Ferrari je odlučan oko toga da je njihov motor bio u potpunosti legalan ove sezone, te da bi bilo kakvo kršenje pravilnika bilo “otkriveno na prvom pregledu”.
Talijani su u drugoj polovici sezone drastično poboljšali bolid i nakon apsolutne dominacije Mercedesa uspjeli pronaći ritam u kvalifikacijama. Tako su nanizali šest pole positiona, a posebno je impresivna bila maksimalna brzina na pravcima.
Rivali su odgovore najprije tražili putem medija, a onda su prema FIA-i uputili nekoliko upita, da bi oni odgovorili s novim tehničkim direktivama koje se tiču protoka goriva i korištenja ulja za poboljšane performanse. U SAD-u i Brazilu je Ferrarijeva snaga bila skromnija pa su konkurenti požurili sa zaključcima, a sve to dovelo je do nekih porušenih odnosa. Primjerice, direktor Ferrarija je poručio da Max Verstappen nikad neće voziti u njihovoj ekipi.
Mattia Binotto je odlučan:
“Ako pogledate cijelu sezonu – mi smo bili jedna od ekipa koje se najviše provjeravalo, i to prije tehničkih direktiva.”
“Kad imate prednost u performansama, a mi smo je sigurno imali kroz sezonu – najviše vas se provjerava.”
“To je normalno jer kroz takve provjere dokazujete svoju legalnost.”
“Nakon tehničkih direktiva broj provjera na našim bolidima se još povećao. Rezultati su predočeni FIA-i i o detaljima se raspravilo.”
“Što god smo mogli napraviti da bismo surađivali s FIA-om – mi smo napravili. Nikad nismo mijenjali način kako funkcionira naš motor u zadnjem dijelu sezone, što pokazuje da je naša pogonska jedinica bila u potpunosti legalna.”
“U protivnom to ne bi bio slučaj. Da je bilo kršenja pravila – to bi se pokazalo na prvim provjerama.”
Binotto je sretan što je Ferrari uspio prestići Mercedes u ovoj turbo-hibridnoj eri, iako je Njemačka ekipa do prije godinu dana imala značajnu prednost.
“Provjeravalo nas se i prije i poslije. Mi smo nakon svega ponosni na svoje performanse, odnosno na prednost motora.”
U posljednjoj utrci, VN Abu Dhabija, FIA je kaznila Ferrari s 50 tisuća eura zbog pogrešno deklarirane količine goriva u bolidu Charlesa Leclerca. Binotto kaže:
“Bilo je tu puno mjerenja i sva su bila dobra. Samo jedno mjerenje se nije podudaralo, a mi toga nismo bili svjesni, nismo to vidjeli i informaciju smo dobili kad smo čitali dokument nakon kraja utrke.”
“U tom trenutku više ne možete provjeriti ništa jer je gorivo potrošeno. Te nedjelje svi podaci su se podudarali osim tog jednog. Nitko ne može objasniti što se tu dogodilo.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vi ste rodjeni nelegalano!
6
30
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čemu takve frustracije?
14
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Cemu takve?
Jel se ti salis?
5
23
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kaže se ilegalno ;)
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
E jel bi tako pričao da Ocon prijeđe u Ferrari?
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo momci. Ponosite se ovome. Ponosite se da vam je motor legalan. Dosli ste do te faze da se radujete ovome. I da vam je ovo uspjeh. Uspjeh sezone.
Sto se tice Okona. Ne pljujem vozace no tim kao tim. Oni su doveli Ferari do ovoga nivoa. Nisu krivi vozaci. Tako da ne vidim sto si pominjao Okona.
Cemu takve frustacije?
12 godina… 12 godina…
0
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa problem je u tome sto je merc imao par godina motor u sivoj zoni i nije se nigdje spominala nelegalnost ili nesta slicno a bio je sekundu brzi od ostalih motora, dok ferrari prede u vodstvo u motorima i odmah napadi od fie,…zapocelo je prosle godine kada je otkrivena tajna baterija…ove godine nakon 100 istraga oni su morali dokazivati da je motor legalan
normalno da se ne mogu posvetiti potpuno prvenstvu jer nemaju oni taj luksuz mercedesa jer oni ne smiju napredovati ocito?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Cilj je bio osvojiti “nešto” a ne dokazati legalnost?
Binotto idi odmori malo pa zasučite rukave i pljuni u šake i pripremite se kako treba jer ovako izgleda kao da se pravdate za propuste?
Nema potrebe, sve znamo.
12
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Baš to, ne razumijem šta misli postići sa ovakvim izjavama. Bilo bi mu bolje da to vrijeme što troši na glupe i nepotrebne komentare utroši na razvoj bolida i rješavanje međuljudskih odnosa unutar momčadi, koji mi se ne čine baš idealnim.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo se nadam da nisu i ostali upoznati u tom dokazivanju kako sto radi kod Ferrarijevog motora. Ja da vodim takvu kompaniju kao Ferrari, i da naprave ovi u Fia sto su napravili lani kada su bile podjeljene baterije u pitanju bi ih sve redom tuzio. Cure informacije navelike iz kontrole legalnosti bolida jer za svaku stvar koju je netko preispitivao svi saznamo kako sto funkcionira sto nije u redu nikako. Netko je u to ulozio trud, rad , novac da bi stekao nekakvu prednost i onda necija nevjerica da je netko bolji u necemu to pokopa. To bi trebalo posteno naplacivati kada se ispostavi da je sve po pravilima.
14
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A dobro i sta sad? Koliko sam procitao planirate napraviti jos jaci motor od konkurencije i bolid sa najvise downforce, mislim da ce Verstapen posijediti prije reda, a Hamilton bi mogao prebjeci u ferrari….
Uglavnom, moglo bi biti zanimljivo.
Uf, ko ce docekati testiranje u Barceloni…
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Iz tvojih usta u Božje uši, ali samo nekoliko testova Pirellija i Merca i za džabe im sve to…
Dodajmo tome još i otkrivene tajne ovogodisnjeg Ferrarijevog motora i eto ti opet lagana sezona za Merc…
Nego hoce li se i ove godine mijenjati arhitektura pneumatika usred sezone kao sto je bilo i onda u korist Merca?
7
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hoće se sad kaznit Verstappena i Red Bull za lažne optužbe?
8
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hoce. Kao i Merc za nedozvoljeno testiranje guma ..
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znaci, legalni smo bili jer mi tako kazemo, pad performansi je slucajan. Stvarno trebas bit vjernik da te to objasnjenje zadovolji ;)
4
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ne, ovo je objašnjenje:
Binotto pointed out that Ferrari had matched Mercedes in the corners and said that this was because they were running more downforce, which would affect their speed on the straights. :D
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Aha, zato Charles “whoooo, 6 tenths” Leclerc ima takve komentare na zadnji sektor u ADu.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A kakve veze ima zadnji sektor Abu Dhabija sa snagom motora?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari je nakon spa i monze gdje im je odgovarao njihov bolid poceo dodavati downforcea za staze koje dolaze jer nereaono je bioo ocekivat uspjeh sa low drag bolidom da ce biti uspjesan na stazama tipa brazila, mexica, japana itd. A ujudno dodavanjem downforcea gubis brzine na pravcima jer je veci otpor zraka. Ja od pocetka sezone sam tvrdio da zbog takvog bolida i je takva brzina ferrarija na pravcu a ne zbog daleko jaceg motora. Siguran sam poprilicno da imaju identican bolid mercedesa da bi po ubrzanju i max brzinama bili u egalu s mercedesom ili bi imali neku sitnu prednost.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Opet, koncentrirate se na top speed, a jacina motora se vidjela na ubrzanjima na pocetku ravnica, gdje su samo odlazili. drugim autima. A tad jos nema velikog draga od ‘vise downforcea’
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne mora Ferrari dokazivati, neka dokazuje Red Bull i Mercedes. Ako ne dokažu onda tužba zbog medijskih izlajavanja.
Iduće godine želim super ilegalni Ferrari koji će doći do naslova, a nek Horner i Toto popuše… lulu mira.
6
2