Direktor utrka Michael Masi je pojasnio zašto je period sigurnosnog automobila potrajao 6 krugova dok suci uz stazu nisu izgurali Bottasov bolid izvan izletne zone.
Finac se pažljivo parkirao na najbliže mjesto gdje je vidio izlaz u barijerama, a vidjelo se da je imao problema vratiti volan na mjesto, nakon čega je odustao i ostavio ga u bolidu. To su umjesto njega kasnije obavila dva suca.
Bolid i dalje nisu mogli pomaknuti, pa je bilo potrebno pozvati dizalicu. Još od 2014. godine izlazak dizalice na stazu zahtjeva sigurnosni automobil.
“Valtteri je odradio fantastičan posao oko toga gdje se zaustavio. Suci su pokušavali izgurati bolid kroz prolaz i zato smo se najprije odlučili za dvostruke žute zastave. Suci su bili točno tamo.”
“Bilo je izvan staze, pokušavali su izgurati bolid, ali je onda zapeo na grbi.”
“Zatim smo pozvali dizalicu, a to je odmah znak za sigurnosni automobil.”
Na upit novinara je li problem bio u tome što je bolid ostao u brzini, Masi odgovara:
“Suci su rekli da je bolid zapeo na grbi i to je bilo to.”
Što se tiče šest krugova pod sigurnosnim automobilom, Masi kaže:
“Praktički su samo petorica vodećih bili u istom krugu.”
“Najprije smo morali vodećeg plasirati iza SC-a, za što je trebalo malo više vremena zbog pozicije na stazi. Zatim smo dobili listu svih bolida s live timinga. Fokus je bio na incidentu, a onda je druga stvar bila propuštanje svih zaostalih bolida da se vrate u isti krug.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Crko Mercedes..
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dakle ima ih u onoj kontrolnoj sobi kao da lansiraju raketu na mjesec, a nisu u stanju obaviti nekoliko stvari istovremeno.
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zadnji put kad je dizalica bila na stazi bez safeta covjek je poginuo.
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tada je bilo mokro. Prije toga je dizalica bila više stotina puta na zoni izlijetanja pokraj staze bez Safeta pa nitko nije poginuo.
6
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Od tada su nešto naučili i nisu htjeli nikakav rizik. U redu odluka po meni.
15
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Po suhom, to je pretjerivanje koje uništava utrke.
1
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A jeste objasnili zasto vam je trebalo sat vremena za Lewisovu kaznu i uskracivanje zasluzenoga Carlosu i McLarenu?
Mozda jesu ali nisam nigdje naletio na to
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Toto je bio nedostupan na mobitel. Upravo se vozio po austrijskim autocestama, pa klanci, pa tuneli, pa….. Kad je stao u Rosenbergu da popije Kaiser Mellange onda su ga tek uspjeli dobiti….
21
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad se ganja Hamiltona treba 6 krugova da se skine bolid sa staze bez ijedne krhotine, idealno sparkiran, a kad Hamilton treba ganjat tad se unutar dva kruga skinu dva bolida i masu krhotina po stazi..da ne spominjem i brzina određivanja kazne. Zanimljivo.
13
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dizalica je bila na stazi (ispred ograde) zar to nije dovoljan razlog?
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije upitan ovaj od 6 krugova nego ovaj ekstremno brzi safety car.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
TBH i ja sam se iznenadio kad sam vidio kako su očas nastavili.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Fakat neki ljudi imaju simptom.”Hamiltona i Mercedesa”..jesi li se barem potrudio pročitati objašnjenje zašto je to tako…pa 2 kruga je samo trebalo da se složi poredak…a kaj bi se desilo da su suci iskoristili mogućnost i nastavili utrku bez da se zaostali auti vrate u isti krug…Verstapen bi imao 2 auta između sebe i Hamiltona na restartu…
1
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne čudi mene tih 6 krugova koliko mi je fascinantno da su u 2 kruga maknuli oba Ferrarijeva bolida i sve krhotine. Ne sjećam se da je ikad tako brzo maknut safety car, pogotovo s toliko krhotina po stazi.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ni ja.
a obavijest da da sc ulazi je isto došla jako kasno.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne želim biti jedan od onih što samo teoretiziraju zavjere, no ne mogu ti opisati koliko želim da slijedeće sezone Ferrari bude u rangu, ako ne i bolji od Mercedesa, a i Red Bull u rangu s njima, čisto da vidimo pravog Hamiltona pod pritiskom, a i ima li istine u tom forsiranju rušenja Schumijevih rekorda. Jer ovakvim bolidom ne sumnjam da će ih srušiti, ali u navedenoj situaciji bilo bi upitno, i zanima me jel bi tad bilo kakvih igrica s gumama, regulativama, kaznama…čisto da me ili razuvjere ili uvjere.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…neuspješni crashgate 2???… :D
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Je li itko primijetio kako je neobično malo vremena bilo između “SC ending” i zelenog svjetla? Inače vodeći vozač ima puno više vremena za pripremiti restart. Ovaj put je obavijest “ending” trajala samo šest sekundi.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
upravo sam to ja poviše komentirao, ali ti si bolje obrazložio. ;)
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zašto zaostale za krug puštaju naprijed, pa nek se izdvoje udesno i odma postave na svoju poziciju. Koja glupost od pravila.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
da se unlappaju.
0
0