F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Četiri momčadi “za”, šest “protiv” prijedloga bolida za 2021.

Lovro Maroševac

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

U slijedu događaja koji su se zbili prošloga tjedna, relativno je nezapaženo prošao onaj u kojem većina momčadi žele zadržati sadašnje bolide i za 2021. godinu kad bi na snagu trebala stupiti nova tehnička pravila.

Netom prije trkaćeg vikenda u Japanu, timovi su održali interno glasovanje na kojem su željeli vidjeti tko je uopće složan s idejom o novim pravilima koja bi trebala na snagu trebala stupiti za dvije sezone.

McLaren, Renault, Alfa Romeo i Williams bili su složni, no ostatak ekipa je bio suprotnog mišljenja. Mercedes, Racing Point, Ferrari, Haas te Red Bull i Toro Rosso žele zadržati trenutne bolide, uz ostanak na trenutačnom postotku razvoja i bez radikalnih promjena.

Svjetsko motosport vijeće dobit će nova tehnička pravila 21. listopada i konačnu odluku donijeti 31. – zadnjeg dana u mjesecu.

Iako se većina momčadi ne slaže u vezi postavljanja novih pravila, neće moći išta učiniti oko reforme ako FIA ode do kraja u svojoj namjeri.

Mercedes, Ferrari i Red Bull pripremit će u narednim danima prijedlog kojim će pokušati uvjeriti FIA-u i ostatak ekipa u ostanak na trenutačnim pravilima te dozvoliti mehaničarima da imaju više slobode.

Podrži nas

Ljudi poput vas sve češće podržavaju neovisne organizacije poput Pulsmedia portala koje se odupiru clickbait naslovima i drže civiliziranu razinu komentiranja. Kako bismo nastavili raditi to što radimo - pozivamo i vas da pomognete.

Naš zadnji Donator je: Crash.
Donirajte i vi slobodan iznos na PayPal

Lovro Maroševac
Pulsmedia autor
11 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

14 komentara

  1. Ferrari AMG Prikaži

    Mercedes pod ovim pravilima ne moze puno izgubiti pa me ne cudi zasto su za tu odluku.
    Cudno mi je zasto Red Bull nije za promjenu vec u 2021., ne vjerujem da nisu spremni za to.
    … a Ferrari je sigurno ko Obilinovic “80% dragi” opet se nisu spremili ?



    8

    2
  2. Honda zekohonda Donator Prikaži

    pričamo o odgađanju novih pravila za 2022. ili za neki duži rok?
    odgađanje za godinu dana podržavam jerbo je premalo vremena.
    zanimljivo mi je kako za/protiv ekipe nisu iste kao kad je bilo glasanje o gumama.



    2

    1
  3. Charles Leclerc 16 senna66 Donator Prikaži

    F1 nema što pitati timove i točka.



    21

    5
  4. Ma daj.šta čemo 20g.gledat iste bolide.prvo su preveliki a drugo pun mi je kufer mečke



    11

    2
  5. Ako je tako onda su pravila trebali zamrznuti u 2004. sezoni da Schumacher još nabaci barem 10 naslova na konto prije penzije.



    20

    3
  6. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    Zanimljivo pitanje je imali Ferrari veto? Ako ima, ništa od novih pravila.



    2

    0