F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Uživo: U tijeku je treći dan testiranja

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

8:58 Za nekoliko trenutaka počet će posljednji dan prvog tjedna testiranja u Barceloni.
09:00 Jutros na stazu izlaze Giovinazzi, Verstappen, Stroll, Grosjean, Norris, Bottas, Ocon, Latifi, Kvyat i Vettel.
09:11 Ferrari je odmah izišao na stazu, Vettel je na 8 krugova i jedini ima vrijeme. Kvyat je na 5.
10:15 Vettel dosad ima najviše krugova – čak 32, a s druge strane Grosjean je zapeo na 8. Sa staze se čuje da u Haasu nisu presretni dosadašnjom formom.
10:21 Trenutno je najbrži Verstappen (koji ima 19 krugova) s vremenom 1:17.636.
10:22 Jutros smo u nekoliko navrata mogli vidjeti da i Bottas koristi “DAS” sustav
10:30 Evo Grosjeana i Latifi ja na 10 krugova, što znači da su svi koji jutros voze na dvoznamenkastom broju.
10:34 Crvena zastava, Vettel se zaustavio u 12. zavoju! Zvuči kao problem s motorom…
10:50 Ovo je prvi tehnički problem na stazi ove godine. Raikkonen se jučer zaustavio i izazvao crvenu zastavu, ali je to bilo jer su namjerno ostali bez goriva.
10:55 Zelena zastava, Sainz je prvi na stazi.
11:01 Bottas s vremenom 1:16.863 na C3 gumama zasjeda na čelo poretka. Verstappen je izvan bolida, čini se da se radi na RB16…
11:23 Vijesti iz Maranella – stari motor ide na ispitivanje, a u bolid će montirati novi. Na stazu se najvjerojatnije vraćaju nakon ručka.
11:52 Bottas u svom 37. krugu ponovo radi najbolje vrijeme.
Trenutni rezultati:
1.  Bottas      Mercedes       1m15.732s
2.  Ocon        Renault        1m17.102s
3.  Stroll      Racing Point   1m17.338s
4.  Kvyat       AlphaTauri     1m17.427s
5.  Verstappen  Red Bull       1m17.636s
6.  Giovinazzi  Alfa Romeo     1m18.035s
7.  Sainz       McLaren        1m18.274s
8.  Grosjean    Haas           1m18.380s
9.  Vettel      Ferrari        1m18.384s
10. Latifi      Williams       1m19.004s
12:50 Verstappen je odradio vrlo solidan i konzistentan stint na C2 gumama, Red Bull nakon problema jutros izgleda jako dobro.
12:58 Bottas ostaje najbrži sa 1:15.732, što je više od sekundu ispred Ocona koji ima i mekše gume.
14:09 Nakon par minuta tišine, na stazu izlazi Giovinazzi.
14:22 Vettel se vraća na stazu s novim motorom u bolidu.
14:29 Magnussen u barijerama u 8. zavoju! Nema većeg oštećenja, obzirom da ih je samo lagano dotaknuo, ali je test svejedno zaustavljen dok se bolid ne ukloni.
Magnussen javlja na team-radio da je puknuće gume krivo za izlijetanje.
Rezultati u 14:44
1.  Bottas      Mercedes        1m15.732s
2.  Ocon        Renault         1m17.102s
3.  Stroll      Racing Point    1m17.338s
4.  Kvyat       AlphaTauri      1m17.427s
5.  Verstappen  Red Bull        1m17.636s
6.  Giovinazzi  Alfa Romeo      1m18.035s
7.  Albon       Red Bull        1m18.154s
8.  Sainz       McLaren         1m18.274s
9.  Grosjean    Haas            1m18.380s
10. Vettel      Ferrari         1m18.384s
11. Ricciardo   Renault         1m18.856s
12. Latifi      Williams        1m19.004s
13. Magnussen   Haas            1m19.708s
14. Gasly       AlphaTauri      1m20.332s
14:49 Hamilton, Gasly i Vettel se vraćaju na stazu.
15:11 Hamiltonovo novo vrijeme – 1:17.111 je samo devet tisućinki sporije od Oconovog na mekšim gumama.
15:19 Temperatura staze je narasla na 16, a zraka na 27°C. Vettel je upravo odradio stint na C3 gumama i iz kruga u krug je brzo gubio tempo.
15:30 Haas je potvrdio da je za njih dan gotov. Grosjean je odradio 48 krugova jutros, a Magnussen samo 4 prije nego mu je pukla guma i završio u barijerama.
15:40 Na stazi nikakvih uzbuđenja, kruže Giovinazzi, Gasly, Riccairdo i Norris, ali svi u simulacijama dužih stintova.
1. Giovinazzi  121
2. Verstappen   86
3. Ocon         76
4. Sainz        76
5. Stroll       71
6. Bottas       65
7. Kvyat        62
8. Vettel       58
9. Grosjean     48
10. Ricciardo   49
11. Latifi      44
12. Gasly       37
13. Hamilton    30
14. Albon       29
15. Norris      22
16. Magnussen    4
16:30 Renault je upravo završio svoj 140. krug.
Jo Bauer: “Iza DAS-a ne stoji kompjutorska tehnologija pa je zbog toga sve legalno. Mercedes nas je pitao prije par godina o tome. 2021. godine to više neće biti dozviljeno. Rivali će teško kopirati ovu ideju.”
16:42 Ricciardo se zaustavio na stazi, nova crvena zastava!
16:56 Renault je uklonjen, nastavljamo s testiranjem. Na stazu izlaze Hamilton, Stroll, Albon i Norris.
17:18 Stroll, Albon i Latifi kruže stazom. Stroll je prešao brojku od 100 krugova danas.
17:32 Ricciardo je opet na stazi, čini se da su u Renaultu brzo riješili problem.
17:41 Ricciardo se izvrtio u 13. zavoju, uspio je izbjeći barijere.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3337 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

24 komentara

  1. Nije vezano za testiranja ali moram komentirat kako sam razocaran politikom portala.
    Gdje je nestalo ono reklame nisu napadne itd… Pocelo se tako, a zavrsilo kao i svaka druga stranica.
    Otvaram preko mobitela kad gle novosti reklama preko cijelog ekrana, pa stisni X i tako dalje.
    Nisam instalirao aplikaciju ali ako je istina da vijesti otvara preko preglednika onda je za korisnika potpuno beskorisna, ali vidim da je dio veceg plana, jer sve vodi na stranicu, a prvo se otvara reklama.
    Molim da se vise ne reklamirate i ne promovirate sebe kako reklame nisu napadne jer to vise nije istina, mozda nekad bilo.



    21

    7
  2. Uživo? Kasnite sat vremena.!



    2

    2
  3. Ako neko oće pratiti a nema F1 LIVE link



    5

    0

  4. Mclaren KERS Prikaži

    Stao ferrari..al mene vise brine jaka force india..tesko ce Mclaren na zelenu granu..nadam se da se varam.



    5

    0
  5. Nigel Mansell dusko Prikaži

    gledam malo ova testiranja i moram reći da sam zadovoljan.

    Prvo zadovoljstvo (iako sva vremena treba gledati samo odokativno) je da Williams ne izgleda kao prošle godine, već kao normalan bolid. Ono prošle godine je bilo žalosno i iako je rano, izgleda da ipak neće biti onakve trube na gridu.

    Drugo zadovoljstvo je što se traže i pomiču granice. Meni je ovo s Mercovim DASom odlično. Ne znam hoće li biti legalno ili ne, da li će uopće biti korisno ili ne, ali zadovoljstvo je vidjeti da se ispituju granice. Nisam neki navijač neke ekipe, pa nema žuči kod mene… zabranit će im ako je ilegalno, dozvolit će im ako je legalno…

    Nisam na čisto iskreno u vezi ovolikog kopiranja (ili predaje) bolida Mercedesa u RP… a možda je i dobro… Perez kakav je, će sigurno na nekim trkama zapapriti vodećima. Jasno je da se to neće svidjeti ostalim protivnicima u vrhu best of the rest… Kao da TR (sada AT) nije bio testni poligon RB… (da oni su potpuno neovisno… ;) ) ili Alfa i Haas…



    9

    0
  6. Haha, meni su najače vijesti iz Maranella. “Na stazu se najvjerojatnije vraćaju nakon ručka”. Bolid im nekonkurentan, motor im crkne nakon 200 km i oni idu lagano na ručak. Umjesto da odmah izvade stari, stave novi, pošalju ga na stazu da vide hoće li se to i njemu desiti, starog odmah na analizu itd. Tipična Ferrarieva nonšalantnost. Pa poslije slušamo opravdanja i opravdanja, umjesto da vidimo masnoće na rukama.



    1

    13
    • Fernando Alonso 14 alonso5 Prikaži

      Pa majstore sta ti mislis da se motor za minutu moze stavit i izvadit, ono cim dlan od dlan i eto ga gotovo,kakve gluposti valjas pa i dijete bi se toga postidilo.



      10

      0
      • Gledaj lepi, ne mislim ja ništa dlan od dlan bla bla, makar ni neznam zašto je to uopće bitno ( za tvoju informaciju promjena motora u današnjoj F1 traje oko 120 minuta znači pola posla gotovo za vrijeme ručka). Moj komentar je išao u nekom drugom smjeru ( bar meni u glavi i dalje ide 😉). Mislim da je zadnjih 10 sezona dovoljan argument da u Ferraria nešto ne štima, prvenstveno tu mislim na rukovodstvo ( pritom ne mislim samo na prvoga čovjeka tima). Sada bi ti objasnio kakve to ima veze sa ” poslije ručka” ali nemam toliko vremena (jbg buđenje 5 00 pa pravac posao).


        0

        0
    • Robert Kubica Stipe Prikaži

      “Umjesto da odmah izvade stari, stave novi….,” inače merc to napravi za 10 -15 min, a ovi u ferkanu lagano s noge na nogu,pa ručak pa kavica , pa sladoled tek onda oblače trliš, uzimaju gedore u ruke i lagano na posao. U međuvremenu nazdrave s jednom ljutom. Klasični Ferrari



      8

      1