F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

McLaren: Ne gledamo na Renault nego na ekipe s vrha

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

McLarenov šef momčadi Andreas Seidl kaže da nisu previše pozornosti obraćali na nadogradnje koje je ekipa Renaulta donijela, te da im je prioritet izbrisati sekundu i pol prednosti koliko u odnosu na njih imaju ekipe s vrha.

Renault je za Francusku spremio nadogradnje motora i bolida, ali je McLaren bio ekipa koja je impresionirala iza vodeće trojke. Renault se mučio pronaći dobar setup bolida, što je McLarenu očistilo put do sjajnih kvalifikacija i vrijednih bodova za Sainza i Norrisa.

“Puno puta nas pitaju jesmo li sretni što Renaultove nadogradnje nisu bile sjajne, a ja kažem da mi ne gledamo na njih. U sredini je bitka neizvjesna, ali mi smo fokusirani na sekundu, sekundu i pol koliko nas dijeli od ekipa na vrhu. Vjerujem da jednako razmišlja i Renault. To je naša misija.”

– Andreas Seidl

McLaren je rezultatom u Francuskoj dobio veliku injekciju samopouzdanja:

“Ovakav vikend je nešto najbolje što se može dogoditi trkaćoj ekipi jer vam daje sjajan duh unutar momčadi, a to je potrebno kad pritišćete dan i noć.”

“Istovremeno – moramo paziti da se ne zanesemo jer smo od početka sezone vidjeli da postoje neke staze na kojima je Haas jak, ili Alfa Romeo, ili Racing Point ili Renault.”

“Prema tome, dobro je vidjeti da se isplati sav rad kojeg inženjeri i vozači ulože, ali je važno i nastaviti tim putem.”

Seidl je također svjestan da minimalan zaostatak za Red Bullom u kvalifikacijama nije realan pokazatelj stanja:

“Slika iz kvalifikacija vjerojatno nije realna jer sam čuo da je Verstappen propustio nešto vremena u svom krugu. Mislim da je utrka bolji pokazatelj.”

– Andreas Seidl

Podrži F1puls

Ljudi poput vas sve češće podržavaju neovisne organizacije poput F1pulsa koje se odupiru clickbait naslovima i drže civiliziranu razinu komentiranja. Kako bismo nastavili raditi to što radimo - pozivamo i vas da pomognete.

Naš zadnji Donator je: limitmaker1, Kvarner45.
Donirajte i vi slobodan iznos na PayPal

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

23 komentara

  1. Stefan Bellof pigmalion Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Ovo je pozitiva. I drago mi je, da je tako…… McLaren treba ponovno uspjeti.



    21

    0
  2. Mclaren Fittipaldi Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    In Seidl we trust.



    9

    0
  3. tiptronic Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Dokazao se u BMW ..Porscheu …a siguran sam da ce i u McLarenu .
    Ne navijam za McLaren ali me raduju naznake povratka na mjesto gdje pripadaju … hvala mu za doprinos da F1 bude bar malo zanjimljivija.
    Gdje su bili likovi iz Ferraria … potreban im je ovakav vođa ekipe.



    9

    4
    • avalon Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

      “Gdje su bili likovi iz Ferraria … potreban im je ovakav vođa ekipe.” za šta ? za davanje ovakvih izjava ? ovom rečenicom seidl je objasnija “… dobro je vidjeti da se isplati sav rad kojeg INŽINJERI I VOZAČI ulože, ali je važno i nastaviti tim putem.” je li ron dennis bija dobar “šef” do početka 2009. dok nije odstupija ? a kad se vratija 2014 . kakav je onda bija ? ispada da je “zaboravija” je sve šta je zna . kriv je šta je inzistira da honda bude ekskluzivno McL dobavljač PU šta je bila loša odluka iskusnog rona , a McL se tek sada izvlači iz krize . prije ovog njegovog “kiksa” i on bi bija dobar šef za ferrari isto ka sad seidl . ili npr claire w . došla je na čelo 2013. , williams katastrofa . 9 . od 11 timova , tek marussia i caterham lošiji . vozači na kraju 17 . bottas , 18 . maldonado , zajedno 5 bodova . 2014./15. pod vodstvom claire “mrtvac” je oživija …. williams obe sezone završava na 3. mistu . bottas koji je 2013. završija na 17 . 2014. završava na 4 . claire je odradila odlično … takva je trebala ferrariu ? sad je katastrofa već 2. sezonu . ali je li claire “zaslužna” za pad ili povratnik u tim plowe – a koji je ukenja bolid za 2018 . , a sedmicu prije početka ove sezone je otiša na dopust !?!? bolid gori nego lani . paddy je u mercu bija od 2013. do dolaska u williams 2017. u to vrime je merc osvojia 3 titule … paddy idealan za ferrari , baš neko tako uspješan bi im falija ? u vrime dominacije ferraria todt je bija šef ali “konci” ( dugmad za komunikaciju sa vozačima) su bili u rukama stratega brawna . za te uspjehe nije bija zaslužan todt “šef” nego rory byrne ka dizajner/konstruktor , vozači i brawn . da je neko “krivo nacrta” šasiju ovog McL ka i onoga sa hondinom PU vozači uz sav trud , talent ne bi mogli puno uradit . šta bi tu moga seidl ? šta može binotto ako je neko zaje*a dizajn ? šta bi moga toto da je neko napravija grešku kod dizajniranja F1 W10 ? uzet olovku i “nacrtat” novi , bezgrešni bolid ? svi spomenuti “šefovi” su po meni tek upravitelji , ravnatelji koji će “vodit” teh direktora keya , robertsa ( proizvodnja bolida ) , jamesa ( operacije na stazi ) koji trebaju “ravnat” npr odnose među vozačima , ekipirat krucijalne ljude za tim , kupit ih u dogovoru sa zackom , posložit kockice itd . mada mogu bit teh struke time se ne bave , imaju ljude za to . uostalom dosadašnji dobri nastupi McL po pitanju tehnikalija nemaju veze sa seidlom jer on je doša u McL kad je bolid već bija složen … ovim ne podcjenjujem rad “šefova” ( ni već dokazanog seidla na ovoj funciji) , bitan je ali ne baš najbitniji . sa dobrim “šefom” ako “štekaju” inžinjeri , vozači uspjeha nema ….



      10

      6
      • tiptronic Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

        Pozdrav “avalon” ..tvoji su komentari uvijek potkrijepljeni sa cinjenicama i sigurno je da si jedan od najkvalitetnijih sudionika ovog foruma …možda sam pretjerao sa > Gdje su bili likovi iz Ferraria … potreban im je ovakav vođa ekipe <
        To je proisteklo iz mog mišljenja da je Binottu mjesto u birou i da nije dorastao funkciji koju sad obavlja.
        Pod njegovim vodstom se desio ovaj kiks – prošlogodišnji ferrari je bio dobar na svim stazama, pobijeđivao je i tamo gdje prije nije ..i umjesto da nastave u tom pravcu oni napuste tu "filozofiju" i naprave bolid kojem samo Monza odgovara ..a bojim se da ce i tamo Merc biti bolji.
        Ferrariu je pod hitno potreban dobar "dirigent"orkestra ..jer za vrhunsku ekipu previše "škripi"



        4

        2
      • Sebastian Vettel 5 dzalac Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

        @tiptronic da je ostao arivebene ili bilo tko drugi bolid bi bio ovakav kakav je sad (kukate kao da je ferrari postao midfield tim a ne jedini tim koji moze konkurirat ovakvom mercedesu) jer osoba na toj poziciji nema veze kakav ce bolid biti, mislis da je toto zasluzan za ovaj bolid mercedesa? hah



        3

        3
      • avalon Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

        tiptronic … ma sve 5 . mislim da su seidl i binotto iz iste ili slične branše šta se tiče obrazovanja pa me čudi tvoje mišljenje da je binottu misto u birou , da nije dorasta funkciji koju sad obavlja . mattiji vjerovatno fali nešto iskustva ali npr arrivabene nije ima iskustva u F 1 ( za razliku od binotta ) pa je solidno obavlja zadatak . još bolji primjer je briatore … restoran i prodaja osiguranja su bili njegovi poslovi prije dolaska u benetton . trebalo mu je nekoliko sezona da “pohvata konce” i 1994. BAM titula . pišeš “Pod njegovim vodstom se desio ovaj kiks – prošlogodišnji ferrari je bio dobar na svim stazama, pobijeđivao je i tamo gdje prije nije ..i umjesto da nastave u tom pravcu oni napuste tu “filozofiju” ” ako pratiš F 1 , a očito pratiš nije mi jasno kako ne uzimaš u obzir aero promjene 2019. bolid u odnosu na bolide iz 2018. prošlogodišnji bolidi su imali drugačije prednje i zadnje krilo . kod ovogodišnjeg npr nema na bokovima usmjerivača zraka , zadnje krilo je takođe jednostavnije sa manje proreza . zbog toga ovaj ferrari nije dobar na valjda mnogim stazama . ako mačak newey nije “složija” baš najbolje krilo onda se to može uvjetno rečeno oprostit i aerodinamičarima ferraria . pa nije binotto univerzalac koji bi sad treba bit i aerodinamičar isto ka šta to nije ni seidl . nije ferrari svojevoljno napustija uspješnu prošlogodišnju “filozofiju” , morali su to zbog novih pravila . bilo ko da je “šef” ferraria bilo bi isto . primjer .. horner je zaista dokazano dobar “šef” , newey .. o njemu ne treba trošit slova , angažira se više nego obično ove sezone , imanju maxa koji ove sezone vrlo dobro “obavlja zadatak” pa ? nema šanse , ma niko nema šanse protiv mercedesa koji je složija anjbolji bolid uz “malu pomoć svojih prijatelja” ;) seidl se “kasno” priklučija McL , bolid je već bija “složen” , a zbog loših rezultata čak i lani jer završili su 6. ali samo zato jer je FI prominila vlasničku strukturu , “postala” racing point čime su “izgubili” bodove osvojene ka FI . da nije bilo tako McL bi sezonu završija na 7. mistu ovu sezonu je McL vidno boli u odnosu na prethodne 4 loše i seidl je odličan “šef” . za razliku od McL ferrari je pod vodstvom arrivabenea u zadnje 4 sezone 3 X završava 2. i jednom 3. i sad pod binottom su trenutno 2. , a tako bi mogli i završit sezonu . naravno , to će bit navodni neuspjeh binotta jer neće pobjedit mercedes , a uspjeh seidla jer McL je trenutno 4. pa ako na kraju završi i 5 . to će bit uspjeh ako plasman kompariramo sa plasmanima prethodnih sezona . samo … McL se bori sa renaultom , možda racing pointom , haasom ( ako ovi “polude” u nekom dijelu prvenstva ) pa možda i TR , a ferrari sa zadnjih 5 sezona nedodirljivim mercedesom i poprilično neugodnim RB . ne branim binotta samo pokušavam ukazat na neosporne činjenice koje ovde “zaboravljaju” kad negiranju mattiju . trenutno u F 1 nema “dirigenta” ( kako pišeš) koji bi moga parirat “dirigentu” mercedesa . da se kojim slučajem u ferrari vrati i ros brawn možda bi bija nešto uspješniji od binotta ali ni popd njegovom “dirigentskom palicom” ferrari ne bi pobjedija mercedes .



        3

        1
  4. Master_F1 Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    McLaren je već dokazao par puta da mu bolid radi puno bolje od konkurencije na + 50 stepeni asfalta. Visoke temperature se očekuju sada za vikend na VN Austrije. Mogli bi opet sakupiti lijepe bodove.



    8

    1
  5. Ductile_Cast_Iron Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    McLaren je jedina momcad koja je u stanju skinuti Mercedes sa trona. Zivi bili pa vidjeli.



    12

    8
    • Bernie Ecclestone Dani Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

      Može ga bilo koja ekipa ako napravi brži bolid od njih.



      7

      0
    • Alfa Romeo rapante Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

      ductile..veliku si glupost napisao….



      3

      9
    • Sebastian Vettel 5 tifosoante Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

      Pa gledaj, to što govoriš nije baš bez pokrića. Sjajno napreduju, imaju jako dobre vozače, napokon imaju stručne ljude u inženjerskom dijelu, a iako više nemaju budžet kao prije, Zak Brown čini dobar posao u privlačenju novih sponzora tako da i po pitanju novca ne bi trebalo biti većih problema. Jedini možda problem je dobavljač motora jer Renaultova tvornička momčad će uvijek imat prednost ispred Mclarena po pitanju motora, a jedina mogućnost je da u slučaju neuspjeha Renaultove tvorničke momčadi se Renault odluči povući iz F1 a ostaviti mogućnost stvaranja motora kao što je bilo u razdoblju od 2011.-2015. ali sumnjam. A mogućnost ulaska novog dobavljača mogu zaboraviti jer ostalim dobavljačima to ne odgovara. Jedinu šansu su imali kad im je Honda bila dobavljač, ali su napravili par grešaka: 1. Previše su požurivali povratak Honde u F1, a motor nije bio potpuno spreman. 2. Inzistirali su na tome da budu jedina momčad kojoj se dobavljaju motori, a trebali su dopustiti da Honda dobavlja motore i nekom tadašnjem backmarkeru koji bi bio testna mula(kao što je Torro Rosso bio prošle godine), kao što je Manor, a to bi bila win-win za svo troje: Honda bi dobila korisne informacije o motoru od backmarkera, te bi informacije pomogle i Mclarenu, a sigurno bi Honda uplatila značajna sredstva backmarkeru koji bi financijski lakše disao i napravio bi bolji bolid. Ali najveća greška je što su dovodili Alonsa umjesto da su ostavili Magnussena, jer koliko god je on vrhunski vozač, ali je stvarno težak karakter koji nema strpljenja, želi uspjeh odmah, a to danas nije moguće, ne treba zaboraviti i koliki je on financijski teret momčadi, njegove riječi o Hondi i na kraju se dogodilo što se dogodilo. Sve u svemu, teško da će se u sljedećih par godina boriti za vrh, ali mogu sigurno u narednim godinama zagorčati Red Bullu život, koliko god to neobično bilo.



      5

      0
  6. Fernando Alonso 14 alonso05espana Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Baš mi je drago zbog McLarena, imaju dva dobra vozača i nadam se da će samo napredovat kako sezona odmiče.



    7

    0
  7. Mclaren KERS Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Prvo treba ovu sezomu završiti 4…a onda idemo na više..iducu godinu uhvatit koje postolje..mozda se i koja pobjeda omakne a tamo 2021 lov na naslov bi bila nekakva realna prica.



    8

    2
  8. Daniel Ricciardo 3 synystera7x Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Samo polako s napretkom, nakon dugo vremena dosli na zelenu granu, i konačno kvalitetan šef momčadi



    5

    0
  9. Mclaren AlkY Donator Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Izjave na mjestu. Napokon imaju bolid , zdravo stanje u momcadi i jako dobar temelj gdje mogu polako ali sigurno napredovati



    4

    0
  10. Alfa Romeo rapante Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Mclaren je poslije Ferrarija i Wiliamsa treća momčad po svemu što je osvojio u Formuli 1 i želim svu sreću Mclarenu i nek se vrati na vrh….Mercedes mora još jako puno osvajati ako želi stići jednu od te tri momčadi…netko kaže da se to neće nikad dogoditi.



    7

    5
  11. Sebastian Vettel 5 Pastor Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Slika iz kvalifikacija vjerojatno nije realna jer sam čuo da je Verstappen propustio nešto vremena u svom krugu. Mislim da je utrka bolji pokazatelj.

    Ključna rečenica. Utrka je pravi pokazatelj. Opet krug zaostaka. A po tempu nisu nešto odskakali od ostalih iz sredine poretka…



    2

    0