Pulsmedia odsad ima još jedan portal - NBA.pulsmedia.hr!

Otvori u novom prozoru!
Ne zanima me.

Leclerc: Pobjeda bi bila lakša uz Vettelovu pomoć

Nikola Klobučarić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Charles Leclerc tvrdi da mu je činjenica da Sebastian Vettel nije bio uključen u borbu na vrhu poretka otežala put prema pobjedi na VN Italije.

Vettel se kvalificirao na četvrto mjesto nakon što nije stigao odraditi posljednji brzi krug u kvalifikacijama, a onda se rano u utrci izvrtio te zaradio kaznu. Leclerc nije vidio grešku svog momčadskog kolege, ali kaže da Nijemac nije imao sreće što nije uspio odraditi posljednji pokušaj u kvalifikacijama.

“Naravno da je situacija lakša kada imate dva bolida umjesto jednog. Seb nije imao sreće u kvalifikacijama, ali siguran sam da će biti bolji u sljedećim utrkama,” rekao je Leclerc.

Leclerc je s drugom pobjedom zaredom prestigao iskusnijeg kolegu u poretku vozača, no on i dalje smatra da je Vettel veliki vozač.

“Seb je zasigurno najkompletniji momčadski kolega kojeg sam imao, puno sam naučio od njega. Sjajan je vozač, vrlo je brz i ima mnogo iskustva.”

Ovo je bila Ferrarijeva prva domaća pobjeda nakon 2010., a Leclerc priznaje da je tijekom vožnje primijetio navijanje tifosa.

“Tijekom posljednja dva kruga vidio sam da se navijanje pojačalo, svi su bili na nogama.”

“Govorio sam samom sebi: ‘Charles, prestani gledati tribine, fokusiraj se na stazu i ono što radiš, kasnije ćeš uživati’. Bilo je teško fokusirati se na stazu i vožnju s obzirom na veliko navijanje.”

– Charles Leclerc

Podrži nas

Ljudi poput vas sve češće podržavaju neovisne organizacije poput Pulsmedia portala koje se odupiru clickbait naslovima i drže civiliziranu razinu komentiranja. Kako bismo nastavili raditi to što radimo - pozivamo i vas da pomognete.

Naši zadnji Donatori su: Har Kl i Jhkuiz5 .
Donirajte i vi slobodan iznos na PayPal

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

42 komentara

  1. Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

    Svakako..
    Nisam nigdje procito da je pobjeda u SPA bila laksa uz Seba..



    17

    3
  2. A vrlo vjerovarno bi bilo tako. Mercedes ne bi mogao tako razdvojiti strategije jer bi ih Ferrari s Vettelom nogao pokrivati kao i odlazak u boks po najbrzi krug. Uvjeren sam da Vettel nije onako pogrijesio da bi jucer bio na podiju minimalno. Niti bi Bottasa onako dugo drzali vani pa ne bi bilo niti toliko pritiska na Leclerca na kraju. Ili ako bi, onda bi imali dva Ferrarija za preskociti nakon odlazaka u boks. Steta zbog Vettela , moglo je to biti jucer puno bolje pogotovo jer Vettela niamo ni vidjeli u drsu Bottasa. Aman kada ga je trebao krenuti loviti je dosla ta,pirueta a s obzirom da Mecka na pravcu s drsom i zavjetrinom je jedva stizala Ferrari ja vjerujem da bi odozada Vettel u drs u imao sto pokazati Mercedesima.



    12

    1
  3. Kimi Raikkonen 7 Ciki-F1 Prikaži

    Iako mi je drago da ima 2 uzastopne pobjede, i jedna da je u Monzi ali ipak je malo kurvinjski bilo u qualama da kao nije se snašao te pomogao Vettelu. Malo voli igrati prljavo.



    15

    12
    • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

      Kvalifikacije u Monzi su greška pitwalla. Imaš dva vozača u Q3; Lec treba dati tow Vettelu; ne treba ti tow za Leca. Što idioti sa SF pitwalla naprave? Čekaju zadnji čas i onda se dovedu u situaciju da ih tri bedaka zeznu. Zašto nisu izašli 3 minute prije kraja, napravili svoj đir i briga ih za ostale? Još k tome imaju garažu na kraju pitlane, ne može ih nitko zeznuti da izleti ispred njih….

      Genijalni stratezi!



      16

      4
      • Jim Clark Vettel-Ferrari Donator Prikaži

        Potpis :thumbs:

        Sumnjam da je Leclercu pretjerano krivo bilo zbog onakvog raspleta Q3, ali je za dovođenje vozača u takvu situaciju prvenstveno ekipa kriva.



        10

        1
      • Kimi Raikkonen 7 Ciki-F1 Prikaži

        Sve stoji ali ipak da nije shvatio da mora proci onaj “čpopr” i proći Vettela je pomalo smiješno. Znao je koje vrijeme ima Vettel bez tow pa je vjerovatno shvatio kako bi bilo s tow i što bi bilo da Seb starta 1.
        Kako god. Dobra utrka za Ferrari i Leclerca.



        9

        1
      • Nema greške walla… LEC je znao unaprijed plan. Samo je trebao prestići ekipu koja je bila naprijed. Mogao je to napraviti 1000 puta. Vettel je čekao njega da krenu.



        9

        1
      • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

        Krenuli su prekasno! To je osnova priče. Tko je što znao, nije znao, očekivao, nije očekivao. TKo je koga čekao – svejedno je – bilo je prekasno kad su ih dva kretena zaštopala.

        Nemaju vozači tako dobar pregled situacije na onim ekrančićima na volanu. Pitwall mora znati što tko radi.

        Što je točno Ferrari hio postići najkasnijim izlaskom na stazu? u odnosu na to da su krenuli 30 sekundi ranije?
        Apsolutno ništa, nekakvo idiotsko taktiziranje – zašto?



        3

        2
      • Bernie Ecclestone Dani Prikaži

        Iskreno ako je već takav metež na ovakvim stazama sa tim towom, neka onda prekopiraju kvale iz 2005 sa jednim brzim krugom.


        0

        1
    • Bice da je Leclerc napravio pomutnju i u ostalim momcadima? Fulali su svi u procjeni a najvise su pridonjeli oni koji su bili u vrhu one kolone sa usporavanjem iste. Leclerc je prosao ispred Vettela po naredbi Ferrarija no ocito su svi fulali u procjenama a ne samo on. Btw koliko ja znam vozaci nemaju prikaz vremena do isteka sesije u bolidu tako da ako je itko kriv i nije ih upozorio na vrijeme je pitwall svake ekipe koji nisu uspjeli uci u brzi krug.



      4

      1
    • Bernie Ecclestone Ronaldinho Prikaži

      Serete po Leclercu, a to šta je Vettel triba bit diskvalificiran u kvalama to ništa



      1

      11
      • David Croft Ferrari Prikaži

        Molim? Kakva diskvalifikacija?



        6

        2
      • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

        @Ronaldinho
        Nije isto obrisati vrijeme jednog kruga i diskvalificirati vozača. Za izlazak van staze u zavoju 11 se brisalo vrijeme tog i idućeg kruga. Vozač ima priliku odvoziti novi krug (ako mu to jave na vrijeme) i postaviti vrijeme.

        Kad se vozača diskvalificira (to je moguće isključivo zbog tehničke povrede pravilnika – na primjer prelagan bolid) onda gubi sve ostvarene rezutate, pa bi u tom slučaju morao startati zadnji ili čak iz boksa.



        7

        0
      • Bernie Ecclestone Ronaldinho Prikaži

        @wapi
        U pravu si, moja greška, ali znam da su nakon kvala suci pregledavali snimku i da je bilo riječi o tome da mu ponište krug šta znači da bi starta 10. ako se ne varam


        0

        1
  4. Zli komentar; -utrka bi bila lakša da LAC nije ispao pi… i da je kako je dogovoreno prestigao kolonu i davao zavjetrinu Vettelu za vrijeme Q3 kvalifikacija. Tada bi Vettel imao pole position 99%.



    7

    11
  5. Italija senna66 Donator Prikaži

    Da je dao zavjetrinu Vettelu kako je i trebao, Seb bi imao pole. No s obzirom kakve Vettel cirkuse radi sada mi je drago da nije.
    Ovaj put je opravdao šupački potez.

    Što se tiče Vettela i onoga jučer ništa novo.
    Čudi me da netko njegovog kalibra nije naučio iz 2018.
    Meni je jasno da ga Ferrari zna često zajebat, ali ako su te u subotu oštetili, budi hladne glave i u nedjelju izvuci koliko možeš bez srljanja. Međutim on napravi 10 puta goru stvar nedjeljom pa ne završi ni u bodovima. Da je on svoj posao obavio, npr P3 je bio moguć u najmanju ruku, krivica za neostvarivanje 1-2 bila bi isključivo Ferrarijeva. Slična se stvar dogodila 2018. u kvalama, umjesto da Seb to u nedjelju ostavi iza sebe on ide srljati odmah na početku utrke, iako je tada imao brži bolid nego što je imao jučer, i cijelu trku pred sobom. Sebastian je razapet u medijima već 2 godine, ali sad sve više vidim da si je sam kriv. Iza svake greške Ferrarija je i njegova, u nekim slučajevima još i veća.
    Vozač F1 ne bi trebao tako često pucati pod pritiskom, pogotovo ne četverostruki svjetski prvak. Crvena boja nije opravdanje za pritisak, nakon toliko godina u Ferrariju moraš se naviknuti.

    Jedini način da Seb okrene ovu nesretnu priču je da prestane biti toliko emocionalan i ako treba neka se ugleda na Leclerca koji zna glumiti dobricu, a kad mu zatreba ispadne šupak i profitira. Sramota da se tako mladi vozač lakše snađe pored iskusnog veterana.

    A pritiska će biti još. Mediji će ga sad još jače razapeti, pritisak momčadi jer ne ostvaruje očekivane rezultate, Leclerc je sve brži i snalažljiviji, navijači se polako okreću njemu….ne znam. Ja ne vidim kako će se on nositi s time kada ni do sada nije mogao. Ni uz Kimija koji je bio daleko lakši protivnik nije bio ništa bolji. Puno je više protivnika nego 2018.

    Šteta jer znam da nije slučajni prvak, smiješno je to uopće reći za nekoga tko ima 4 naslova prvaka, ali tako se sada sve više priča. Ja bi volio da osvoji naslov u crvenom, ali više to jednostavno ne vidim. Možda shvati u čemu je kvaka….



    8

    8
    • Vettel je veoma emotivan, a i sam je bio šupak kada je bio mlad. Nije htio dati Webberu niti jednu pobjedu ni kada bi bilo pošteno da mu prepusti mjesto.

      Ipak pokušavam gledati stvari iz njegova kuta, ali ponekad je teško opravdati situacije.



      11

      1
      • David Croft Ferrari Prikaži

        Ti to misliš na Maleziju 2013 za Vettela?

        Pa zna se zašto je to napravio…zato što mu Webber nije uopće želio pomoći 2012 u zadnjim utrkama…pogotovo u Brazilu.

        Zato mu je ovaj i vratio odmah u Maleziji i tjt.

        Webber je bio taj koji je dizao tenzije u ekipi, sam je priznao.



        9

        2
  6. Lewis Hamilton F1FanCro Prikaži

    Prvi pokušaj u q3 https://ibb.co/NZKKVTz

    Gdje to Vet daje tow Lecu?

    Osim ako nije za potrebe towa skocio u Renault.



    6

    2
    • David Croft Ferrari Prikaži

      Vettel je sam ispred dva Renaulta…Leclerc se sam odlučio povući iza njih umjesto da ih je prešao…vidi se u krupnom kadru kada je Leclerc odjednom usporio i počeo se miješati sa ostatkom ekipe iza bez potrebe umjesto da je pratio Vettela naprijed i da se probio ispred Renaulta.

      Na kraju je Vettel davao zavjetrinu dva Renaulta i Leclercu…tako da mu je opet ispalo dobro.

      Seb je tu odradio svoj posao pošteno.



      4

      4
      • Lewis Hamilton F1FanCro Prikaži

        @ferrari Onda je i Sainz ispred Vettela u drugom pokušaju. Čemu panika ako je točno ovo što govoriš?

        https://ibb.co/sqHXQmZ

        Sainz u punoj brzini i Vettel iza njega. Ako može Renault može i McLaren dati tow.

        Ali ne, kriv je Leclerc jer je “ljigav” i Ferrari jer su “glupi” samo nije Vettel popušio 7 polea zaredom od bolje od sebe.



        6

        6
      • David Croft Ferrari Prikaži

        @f1fancro

        Nebuloze…

        Pod prvo imali su dogovor da Leclerc prođe Vettela odmah na početku Q3 nakon što je Vettel prošao Hulka i Sainza…ovaj nije prošao, Sainz se ubacio ispred Vettela, TADA dolazi loša komunikacija i onda Leclerc prolazi beskorisno Vettela prije Parabolice…kada je Ferrari trebao reći da Leclerc ostane iza jer će Vettel uzeti Sainzovu zavjetrinu.

        TL DR Leclerc je trebao odmah proći Vettela u Curvi Grande i voziti ispred…obojica bi ušla u brzi krug, Vettel bi dobio zavjetrinu dok bi ostali izvisili i vjerojatno bi imali 1-2.

        Pod drugo što se tiče “7 kvala zaredom”…od tih 7 u 3 je Vettel imao tehničke probleme gdje nije mogao uopće odvoziti vrijeme u Q3…lažna statistika bez konteksta.

        Evo ti onboard Leclerca u prvom pokušaju Q3…sam se ubacio iza Renaulta dok je Vettel bio ispred

        https://streamable.com/ga5jz



        6

        4
      • Jim Clark Vettel-Ferrari Donator Prikaži

        Ja bih volio da se hvatanje zavjetrine, barem između momčadskih kolega nekako riješi za iduću sezonu. Ako ništa da zabrane na kvalifikacijama gdje je tow od ključnog značaja da momčadske kolege se nalaze na stazi jedan iza drugog. A za tow od drugog vozača tko se snađe snađe.

        Meni ovakve stvari ubijaju bit kvalifikacija, jer je očito da barem u ekipi neće osvojiti bolju poziciju koje brži već tko je u drugom pokušaju imao tow od kolege. Ne znam po čemu je Ferrari odredio da u prvom pokušaju u Q3 tow ima Leclerc, a u drugom Vettel, kad je jasno da u normalnim okolnostima drugi vozač ima prednost. Meni prvom to ne bi bilo drago i sigurno bih preko one stvari prihvatio takvu odluku ekipe.

        Glupo mi je što uopće moramo pričati tko je kome i kad trebao tow dati i što nije, jer smatram da kvalifikacije treba da uzme onaj vozač koji je u datim uvijetima bio najbrži i po mogućnosti ni jednu grešku vrijednu spomena napravio.



        1

        2
      • Lewis Hamilton F1FanCro Prikaži

        @ferrari

        Znači Leclerc je “ljigavac” i nije poštivao dogovor i zato je Vettel došao 4. na poleu? Ok. Ne slažemo se, ali i to je za ljude.

        Da li je Leclerc u dosadašnjem dijelu sezone bolji vozač od Vettela? Pobjede 2:0, Pole 4:1, Bodovi 182:169

        Ili za svaku utrku imaš opravdanje i zapravo je Vettel bolji?



        1

        2
    • Mislim da to ne ide od q1 do q3 nego svaku utrku jedan vozač ima prednost. U Monzi je imao Vettel.


      0

      2
      • Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

        Boris_CRO to sto si napiso je slucaj RB od prosle godine kad se Rici kofrcio da probija zrak Maxu na sto je Max reko da jedan vikend jedan ide naprijed a drugi vikend drugi…



        2

        0
      • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

        Mislim da je tako i bilo, ali su shvatili da nema smisla, jer se zavjetrina ne koristi na svakoj stazi. Zato je bolje da na ovih par staza na kojima je od najvećeg značaja, naprave da je dobiju oba vozača.



        2

        0
  7. “Seb je zasigurno najkompletniji momčadski kolega kojeg sam imao, puno sam naučio od njega. Sjajan je vozač, vrlo je brz i ima mnogo iskustva.”

    Prije njega je imao samo ericsona



    4

    4
  8. Kevin Magnussen 20 Grah0 Donator Prikaži

    Mili moj dao ti je pobjedu u Belgiji, dao ti je zavjetrinu u Q3 i usporio je i dao ti DRS u trci kada te Hamdija napadao. Šta bi ti više?



    4

    3
  9. James Hunt Luca Badoer Prikaži

    A puno je ima momcadskih kolega da ih usporedi…


    0

    0
  10. Daniel Ricciardo MALAK Prikaži

    Ja ne znam od kud Vetelu toliko kredita pa on je napravio toliko grešaka da je to nečuveno,ali očito je takva situacija u F1 da jednostavno tako mora biti.
    Ovoliko grešaka i to ključnih,lani je vodio u prvenstvu i nakon nGP Njemačke i onog debakla samo je ispario i nestao, ja već tri godine NISAM VIDIO SEBASTIJANA VETELA.
    Ali ima kredita i sreče jer očito paštari moraju imati u momčadi WDC ne vidim drugi razlog zašto ga drže.


    0

    7