FIA pojasnila zašto im je trebalo 6 krugova da uklone Bottasov bolid

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 4 godina 2 min 21 komentara

Direktor utrka Michael Masi je pojasnio zašto je period sigurnosnog automobila potrajao 6 krugova dok suci uz stazu nisu izgurali Bottasov bolid izvan izletne zone.

Finac se pažljivo parkirao na najbliže mjesto gdje je vidio izlaz u barijerama, a vidjelo se da je imao problema vratiti volan na mjesto, nakon čega je odustao i ostavio ga u bolidu. To su umjesto njega kasnije obavila dva suca.

Bolid i dalje nisu mogli pomaknuti, pa je bilo potrebno pozvati dizalicu. Još od 2014. godine izlazak dizalice na stazu zahtjeva sigurnosni automobil.

“Valtteri je odradio fantastičan posao oko toga gdje se zaustavio. Suci su pokušavali izgurati bolid kroz prolaz i zato smo se najprije odlučili za dvostruke žute zastave. Suci su bili točno tamo.”

“Bilo je izvan staze, pokušavali su izgurati bolid, ali je onda zapeo na grbi.”

“Zatim smo pozvali dizalicu, a to je odmah znak za sigurnosni automobil.”

Na upit novinara je li problem bio u tome što je bolid ostao u brzini, Masi odgovara:

“Suci su rekli da je bolid zapeo na grbi i to je bilo to.”

Što se tiče šest krugova pod sigurnosnim automobilom, Masi kaže:

“Praktički su samo petorica vodećih bili u istom krugu.”

“Najprije smo morali vodećeg plasirati iza SC-a, za što je trebalo malo više vremena zbog pozicije na stazi. Zatim smo dobili listu svih bolida s live timinga. Fokus je bio na incidentu, a onda je druga stvar bila propuštanje svih zaostalih bolida da se vrate u isti krug.”


Odgovor

21 komentara

  1. Niki Lauda
    wapi Pretplatnik Prikaži

    Dakle ima ih u onoj kontrolnoj sobi kao da lansiraju raketu na mjesec, a nisu u stanju obaviti nekoliko stvari istovremeno.



    3
    1

    2
  2. James Hunt
    herr_Mihael Prikaži

    Zadnji put kad je dizalica bila na stazi bez safeta covjek je poginuo.



    4
    1

    3
  3. Mclaren
    AlkY Donator Prikaži

    A jeste objasnili zasto vam je trebalo sat vremena za Lewisovu kaznu i uskracivanje zasluzenoga Carlosu i McLarenu?
    Mozda jesu ali nisam nigdje naletio na to



    13
    13

    0
  4. Ferrari
    vekinator Prikaži

    Kad se ganja Hamiltona treba 6 krugova da se skine bolid sa staze bez ijedne krhotine, idealno sparkiran, a kad Hamilton treba ganjat tad se unutar dva kruga skinu dva bolida i masu krhotina po stazi..da ne spominjem i brzina određivanja kazne. Zanimljivo.



    13
    8

    5
    • Marlboro
      AMG Donator Prikaži

      Dizalica je bila na stazi (ispred ograde) zar to nije dovoljan razlog?



      2
      0

      2
    • Ferrari
      miki the pirate Donator Prikaži

      TBH i ja sam se iznenadio kad sam vidio kako su očas nastavili.



      1
      1

      0
    • Sor38 Prikaži

      Fakat neki ljudi imaju simptom.”Hamiltona i Mercedesa”..jesi li se barem potrudio pročitati objašnjenje zašto je to tako…pa 2 kruga je samo trebalo da se složi poredak…a kaj bi se desilo da su suci iskoristili mogućnost i nastavili utrku bez da se zaostali auti vrate u isti krug…Verstapen bi imao 2 auta između sebe i Hamiltona na restartu…



      1
      -4

      5
      • Ferrari
        vekinator Prikaži

        Ne čudi mene tih 6 krugova koliko mi je fascinantno da su u 2 kruga maknuli oba Ferrarijeva bolida i sve krhotine. Ne sjećam se da je ikad tako brzo maknut safety car, pogotovo s toliko krhotina po stazi.



        2
        0

        2
        • Honda
          zekohonda Donator Prikaži

          ni ja.
          a obavijest da da sc ulazi je isto došla jako kasno.



          2
          2

          0
        • Ferrari
          vekinator Prikaži

          Ne želim biti jedan od onih što samo teoretiziraju zavjere, no ne mogu ti opisati koliko želim da slijedeće sezone Ferrari bude u rangu, ako ne i bolji od Mercedesa, a i Red Bull u rangu s njima, čisto da vidimo pravog Hamiltona pod pritiskom, a i ima li istine u tom forsiranju rušenja Schumijevih rekorda. Jer ovakvim bolidom ne sumnjam da će ih srušiti, ali u navedenoj situaciji bilo bi upitno, i zanima me jel bi tad bilo kakvih igrica s gumama, regulativama, kaznama…čisto da me ili razuvjere ili uvjere.



          4
          3

          1
  5. Alfa Romeo
    limitmaker1 Donator Prikaži

    …neuspješni crashgate 2???… :D



    3
    0

    3
  6. Dietrich Mateschitz
    Ante Vetma glavni urednik Prikaži

    Je li itko primijetio kako je neobično malo vremena bilo između “SC ending” i zelenog svjetla? Inače vodeći vozač ima puno više vremena za pripremiti restart. Ovaj put je obavijest “ending” trajala samo šest sekundi.



    6
    6

    0
  7. Boki5 Prikaži

    Zašto zaostale za krug puštaju naprijed, pa nek se izdvoje udesno i odma postave na svoju poziciju. Koja glupost od pravila.


    0
    0

    0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.