F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Podsjetnik: Martin Brundle naglavačke u Australiji 1996.

Luka Maloić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Martin Brundle

Prvi krug Vn Australije 1996. godine, prva koja se održala u Melbourneu, pružila nam je nesvakidašnji prizor. Martin Brundle je doživio horor u prvom krugu, točnije u trećem zavoju.
Sadašnji komentator SKY-a, vozio je Jordan kada je naletio na Davida Coultharda, koji je poduzimao akcije kako bi izbjegao gužvu ispred sebe.

Na ulasku u zavoj 3, Brundle nije imao kamo i preletio je Coultharda u McLarenu i Johnny Herberta u Sauberu – nakon toga je završio u šljunku. Brundle je, srećom, odšetao bez problema i čak restartao utrku u zamjenskom bolidu. Kasnije je odletio sa staze, ponovno, nakon kontakta s Pedrom Dinizom u Ligier Hondi. Na toj utrci pobijedio je Damon Hill ispred momčadskog kolege iz Williams-Renaulta, Jacques Villeneuvea. Treće mjesto je osvojio Eddie Irvine iz Ferrarija.

Spomenimo još da je na spomenutoj utrci Jacques Villeneuve izborio pole position na svojem debiju u F1. Jacquesa je na putu do pobjede zaustavila mrlja ulja. Damon Hill je preuzeo vodstvo i okrunio se pobjedom. Bila je to njegova 14 pobjeda u karijeri čime se izjednačio sa ocem Grahamom u broju pobjeda.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Luka Maloić
Pulsmedia autor
348 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

10 komentara

  1. Gledao sam tu utrku i dobro se je sječam. Što se tiče nesreče, izgledala je strašno iako brzina nije bilo najviša. Brundle je izjavio, da je najprije pomislio da mu benzin zaljeva unutrašnjost kacige, no onda je shvatio da je rječ o njegovoj vodi koja je počela teći iz flaše. A ako pogledamo stvar sa perspektive sigurnosti: od te nesreće prošlo je evo već više od 19 godina, dakle i tada su bolidi bili poprilično sigurni. Zato se sada i nasmješim kada se dogodi nešto teža nesreća i onda neki ljudi kažu da se je dogodila prije 15 godina ne bi bilo šanse da je vozač preživi. Bilo bi bilo. Evo i možda jedan prijedlog. Bilo bi dobro ako bi netko napisao kakav članak o težkim nesrečama iz povijesti f1, gdje su vozači preživjeli te nesreće bez težih posljedica.


    0

    0
    • sječam se i ja kolega, i ispalo je “super”, ali tada, uživo – kada se to desilo, pomislio sam da je gotov, i da će to biti prva i zadnja utrka u melbourneu, i iskreno nikada mi ta staza baš nije sjela, mislim da dosta popularnosti uzima na tome što otvara sezonu i što je na tom dalekom kontinentu, neznam možda sam subjektivan..


      0

      0
      • Hej, frendu, slažem se sa tobom. Osobno meni se više sviđa Adelaide i sve one finalne utrke od 85′ do 95′. A što možemo, možda smo nostalgičari. Ili kako se već ono kaže “100 žena-200 sisa, 100 ljudi 105 ćudi”.


        0

        0
  2. Dan iza utrke, direktor Benson & Hedgesa je došao do Jordana s novinama koje su na naslovnici imale sliku uništenog Brundleovog bolida i cijeli ponosan rekao “Vidiš Jordan, ovo je prava reklama za nas! Ovo nas je dovelo na naslovnice! I zapamti Jordan, uvijek ostani mal. Nitko ne voli prevelike glavonje!”
    Koji as!


    0

    0
  3. Honda zekohonda Donator Prikaži

    Nakon nesrece odma otrco po novi bolid…kralj!


    0

    0
    • Da, kralj. I upravo sam danas pročitao članak o Winu Percy-u (vrlo poznatom vozaču utrka turističkih automobila iz 70-ih i 80-ih godina), gdje sam saznao i da je Martin Brundle i veliki čovjek, koji u stvari ne želi da se u javnosti zna koliko je pomogo Percy-u u njegovim najtežim trenutcima u životu. A o tome da je bio na razini sa Sennom u britanskom prvenstvu F3 1983. i da je bio jedini vozač koji je držao korak sa Schumacherom u Benettonu da i ne govorim.


      0

      0
      • dobro, ali nemojmo zaboraviti da je benetton tada bio jedina momčad koja je koliko toliko mogla parirati williamsu na tehničkom nivou, stvarno su imali dobar auto tih godina, još i s fordovim motorom, a s renaultom pogotovo..
        Zapravo dosta sličan put kao i RB, samo su ovi drugi zadržali tim i još povećali ulaganja nakon prvih uspjeha..
        ..i isto su profitirali na promjeni pravila, i onda se dobro prilagođavali novim promjenama, ali ukidanje aktivnog ovjesa ’94. je najviše pogodilo williams, jer su oni najviše i profitirali na njemu, koliko se sjećam, tako da je te sezone taj faktor i talenat i drskost mladog šumija rezultiralo naslovom, dok je williams otvorio sezonu katasrofalno i onda doživio tregediju.
        često pomislim da senna nije poginuo tada – koja bi to epska sezona bila! :)


        0

        0
  4. dobri su mi ovi podsjetnici, pohvala!
    nisam tip koji gleda reprize starih sezona, pokušao sam, ali mislim kako je to davno, pa će mi biti napeto, ali ubrzo skužim da se svih zanimljivih detalja sječam i da znam ishod, pa izgubim volju – jedino trke s početka televizije, za koje sam bio premal da bi se sječao, ali to je nekoliko sezona samo, i to sam pogledao odavno uglavnom.
    tako da ovi članci baš dobro dođu da se podsjetimo starih zgoda naših idola, i sviđa mi se što se pozornost obraća na “obične” sudionike formule – o šampionima se ionako previše raspravlja, svaka čast i samo tako! :thumbs:


    0

    0