Talijanski Motorsport portal donosi vijest kako se u Ferrariju razmatra koje su opcije za Charlesa Leclerca idućeg vikenda u Brazilu. Naime, analize iz Maranella sugeriraju da ne žele ponovo koristiti 2. specifikaciju motora kao u Americi, a dok pokušavaju “oživjeti” 3. specifikaciju koja je otkazala na slobodnom treningu prije tjedan dana – ne isključuje se ni mogućnost premijernog korištenja nove pogonske jedinice koja je planirana za 2020.
Podaci pokazuju da je motor iz Amerike dosegao svoju maksimalnu kilometražu i pred Ferrarijem je velika dvojba. Treći motor se možda može spasiti za posljednje dvije utrke, ali postoji rizik od novih problema. S druge strane, uzimanje novog motora i kazne na startnom poretku bi se u Brazilu mogle donekle preboljeti da se obave kvalitetni testovi nove specifikacije.
Motorsportov izvor tvrdi da Ferrarijev specijalist za hibridne motore Wolf Zimmermann želi isprobati neke nove ideje za iduću godinu, a Interlagos je staza na kojoj se punim gasom vozi 70% kruga, te se nalazi na 786 metara nadmorske visine. To bi od turbopunjača tražilo duži period pri maksimalnoj brzini kako bi se kompenzirao nešto rjeđi zrak.
Potreban će biti i adekvatan sistem za hlađenje, što također ne ide u prilog ideji o povratku na Spec 2 ili Spec 3 motor.
Leclerc je trenutno treći u poretku vozača i ima 9 bodova ispred Maxa Verstappena.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vijesti iz Brazila. Charles probio zvucni zid.
27
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam čemu dvoumljenje….. :chill:
16
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
zvuči kao razumna odluka kad već u u cota-i nisu koristili novu pu koje god specifikacije da bila.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uzme novi motor, odradi kaznu i zavrsi, u najgorem slucaju, na 6. mjestu… ako je motor spreman mislim da nema razloga zasto da to ne naprave
14
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nemate sta za izgubit, osim mozda mjesto Leclerca u poretku vozaca, nista bitno trenutno, svejedno ako je 3,4 ili 5…
Drugo mjesto imaju kao konstruktori tako da stavljaj sve sta mozes
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uskoro u kinima Ferrari vara 2, u glavnim ulogama Horner i Wolf
27
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Novi motor, a stari senzor protoka goriva.?
9
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Plot twist, Ferrari ce ugraditi novu spec Leclercu zato jer s ovim trenutnim motorom su uhvaceni s rukama u pekmezu.
Šala.
Odlicna ideja ako je motor spreman.
Ali Leclerc se bori za 3. mjesto u vozackom prvenstvu, a svaki bod je tu bitan.
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
meni ovo izgleda kao frka sa sponzorima za iduće sezone koji su pogubili povjerenje?
očito je opet rueda donio stratešku odluku da unaprijed treba pokazati karte?
kakve svthe ima razgolititi se a već padaš sa litice? ili ih je strah od maxa za 3. mjesto?
brži auto, navodno bolji dripac i veća nada….
ne kužim…glup sam, ali ovo je idiotski
4
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
O kakvim sponzorima pričaš? Ovo je pametna odluka Ferrarija budući da je Mercedes osigurao naslov, a od Red Bulla su dosta daleko i nemaju što izgubit, iako bi ja možda odabrao Abu Dhabi, ali i Interlagos je već dobar odabir.
6
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari stavi specifikaciju motora 2020 da Hamilton i Verstapen useru gace kad vide kakvu zvijer od motora je spremio ferrari za 2020 hahahha
4
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sa novim spec 2020 motorom na stazi konfiguracije brazila bi lako mogao u 10 krugova doci do top 7 i onda raspodija u crvenom.
Hamilton je jedne godine skoro pobjedio startajuci zadnji upravo u Brazilu sa ganc novim motorom
+ prilika za staviti lovu na pole Leclerca .
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne racunaju kladare pole position ako dobije kaznu
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakav motor za 2020 to je medijsko nabrijavanje bilo bi tragicno da su si vec sad razvili motor za sljedecu sezonu a mozda vole skijat pa da nis ne delaju za vrjeme ziimske stanke
2
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Motorsportov izvor tvrdi da Ferrarijev specijalist za hibridne motore Wolf Zimmermann želi isprobati neke nove ideje za iduću godinu, a Interlagos je staza na kojoj se punim gasom vozi 70% kruga”.
Pa lijepo ti piše.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma di ćeš buraz novi motor u favele dovest. Pa oni maznu kotač u vožnji. :)
A sad za istač volim Interlagos, obožavam tu stazu, to je kao kad imaš troje djece , a jedno ti je nekak najdraže.
Inače, ideja od Ferrarija je za svaku pohvalu. Nemaju što izgubiti, ako mogu izvući na ovoj stazi neke informacije o ponašanju motora onda zašto ne.
5
1