Izvor fotografije: Angelo Giordano / Pixabay
Mnogi klinci sanjaju o tome da postanu superjunaci i da imaju super moći. Žele letjeti, teleportirati se, imati rendgenski vid, beskonačno visoko skakati, čitati misli i spašavati svijet. Kako pomalo odrastaju shvaćaju da je većinu, ako ne i sve, jednostavno fizički nemoguće imati. Onda žele voziti super brze automobile, biti bogati i poznati, imate zgodne djevojke i putovati. Kako pomalo dalje odrastaju, shvaćaju da je većinu toga jako teško imati. Ali, ne i nemoguće. Kada klinci u potpunosti odrastu, shvate da im za život ne trebaju super moći, jer oni koji ih imaju, često s njima imaju i određene ranjivosti i slabosti.
Superman iz Stevenagea novi je stari je (nije tipfeler) vladar u Formuli 1. Ovakva simbioza vozača i bolida nije viđena već neko vrijeme. Kako sam već napisao jednom, nije toliko zabrinjavajuća dosadašnja dominacija, koliko je zabrinjavajuće to što joj se ne nazire kraj. Svaka čast ostalim timovima i vozačima, no apsolutno svi ostali izgledaju kao mali vrtlari koji obrađuju polje drvenim plugovima dok Lewis u svom novom traktoru leti po oranici. Tu i tamo netko upotrijebi 2 konja pa njegov plug ide brže i jače, no čim se Lewis vrati s gableca njegov traktor opet melje sve pred sobom. Momčadski kolega ima isti traktor, no još nije otkrio kako da ga vozi prema naprijed, već stalno vozi u rikvercu. I viče kroz prozor „Vidjet ćete što će biti kada krenem prema naprijed“. Titule dolaze kao na pokretnoj traci te ponekad to sve izgleda kao da se rugaju s konkurencijom. A konkurencija? Ponekad izgledaju kao i da zaslužuju da im se rugaju. No, pitanje za nas „izvana“; može li netko (ili nešto) zaustaviti Mercedes i Lewisa u planu da postanu najveći ikada u ovom sportu? Bit ću hrabar i reći da može.
Svaki superjunak ima određene slabosti, ono nešto što ga jednim dijelom ipak čini smrtnikom, makar prividno. Originalni Superman je rođen kao Kal-El na planeti Kripton. Nekoliko trenutaka prije urušavanja njegova planeta otac ga je poslao prema Zemlji. No, skupa s njim na Zemlju su doletjeli i kriptoniti; meteoriti koji su bili dio njegove planete te kao i Superman našli put do zemlje. Kriptonit, odnosno njegove moći i sposobnosti oslabe Supermanovu tjelesnu auru te ga mogu čak i ubiti ako je predugo izložen ovom zračenju. Što je kriptonit Lewisa Hamiltona? Što je s njim doletjelo ili možda odletjelo iz matičnog planeta, odnosno matičnog tima? Tada mi je bilo sve jasno. Kriptonit Lewisa Hamiltona je: Fernando Alonso. Da, Fernando Alonso.
U ovom ću trenutku radi daljnjeg čitanja, istaknuti da osobno nisam ljubitelj lika i djela Fernanda Alonsa. S tim da ovo „nisam ljubitelj“ je diplomatski korištena umanjenica. Imam potrebu to reći, jer se kao piskaralo uvijek trudim biti objektivan i sagledati stvari iz više kuteva bez da mi moje osobne preferencije stvaraju miopiju.
Onima koji misle da je kriptonit Lewisa Hamiltona Nico Rosberg, budući da ga je jedino on uspio pobijediti u ovoj hibridnoj eri, pokušat ću to ovako objasniti: da je Nico Rosberg nakon te pobjedničke sezone, vozio još 20 sezona, mislim da ne bih pobijedio više nikada Lewisa Hamiltona u istom bolidu. Ono čime to još dodatno potkrepljujem jest njegov odlazak jer mislim da je i on toga svjestan. I otišao je na vrhuncu, baš kako je i sam rekao, znajući da na tom vrhuncu ne može ostati. Što se tiče ostalih izazivača na gridu, mislim da većina njih mora još mnogo pure pojesti (ovdje aludiram na Maxa i Leclerca) dok je Vettelov problem puno dublji i ne bi bilo fer prema osobi koja je osvojila 4 naslova prvaka da ga u jednoj rečenici opišem/otpišem. Vratimo se na Fernanda.
Onima koji misle da je Lewis „namazao“ Fernanda u svojoj debitantskoj sezoni u McLarenu bih poručio da to probaju malo pogledati pod određenim povećalom svega što se te sezone dešavalo: Britanac u britanskoj momčadi, ultrasonična napetost između dvaju vozača, šef momčadi kao mecena novog ultrabrzog (i k tome tamnoputog golobradog mladića), britanska javnost koja želi krunu što prije itd. Puno faktora je tu bilo te se na temelju te sezone ne može ništa suditi ni zaključivati. No, ono što je postajalo jasno godinama kasnije; Lewis Hamilton nije najjači u psihološkim igricama (iako je s godinama jako napredovao). S druge pak strane, ako itko voli psihološke ratove, tajne, mućke alijanse i dogovore, onda je to Fernando Alonso. Ne samo da voli, nego se u njima većinom jako dobro snalazi i ako ima dobar bolid isporučuje rezultat. Baš kao i Lewis Hamilton sada. Nakon te sezone, budimo iskreni, Fernando nije imao pretjerano sreće s bolidima u kojima je sjedio te smo ostali uskraćeni za dvoboj njih dvojice za prva mjesta i vraćanje nekih starih dugova iz 2007.
Ono što je jasno, da nakon te 2007, njih dvojica sigurno neće više nikada sjesti u iste bolide. Isto tako je jasno da se ovakvog Lewisa i Mercedes teško može pobijediti „uobičajenim“ načinom; bržim paketom vozač-bolid budući da Mercedes i kada nije brži to nekako iskompenzira i maksimalno neutralizira štetu. S druge pak strane, najveći izazivači se ponašaju kao pijani bogataši ili kao krave koje daju 5 litara mlijeka pa sve proliju. U ovom trenutku smatram da jedino Fernando Alonso u dobrom bolidu može ući u glavu Lewisa Hamiltona i uzeti mu naslov. Za sve ostale kombinacije trenutnih vozača i momčadi na gridu, mislim da bolid mora biti podosta brži od onog u kojem će sjedit Lewis Hamilton kako bi uspjeli cijelu sezonu biti brži i na kraju uzeti naslov. U ovom trenutku Lewis je klasa za sebe.
No, ima li „muda“ među ostalim top ekipama da tako nešto naprave i probaju izazvati sudbinu i dozvati Mistera 0,6 kako se voli i sam od milja zvati, jer prema njegovim riječima svakoj ekipi donosi dodatnih 0,6 sec po krugu. Ima li u Red Bullu želje za adrenalinskim rollercoasterom kojeg stalno promoviraju u svojim avanturističkim akcijama i video materijalima? Fernando Alonso je sigurno puno veći medijski mamac od Albona, ili bilo kojeg drugog vozača. Britanski mediji standardno potpaljuju vatru pričama kako se po najmračnijim kutevima Maranella potajno zaziva ime Fernanda Alonsa. Jesu li crveni spremni sklopiti savez s vragom i prodati dušu kako bi vratili titulu u Maranello?
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja bih odma potpisao da se El Mágico vrati u pobjednicki bolid
34
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da da, istrošeni 38-godišnji vozač poznat kao spletkaroš i političar je ono što želi svaka pobjednička momčad, bravo!
13
22
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da nije ovakva situacija sa vozacima u top momcadima, itekako bi ga htjeli
4
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U pravu si, Bottas i Albon su nezamjenjivi talenti.
10
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam zašto uopće spominješ Bottasa. On je trenutno najbolja opcija za ono što Mercedes treba uz Lewisa. Nije Wolf lud da uopće pomisli na ideju stavit Alonsa u Mercedes.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znas dobro na sta sam mislio, da stavis alonsa i hamiltona ili alonsa i verstappena vidio bi sta bi se dogodilo u timu…. i ukoliko je protivnicki tim tu negdje s njima po performansama vjerojatno bi im izbili tiulu…zvuci poznato?
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vrhunska kolumna , stvarno vrhunska i drago mi je da je tako!.
Ja kao navijac Hamiltona i to dugogodisnji i to jos prije famozne 2007, tocnije od 2006 i onog Istambula mogu reci da mi fali Alonso i to ne samo da mi fali nego vjerujem da je jedino on bolji vozac od Hamiltona .
I apsolutno se slazem sa svime napisanim i vjerujem da se Supermena moze skinuti samo sa jos jednim Supermenom.
Nazalost nevidim nacina da taj Supermen dode u formulu 1 trenutno pa tako okrecem pogled prema Maxu i Leclercu.
Obadvojica imaju talent i brzinu da skinu Supermena ali nemaju konstantu i samim time sanse su im male .
Ali nada je na vidiku.
21
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se u potpunosti.
3
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Iskreno, mislim da je Leclerc puno hladnije glave i definitivno ima potencijala…
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I zaboravio sam podjeliti , meni je upravo ova utrka koja nema veze sa f1 pokazala tj otvorila oci genijalnosti jednog Fernanda Alonsa , covjek prvi put sjedi u tom autu i covjek u ovim uvjetima apsolutno dominira .
https://youtu.be/CyS1yRwncI8
18
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Iz tvojih usta u božje uši
12
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Odlicna kolumna, vrhunski napisano.
Alonso je Mourinho naseg sporta. Il ga volis il ga mrzis.
Al je neminovno da nedostaje njegova spanjolska krv u svijetu f1.
Ako ne kao vozac mogao se uglazbit kao komentator sky-a
Uvijek je interesantno slisati njegove izjave
KARMA
12
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hahahah samo da ne ide na sky, dno dna… ali posto nije lewisov dupelizac ima zatvorena vrata na sky f1
11
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tako nekako i je kao sta si napisao. Mourinha nemogu podnijeti , ali mu priznajem da je vraski znalac.
Isto tako ljudi koji nemogu podnijeti Nanda moraju priznati da je vraski znalac u bolidu
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Britanski mediji, sve ti je jasno – smeća.
12
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ova kolumna je najrealniji i najbolji skup riječi na jednom mjestu na ovu temu koje sam ikad pročitao.
7
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tko može zaustaviti Lewisa? Po meni može Max koji je pokazao strašnu brzinu i smirenost za njegove standarde, moći će i Leclerc vrlo brzo kad napravi taj jedan koračić naprijed. Vettel? Imao je priliku pa ću reći ne. Alonso? Tko zna, čovjeka nismo vidjeli u poštenom bolidu 6 godina da se odmjeri sa dečkima na vrhu. Godine u ovom sportu nisu problem, nek se vrati, samo pitanje je gdje? Hoće li mu McLaren servirati na pladnju projekt koji je napustio? Poznavajući njegovu sreću (ili nešto drugo) McLaren bi opet potonuo.
Tko može zaustaviti Mercedes? Po meni nitko osim Red Bulla i Honde, ovaj crveni šlamperaj koji gledamo već dugo mi ne ulijeva nikakvu nadu. Ne jer neznaju napraviti bolid, nego jer znaju što onda s njim. A Red Bull je dokazao što može kad se stvarno bore za naslov.
11
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
El Magico nije dosao u najjaci tim. Flavijevu naklonost je morao pravdati pod najvecim pritiskom. S trona je skinuo jos uvijek najveceg svih vremena i bas kada su svi krivili los Ferrari, El Magico je sve opravdao te u izravnoj borbi pobjedio Schumachera. Vjerovali su, zvijezda je rodena…U F1 ulazi mozda i najbolji rookie svih vremena, okruzenje mu je savrseno – Britanski tim, britanski sef i nova pravila na koje su se svi ostali morali prilagodavati. El Magico je te sezone izborio remi ne protiv Hamiltona vec protiv cijele momcadi. U Ferrarijevim danima malotko je spominjao Hamiltona i to iz razloga sto je nanizao jedva 20-ak pobjeda (da se razumijemo impresivno je i to, no malo naspram danasnjeg broja) te ostao na jednom naslovu i to onom kada je vozio protiv slabasnog Kovalainena. Alonso je sa svojih 11 pobjeda u 5 sezona i 0 osvojenih naslova ipak uspio zasjeniti Vettelovih 4 naslova i sve ostale vozace na gridu. U karijeri je prosao pobjede, poraze, pravde i nepravde , a cinjenica da za Alonsa nema mjesta u F1 nije posljedica njegove naravi vec politike u sportu. Alonso trenutno vozi sve moguce kategorije i u svakoj kategoriji je pri samome vrhu. Vecina ce ga pamtiti kao dvorsku ludu i prosjecnog vozaca zbog “samo” dva naslova svjetska prvaka. Ja sam ipak do neba zahvalan jer sam imao priliku gledati El Magica i prozivljavati sve njegove trenutke ma kakvi oni god da su bili ?. Sto se tice povratka u F1, mislim da je to poglavlje zavrseno. Potajno sanjam da ce Flavio povuci koju vezu.
17
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mclaren je mogao sabotirati Alonsa unatoč njegovom rovarenju protiv tima. Pa svejedno nije. Ne znam da li je ikada jedan vozač radio peotiv svog tima. A i u prvoj polovici sezone imao je i očitu prednost u taktici. Ipak je došao kao dvostruki prvak. I izgubio od rookiea. To je činjenica.
4
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prije svega ja uvijek priznajem Hamiltonov uspjeh u 2007. protiv Alonsa (isto tako ne smatram da ga je pobjedio) i svakako da je na Alonsu bilo da deklasira Hamiltona, ali opet tu postoji mnogo razloga koje sam gore i naveo. Alonso je izjavio da je prelazak svih timova na Bridgestone gume olaksao stvar Hamiltonu i da je zbog toga od pocetka bio u igri za pobjede. Olakotna okolnost mu je bila i to sto mu je Ron Dennis cuvao leda – pocevsi od Madarske kada je Hamilton zakuhao stvari i prosao bez ikakve unutartimske kazne pa sve do Kine kada je javno rekao da je Mclaren gledao samo korist Hamiltona. Osim toga na istoj VN Kine Alonsove su gume imale drugaciji tlak sto mu je oduzimalo vrijeme u kvalifikacijama. Na kraju krajeva obojica su i dobili sto su zasluzili – izgubljen naslov za 1 bod.
12
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Objasni mi kako je to izgubio?
Koliko znam imali su isti broj bodova,
Alonso je otisao na kraju godine, to ti sve govori kome je ekipa bila naklonjena tijekom sezone i kome se islo na ruku.
Uglavnom, bilo je svega unutar ekipe te godine, mi znamo samo vrh sante leda, tako da uzimati tu sezonu za usporedbu je ajmo rec neozbiljno, iako su ponavljam, imali jednak broj bodova,
Za kraj bi dodao za one koji iz toga svega zakljucuju kako je Lewis bolji od Alonsa, sta cemo mi sa sezonom 2011 kada je Button sa znacajnom razlikom dobio Hamiltona. Znaci li to da je Button bolji od Hamiltona?
14
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bio je plasiran ispred njega u prvestvu, vrlo jednostavno. Da se radilo o naslovu bio bi prvak. Ovo sa gumama bi držalo vodu da Hamilton nije do tada vozio totalno drugačije gp2 gume. Više mi liči na neku vrstu opravdanja. Ovo za favoriziranje je već izraubana fora. Pogotovo kada se pogledaju uvodne utrke gdje je Alonso kao prvak favoriziran. Po meni je šteta kaj ima takvu jezičinu jer mislim da je sa McLarenom mogao imati još barem dva naslova. Pogotovo sa Lewisom u nekom high life modu gdje je više ganjao manekenke od mehaničara.
@Realista haha pa da Button je puno bolji vozač te godine bio. I to je bilo to od njega. Imao je šansu odlaskom Lewisa u merc. Vidjeli smo kako ju je iskoristio.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije tada bilo high lifea, tatica je bio Hamiltonu za vratom….
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako nije? Od 2008 do 2012 je Alonso mogao bez problema imati bolid sposoban za naslove. I u tom razdoblju je Hamilton imao nekoliko dobrih i nekoliko loših sezona. I nije se dugo zadržao njegov stari u taboru.
When Hamilton joined McLaren in 2007, Anthony(his father) was his manager and continued to be by his side until the start of the 2010 season, when he was ‘sacked’ by his son.
Hamilton and Anthony took different paths just 15 days prior to the opening race of the 2010 season, or at least that is when the decision was made public.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alonso u Ferrariju svake sezone je radio protiv svojeg momčadskog kolege. Baš me zanima ima li i jedan išta pozitivno za reći o njemu.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koliko se ja sjećam, Hamilton i Button kao svjetski prvaci jako lijepo govore o njemu. Sve samo u superlativiima i epitetima, pogotovo ovaj drugi.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Subjektivnost na najjače.
Kakav smijeh.
Čovjek nije mogao proći Petrova 20 krugova za naslov.
10
18
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sto se tice Petrova, tipicna Ferrarijeva strateska pogreska izazvana velikom nepravdom u Red Bullu. Vettel je onda bio sto je Max danas. Webber je bio zrtveno janje, Ferrari je nasjeo i obojica su zapeli iza leteceg Renaulta na ravnici. Smatram da je Alonso trebao pokusati nesto vise, no zavrsilo je kako je zavrsilo. Ferrari je sve sezone bio slabiji bolid od Red Bulla pa u vecini slucajeva i od Mclarena, a ipak dvaput je odveo borbu za naslov u zadnju utrku sezone, nesto sto Vettel jos nije nijednom napravio iako je najavljivan kao novi Schumacher u Ferrariju. U Ferrarijevim danima, Alonso je dvaput izabran kao vozac sezone i svaki put deklasirao momcadskog kolegu. Ne vidim sto sam krivo rekao jer i dan danas ljudi vise hvale Alonsove voznje nego li Vettelov naslov iz 2012. Meni je to itekako impresivno. Naravno, moje mislienje…
15
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ti zanemarajuš to s kim se borio Alonso, a skim Vettel ove godine (i prošle dvije). Red Bull je tad
a) jako kašljucao- Vettel odustao iz vodstva u Australiji, Koreji, plus izgubio bodove u Bahreinu…
b) postojala je unutartimska borba između Vettela i Webbera
c) mogao biti pobijeđen od nekog drugog, Mercedes ovih godina nije, baš zato je Vettel morao ići na nož u recimo Singapuru..
To što je Ferrari možda po broju pobjeda malo bolji nego recimo 2012′, ne znači da je s njim lakše bilo osvojiti naslov, jer se boriš protiv najdominantnijeg tima svih vremena.
9
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
a) Abu Dhabi je loša staza za utrku
b) Petrov je vozio na sve ili ništa (garantiram da bi se zabio ako treba u Alonsa)
c) Alonso je bio brži, ali svaki puta se rus postavio kao da će ga zabiti u zid.
Spoj poludjelog rusa i loše staze doveo je do toga. Da se radilo i bilo kojoj stazi otvorenoga tipa Alonso bi ga prešao kao i milijun puta prije toga. Petrovu je to bila reklama u zadnjoj utrci. Nema teorije da bi se toga odrekao. S druge strane svjedočio sam Hamiltonovim “bravurama” u Brazilu gdje ga doslovno svi puštaju preko reda da ih prestigne što lakše.
2
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vettel je svoje nasolve osvojio fair & square.
:rofl: Nije ni Hamilton mogao Kubicu u istom Renaultu, a ni Webber (koji je ’10. bio u vjerovatno najboljoj formi ikad) traljavog Alonsa koji je bio toliko nesposoban.
Inače odlična kolumna :thumbs:
14
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ti koji mnogo toga sude po tome da ‘nije mogao proći Petrova’ se u tehniku bolida, tehniku vožnje F1 bolida i vožnju općenito razumiju kao i ja u kulinarstvo. Bez uvrede ikome.
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@sarma
Imaš pivu od mene ako se ikad sretnemo
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
kolega Ivan Papak, daj e-mail, neki kontakt…… MORAM te upoznati…….
Tekst, ideja, tema su ……. savršeni!!!!!!
Hvala!
:thumbs: :thumbs:
10
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zadnja recenica TOP☝️
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sjajna kolumna, jedna od boljih koje sam pročitao u zadnje vrijeme ?
8
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znam da ga mnogi ne vole, ali ne mogu se oteti dojmu da on i nije puno losiji od drugih velikih vozaca po pitanju ega. Mislim da su svi slicni. Jedini problem Fernanda je da on cesto kaže ono sto misli i cesto to govori kad je iznerviran necime.
Ako se vrati 2021 imat ce psiholosku prednost da nema sta za izgubiti.
Kao sto je on rekao za schumachera da cini stvari vecima, tako i sam Alonso je cesto ucinio neke voznje za 5,6 ili 7 mjesto posebnima.
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja bi dao i Ricciarda i Ocona, nek Renault vozi samo sa jednim bolidom samo da se Alonso vrati.
8
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Odlična kolumna, gušt za čitanje iako se ne slažem s napisanim.
07. Ham je uživao potporu kompletne momčadi nakon što su vidjeli da je Ham brz.
Alonso bi bio pravi izazov za svakog vozača u F1, ali Ham bi pobjedilo više F1 vozača na gridu nego se tu pridodaje. On je mentalno slab. Da je Rosberg nastavio voziti i pobjedio na prve 2 utrke, 2017 pa ham bi se rasuo ko kineski proizvodi.
Alonso nema mjesta kakvo bi htio u F1.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se da je Hamilton mentalno ranjiv, kako bi JP rekao: može mu se ući u glavu.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
da se razumijemo,Alonso je jedan od najvećih,prava šteta što je odustao od f1,drugo ja mislim(oprostite na optimizmu) da je najveći “strah” Alonsa upravo Hamilton.on mu je jedini od svih pokaza cojones da se može nosit sa Grande Alonsom u najboljoj godini.ne kažen da nije bilo podje*bavanja sa obje strane ali vozački Lewis je pokaza da se nikoga ne boji.sad možemo razglabat šta bi bilo kad bi bilo,ali činjenica da je to bio najjači vozački par u to doba.zamislite da su ostali u istoj momčadi godinu dvi pa to bi bija masakr.ja osobno obožavam oba vozača.jedan (Alonso) mi je ekstremno drag radi ponašanja izvan utrka,drugi(Lewis) zbog svega drugoga što Alonso nije.možete pucat minuse,ali pogledajte malo realno i videa,i utrke daleko najviše akcije između njih dva.možda griješim ali moja dva vozača zauvijek.
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovaj dio je nedorecen…
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Od vozaca, Lewisov najrealniji kriptonit je Max Verstapen!
Samo da dobije ravnopravan alat/moći u ruke.
Svih ovih godina Max je kao Batman, dark knight, koji cesto ispada negativac, a zapravo radi dobre stvari…
Jbga, ne moze se protiv vanzemaljskih moći Mercedesa…
6
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svih ovih godina Max je često uništavao drugima utrke i vozio prljavo, nerijetko baš onima koji su se borili za naslov..Max je vrlo brz vozač, ali nećemo ga baš sad gloficirati i zaboraviti koliko je sudara prouzročio jer ne zna gubiti, zar ne?
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zadnja utrka ti je dokaz sto bi radio i jedan glorificirani (s pravom) Lewis da je bio u Maxovoj poziciji ovih godina…
Vettela da ne spomenjem…
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
da, max je razbucao malo odnose snaga. ali pod kojom cijenom. nije mi bas pozitivac iako je merc zaista negativac hahahah
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To se može reći za više vozača. Ali kad se desi tek će se onda vidjeti…
Zadnji put kad je Vettel imao, u nekim sezonama ravnopravan, a u nekim bolji, ali ne toliko bolji bolid koliko je Mercedes bio u nekim sezonama od 2014-e. Tada je Vettel nanizao 4 za redom, a Hamilton nije mogao bolje od 4-og mjesta…
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja bas mislim da bi Birtney jos jednom razbuco Lewisa da je osto :)
Inace lajkam ovakve tekstove..
Nisam fan Alonsa ali ako bi to znacilo da ce Ferrari biti u igri za naslov do zadnje utrke, onda svakako ..
12
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja sam se njegovom naslovu tad više radovao zbog 2017-te, već zbog samog naslova, tako da je mene to povlačenje razočaralo.
Kasnijim razvojem događaja i onim što je Rosberg postao nakon karijere F1 vozača, razočaranje je postalo mnogo veće. Zbog čega nisam siguran da bi Rosberg bio u stanju ponovo ga pobjediti, pa ni ozbiljno izazvati, jer sam uvjeren da se ne bi povukao da je imao više vjere u sebe i u još jedan naslov.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja sam se radovo jer Hamilton nije osvojio naslov :)
A povlacenje mi je i jasno i nije..
Da li se povuko jer smatra da vise nije mogo ili je jednostavno ostvario zacrtano, meni nebitno..
Nekako mislim da bi rattled Hamilton opet izgubio od Nice da je ovaj odlucio ostat..
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni je Rosberg draži vozač bio, tu nema spora, ali me njegov naslov više radovao jer sam tek u 2017-oj očekivao pravi okršaj i mogući potpuni revanš Rosberga za prethodne dvije sezone. Onda me je Rosberg s povlačenjem i angažmanom kakav ima nakon karijere F1 vozača razuvjerio u to. Imao je bolid koji mu je garantirao borbu za vrh, bez obzira na promjenu aerodinamičkih pravila za iduću sezonu, ali je problem bio Hamilton, jer da je neko drugi vozio tad Mercedes, tipa Bottasa, ne vidim razlog zašto Rosberg danas ne bi vozio taj Mercedes i ganjao rekorde s njim.
Razumijem da mu je bilo iznimno teško voziti pored Hamiltona, kao dosta više favoriziranog vozača otkad je potonji došao u Mercedes (Malezija 2013.), ali u takvim situacijama se i dokazuje veličina ili povlači, ako ne vjeruješ u uspjeh. Daleko od toga da je Rosberg bio bez uspjeha, jer je nakon 3 godine poraza od dotad nepobjedivog suparnika, uspio ga pobijediti, što velikoj većini drugih vozača ne bi uspjelo. Ali za korak više, morao je imati i nešto više, a očito je da ili nije imao ili nije vjerovao da ima, zbog čega se ja ne bih složio s tvojom zadnjom rečenicom.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja bas zato mislim da bi ga opet dobio.. Nakon 3 godine poraza, pokupio je sve komadice sto su ispadali okolo i uzeo naslov pobjedom nad favoriziranim kolegom koji, nemam ni najmanje sumnje u to, smatra da je u svakom pogledu bolji od njega..
Bottas je dosa ka melem na Lewisove rane koje ne bi zacjelile da se Nico nije odlucio povuc iz fajta..
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa ako bi kao 2016 hamiltonu krepavao motor u 2017, i to novi motor koji je zaradio startom sa zacelja u jednoj od utrka prije, sigurno da bi ga pobijedio ;)
2
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari je s Alonsom dva puta bio u igri do zadnje utrke i onda je igru izgubio….
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Treca sreca :)
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisu uopće usporedivi.
Ovo je prodavanje magle ljudima koji ne gledaju stvari realnim očima i hrane se iluzijama o tobožnjim propuštenim prilikama.
Alonso je talentirani političar i spletkaroš koji je sam sebe izbacio iz sporta. Kao dvostruki svjetski prvak NIJE uspio pobijediti rookijea Hamiltona. Točka. To je sramota karijere, a ne kriptonit.
Alonsa se uspoređuje s Laudom, Mansellom, Hillom – iznimnim pojednicima.
Hamiltona se uspoređuje sa Schumacherom i Sennom – najvećima ikad.
Kraj priče.
8
24
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Informiraj se ako vec nisi gledao sta se događalo unutar Mclarena te godine, ako otvoris oci vidit ces jasne razloge zasto su zavrsili s istim brojem bodova.
Ukratko, Alonso se borio sa svima+ svojom momcadi.
Druga stvar, inace Alonso je taj koji je skinuo sa trona Schumachera, najboljeg svih vremena.
13
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma da, Alonso je mučenik, svetac i blaženik, svi se urotili protiv njega!
Skinuo Schumachera s trona, hahaha. Svaki niz jednom mora završiti, to je stvar prirodnog poretka stvari. Mogao je to biti ili Massa, ili Kimi, ili bilo tko drugi.
Jedino ako misliš da bi Schumacher osvojio 20 naslova zaredom da ga Alonso nije SKINUO s trona. Koje razmišljanje, neki ljudi kao da nisu nikad u životu gledali ovaj sport…
8
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa da, mogli su bit oni ali je Alonso bio bolji od njih pa nisu hahah koji zakljucak
9
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To šta 2005. nastupa nakon 2004. ne znači da je Alonso skinuo Schumachera sa trona. Nakon 7. utrke na Nurburgringu Alonso je bio vodeći sa 59, Schumacher osmi sa 16 bodova. Ferrari je bio peti sa 45 bodova manje od vodećeg Renaulta. Kasnije su Schumacher i Ferrari bili nešto bolji, al 2005. zbog Bridgestonea uopće nisu bili u borbi za naslov.
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ali je Ferrari bio u borbi za naslov 2006. (koja nastupa nakon 2005.) tako da je: Alonso skinuo Schumachera sa trona.
1
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Realista
Istina, no postavlja se pitanje kako se dvostruki svjetski prvak koji je doveden da bude zvijezda momčadi idućih xy godina dovede da u pola sezone okrene cijelu momčad protv sebe.
Pa nitko nije valjda toliko naivan da misli da za može biti krivac samo Ron Dennis i činjenica da je Lewis Englez. Činjenica je da si je Nando (iako je vrhunski vozač i po kvaliteti zasluđuje više od dva naslova) svojim karaktrerom i ponašanjem zatvorio vrata u nekoliko velikih ekipa.
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Schumachera je s trona skinuo Bernie jer mu je F1 postala dosadna, pa je zamolio Bridgestone da na godinu dana zaborave kako se rade gume.
Ili manje paranoičan pogled, promijenila su se pravila u vezi guma i Bridgestone se nije snašao….
2005. Ferrari nije imao gume za pobjedu.
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lol, Alonso je svoj prvi naslov osvojio protiv Raikkonena. Tako da se Schumacher sam skinuo s trona, ili ga je skinuo Ferrari. I to protiv Raikkonena koji je 3x odustao iz vodstva utrke dok je Alonso bio drugi. Na kraju je R izgubio za manje od 36 bodova koje je tako izgubio.
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sto onda reci za Hamiltonovih prvih 7 sezona kada je bio vozac s tek pokojom pobjedom u sezoni i daleko od borbe za naslov prvaka, kada je u jednom navratu izgubio od Buttona, a za Alonsom redovno zaostajao na kraju sezone unatoc bolidu koji je bio sposoban ako ne i sposobniji od Alonsovog?Treba li to onda znaciti da je Hamilton istinski primjer vozaca koji se ne moze nositi sa slabijim bolidom i procvate samo kada ima tim iza sebe i najdominantniji bolid ikad? Ako je Alonsova sramota sto nije pobjedio rookiea kojemu je sve bilo servirano na pladnju onda kako okarakterizirati Hamiltonov poraz od Rosberga u 2016. Alonsa se ne usporeduje sa Schumacherom iz jednog razloga, a to je broj titula i pobjeda, no zna se kako je zavrsila sezona 2006. kada je veliki Schumi izgubio od Alonsa. Pozivam se tu opet na Flavia kojeg mnogi ne vole, no on je suradivao s obojicom u njihovim pocetcima. U podcastu s Rosbergom je rekao kako su obojica jedni od najboljih vozaca svih vremena. Schumacher je po cistoj brzini ispred Alonsa, no mentalno je Alonso snazniji (pod pritiskom takoder) i zbog toga bi malu prednost dao Spanjolcu. Ako tako nesto izjavi covjek koji je radio s obojicom onda mislim da je sve jasno.
11
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hamiltonovih prvih 7 sezona – jednom prvak, jednom viceprvak, 22 pobjede i 54 postolja.
Šta bi trebao, osvojiti naslov u svakoj sezoni otkad vozi Formulu 1 da bi dokazao da je dobar vozač? Ne kužim poantu?
Ako je Briatore rekao da je njegov miljenik najbolji, onda je to sigurno objektivna istina.
6
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa ja se slazem s Briatoreom zapravo, Alonso mi je bolji od MSCa. Samo je Hamilton bolji od Alonsa.
No ono sto mi nije jasno su ovi koji prizivaju Alonsov povratak 2021. Pa covjek ce imati 40 godina prije sredine sezone.
1
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lauda – 3 naslova – iznimni pojedinac
Senna – 3 naslova – među najvećima ikad
?
8
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Je li Alonso tokom 2007 bio brži od Hamiltona?
Je li imao prednost na pocetku sezone barem podjednaku kao sto je imao Seb 2019?
Je li imao više pobjeda od Hamiltona?
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nadam se da će kriptonit ponovno doći na Zemlju…
5
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pohvale na kolumni :thumbs: Kao što je kolega iznad napisao. Alonso je Mourinho F1. Možeš ga voljeti ili mrziti ali mu ne možeš osporiti kvalitetu. Pitanje je hoću li ikada više gledati ovako osebujnog i “misterioznog” vozača.
5
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nema ništa misteriozno u spletkarošima i političarima.
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da je spletkaroš i političar znao bi se uvući u dupe vlasnicima najboljih momčadi. Na njegovu žalost, bio je previše orijentiran na samu stazu za takve korporativne igre.
Za Crashgate nije bil potrebna prevelika politička glava, taj poduhvat je više na razini Delboya i Rodneya. Prave spletke se događaju na razini CEO-a i vozačevih menadžera, a tu je Alonso bio truba i zbog toga će navijači još dugo se pitati “što je sve mogao postići?”
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
On je toliko, lijep, dobar, brz, pametan, sposoban da sad lopata po pustinjskom pijesku ne bi li zaradio štogod, a u F1 mu nitko ne nudi posao, a likovi koje je bahato podcjenjivao su još uvijek tu. Dapače neki su postali prvaci na njegov račun.
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hamilton će sljedeću godinu imat dva kriptonita u vidu Maxa i Leclerca….sjetimo se samo Brazila i 2x preticanja Hama od strane Maxa i muke po Hama iz Monze sa Leclercom….
U posljednjih 12 utrka Ham je pobjedio samo u njih 4. Ako se taj momentum prenese na slijedeću godinu bit će vrlo zanimljivo…
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako zbroijmo bodove iz zadnjih 12 utrka:
HAM 196
VER 157
LEC 160
Da bilo bi napeto, ali za drugo mjesto :D
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bas je Brazil 2019, gdje Honda u TRu bjezi Mercedesu na drag raceu reprezentativan uzorak kvalitete vozaca :)
1
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako mo je drago pročitati ovaj tekst. Definitivno točno. Uvjeren sam da Alonso nije otišao iz Ferrarija, osvojio bi barem 1 naslov. Što se tiče nadziranju kraja Hamiltonu, pa davne 2004-e sam mislio da je kombinacija Schumacher-Ferrari neosvojiva tvrđava. Kad ono, evo kriptonita…
3
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja sam nekako volio Alonsa i Flavia. Bili su mi kao Mućke. Uvijek spremni na sve. Stari lisci spremni na sve, a opet plejboji. Ta strana F1 malo fali u danasnjoj Instagram generaciji. S druge strane nemoguće je usporedjivati Alonsa i Lewisa jer Lewis nikad nije imao svog Prosta, Hakinnena…..Ja mogu zakljuciti kako je Lewis jako talentiran vozač ali rijetko je imao pravz priliku nadmetsti se s nekim. Rekao bi cak da je mozda vise Alonso svoje najbolje voznje dao protiv Schumachera.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hamilton je doslovce vozio protiv 3 svjetska prvaka u momcadi. Sva tri je pobjedjivao cesce nego gubio. Koliko jos ih je trebalo biti?
1
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
poslastica od kolumne. uzivao citajuci bez obzira na slaganje/neslaganje oko sadržaja.
kako je FA vozio onu ferarijevu kantu to je bio show. gledam formulu od schumija i nikad me nije netko toliko impresionirao s inferiornim bolidom kroz cijelu sezonu/dvije
mislio sam da će i SV toliko gristi s obzirom na nj želje ali blijedo mi je to bliijedo.. tu i tamo je zaiskrio na toj razini, ali overall ni blizu
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako je napisao jedan na redditu:
Megatron i Optimus Prime
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ponovno sam pročitao kolumnu. Odlično! Pogotovo zadnji članak, tj. najviše zadnje dvije rečenice:
:rofl:
:thumbs:
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisam procitao ovih 60 komentara ( jesam mozda pola ) jer je previse za moj mozak :) , pa ako ponavljam nekoga moje isprike.
Kolumna je odlicna , stvarno odlicna. I oni koji su se odmah zajapurili i krenuli kipati po Alonsu nisu upravu. Jer koliko sam skuzio autor kolumne nije pisao da je Alonso sigurno Lewisov kriptonit , nego da bi mogao biti. Jer ocito je nakon ovoliko sezona , da kriptonita na trenutnom gridu nema. Kazem trenutno , jer mnogi spominju Maxa ali Max trenutno se nemoze staviti u situ recenicu sa Lewsiom. Kroz par godina svakako ,slazem se.
Ostali i kad su imali u nekom periodu jaci bolid od Mercedesa to nisu znali iskoristiti , ociti dokaz da nisu Lewisovi kriptoniti.
A sta se tice Fernanda , on je stvarno majstor u bolidu i onaj tko kaze suprotno netreba opce pratiti F1. I svi bi mi , barem vecina , htjeli da ga vidimo ponovno u F1. Ali ne u Renaultu , McLarenu i Racing Pointu , nego u pravom bolidu koji je barem redovan favorit za postolja. I siguran sam da bi se svega nagledali. To je prakticki nemoguce. Ali ako bi nam se zelje ostvarile , siguran sam da bi Nando imao jos puno toga za reci u F1.
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nico Rosberg je bio blizu i godinu prije. Pa kvar volana, sica, tko zna vise cega ne, izbacilo ga je iz borbe za vrh. Mislim da je uz enormnomopterecenje, Nico moga biti i iduce godine dostojan protivnik. Ali sa Lewisom to bi bila borba na zivot i smrt, a to mumse nije dalo iznova. Dokaza je vec da moze. Bravo Nico.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Za 2021.samo da se digne Renault u rang RB.i da Alonso vozi uz Ricia to bi bio vrh.Jedan drugoga bi tjerali preko granica jer su odlični vozači i mislim da bi njih dvoje u konkurentnom bolidu definitivno bili najbolji.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
odličan članak, bilo bi stvatno fenomenalno kada bi se Alonso vratio u F1, u bilo koju momčad koja bi mu dala pobjednički bolid, mislim da bi to bila sezona za pamčenje.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bedastoće, Alonsovo vrijeme je prošlo( slično kao i Schumacherovo dok se vratio) i jedini način na koji bi Alonso mogao pobijediti Hamiltona je da npr. 2021 dođe do velikih rotacija na gridu pa da netko iskoči kao Brawn 2009 i da Alosno pogodi tu ekipu tad bi mogao osvojiti naslov a u istom bolidu nikako ne.
0
0