F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Ferrari: Nadogradnje ne mogu u potpunosti objasniti pobjedu u Singapuru

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

U Ferrariju vjeruju da nadogradnje koje su spremili za VN Singapura prošlog vikenda ne mogu u potpunosti objasniti dvostruku pobjedu nakon velikih problema koje su imali na sličnim stazama ove godine.

SF90 je u Singapuru imao novu podnicu, difuzor, stražnje krilo i nos, ali Mattia Binotto tvrdi da to nije bilo sve:

“Aero nadogradnje su bile veliki korak unaprijed, ali to ne objašnjava sve što smo vidjeli. Singapur je vrlo specifična staza sa zidovima, a vozači mogu učiniti razliku s povjerenjem u bolid.”

– Mattia Binotto

“Balans se poboljšao u prošlih par utrka. Gume također. Bile su drukčije komponente u usporedbi s normalnim utrkama. Vjerojatno smo ih uspjeli tretirati kako treba.”

Toto Wolff se donekle složio s njim:

“Mislim da se nije radilo o nadogradnjama. Poanta je bila u izvlačenju maksimuma iz paketa. Imaju strašno moćan motor, što je važno kad postavljate setup jer vam ostavlja više prostora za eksperimentiranje, ali to nije isprika za nas.”

– Toto Wolff

“Sve u svemu – poanta je u izvlačenju maksimuma iz paketa. Imali smo paket sposoban za pole position i imali smo priliku pobijediti. Ali, napravili smo previše pogrešaka, previše prilika propustili i svjesni smo toga.”

Ferrari je u Monaku bio 0,781s daleko od pole positiona, a u Mađarskoj 0,471.

“Preporod Ferrarija nije povezan s nadogradnjama. To je jednostavna priča koja se širi. Mislim da se radi o tome da su pogodili sve što je trebalo.”

– Toto Wolff

“Podesili su bolid za jedan krug i to je bilo moćno. Mogli ste vidjeti da ih nije bilo nigdje po pitanju tempa u utrci, ali su bili brzi odmah na početku. Da smo imali manje sigurnosnih automobila – imali smo dobar bolid i možda smo mogli i pobijediti u utrci. Ali, strategija nije bila dobra i odluke nisu bile dobre.”

Podrži nas

Ljudi poput vas sve češće podržavaju neovisne organizacije poput Pulsmedia portala koje se odupiru clickbait naslovima i drže civiliziranu razinu komentiranja. Kako bismo nastavili raditi to što radimo - pozivamo i vas da pomognete.

Naši zadnji Donatori su: Frantic, Sarma.
Donirajte i vi slobodan iznos na PayPal

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

13 komentara

  1. Ferrari nelinjo Prikaži

    Znaci dogovor sa Mercom da uspore 2/3 sezone dok ovi ne obezbjede titulu, pa onda u zadnjoj trecini da pobjede svaku do kraja. ?

    Pisi prodato i sledece sezone! ?



    4

    5
  2. Charles Leclerc F12000 Prikaži

    Toto “Ferrari definitely had a better package here” Wolf



    5

    0
  3. Moje misljenje je da bez obzira na 1,2 pobjedu je ovo specificna staza u kojoj je hrpa faktora odigrala svoje. Staza sa jako malom mogucoscu preticanja u kojoj je prvi covjek vozio sporije nego neki odozada samo da sacuva gume i da dodu do cilja sa drugim setom guma. Lewis kad se oslobodio Leclerca je mogao puno brza vremena vrtiti i k tome je Mercedes totalno ukenjao sa strategijom. I svakako su pomogla 3 sc da se ovako rasplete utrka. Zadnjih par krugova je Lewis visio na Maxovom zadnjem kraju bolida i milim da je ovdje Merc svejedno bio najbrzi u utrci ali ovo sve gore nabrojano ih je bacilo na p4 i p5. Mislim da je i Ferrari napravio pomak u perfomansama na ovakvim stazama ali sigurno ne u tolikoj mjeri kako je to izgledalo u nedjelju. Najbolji primjer koliko je to sporo bilo da su 18 i 19 krug za Leclerca bili ni manje ni vise nego 13 selundi sporiji od PP vremena od subote. Znaci i uz toliko sporu voznju su zderali gume, pa mi je zakljucak da au ovako sporim tempom znajuci da ih tesko tko na ravnom moze proci menadirali gume i kontrolirali utrku. No da su npr max ili Lewis otisli krug prije njih u boks ne bi oni bili ni blizu pobjede.



    4

    4
    • Ferrari nelinjo Prikaži

      Tempo trke se mijenjao. Ferrari je i tekako imao tempa u ovoj trci. Samo sto su imali 1 i 2 i nisu forsirali i mogli su isti da diktiraju.

      U Rusiji cemo imati pravu sliku tempa Ferrarija. Ako su pogodili setup i te gume budu radile kako treba, onda je Hamilton 100% u pravu da ce ih biti tesko poraziti do kraja sampionata. Naravno, sa ovakva dva vozaca to ce biti mnogo lakse ostvarivo.



      5

      2
    • Clay Regazzoni Ber Prikaži

      Sa tako sporim tempom ih nije mogao stići nijedan merc niti max..
      SC je čuvao gume i drugima..
      POBJEDA



      7

      4
      • Naravno da nije jer Ferrari na ravnom nisu ni na monzi sa drs om mogli proci pa gdje ce onda u singapuru. Kroz zavoje laganini a po pravcu oun gas je bila shema za uspjeh Ferrarija u nedjelju sa samo jednim ciljem, a to je da gume ostanu zive do kraja. Sto se Mercedesa tice tko zna kakav su oni mogli tempo imat? Uglavnom su bili u necijem drs u i nisu mogli ici punom brzinom. U stintu 2 su mi djelovali sporije od Ferrarija do kraja utrke. No u prvom stintu su po meni bili svakako brzi od Ferrarija sto govore vremena Lewisa nakon odlazaka crvenih u boks.



        5

        2
      • Sebastian Vettel The Best F1 Driver Prikaži

        Mercedes u drugom stintu ionako nije imao baš nikakvog razloga stiskat, pa je onda jasno i pace bio za ništ…
        Jer čemu uopće stiskat kad u prvom stintu ionako nisu mogli ništa Leclercu koji se vozio sporije od Williamsa i to bez obzira na DRS…

        A ak tu nisu mogli ništa bez obzira kaj su imali minimalno 4 sekunde brži bolid od tog pacea (jer toliko su otprilike jedni i drugi inače brži od Williamsa u race paceu), onda kak očekivat išta pametnog u drugom stintu.

        Mercedes je uprskao sa pitstop strategijom i nakon toga je bilo jasno da više nema nikakve šanse, pa su samo utrku priveli kraju…



        8

        0
    • Fernando Alonso r.u.m. Prikaži

      Po meni je stvar u tome da su u Ferrariju riskirali i isplatilo im se ,odvrnuli su motor do kraja u kvalama i imali su onda loš race pace ali ih je spasio SAFTY CAR.
      Ali sviđa mi se trenutna situacija u Ferrariju Leclerc je brz to se vidilo u kvalama jer inače je Singapur staza koja leži Vetelu a ovaj ga skine , hoču reči da Leclerc pritišče Vetela i da sada izvlače iz paketa puno više nego prije.
      Sada če me popljuvati Kimijevi fanovi ali moje mišljenje je da uz Leklerka Ferrari i Vetel puuunoo više izvlače pa evo da npr. Leklerk nije odvezao onako ludi krug i osvojio pole opet bi scve bilo u znaku Mercedesa a ovako se poklopuilo totalno obrnuto.



      2

      1
      • Bez Leclerca bi sve tri prosle utrke bile kao Mercedesove na pocetku sezone. Ok slazem se da jedan drugoga teraju da izvuku vise i jeda drugom su pomogli da dodu do pobjeda no mislim da je ru bio Kimi ove godine da Ferrari ne bi pobijedio nigdje.



        3

        4
  4. Gledajući konfiguraciju staze Ferrari bi trebao biti konkurentan u Rusiji, no pitanje je dali će gume na SF90 doći na željenu radnu temperaturu tokom kvali kruga te pogotovo kako će funkcionirat u utrci sto je bila boljka Ferrarija pocetkom sezone na hladnijim temperaturama.

    Pirelli koristi c2-c3-c4 sto je za stupanj tvrde nego li prošle godine .


    0

    0
  5. Bernie Ecclestone Dani Prikaži

    Ovi bacaju iste fore kao i mercedes.


    0

    3