Sa nemalim zakašnjenjem stižu dogodovštine iz Dobre šume!
O Goodwoodu , povijesti Festivala i ovogodišnjem izdanju
Imanje Goodwood nalazi se stotinjak kilometara južno od Londona pored Chichestera – glavnog grada regije Zapadni Sussex. Preko 300 godina imanje je u vlasništvu familije Gordon-Lennox kojim upravlja Vojvoda od Richmonda i Gordona. Tijekom drugog svjetskog rata pored imanja je bio manji RAF-ov aerodrom oko kojega je napravljena 3,8 km duga staza koju 1948. otvara IX. Vojvoda. Staza je ubrzo postala vrlo popularna pa su se na njoj vozile raznorazne utrke sve do 1966. kada se obustavlja utrkivanje iz sigurnosnih razloga. Nakon toga staza se koristila samo za testiranja i track dayse.
Početkom devedesetih upravljanje imanjem nasljeđuje Lord March (budući XI. Vojvoda) kojeg je kao dijete djed (IX. Vojvoda) vodio na utrke. Zbog toga je od ranih dana Lord zaražen oktanskim virusom i želio je vratiti utrke na stazu. Nažalost (ili na sreću?) ne nalazi na razumijevanje lokalnih vlasti koje mu uskraćuju potrebne dozvole. Lord i njegovi prijatelji ne odustaju i umjesto kružnih utrka 1993. dolaze na ideju organizacije brdske utrke za povijesne automobile i motocikle na svom imanju u dužini od 1,8 km kojoj su nadjenuli ime ‘Festival of speed ‘ (dalje: FOS). Sve moguće veze su se potegle da bi se skupio respektabilan grid. Privukli su ‘čak’ i četiri sponzora! Jedan od njih je naravno i Honda. ;)
I tako se u nedjelju 13.06.1993 na prvom FOS-u umjesto očekivanih 5 000 posjetitelja pojavilo njih 25 000. Nakon neočekivano uspješnog prvog izdanja FOS je kroz godine rastao u svim smjerovima – povećan je broj natjecatelja, proizvođača, timova, vozača, raznoraznih izlagača, sponzora, partnera, dodavane su nove atrakcije poput rallya, drift arene, off road arene, future lab-a. Pojaviti se na FOS-u je postala stvar prestiža, oboriti rekord ‘brda’ misija, predstaviti novo vozilo atraktivnije nego na bilo kojem auto salonu. I naravno, umjesto jednog dana FOS je malo-pomalo narastao na događaj u trajanju od četiri dana. Koga zanima povijest FOS-a neka pogleda https://www.youtube.com/watch?v=BuGeswNLrOc. Uvidjevši ekonomske i druge koristi za cijelu regiju od organizacije FOS-a lokalne vlasti dozvoljavaju utrke na stazi tako da se od 1998. organizira u devetom mjesecu još ekskluzivniji događaj – Goodwood revival. Osim motorsporta tijekom godine raznorazni sportski, kulturni i društveni događaji održavaju se na imanju, više na https://www.goodwood.com/.
Svake godine FOS ima glavnu temu, novu umjetničku instalaciju ispred glavne kuće i obilježavaju se raznorazne obljetnice, slave različiti događaji, vozači, uspjesi. Ove godine tema je bila Speed kings-record breakers, instalacija je bila u čast Aston Martina – 70 godina od prvog nastupa u Goodwoodu i 60 godina od jedine Le Mans pobjede , počasni gosti bili su Jackie Stewart i Jackie Ickx, slavila se karijera Michaela Schumachera, prvog svjetskog rally prvaka Bjorna Waldergarda, povijest March engineeringa i još mnogo toga…
U jesen prošle godine krenule su pripreme. Tad se već znao datum održavanja pa smo mogli planirati letove i smještaj. FOS se održava krajem šestog ili početkom sedmog mjeseca, u tjednu kad nema F1 ili Le Mansa. To je ove godine bilo od 04.07 do 07.07. S Neffom sam se odavno dogovorio da idemo, a još nam se priključio i moj stari F1 rebels drug Dario aka Ace-biker, fan Hamiltona i Honde, trenutno na radu u Norveškoj. Njih dvoje je letilo u utorak Ryanairom iz Zadra sa Stansted. Ja sam kao i prije 10 godina kad smo išli na Silverstone letio Easyjetom iz Dubrovnika za Gatwick koji je idealno lociran i povezan sa južnom Engleskom. Polazak u četvrtak, povratak u utorak.
Svi smo kupili general admission vikend karte (za 4 dana), a dodatno je Ace kupio kartu za tribine u subotu, a ja u nedjelju. Broj posjetitelja je ograničen na 50 000 dnevno i karte se ne mogu kupiti na licu mjesta, već samo on-line.
Za smještaj sam imao par kriterija: da je što bliže Chichesteru, da je povezano vlakom, da je na moru (ipak je ljeto) i da nije preskupo. Tražio sam na potezu od Brightona do Porstmoutha, ima dosta smještaja, ali je (meni barem) iznenađujuće skupo. Nakon poduže booking.com/airbnb potrage bukirao sam objekt Stafford house u Littlehamptonu na 6 dana(srijeda-utorak). Stara, velika kuća sa 5 ležajeva, 3 stanice od Chichestera. Savjet: smještaj treba što prije riješiti, za karte i letove ima vremena.
Za informacije sam koristio službeni sajt https://www.goodwood.com/motorsport/festival-of-speed/ gdje imaju sve potrebne informacije – (mapa, satnica, ‘startna’ lista…), skinuo sam službenu aplikaciju, malo gledao forume, tripadvisor, pričao s prijateljem koji je bio tamo više puta i kontaktirao jedinog hr novinara kojeg izguglah da je bio tamo https://issuu.com/pleasuremagazine/docs/pleasure_web_book_002_goodwood.
Od trenutnih F 1 vozača pojaviti će se Bottas, Ocon, Ricciardo, Sainz, Norris, Albon, Giovanazzi. Od starih zvijezda Fittipaldi, Hakkinen, Hill, Barrichello, Arnoux, Heidfeld (rekorder brda) i još mnogi koji nisu ostavili ‘dublji’ trag. Više na https://www.goodwood.com/globalassets/.road–racing/road/news/2019/june/whos-driving-what-2019-v1.6.pdf. Karte za vlak sam kupovao preko sajta https://www.nationalrail.co.uk/ koji bi me onda preusmjerio na https://www.southernrailway.com/. Kupio engleski adapter, posudio foto od brata, pripremio se za sve meteo uvjete i spreman sam za put!
U utorak ZG dvojac Flixbusom stiže u Zadar, popodne slijeću na Stansted, pa svatko svojim putem do srijede ujutro kad zajedno s Victorije kreću vlakom za Littlehampton. U četvrtak su bili na prvom (nultom) danu festivala tijekom kojeg je fokus na proizvođačima automobila (pogotovo britanskim) i predstavljanju novih modela, a manje na ostalim sudionicima hillclimba. Dok su oni na FOS-u ja sletio, nešto pojeo i gledao malo Wimbledon na Gatwicku, odvezao se vlakom do Littlehamtpona i stao u prvi pub pričekati njihov povratak. Ipak su ključevi u njih. :) Predvečer se oni vratili vrlo zadovoljni viđenim pa do Lidla u shopping, i onda u kuću. Malo odmorili, ‘neki’ otišli u teretanu, nešto pojeli pa đir po plaži, malo uz rijeku Arun pa u pub na pivu-dvije. Miran gradić – više galebova nego ljudi.
Buđenje, obilan doručak i pravljenje sendviča za puta. Ponio sam i ‘par’ limenki piva za svaki slučaj. Šetnja do kolodvora, kratka vožnja vlakom do Chichestera, pa onda organiziranim busom do Goodwooda. Gužva na putu umjerena, gužva za preuzeti karte umjerena, gužva na ulazu umjerena, security check kratak i tolerantan. :) Jedino sunce naginje ka neumjerenom, ali srećom imam kreme za sunčanje. Tu se razdvajamo, ZG ekipa ide vidjeti ono što nije jučer, ja sjednem za stol, marendavam, buljim u mapu, planiram, kombiniram… Usput stječem prve dojmove: ogroman prostor, vrlo dobro organizirano, vrlo ljubazno osoblje, dobro sve označeno, dobra ponuda na štandovima hrane i pića, cijene podnošljive , dosta wc-a i špina za piti vodu, dobar razglas (sa čestim napomenama da se ne puši zbog bala sijena), ne fali ni video zidova, imaju i wi-fi koji solidno radi jer mi opet ne radi internet promet…
Prva postaja (a što drugo nego) Hondin štand! :) Dobar je, ‘premda’ dominira onaj električni ‘E’. Prelazim gornji most i susrećem Neffa pa čekam svoju prvu hillclimb grupu. Sudionici hillclimba su podijeljeni u više grupa tzv. Batcheva pa se može planirati kad pogledati ono što Vas zanima. Svaki Batch vozi dva puta dnevno uz brdo, više na https://www.goodwood.com/motorsport/festival-of-speed/programme/. Stali uz bale sijena pored glavne kuće i promatramo motore, Mercove, Indye, Marcheve… Srebrena strijela W 125, Randy Mamola na Desmo Ducatiju za dvoje, Penske Indy, Can-am… Praznik za oči i uši! Napomena: ‘vješto’ oko će primijetiti u putopisu i par slika sa vožnje nizbzrdo. ;)
Dalje šetamo okolo do Cartiel style et luxe livade gdje su izloženi prekrasni Aston Martini, Abarthi, Bugattiji, Zagati, Avions Voisinsi (potpuna nepoznanica do tad), jučer predstavljeni De Tomaso P 72 zajedno sa legendarnim Panterama… Dalje su boksevi pod nazivom 125 years of road racing i Tour de France (to se nekad i vozilo, a ne samo pedaliralo ;) … 250 GTO, Stratos, M1, impresivni Fiat S76 (beast of Turin), Abarth prototipovi… Malo dalje je Drift arena, taman Ken Block vozi, pardon drifta. Tu su još logično jedan kraj drugoga BMW bulevar i Rolls Royce štand kojim dominira onaj ružni SUV. Mclaren je dobar, ima svašta za vidjeti, izdvajam za djecu Senna Lego model. Idemo nazad ‘gore’, prolazimo pored assembly area – veliki parking gdje se skupljaju hillclimberi i formiraju bathceve da bi zajedno došli do starta. U slobodno vrijeme i tamo se drfita, izvode moto akrobacije i slično.
Do assemblya je smještena (po meni) jezgra cijelog FOS-a – F1 i main paddock. Novi F1 bolidi, stari F1 bolidi, prototipovi, rally, motori, touring carovi, nascar… I sve to na ‘izvolite’ što je i glavna značajka festivala – slobodan pristup posjetitelja svemu! Nema pitpassa, nema virenja preko ograde, 95% sadržaja je dostupno stoci sitnog zuba. Jedino ne možete ući u neke hospitality paviljone koji se dodatno plaćaju, šatore samo za članove Goodwood kluba, u Goodwood house i u Bonhamas aukcijski šator (jer niste potencijalni kupac). Izgubljen u paddocku, propuštam Shell predavanje o gorivu koje smo bili besplatno rezervirali pred polazak. Slučajno dolazimo do Audi sporta – tu je Tom Kristennsen upravo predstavio novog R8 GT2 i opušteno priča sa gazdom (XI. Vojvodom).
S Aceom idem vidjeti rally stage, penjemo se i prolazimo kraj Off road arene, želimo se ubacit u traktorsku prikolicu da nas odvede gore do vrha. Prevelika gužva za traktore pa idemo pješke, ali ne predaleko. Vozi se hillcimb, možemo preći na drugu stranu tek kad nakratko otvore cestu u pauzi između Bathceva. Ok, pričekat ćemo. Pri kraju hillclimba isto kao i na početku ima par tribina sa slobodnim pristupom, pa tu malo gledamo akciju. Moćni su oldtimeri (pogotovo speedbreakersi) stari 90-100 i više godina. Ne štede ih baš posade – mnogi uz vozača imaju i mehaničara, kako što je i bio slučaj u tim vremenima. Rally stage je u šumi, sasvim dovoljne dužine, a natjecatelja se ne bi posramio ni Rally Legend – Grupa B, Grupa A, WRC… Ima i nešto slabijih predstavnika poput Škode favorit, Nissan Micre i sl. Kroz šume i gore stižemo do vrha! Tu je rally paddock, do njega Juha Kankunnen drži govor i jede sladoled u inat Kimiju. :) Opušteno, zabavno, jedino puno dima i prašine dopire sa cilja rally stagea. Tu smo nešto pojeli pa se prošetali do hillclimb okretišta. I tu su dvije slobodne tribine i masu ljudi… Taman pristizali F1 bolidi, familje Stewart, Hill, Toro rosso, Toyota, Brawn, ‘nešto na struju’ i spektakularni Mad Mike u Lambou… Odgledali pa dočekali traktor za nazad…Rally stage je puno manje strašan od ove vožnje! :) Dosta za danas, oko 6 popodne idemo mrtvi nazad u naš Malihampton. Ista procedura kao u četvratk večer i to je to za danas.
Ujutro Neff i ja krećemo prema FOS-u, Ace dolazi malo kasnije. Želim vidjeti sve što nisam jučer, pa se opet razdvajamo. Prvo mravinjak zvan ‘exibithors’ gdje su smješteni manji štandovi/šatori sa mješovitom ponudom – tunning, merchandize, umjetnička djela, auto dijelovi, auto kozmetika, makete, sim oprema. Ima čak i par hostesa. :) Od automobila dominiraju Mustanzi i Cobre, a od legendi Senna i McQueen. Tu je i Red bull energy station u kojem možete igrati video igre i popiti koji Red bull što sam iskoristio više puta. Pored stationa je Goodwood Action Sports arena (GAS) gdje najbolji bmx-eri i motocross vozači izvode vrlo atraktivne akrobacije. Prolazim pored velikog kotača pored kojeg su na livadi za kriket izloženi (valjda skoro svi) modeli Bentleya kroz povijest. Ipak je 100 godina slavnog proizvođača. Dalje idem detaljno obići velike štandove proizvođača. Ima par odličnih, npr. Na Fordovom su napravili mali rollercoaster, na VW ljuljačka 5x veća od obične u parku. Dobro je kad štand ima terasu na vrhu pa se ‘ozgore’ pruža odličan pogled. Citroen isto slavi 100 godina, maFIA nije loša, Lotus odličan, Toyota vrlo dobra, Michelin sa superautima jako dobar ali velika gužva itd…Najbolji mi je bio Harley Davidson sa dj-om, marshall audio opremom, retro barom i brijačnicom. Dalje se penjem na besplatnu tribinu pored starta i promatram retro F1 batch. Simfonija V12-ca, V10-ki i V8-ca. Fittipaldijev JPS Lotus fenomenalno izgleda.
Valja napomenuti kako je u subotu Romain Dumas u VW I.D.R. neslužbeno uspio oboriti rekord brda. Novi F1 bolidi se ne natječu u obaranju rekorda, voze samo promotivne vožnje. Još malo štandova, Alfa,/Jeep, Paganiji na livadi, Land Rover poligon, Jaguar drift poligon Mini trg, Porsche… Dolazim nazad u paddock i stajem naravno kod najdražeg ‘boksa’ – Hondinog. Direktno iz Japana su stigla 3 povijesna motora i Sennin MP4/4 kojeg će vozit moj Takuma Sato. Sate sam tu proveo, prošetam malo pa se vratim, čekam…I ide bolid vani, Takuma čeka u assemby pointu, zazvao ga, on mahnuo. ;) Onda sam ‘delegaciju’ ispratio do starta i tamo mahao Japanskom zastavom, dao članovima classic Lotus teama da prenesu kapu Satu da mi potpiše. Meni dovoljno. Tu blizu vidjeh prave Wacky wheelse, Dick Dastardlya, Muttleya, Penolope Pitstop…To je bilo naravno u prostoru namijenenom familijama s malom djecom gdje su brižni roditelji mogli besplatno uzeti prikolicu/vagon u koje stave dijete/dva i onda ih potežu za sobom. Dobra ideja!
Stigao Ace pa smo išli do Michelin supercars paddocka. Popio koji bezalkoholni Heineken – danas samo straight edge… uglavnom. Ne pratim supercarse i autoindustriju kao prije pa je bilo tu par za brendova koje prvi put vidm/čujem. Recimo onaj sa ekstremno aktivnim stražnjim spojlerom – Zenvo. Naravno tu su i Porschei, Lamboi, Ferrariji, Koenigseggsi, Gumperti, Brabhami, McLareni , Singeri, itd…Pored tog prostora je golf teren, a iza je aero show… Avioni, helikopteri, i nekakvi hibridi auta i helikoptera. Malo dalje je Goodwood staza, ali nisam mogao do nje. Ace ide na tribine. S Neffom na (pravu) pivu pa nazad. Usput pojeo pomfri, ali ne obični nego sa parmezanom i umakom od tartufa – aristokratski ugljikohidrati! U našem selu stajemo u JD Wheterspoon put (najpopularniji engleski lanac pubova) pa domadoma.
Sukladno najavama, ujutro pada kiša. Neff i Ace odustaju, ja krećem, full wet set-up! Taktički da ne kisnem prvo posjećujem Future lab – izlažu se najmoderniji 3d printera, rovera za svemirska istraživanja, sonda za istraživanje dubina, nekakvi hibridia auta i aviona, biljke u ‘svemiru’, medicinska dijagnostika, roboti, svašta…Od Siemensa i Samsunga do malih start-upa sve izgleda impresivno. Napuštam future lab, kiša pojačava, ali srećom sam ‘proročanski’ uzeo i kartu za tribine za nedjelju, jedini kišni dan. Natrkivene su, naravno. ;) Smještam se nasuprot Goodwood housea, lagano dovlače prve F1 ferrarije i ostalu Schumacherovu mašineriju. Tu su Todt, LDM, Brawn, Corrina, Hill, Hakkinen, Barichello, svira njemačka himna, pa talijanska. Vrlo dojmljivi trenuci. Dalje ide hillclimb: f1, rally, krafne ispred tribine, bespilotno vozilo – standardni zabavni program.
Završio batch pa idem na najbolju tribinu kod Molecombe zavoja. Malo po tribinama, malo (kad kiša stane) po štandovima i uz bale sijena. Npr . gledam kako Dereku Bellu publika pomaže uparkirati 917-cu, ili slušam kako turiraju Brabham Repca. Previše ljudi sa slušalicama, lajteri. :) Šetam dalje pa kroz neki puteljak naletim na poznatu facu, ali nisam 100% siguran – are you the one who I think you are? – Well, yes – kaže ovaj smijući se. U kesi mu makete McLarena F1 i Brabham fan car. Više nije bilo dvojbe – to je Gordon Murray! :D Malo popričali, pozirao, neću ga puno peglat ipak jer je s boljom polovicom. U obližnjoj drift areni nekakva dvojica sa jet-packovima lete (a što bi drugo? :) ). Opet kod Molecombea za završni hillclimb shootout. Dobra atmosfera, vremena padaju. Ističu se zabavna familija Solberg, BMW M3 sa Judd motorom (ex Plasa) i naravno pobjednik Dumas koji nije uspio oboriti službeni rekord jer je bilo mokro. Otišao u Goodwood shop, nakon 15ak minuta čekanja u redu kupio Dinu i sebi majicu, Neffu kapu i nazad u naše Malo misto. Iz busa vidio ulaz u Rolly Royce tvornicu.
Na večeru u pub svi zajedno. Steakovi su dobri, Ace ih je jeo 3 obroka za redom. J Malo pive, malo nekakvih bokala sa koktelima, ali ništa pretjerano. Šetnja i zzz.
Ujutro obilni british breakfast u pub-u (a neki po steak), pa s Neffom malo po Littlehamptonu, ima nešto ljudi po plaži – školskih izleta i penzionera. Naučili malo po povijesti grada, rijeci Arun i morskim kulinarskim receptima koji su kao spomenici postavljeni po promenadi. Kupili magnete kao suvernire, vidili nekakav mali zabavni park, ‘kockali’ na onim aparatima sa voćem. Otišli u crveno za pola funte. :) Pozdravio se sa ZG ekipom koja odlazi put Londre, pa na kupanje. More neočekivano toplo, preko 20. Morao se relocirati zbog dolaska plime. Dalje sam u šetnju, pojeo fish and chips i probao prvi (i zadnji put) ginger beer. Popodne vlakom do prekrasnog gradića Arundela, glavna atrakcija je dvorac koji (naravno) ne radi ponedjeljkom. Navečer vlakom do dosta većeg Worthingha, prošetao se centrom, plažom, pojeo pizzu i doma. Utorak spremanje i nazad vlakom do Gatwicka. Na aerodromu kupio još par pokloničića, jeo juhe (konačno malo hrane ‘na žlicu’) i sendviče u uvijek dragom Pret a Mangeru i doma. Neff je slao nekakve slike iz Londona, Oxforda, a Ace iz Red bullovog Milton Keynesa – gadovi!
Sve pišem u funtama, pa da napomenem kako je trenutni srednji tečaj: 1 GBP=8,29 HRK i 1 eur = 7,39 HRK.
Povratni Easyjet let Dubrovnik-Gatwick 180 sa kuferima. FOS vikend karta je 169, a tribine u nedjelju 54. Smještaj za max. pet osoba smo platili 420 GBP za 6 dana, tj. 70 po danu – to je vrlo povoljno. Vlak Gatwick-Littlehampton sam uzeo za 5 funti (advanced karta) u jednom smjeru , a dalje do Chichestera povratne za 6,10 – ayntime (petak) i 5,10 off peak (subota i nedjelja). Vlakovi do Arundela i Worthinga po par funti. Bus Chichester-Goowdood 25 za 4 dana, 20 za 3. Ukupno oko 600 funti fiksnih troškova.
Na FOS-u cijene su sljedeće: velika piva (0,56) je 5-6 funti, pola litre: vode 2,5, sprite 3, cola 3,5. Čaj 2,5, kafa 3-3,5. Butelja vina 27, fish&chips 10, kobasica sa prilogom 8-9, pomfri 4, pizza u Lamborghinija 13. Od Goodwood mercha, majica kratkih 26, kapa 22, odličan program 18.
Što se tiče supermarketa, samo mogu reći da su cijene u Lidlu povoljne. Kad bi kupili dnevnu spenzu, izašlo bi nas 30-ak funti. Kruh, pecivo, namazi, suhomensnato, voće, slatko, sir, sokovi, piva, opskurni hamburgeri za mikrovalnu (nisam probao :) ), svaka stavka funtu-dvije. Akcija 18 Stella Artois za 10 funti…Jeftinije nego u nas! Ja u biti (više-manje) privlačnost svake zemlje mjerim po cijeni pive. :D Kad smo kod pive, i kod našeg JD puba nije bilo strašno. Pinta od 2-4 funte, Guiness recimo 3, butelja vina 10, kokteli 4-6, cola 2. Hrana isto povoljna, više na https://www.jdwetherspoon.com/pubs/all-pubs/england/west-sussex/the-george-inn-littlehampton .
Uz gore navedenih 600 funti fiksnih troškova i još sam potrošio oko 300 funti keša = 900 funti . To je oko 1000 eura, ako vam je lakše. ;) Jedino putovanje ove godine, štedilo se pola godine i kupovalo unaprijed, ima se i nešto više para nego obično, sve u svemu… rezultat iz real. ;)
Prezadovoljan festivalom – 9,8/10 . Uživati će tu i oni koji nisu fanovi motorsporta/auta, ima i za djecu dosta sadržaja…Ako želite posjetiti, pođite barem na dva dana. U jedan dan stignete jedva pola vidjeti.
PLUS organizacija, bogatstvo sadržaja, atmosfera, dobra vrijednost za novac
MINUS ove godine nije bilo Chaparrala
Ako Vam nije dosta slika i clipova bacite pogled na: https://www.facebook.com/dariodcphoto/ i https://www.instagram.com/ivanneff/ .
Neff je u međuvremenu sastavio clip:
Za sva pitanja, komentare, kritike, pohvale ljubazno stojim na raspolaganju.
zekohonda
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hvala za putopis zeko!
Opet odlično, pravi gušt za pročitati.
… I bačena buba u uho (nešto kao onaj putpois wrc katalonija:))
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
hvala, hvala nego kad će vaš wrc/spa? :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ufff, iskreno ne znam…. ovaj put smo ravno s puta uskočili na posao tako da je vremena jako malo.
Ali potrudit ću se … čim se uhvati malo vremena:)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
odlican putopis
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Odlično, respect… zavidim.
Na ovo sam odvalio: “Ja u biti (više-manje) privlačnost svake zemlje mjerim po cijeni pive.” – my kind of people
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Odličan putopis. :thumbs:
Jedino mjesto na svijetu gdje se može vidjeti toliko toga iz motorsporta i automobilske industrije.
Zenvo?
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
da, zenvo.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Odlično :thumbs:
Pravi insajderski uvid u Goodwood
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Odlično složeno Zeko. Prihvatljiv trošak kad se sve sagleda i uzme u obzir. Sad sam se još jače napalio na povratak u Englesku da posjetim kćer. Sviđa mi se ta zemlja, pa i ljudi
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Odličan putopis :)
A ako nekog zanima još o Goodwoodu, evo i jedan vlog, isto naši od ove godine: https://www.youtube.com/watch?v=_ZzoXW9lEXo
Inače preporučam kanal KAMBERizam :klanjam:
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Drago mi je da ti je bilo lijepo i da si uživao.
Trebalo mi je malo vremena da pročitam sve, i šta da kažem … svaka čast, kako na entuzijazmu, tako i na uloženom trudu da nam preneseš (dosta vjerno) dio atmosfere koja vlada na Goodwood-u :thumbs:
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zeko na razini kao i uvijek. Ovaj Le Mans Porsche mi je vrh.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hvala na putopisu. :thumbs:
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zaboravih komentirati neki dan.
Sjajan putopis @zekohonda. Drago mi je da si uživao i hvala na tekstu!
0
0