Bok! F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. Stoga, kako bismo mogli nastaviti raditi ono što radimo od 2015. - molimo da za ovu stranicu onemogućite AdBlock. Hvala :)
Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.
U Ferrariju vjeruju da nadogradnje koje su spremili za VN Singapura prošlog vikenda ne mogu u potpunosti objasniti dvostruku pobjedu nakon velikih problema koje su imali na sličnim stazama ove godine.
SF90 je u Singapuru imao novu podnicu, difuzor, stražnje krilo i nos, ali Mattia Binotto tvrdi da to nije bilo sve:
“Aero nadogradnje su bile veliki korak unaprijed, ali to ne objašnjava sve što smo vidjeli. Singapur je vrlo specifična staza sa zidovima, a vozači mogu učiniti razliku s povjerenjem u bolid.”
– Mattia Binotto
“Balans se poboljšao u prošlih par utrka. Gume također. Bile su drukčije komponente u usporedbi s normalnim utrkama. Vjerojatno smo ih uspjeli tretirati kako treba.”
Toto Wolff se donekle složio s njim:
“Mislim da se nije radilo o nadogradnjama. Poanta je bila u izvlačenju maksimuma iz paketa. Imaju strašno moćan motor, što je važno kad postavljate setup jer vam ostavlja više prostora za eksperimentiranje, ali to nije isprika za nas.”
– Toto Wolff
“Sve u svemu – poanta je u izvlačenju maksimuma iz paketa. Imali smo paket sposoban za pole position i imali smo priliku pobijediti. Ali, napravili smo previše pogrešaka, previše prilika propustili i svjesni smo toga.”
Ferrari je u Monaku bio 0,781s daleko od pole positiona, a u Mađarskoj 0,471.
“Preporod Ferrarija nije povezan s nadogradnjama. To je jednostavna priča koja se širi. Mislim da se radi o tome da su pogodili sve što je trebalo.”
– Toto Wolff
“Podesili su bolid za jedan krug i to je bilo moćno. Mogli ste vidjeti da ih nije bilo nigdje po pitanju tempa u utrci, ali su bili brzi odmah na početku. Da smo imali manje sigurnosnih automobila – imali smo dobar bolid i možda smo mogli i pobijediti u utrci. Ali, strategija nije bila dobra i odluke nisu bile dobre.”
Morate biti logirani za komentiranje.
Znaci dogovor sa Mercom da uspore 2/3 sezone dok ovi ne obezbjede titulu, pa onda u zadnjoj trecini da pobjede svaku do kraja. ?
Pisi prodato i sledece sezone! ?
4
5
Nadam se da nije ništa slično tome. Ako je ,uzalud godine potrošene na navijanje.
3
0
Danas je svaki sport u kojem se vrti ogromna lova sve osim sporta, a prvom redu biznis. Ima tu i sporta i nadmetanja ali to je samo za slavu a najvaznija je svima lova. Pogledaj samo na sto nogomet lici zadnjih godina.
3
2
Toto “Ferrari definitely had a better package here” Wolf
5
0
Moje misljenje je da bez obzira na 1,2 pobjedu je ovo specificna staza u kojoj je hrpa faktora odigrala svoje. Staza sa jako malom mogucoscu preticanja u kojoj je prvi covjek vozio sporije nego neki odozada samo da sacuva gume i da dodu do cilja sa drugim setom guma. Lewis kad se oslobodio Leclerca je mogao puno brza vremena vrtiti i k tome je Mercedes totalno ukenjao sa strategijom. I svakako su pomogla 3 sc da se ovako rasplete utrka. Zadnjih par krugova je Lewis visio na Maxovom zadnjem kraju bolida i milim da je ovdje Merc svejedno bio najbrzi u utrci ali ovo sve gore nabrojano ih je bacilo na p4 i p5. Mislim da je i Ferrari napravio pomak u perfomansama na ovakvim stazama ali sigurno ne u tolikoj mjeri kako je to izgledalo u nedjelju. Najbolji primjer koliko je to sporo bilo da su 18 i 19 krug za Leclerca bili ni manje ni vise nego 13 selundi sporiji od PP vremena od subote. Znaci i uz toliko sporu voznju su zderali gume, pa mi je zakljucak da au ovako sporim tempom znajuci da ih tesko tko na ravnom moze proci menadirali gume i kontrolirali utrku. No da su npr max ili Lewis otisli krug prije njih u boks ne bi oni bili ni blizu pobjede.
4
4
Tempo trke se mijenjao. Ferrari je i tekako imao tempa u ovoj trci. Samo sto su imali 1 i 2 i nisu forsirali i mogli su isti da diktiraju.
U Rusiji cemo imati pravu sliku tempa Ferrarija. Ako su pogodili setup i te gume budu radile kako treba, onda je Hamilton 100% u pravu da ce ih biti tesko poraziti do kraja sampionata. Naravno, sa ovakva dva vozaca to ce biti mnogo lakse ostvarivo.
5
2
Sa tako sporim tempom ih nije mogao stići nijedan merc niti max..
SC je čuvao gume i drugima..
POBJEDA
7
4
Naravno da nije jer Ferrari na ravnom nisu ni na monzi sa drs om mogli proci pa gdje ce onda u singapuru. Kroz zavoje laganini a po pravcu oun gas je bila shema za uspjeh Ferrarija u nedjelju sa samo jednim ciljem, a to je da gume ostanu zive do kraja. Sto se Mercedesa tice tko zna kakav su oni mogli tempo imat? Uglavnom su bili u necijem drs u i nisu mogli ici punom brzinom. U stintu 2 su mi djelovali sporije od Ferrarija do kraja utrke. No u prvom stintu su po meni bili svakako brzi od Ferrarija sto govore vremena Lewisa nakon odlazaka crvenih u boks.
5
2
Mercedes u drugom stintu ionako nije imao baš nikakvog razloga stiskat, pa je onda jasno i pace bio za ništ…
Jer čemu uopće stiskat kad u prvom stintu ionako nisu mogli ništa Leclercu koji se vozio sporije od Williamsa i to bez obzira na DRS…
A ak tu nisu mogli ništa bez obzira kaj su imali minimalno 4 sekunde brži bolid od tog pacea (jer toliko su otprilike jedni i drugi inače brži od Williamsa u race paceu), onda kak očekivat išta pametnog u drugom stintu.
Mercedes je uprskao sa pitstop strategijom i nakon toga je bilo jasno da više nema nikakve šanse, pa su samo utrku priveli kraju…
8
0
Po meni je stvar u tome da su u Ferrariju riskirali i isplatilo im se ,odvrnuli su motor do kraja u kvalama i imali su onda loš race pace ali ih je spasio SAFTY CAR.
Ali sviđa mi se trenutna situacija u Ferrariju Leclerc je brz to se vidilo u kvalama jer inače je Singapur staza koja leži Vetelu a ovaj ga skine , hoču reči da Leclerc pritišče Vetela i da sada izvlače iz paketa puno više nego prije.
Sada če me popljuvati Kimijevi fanovi ali moje mišljenje je da uz Leklerka Ferrari i Vetel puuunoo više izvlače pa evo da npr. Leklerk nije odvezao onako ludi krug i osvojio pole opet bi scve bilo u znaku Mercedesa a ovako se poklopuilo totalno obrnuto.
2
1
Bez Leclerca bi sve tri prosle utrke bile kao Mercedesove na pocetku sezone. Ok slazem se da jedan drugoga teraju da izvuku vise i jeda drugom su pomogli da dodu do pobjeda no mislim da je ru bio Kimi ove godine da Ferrari ne bi pobijedio nigdje.
3
4
Gledajući konfiguraciju staze Ferrari bi trebao biti konkurentan u Rusiji, no pitanje je dali će gume na SF90 doći na željenu radnu temperaturu tokom kvali kruga te pogotovo kako će funkcionirat u utrci sto je bila boljka Ferrarija pocetkom sezone na hladnijim temperaturama.
Pirelli koristi c2-c3-c4 sto je za stupanj tvrde nego li prošle godine .
0
0
Ovi bacaju iste fore kao i mercedes.
0
3