Izdvojeno

Rubens Barrichello nakon sedam godina ponovno u utrci jednosjeda

Piše: Lovro Andraka

Prije 3 godina, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Rubens Barrichello, najiskusniji F1 vozač u povijesti s 326 nastupa skupljenih od 1993. do 2011., ni u 48. godini života ne razmišlja o prestanku utrkivanja.

Legendarni Brazilac koji je u F1 vozio za Jordan, Stewart, Ferrari, Hondu, Brawn i Williams te ostvario ukupno 11 pobjeda nije prestao s utrkivanjem nakon odlaska iz F1 krajem 2011. – već 2012. je odvozio svoju prvu i jedinu punu sezonu u IndyCaru, a od 2013. se redovito natječe u brazilskom Stock Car prvenstvu. 2014. je u tom prvenstvu osvojio naslov, a ove sezone zasad drži četvrto mjesto u prvenstvu – prošlog je vikenda pobijedio nakon starta s 14. mjesta. Povremeno se natječe i u utrkama izdržljivosti, ove se godine natjecao na 24 sata Daytone gdje je završio peti, a pobjednik je sa svojom posadom bio još jedan dobro poznati bivši vozač Formule 1, Fernando Alonso.

Prošle je godine otkrio kako je u veljači morao na hitnu operaciju zbog benignog tumora na vratu, no imao je puno sreće te je prošao bez posljedica koje su mogle biti vrlo ozbiljne.

Nastavio je s utrkivanjem u spomenutom Stock Car prvenstvu, a sada će po prvi put nakon 2012. sudjelovati u utrci jednosjeda.

Barrichello će od 20. do 22. rujna biti u Australiji gdje će voziti prvu utrku S5000 prvenstva ikad na Sandown Racewayu. Riječ je o kategoriji za koju se njezini osnivači nadaju da će oživjeti australsku trkaću scenu.

“S obzirom na to da sam tijekom svoje F1 karijere puno puta bio u Australiji, uzbuđen sam što ću se tamo vratiti na prvu utrku S5000 prvenstva ikad. Koncept S5000 formule je vrlo zanimljiv. Bolid izgleda vrlo izazovno te se veselim što ću biti dio njegovog predstavljanja.”

“Sjajno je vidjeti nešto što će oživjeti ozbiljno utrkivanje formula u Australiji. Čujem da su prizor i zvuk 5-litrenog V8 motora u stražnjem dijelu S5000 prilično sjajni.”

“Nikad prije nisam bio na Sandown stazi, stoga će biti puno toga za učiti, ali izgleda kao sjajna lokacija za debi S5000. Bit će to sjajno iskustvo.”

– Rubens Barrichello

S5000 bolidi imaju šasiju u skladu s FIA-inom standardnom F3 šasijom koju je izradio francuski Onroak-Ligier. Bolid pokreće 5.0-litreni atmosferski Ford Coyote V8 s 560 KS (420 kW) – od ovih 5 litara zapremnine dolazi i naziv serije koja je nastala inspirirana nekadašnjom Formulom 5000.

Kad smo već na Facebook stranici spomenuli novog Raikkonena u svijetu utrkivanja, vrijedi spomenuti da i druga generacija Barrichella već juri stazama – Rubensov stariji sin, 17-godišnji Eduardo trenutno vozi USF2000 prvenstvo.

S5000 bolid

Komentiraj

3 komentara

  1. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Ja rekao evo Ferrariju pukao film kad ono on vozi neki S5000 ?. 48 godina nije puno, ali i dalje ih vodi ta neka energija za novim izazovima. Sretno mu!



    7

    0
  2. Mclaren
    raca Prikaži

    to je kad ti venama teče tri promila krvi u gorivu



    8

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni