer je Mercedes sigurno u nekom trenutku dostigao maksimum, mislim da su čak to i “priznali”. Da li Racing Point ima dovoljno resursa i znanja da nadmaši stariju braću ili će jednostavno od pola sezone potonuti bez nadogradnji kada konkurenti shvate svoje bolide?



    6

    1
  3. Formula1
    f1zd Prikaži

    Bar su iskreni :prcnjau:



    7

    0
  4. Stari Stroll odriješio kesu. Sljedeće godine ekipa postaje Aston Martin. Naravno da zele biti sto vise pozicionirani ove sezone- sto se vise popnu, brze ce se vratiti ulaganja. Stroll je poslovni čovjek, nije da samo baca pare u vjetar radi sina, ima dugoročni plan, to je sigurno..



    14

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni