8:58 Za nekoliko trenutaka počet će posljednji dan prvog tjedna testiranja u Barceloni.
09:00 Jutros na stazu izlaze Giovinazzi, Verstappen, Stroll, Grosjean, Norris, Bottas, Ocon, Latifi, Kvyat i Vettel.
09:11 Ferrari je odmah izišao na stazu, Vettel je na 8 krugova i jedini ima vrijeme. Kvyat je na 5.
10:15 Vettel dosad ima najviše krugova – čak 32, a s druge strane Grosjean je zapeo na 8. Sa staze se čuje da u Haasu nisu presretni dosadašnjom formom.
10:21 Trenutno je najbrži Verstappen (koji ima 19 krugova) s vremenom 1:17.636.
10:22 Jutros smo u nekoliko navrata mogli vidjeti da i Bottas koristi
“DAS” sustav
10:30 Evo Grosjeana i Latifi ja na 10 krugova, što znači da su svi koji jutros voze na dvoznamenkastom broju.
10:34 Crvena zastava, Vettel se zaustavio u 12. zavoju! Zvuči kao problem s motorom…
10:50 Ovo je prvi tehnički problem na stazi ove godine. Raikkonen se jučer zaustavio i izazvao crvenu zastavu, ali je to bilo jer su namjerno ostali bez goriva.
10:55 Zelena zastava, Sainz je prvi na stazi.
11:01 Bottas s vremenom 1:16.863 na C3 gumama zasjeda na čelo poretka. Verstappen je izvan bolida, čini se da se radi na RB16…
11:23 Vijesti iz Maranella – stari motor ide na ispitivanje, a u bolid će montirati novi. Na stazu se najvjerojatnije vraćaju nakon ručka.
11:52 Bottas u svom 37. krugu ponovo radi najbolje vrijeme.
Trenutni rezultati:
1. Bottas Mercedes 1m15.732s
2. Ocon Renault 1m17.102s
3. Stroll Racing Point 1m17.338s
4. Kvyat AlphaTauri 1m17.427s
5. Verstappen Red Bull 1m17.636s
6. Giovinazzi Alfa Romeo 1m18.035s
7. Sainz McLaren 1m18.274s
8. Grosjean Haas 1m18.380s
9. Vettel Ferrari 1m18.384s
10. Latifi Williams 1m19.004s
12:50 Verstappen je odradio vrlo solidan i konzistentan stint na C2 gumama, Red Bull nakon problema jutros izgleda jako dobro.
12:58 Bottas ostaje najbrži sa 1:15.732, što je više od sekundu ispred Ocona koji ima i mekše gume.
14:09 Nakon par minuta tišine, na stazu izlazi Giovinazzi.
14:22 Vettel se vraća na stazu s novim motorom u bolidu.
14:29 Magnussen u barijerama u 8. zavoju! Nema većeg oštećenja, obzirom da ih je samo lagano dotaknuo, ali je test svejedno zaustavljen dok se bolid ne ukloni.
Magnussen javlja na team-radio da je puknuće gume krivo za izlijetanje.
Rezultati u 14:44
1. Bottas Mercedes 1m15.732s
2. Ocon Renault 1m17.102s
3. Stroll Racing Point 1m17.338s
4. Kvyat AlphaTauri 1m17.427s
5. Verstappen Red Bull 1m17.636s
6. Giovinazzi Alfa Romeo 1m18.035s
7. Albon Red Bull 1m18.154s
8. Sainz McLaren 1m18.274s
9. Grosjean Haas 1m18.380s
10. Vettel Ferrari 1m18.384s
11. Ricciardo Renault 1m18.856s
12. Latifi Williams 1m19.004s
13. Magnussen Haas 1m19.708s
14. Gasly AlphaTauri 1m20.332s
14:49 Hamilton, Gasly i Vettel se vraćaju na stazu.
15:11 Hamiltonovo novo vrijeme – 1:17.111 je samo devet tisućinki sporije od Oconovog na mekšim gumama.
15:19 Temperatura staze je narasla na 16, a zraka na 27°C. Vettel je upravo odradio stint na C3 gumama i iz kruga u krug je brzo gubio tempo.
15:30 Haas je potvrdio da je za njih dan gotov. Grosjean je odradio 48 krugova jutros, a Magnussen samo 4 prije nego mu je pukla guma i završio u barijerama.
15:40 Na stazi nikakvih uzbuđenja, kruže Giovinazzi, Gasly, Riccairdo i Norris, ali svi u simulacijama dužih stintova.
1. Giovinazzi 121
2. Verstappen 86
3. Ocon 76
4. Sainz 76
5. Stroll 71
6. Bottas 65
7. Kvyat 62
8. Vettel 58
9. Grosjean 48
10. Ricciardo 49
11. Latifi 44
12. Gasly 37
13. Hamilton 30
14. Albon 29
15. Norris 22
16. Magnussen 4
16:30 Renault je upravo završio svoj 140. krug.
Jo Bauer: “Iza DAS-a ne stoji kompjutorska tehnologija pa je zbog toga sve legalno. Mercedes nas je pitao prije par godina o tome. 2021. godine to više neće biti dozviljeno. Rivali će teško kopirati ovu ideju.”
16:42 Ricciardo se zaustavio na stazi, nova crvena zastava!
16:56 Renault je uklonjen, nastavljamo s testiranjem. Na stazu izlaze Hamilton, Stroll, Albon i Norris.
17:18 Stroll, Albon i Latifi kruže stazom. Stroll je prešao brojku od 100 krugova danas.
17:32 Ricciardo je opet na stazi, čini se da su u Renaultu brzo riješili problem.
17:41 Ricciardo se izvrtio u 13. zavoju, uspio je izbjeći barijere.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije vezano za testiranja ali moram komentirat kako sam razocaran politikom portala.
Gdje je nestalo ono reklame nisu napadne itd… Pocelo se tako, a zavrsilo kao i svaka druga stranica.
Otvaram preko mobitela kad gle novosti reklama preko cijelog ekrana, pa stisni X i tako dalje.
Nisam instalirao aplikaciju ali ako je istina da vijesti otvara preko preglednika onda je za korisnika potpuno beskorisna, ali vidim da je dio veceg plana, jer sve vodi na stranicu, a prvo se otvara reklama.
Molim da se vise ne reklamirate i ne promovirate sebe kako reklame nisu napadne jer to vise nije istina, mozda nekad bilo.
21
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisi ti bas vidio puno portala cim ti je ovo napadno…
Čisto i pregledno.
7
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na tu temu, evo jedan tipičan web: https://streamable.com/8ich5 ?
7
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Probaj sa Adblock…nema reklama.. :)
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije stina da vijesti otvara u web browseru.. Dns uz sva pomagala kmecat zbog reklama je smijesno ako su reklame toliki problem..
Doduse, ima mjesta gdje te ne pustaju da pogledas sadrzaj dok ne ugasis bloker al ne vjerujem da je ovo takav site, ako je, onda je to nesto drugo, minus, premda neam reklama.
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da nadopunim:
– u aplikaciji se vijesti čitaju bez reklama i bez odlaska u browser.
– ovdje se sve može čitati i ako imaš adblocker
– reklama ima koliko ih treba imati, a ako netko smatra da je previše, žao mi je, neka mi se javi na mail s boljim poslovnim modelom, bio bih zahvalan.
7
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Glupo mi prigovarat za nesto sto rjesis u par klikova misa..
Inace, nekad na kompu otvorim portal bez logina i nije uopce strasno s reklamama kojih mora bit.. Uglavnom ih ima vise, svagdje..
Jedino sto no volim one reklame koje se otvaraju u posebnom prostoru bez obzira gdje klilnes na toj nekoj odredjenon stranici..
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Moraju i oni od necega zivjeti, vidio bi tvoj portal da ga odrzavas i odvajas vremena a sve za pro bono. Decki su od pocetka super i naravno da im se mora nekako vratiti, od klikova i lajkova se ne zivi. P.S. Imas opciju za donirati lovu, pa ko zna kad bi bilo vise donacija, mozda bi se i reklame smanjile..
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uživo? Kasnite sat vremena.!
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ne kasne.
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako neko oće pratiti a nema F1 LIVE link
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hvala.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Stream je isključen tijekom pauze.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Stao ferrari..al mene vise brine jaka force india..tesko ce Mclaren na zelenu granu..nadam se da se varam.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nemoj da te previse brine, jer ce mozda imati prednost na pocetku sezone ali RP nema resurse za razvoj bolida kao McLaren. Jedno je kopirati, drugo je razvijati.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dat ce im Mercedes svoje nadogradnje koje su radili ?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa ja ne znam koju ste vi momčad pratili zadnjih nekoliko sezona, ako se netko razvijao tijekom sezone onda je to RP, odnosno FI.
Evo najsvježija sezona, prošla… SP osvojio najviše bodova u drugom dijelu sezone ne gledajuci ‘veliku trojku’
Btw s razvojem ce vjerojatno svi stati do Belgije.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Istina.. Pogotovo sad kad i imaju neku pinku..
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
nadam se da ce RP biti uspjesan kao i Haas lani takvi timovi nisu bolje ni zasluzli
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
gledam malo ova testiranja i moram reći da sam zadovoljan.
Prvo zadovoljstvo (iako sva vremena treba gledati samo odokativno) je da Williams ne izgleda kao prošle godine, već kao normalan bolid. Ono prošle godine je bilo žalosno i iako je rano, izgleda da ipak neće biti onakve trube na gridu.
Drugo zadovoljstvo je što se traže i pomiču granice. Meni je ovo s Mercovim DASom odlično. Ne znam hoće li biti legalno ili ne, da li će uopće biti korisno ili ne, ali zadovoljstvo je vidjeti da se ispituju granice. Nisam neki navijač neke ekipe, pa nema žuči kod mene… zabranit će im ako je ilegalno, dozvolit će im ako je legalno…
Nisam na čisto iskreno u vezi ovolikog kopiranja (ili predaje) bolida Mercedesa u RP… a možda je i dobro… Perez kakav je, će sigurno na nekim trkama zapapriti vodećima. Jasno je da se to neće svidjeti ostalim protivnicima u vrhu best of the rest… Kao da TR (sada AT) nije bio testni poligon RB… (da oni su potpuno neovisno… ;) ) ili Alfa i Haas…
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Haha, meni su najače vijesti iz Maranella. “Na stazu se najvjerojatnije vraćaju nakon ručka”. Bolid im nekonkurentan, motor im crkne nakon 200 km i oni idu lagano na ručak. Umjesto da odmah izvade stari, stave novi, pošalju ga na stazu da vide hoće li se to i njemu desiti, starog odmah na analizu itd. Tipična Ferrarieva nonšalantnost. Pa poslije slušamo opravdanja i opravdanja, umjesto da vidimo masnoće na rukama.
1
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa majstore sta ti mislis da se motor za minutu moze stavit i izvadit, ono cim dlan od dlan i eto ga gotovo,kakve gluposti valjas pa i dijete bi se toga postidilo.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gledaj lepi, ne mislim ja ništa dlan od dlan bla bla, makar ni neznam zašto je to uopće bitno ( za tvoju informaciju promjena motora u današnjoj F1 traje oko 120 minuta znači pola posla gotovo za vrijeme ručka). Moj komentar je išao u nekom drugom smjeru ( bar meni u glavi i dalje ide ?). Mislim da je zadnjih 10 sezona dovoljan argument da u Ferraria nešto ne štima, prvenstveno tu mislim na rukovodstvo ( pritom ne mislim samo na prvoga čovjeka tima). Sada bi ti objasnio kakve to ima veze sa ” poslije ručka” ali nemam toliko vremena (jbg buđenje 5 00 pa pravac posao).
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Umjesto da odmah izvade stari, stave novi….,” inače merc to napravi za 10 -15 min, a ovi u ferkanu lagano s noge na nogu,pa ručak pa kavica , pa sladoled tek onda oblače trliš, uzimaju gedore u ruke i lagano na posao. U međuvremenu nazdrave s jednom ljutom. Klasični Ferrari
8
1